Siis Joo... kytkin on uusittu. Myyjä teki homman ku maksoin osat. Kaikki laitettiin uutta.
Muutenkin oli oikeestaan kaikki mitä olisin laittanu jokatapauksessa.
Koroke palat tangossa
kaatuma "tatit"
ohjaus iskari säädettävä lsi.
mivv slipari, Todella rajut äänet ilman killeriä. Todella vaisut killerin kanssa. Slipari on otteessa.
nostopukit nakkas kans matkaan ja toinen takavanne jossa oli uus rengas päällä.
Eli eli. Käytetyistähän ei koskaan tiedä mut todella hyvä maku jäi näistä kaupoista.
Kevättä odotellaan ja se tulee olemaan tuskaisaa.
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Teräspunos letkut on ja uudet jarrupalat.
Joten katellaan miten pysähtyy.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Laitoin kanssa tuon pyörän merkille jo marraskuussa. On kyllä persoonallisen näkönen, ei tuu toista vastaanOnnea uuden pyörän johdosta! Itse kanssa liityin syksyllä kerhoon kun talliin tuli 10R 6R:n leikkikaveriksi
E: Minkäs merkkiset ja malliset nuo peilit on?
Viimeksi muokannut: jak3; 13.02.2013 klo 21:00. Syy: lissäys
ZX-10R 2004
Noniin, multa myös onnittelut moposta! Ton ääni "ongelman" voipi korjata ku nappaa db-killeristä osan siitä pillistä pois.
Mitenkäs eturattaan kierteet menee ? ihan normaali vai käänteinen ?
Mikäs koko se hylsy on. en tallilta löytäny sopivaa.
Miten kannattaisi poistaa nopeudenrajoitin -09 10R:stä?
Varmaan ollutkin juttua jo, mutta ei sattunut silmään..
Gipro with Atre. Saat lisäksi vaihdenäytön sekä TRE:n
Esim. Stormilta löytyy:
http://www.storm-motor.fi/haku/?q=gipro&submit=Haku
Viimeksi muokannut: -kepa-; 17.03.2013 klo 10:08.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Ok, pitää hommata tollanenTota näyttöä ei nyt välttämättä tarvis olla, mut kaipa sen johonkin saa kätkettyä..
Mitä muuten 10r kulkee ilman rajotinta?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
juu no eihän tosta näytöstä haittaakaan tossa ole.. Sit sellanen kysymys vielä, otin katin tosta pois ja laitoin akran sliparin, niin miten välttämätön säätö ja PC tähän tapaukseen on?
Ok, eiköhän noilla mennä sit ainakin hetki! Pitää kyl sanoa että mukavan olonen pyörä toi kawa, mitä nyt loppusyksyn muutamasta hassusta kilometristä voi päätellä..
Sellasta vielä, että toi gipron "rajoittimen poisto" toimii varmasti myös 09 mallissa? Netistä mistään löytänyt juttua, et olis ko malliin asennettu, ainoastaan vanhempiin, gen 1 ja 2..
Ok, täytyy kai sitte tilata. Onko tietoa tosta giprosta, että toimiiko rajottimen poisto 09 kawassa? ei viittis pelkän vaihdenäytön takia ostaa..
Suosittelen seuraavia toimenpiteitä pyörälle:
- kokoränni tai edes katin korvaava väliputki + slipari
- Power Commander
- välitykset eteen -1 ja taakse +2
- pyörä dynoon säädettäväksi
Vielä se piti sanoa, että tuo 3 generaation kymppikawa mikä sullakin on, niin se on helvetin hyvä pyörä upealla moottorilla! Yksi parhaita kilokyykkyjä.
Viimeksi muokannut: -kepa-; 20.03.2013 klo 14:55.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Samaa mieltä kuin Kepa. Eipä sille pyörälle tarvi muuta tehdä niin käsissä on tosiaan huippu vespa katuajoon.
Gen3 kymppiärrä olisi melkoisella varmuudella omakin valinta tällä hetkellä, jos olisin kyykkäriä katupyöräksi hankkimassa.![]()
Supermoto
Aika iso harppaus kyllä, kun edellinen pyörä oli -02 R1. Olihan se vanhempikin toki. Ton kanssa saa kyllä pitää varansa..
Tietääkö ketään paikkaa Suomessa, jossa sais flashattua ton oman ECU:n, ajattelin et on turha mitään commanderia hommata ja tulis luultavast paljon halvemmaksikin noin...
Pikatyhmäkyssäri.
Mikä on se kytkin joka on startti napin yläpuolella. Liikkuu sillain suunnassa vasen/oikee.
Elikkä -04 on kyseessä. Kiitos
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
kiitokset... pikkasen on joutunu pähkäileen.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Kytkinvaijerin tilasin ku meni säädöt tappiin eikä siltikään tuntunu oikeen ottavan.
Tohon tuskin on mitään erityisempää kikkaa? Kumpi pää on ns hienösäätö? Kahva vai kytkimen pää?![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Eipä siihen mitään kikkoja oikein ole, yläpäästä säädetään vain muutaman millin vapaaliike kahvaan, alhaalta tehdyn säädön jälkeen.
Tuono R -03
Rsv4 -14