taka jakkaran tarve olis vm.06 tai oikeastaan pelkkä pohjakin kelpaisi tai ankanpyrstö. tarkoitus on siis kehitellä jonkinnäköinen takalaukku viritys.
tarjoa yv:ä tai puhelua o4o-5232022
Kawasaki ZX-10R vm:2006
Exät.
Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
Honda Cbr 1100XX vm:1998
Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
Yamaha R1 vm:2000
Kawasaki ZX9-R vm:1999
Honda FireBlade 900RR vm:1994
Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
Täälläkin ollaan pyrstöä vailla kawa zx10r 04-05 malli.
Yamaha 1300 fjr exät
Suzuki hayabusa gen II
Kawasaki zx-10r
Honda super blackbird
Yamaha r1
Yamaha r1
kawasaki zx-9r
suzuki gsx-r 750
honda cbr 1000f
Mitäs öljyä olette pistäneet gen1 keulaan? Ei mitän tietoa koska on keula huollettu, niin ajattelin lähteä öljyjen vaihdosta liikkeelle. Stefat pitää, niin antaa niiden vielä olla. Ilmeisesti tehtaan suositus on 10W öljy, mutta suuren maailman foorumilla joku oli 5W öljyäkin laittanut.
Suosituksia, ehdotuksia, kokemuksia?
Kawasaki ZX-10R -05
BMW S1000RR SBK -11
Kannattaa pyytää, että mittaavat kampiakselin pään pystyheiton nokkaketjun päästä. Näissä on ollut (harvoin toki) kampuravikaa ja on jouduttu vääntyneitä akseleita vaihtamaan. Vääntyy niin että ketju välillä kireä, välillä löysä. Helppo katsoa ottamalla se koppa pois nokkaketjupyörän puolelta.
Kiitti vinkistä, täytyy pyytää. Meteli on kyllä semmoinen että se kuulostaa nyt jo kuulemma aika selkeältä välykseltä jossain laakerissa. Ja vaikka olisikin vääntynyt kampiakseli, niin tulisi silti halvemmaksi heittää vaihtokone paikalleen kuin hankkia jostain pelkkä kampura ja tehdä koneremontti.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Kannattaa korjata lähinnä jos pystyy ite tekemään. Liikkeessä teetettynä tulee aika herjan hintaiseksi. Vaihtokoneen näyttäs saavan reilulla tonnilla saksasta: http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZX-1...item3aa95d8d9e
Superbike #7
Harmittavan usein "irtokoneet" on niitä aikansa "kyljellään käyneitä."
Asia realisoituu sitten karulla tavalla kilometrien karttuessa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Oman kokemuksen perusteella noita kannattaa ostaa ennemmin esim. saksasta kuin jenkeistä. Jenkit ei häpeä myydä rikkonaista, kun taas saksan pojilta tulee yleensä kuranttia tavaraa. Talvella hankittiin uutta vastaava ceebran moottori alle tonnilla Saksasta. Tuo kone meni varaosiksi kilpureihin ja osat tosiaan mittailtiin ennen asennusta, että ovat uutta vastaavassa kunnossa.
Superbike #7
Tietoisesti rikkonaisen myyminen on toki oma juttunsa mutta mutta......
Aikansa "kyljellään käynyt" on harvemmin kilin-kolin rikkonainen.
Miina piilee juuri siinä, että pata ottaa "sopivasti siipeensä".
Tämä sitten realisoituu kilsojen karttuessa.... ja siten, että
"kilsat tulee täyteen" selkeästi keskimääräistä aikaisemmin.
Noissa asioissa tahtoo tuo syy-yhteys löytyä aika helposti.....
eikä tää nyt ole ihan mun omaa keksintöä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuo on varmasti ollut vanhemmissa peleissä oikeastikin ongelma. Nää tuoreemmat sitten tuppaa kaikki järjestään sammumaan heti kun ne laitetaan kyljelleen lepuuttamaan, joten kovin isoja vahinkoja ei ehdi tulemaan jos ei sitten moottorin posket tms. pauku rikki. Tokihan on mahdollista, että huonolla tuurilla sattuu käsiin joku stunttipelin pata, joka on käynyt kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa asennoissa rajoitinta vasten pitkiä aikoja, mutta todennäköisyys sille lienee aika pieni.
Kaikessa käytetyn tavaran ostamisessa on aina riskinsä, mutta sitä voi aika paljon pienentää kun katsoo vähän mistä ja keneltä ostaa. Esim. ebaysta 100% positiivista palautetta saanut saksalainen kauppias on jo sen verta luotettava, että aika hyvillä mielin uskaltaa ostokset tehdä.
Superbike #7
Jos nyt hieman selaa taaksepäin tämän ko isännän itsensä kertomaa historiaa
eri kumipyörämäärän omaavien laitteiden osalta.......
Noh... joskus on vaan niin, että toisilla "asiat on kuin tähtiin kirjoitettu".
Että siinä mielessä.... hänen oma hajatelmansa ostohousuihin hyppäämisestä ja
takuun omaavan laitteen hankkimisesta ei välttämättä ole ollenkaan huono.... hajatelma.
Siperia opettaa.... ja viisautta on tunnustaa tosiasiat joihin ei kykene vaikuttamaan.
Sillä ei ole mitään tekemistä luovuttamisen kanssa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Se on kato jos kattoo "maailmaa kaleidoskoopin" läpi niin "pupujussi" voi näyttää vaikka "lohikäärmeeltä". Ostohousuissa "violetti" väri voi kääntää ne "ympäri" ainakin jos käy "Siperiassa" oppimassa. Myös japanilaiset "hajatelmat" haiku-muodossa voi tulkita "tähdistä"...paremmi kuin "vaikuttimet".
Superbike #7
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Prätkäpajalla oli koneen remppa 800e. Eli motin purku ja kokoaminen uusilla osilla. Jos olisi ollut pyörässä kiinni, niin 1000e. Veikkaan, että pelkkä motin irrotus ja uuden pujottaminen paikalle ei tuota ole. Joskus käytin itseasiassa 05- 10r:n venojen säädössä, ja silloin oli pitäny pudottaa kone pois koska ei kuulemma muuten mahtunut..? Maksoi muistaakseni alta 400e.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.