Sivu: 105 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3121:stä 3150:een 4629:sta
  1. #3121
    Lainaa hlljr kirjoitti Katso viesti
    Onhan tuohon nyt kytkin uusittu, että pääset keväällä sitten liikkeelle? Hieno pyörä väritykseltään oli.
    Siis Joo... kytkin on uusittu. Myyjä teki homman ku maksoin osat. Kaikki laitettiin uutta.

    Muutenkin oli oikeestaan kaikki mitä olisin laittanu jokatapauksessa.

    Koroke palat tangossa
    kaatuma "tatit"
    ohjaus iskari säädettävä lsi.
    mivv slipari, Todella rajut äänet ilman killeriä. Todella vaisut killerin kanssa. Slipari on otteessa.
    nostopukit nakkas kans matkaan ja toinen takavanne jossa oli uus rengas päällä.

    Eli eli. Käytetyistähän ei koskaan tiedä mut todella hyvä maku jäi näistä kaupoista.
    Kevättä odotellaan ja se tulee olemaan tuskaisaa.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  2. #3122
    Teräspunos letkut on ja uudet jarrupalat.

    Joten katellaan miten pysähtyy.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  3. #3123
    Laitoin kanssa tuon pyörän merkille jo marraskuussa. On kyllä persoonallisen näkönen, ei tuu toista vastaan Onnea uuden pyörän johdosta! Itse kanssa liityin syksyllä kerhoon kun talliin tuli 10R 6R:n leikkikaveriksi

    E: Minkäs merkkiset ja malliset nuo peilit on?
    Viimeksi muokannut: jak3; 13.02.2013 klo 21:00. Syy: lissäys
    ZX-10R 2004
  4. #3124
    Noniin, multa myös onnittelut moposta! Ton ääni "ongelman" voipi korjata ku nappaa db-killeristä osan siitä pillistä pois.
  5. #3125
    Lainaa jak3 kirjoitti Katso viesti
    Laitoin kanssa tuon pyörän merkille jo marraskuussa. On kyllä persoonallisen näkönen, ei tuu toista vastaan Onnea uuden pyörän johdosta! Itse kanssa liityin syksyllä kerhoon kun talliin tuli 10R 6R:n leikkikaveriksi

    E: Minkäs merkkiset ja malliset nuo peilit on?
    Peilien merkistä ei tietoo.
    Malli on "näe omat rystyset"

    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  6. #3126
    Mitenkäs eturattaan kierteet menee ? ihan normaali vai käänteinen ?
  7. #3127
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs eturattaan kierteet menee ? ihan normaali vai käänteinen ?
    Ihan normaali se on. Yleensä se eturattaan mutteri on aika lujassa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #3128
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ihan normaali se on. Yleensä se eturattaan mutteri on aika lujassa.
    Joo on sit muuten tosi piukassa. Muistaakseni kirjoittelin vuosi sitten omaa rattaan irroitusta tähän ketjuun...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  9. #3129
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ihan normaali se on. Yleensä se eturattaan mutteri on aika lujassa.
    Itse vaihtelin rattaan talvella. Mutteri aukeaa hyvin kun on jalka takajarrulla ja kunnon hylsy+ metrin jatkovarsi.
  10. #3130
    Mikäs koko se hylsy on. en tallilta löytäny sopivaa.
  11. #3131
    Lainaa jjake kirjoitti Katso viesti
    Itse vaihtelin rattaan talvella. Mutteri aukeaa hyvin kun on jalka takajarrulla ja kunnon hylsy+ metrin jatkovarsi.
    Ei auta takajarrukaan.
    Kakkosnelosen pätkä takavanteen läpi. Hyvä hylsy, hyvä väännin ja siihen metrinen jatkovarsi.
    Ja kierteet on ihan oikein päin, vastapäivään aukeaa.
    Autessaan pamahtaa, ei tarvii pelästyä...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #3132
    Miten kannattaisi poistaa nopeudenrajoitin -09 10R:stä?

    Varmaan ollutkin juttua jo, mutta ei sattunut silmään..
  13. #3133
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    Miten kannattaisi poistaa nopeudenrajoitin -09 10R:stä?

    Varmaan ollutkin juttua jo, mutta ei sattunut silmään..
    Gipro with Atre. Saat lisäksi vaihdenäytön sekä TRE:n

    Esim. Stormilta löytyy:

    http://www.storm-motor.fi/haku/?q=gipro&submit=Haku
    Viimeksi muokannut: -kepa-; 17.03.2013 klo 10:08.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  14. #3134
    Ok, pitää hommata tollanen Tota näyttöä ei nyt välttämättä tarvis olla, mut kaipa sen johonkin saa kätkettyä..

    Mitä muuten 10r kulkee ilman rajotinta?
  15. #3135
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    Ok, pitää hommata tollanen Tota näyttöä ei nyt välttämättä tarvis olla, mut kaipa sen johonkin saa kätkettyä..

    Mitä muuten 10r kulkee ilman rajotinta?
    Riippuu täysin välityksistä ja siitä, että mitä pyörälle on tehty. Vakiokuntoisena vakioväleillä taitaa mennä siihen karvan alle kolmensadan.

    Ainakin omassa ex. 10R:ssä tuo vaihdenäyttö oli helppo kiinnittää tuohon mittarin viereen:

    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #3136
    juu no eihän tosta näytöstä haittaakaan tossa ole.. Sit sellanen kysymys vielä, otin katin tosta pois ja laitoin akran sliparin, niin miten välttämätön säätö ja PC tähän tapaukseen on?
  17. #3137
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    juu no eihän tosta näytöstä haittaakaan tossa ole.. Sit sellanen kysymys vielä, otin katin tosta pois ja laitoin akran sliparin, niin miten välttämätön säätö ja PC tähän tapaukseen on?
    Kylllä se toimii ilman säätöäkin, mutta seokset tuskin ovat ihan optimaalisella tasolla.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #3138
    Ok, eiköhän noilla mennä sit ainakin hetki! Pitää kyl sanoa että mukavan olonen pyörä toi kawa, mitä nyt loppusyksyn muutamasta hassusta kilometristä voi päätellä..
  19. #3139
    Sellasta vielä, että toi gipron "rajoittimen poisto" toimii varmasti myös 09 mallissa? Netistä mistään löytänyt juttua, et olis ko malliin asennettu, ainoastaan vanhempiin, gen 1 ja 2..
  20. #3140
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    juu no eihän tosta näytöstä haittaakaan tossa ole.. Sit sellanen kysymys vielä, otin katin tosta pois ja laitoin akran sliparin, niin miten välttämätön säätö ja PC tähän tapaukseen on?
    Parempi mieli sulle tulee kun tilaat vaan heti sen commanderin ja varaat ajan säätöön... Aja pikkuisen ennen säätöä niin huomaat miksi.
    Supermoto
  21. #3141
    Ok, täytyy kai sitte tilata. Onko tietoa tosta giprosta, että toimiiko rajottimen poisto 09 kawassa? ei viittis pelkän vaihdenäytön takia ostaa..
  22. #3142
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    Ok, täytyy kai sitte tilata. Onko tietoa tosta giprosta, että toimiiko rajottimen poisto 09 kawassa? ei viittis pelkän vaihdenäytön takia ostaa..
    Hyvä kysymys. Kannattaisi varmistaa esim. suoraan Giprolta.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  23. #3143
    Lainaa msdiog kirjoitti Katso viesti
    Ok, täytyy kai sitte tilata. Onko tietoa tosta giprosta, että toimiiko rajottimen poisto 09 kawassa? ei viittis pelkän vaihdenäytön takia ostaa..
    Suosittelen seuraavia toimenpiteitä pyörälle:

    - kokoränni tai edes katin korvaava väliputki + slipari
    - Power Commander
    - välitykset eteen -1 ja taakse +2
    - pyörä dynoon säädettäväksi



    Vielä se piti sanoa, että tuo 3 generaation kymppikawa mikä sullakin on, niin se on helvetin hyvä pyörä upealla moottorilla! Yksi parhaita kilokyykkyjä.
    Viimeksi muokannut: -kepa-; 20.03.2013 klo 14:55.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  24. #3144
    Samaa mieltä kuin Kepa. Eipä sille pyörälle tarvi muuta tehdä niin käsissä on tosiaan huippu vespa katuajoon.

    Gen3 kymppiärrä olisi melkoisella varmuudella omakin valinta tällä hetkellä, jos olisin kyykkäriä katupyöräksi hankkimassa.
    Supermoto
  25. #3145
    Aika iso harppaus kyllä, kun edellinen pyörä oli -02 R1. Olihan se vanhempikin toki. Ton kanssa saa kyllä pitää varansa..

    Tietääkö ketään paikkaa Suomessa, jossa sais flashattua ton oman ECU:n, ajattelin et on turha mitään commanderia hommata ja tulis luultavast paljon halvemmaksikin noin...
  26. #3146
    Pikatyhmäkyssäri.

    Mikä on se kytkin joka on startti napin yläpuolella. Liikkuu sillain suunnassa vasen/oikee.

    Elikkä -04 on kyseessä. Kiitos
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  27. #3147
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Pikatyhmäkyssäri.

    Mikä on se kytkin joka on startti napin yläpuolella. Liikkuu sillain suunnassa vasen/oikee.

    Elikkä -04 on kyseessä. Kiitos
    Elikkäs sekunttikello.

    1.Käännä virta-avain asentoon "ON"
    2.Paina MODE-näppäintä toistuvasti, kunnes näytössä on sekunttikello.
    3.Paina oikeanpuoleisen ohjaustangon START/STOP-näppäintä
    4.Sekunttikello käynnistyy.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  28. #3148
    kiitokset... pikkasen on joutunu pähkäileen.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  29. #3149
    Kytkinvaijerin tilasin ku meni säädöt tappiin eikä siltikään tuntunu oikeen ottavan.

    Tohon tuskin on mitään erityisempää kikkaa? Kumpi pää on ns hienösäätö? Kahva vai kytkimen pää?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  30.  
  31. #3150
    Eipä siihen mitään kikkoja oikein ole, yläpäästä säädetään vain muutaman millin vapaaliike kahvaan, alhaalta tehdyn säädön jälkeen.
    Tuono R -03
    Rsv4 -14
Sivu: 105 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107115 ... ViimeinenViimeinen