Sivu: 125 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2575115123124125126127135 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3721:stä 3750:een 4629:sta
  1. #3721
    taka jakkaran tarve olis vm.06 tai oikeastaan pelkkä pohjakin kelpaisi tai ankanpyrstö. tarkoitus on siis kehitellä jonkinnäköinen takalaukku viritys.

    tarjoa yv:ä tai puhelua o4o-5232022
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  2. #3722
    Lainaa kingbrowning kirjoitti Katso viesti
    taka jakkaran tarve olis vm.06 tai oikeastaan pelkkä pohjakin kelpaisi tai ankanpyrstö. tarkoitus on siis kehitellä jonkinnäköinen takalaukku viritys.

    tarjoa yv:ä tai puhelua o4o-5232022
    Mulla olis ankanpyrstö jonka voisin vaihtaa normaaliin jakkaraan.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #3723
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis ankanpyrstö jonka voisin vaihtaa normaaliin jakkaraan.
    minkä värinen?
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  4. #3724
    Täälläkin ollaan pyrstöä vailla kawa zx10r 04-05 malli.
    Yamaha 1300 fjr exät
    Suzuki hayabusa gen II
    Kawasaki zx-10r
    Honda super blackbird
    Yamaha r1
    Yamaha r1
    kawasaki zx-9r
    suzuki gsx-r 750
    honda cbr 1000f
  5. #3725
    Lainaa kingbrowning kirjoitti Katso viesti
    minkä värinen?
    Kiiltävä musta. Mallia kiina, eli ei originaali.

    Justiin sain puhelun huollosta jonne romu hinattiin viime yönä että vahvasti haiskahtaisi kiertokangen laakerivialta äänen perusteella... voi perkele sentään.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  6. #3726
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Kiiltävä musta. Mallia kiina, eli ei originaali.

    Justiin sain puhelun huollosta jonne romu hinattiin viime yönä että vahvasti haiskahtaisi kiertokangen laakerivialta äänen perusteella... voi perkele sentään.

    mikä olis pyrstön suora hinta postareineen ?
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  7. #3727
    Lainaa kingbrowning kirjoitti Katso viesti
    mikä olis pyrstön suora hinta postareineen ?
    Pitäs siihen joku jakkara saada tilalle.

    Tosin voi olla että menee nyt lihoiksi koko paska. Tiiän ens viikolla tarkemmin että mitä teen. Jos menee osiksi, niin ei kai tuosta paria kymppiä enempää kehtaa pyytää.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  8. #3728
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Pitäs siihen joku jakkara saada tilalle.

    Tosin voi olla että menee nyt lihoiksi koko paska. Tiiän ens viikolla tarkemmin että mitä teen. Jos menee osiksi, niin ei kai tuosta paria kymppiä enempää kehtaa pyytää.
    ilmottele jos haluut myydä niin tehdään kaupat
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  9. #3729
    Mitäs öljyä olette pistäneet gen1 keulaan? Ei mitän tietoa koska on keula huollettu, niin ajattelin lähteä öljyjen vaihdosta liikkeelle. Stefat pitää, niin antaa niiden vielä olla. Ilmeisesti tehtaan suositus on 10W öljy, mutta suuren maailman foorumilla joku oli 5W öljyäkin laittanut.

    Suosituksia, ehdotuksia, kokemuksia?
    Kawasaki ZX-10R -05
    BMW S1000RR SBK -11
  10. #3730
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Justiin sain puhelun huollosta jonne romu hinattiin viime yönä että vahvasti haiskahtaisi kiertokangen laakerivialta äänen perusteella... voi perkele sentään.
    Kannattaa pyytää, että mittaavat kampiakselin pään pystyheiton nokkaketjun päästä. Näissä on ollut (harvoin toki) kampuravikaa ja on jouduttu vääntyneitä akseleita vaihtamaan. Vääntyy niin että ketju välillä kireä, välillä löysä. Helppo katsoa ottamalla se koppa pois nokkaketjupyörän puolelta.
  11. #3731
    Lainaa tekijä kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa pyytää, että mittaavat kampiakselin pään pystyheiton nokkaketjun päästä. Näissä on ollut (harvoin toki) kampuravikaa ja on jouduttu vääntyneitä akseleita vaihtamaan. Vääntyy niin että ketju välillä kireä, välillä löysä. Helppo katsoa ottamalla se koppa pois nokkaketjupyörän puolelta.
    Kiitti vinkistä, täytyy pyytää. Meteli on kyllä semmoinen että se kuulostaa nyt jo kuulemma aika selkeältä välykseltä jossain laakerissa. Ja vaikka olisikin vääntynyt kampiakseli, niin tulisi silti halvemmaksi heittää vaihtokone paikalleen kuin hankkia jostain pelkkä kampura ja tehdä koneremontti.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  12. #3732
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    tulisi silti halvemmaksi heittää vaihtokone paikalleen kuin hankkia jostain pelkkä kampura ja tehdä koneremontti.
    Täsmälleen samaa mieltä. Vaihtokone on tuon ikäiseen peliin ylivoimaisesti paras ratkaisu. Ja se vanhan koneen saa hyvin myytyä kokonaisena varaosiksi...
  13. #3733
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Mitäs öljyä olette pistäneet gen1 keulaan? Ei mitän tietoa koska on keula huollettu, niin ajattelin lähteä öljyjen vaihdosta liikkeelle. Stefat pitää, niin antaa niiden vielä olla. Ilmeisesti tehtaan suositus on 10W öljy, mutta suuren maailman foorumilla joku oli 5W öljyäkin laittanut.

    Suosituksia, ehdotuksia, kokemuksia?
    Kannattaa kyllä ne stefatkin vaihtaa ja purkaa ja puhdistaa koko cartridge jos tietoa huollosta ei ole. Pelkällä öljynvaihdolla sinne iskarin sisään jää aika pirusti paskaa.
    Superbike #7
  14. #3734
    Lainaa tekijä kirjoitti Katso viesti
    Täsmälleen samaa mieltä. Vaihtokone on tuon ikäiseen peliin ylivoimaisesti paras ratkaisu. Ja se vanhan koneen saa hyvin myytyä kokonaisena varaosiksi...
    Taidan päätyä ratkaisuun jossa myyn koko romun pois, pistän ostohousut jalkaan ja kattelen jonkun uuden pelin missä on takuut päällä. Kunhan tarkempi diagnoosi konetuhosta selviää...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #3735
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vinkistä, täytyy pyytää. Meteli on kyllä semmoinen että se kuulostaa nyt jo kuulemma aika selkeältä välykseltä jossain laakerissa. Ja vaikka olisikin vääntynyt kampiakseli, niin tulisi silti halvemmaksi heittää vaihtokone paikalleen kuin hankkia jostain pelkkä kampura ja tehdä koneremontti.
    Kannattaa korjata lähinnä jos pystyy ite tekemään. Liikkeessä teetettynä tulee aika herjan hintaiseksi. Vaihtokoneen näyttäs saavan reilulla tonnilla saksasta: http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZX-1...item3aa95d8d9e
    Superbike #7
  16. #3736
    Harmittavan usein "irtokoneet" on niitä aikansa "kyljellään käyneitä."

    Asia realisoituu sitten karulla tavalla kilometrien karttuessa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17. #3737
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Harmittavan usein "irtokoneet" on niitä aikansa "kyljellään käyneitä."

    Asia realisoituu sitten karulla tavalla kilometrien karttuessa.
    Oman kokemuksen perusteella noita kannattaa ostaa ennemmin esim. saksasta kuin jenkeistä. Jenkit ei häpeä myydä rikkonaista, kun taas saksan pojilta tulee yleensä kuranttia tavaraa. Talvella hankittiin uutta vastaava ceebran moottori alle tonnilla Saksasta. Tuo kone meni varaosiksi kilpureihin ja osat tosiaan mittailtiin ennen asennusta, että ovat uutta vastaavassa kunnossa.
    Superbike #7
  18. #3738
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa korjata lähinnä jos pystyy ite tekemään. Liikkeessä teetettynä tulee aika herjan hintaiseksi. Vaihtokoneen näyttäs saavan reilulla tonnilla saksasta: http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZX-1...item3aa95d8d9e
    Juu, kattelin noita koneita ebaysta ja jos vaihdon teettää pajalla, niin kokonaiskustannukset on väkisin päälle pari tonnia eikä silti tiedä millainen arpa sattui koneen osalta taas kohdalle.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  19. #3739
    Poistettu
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Juu, kattelin noita koneita ebaysta ja jos vaihdon teettää pajalla, niin kokonaiskustannukset on väkisin päälle pari tonnia eikä silti tiedä millainen arpa sattui koneen osalta taas kohdalle.
    Koneen vaihtaminen ei nyt kumma jumppa ole. Eiköhän täältäkin löydy kavereita joilla osaaminen riittää ja talli&työkalut löytyy, saat vielä ite toimia apupoikana. Veikkaisin että vaihtotyön hinta on aika keskeisesti alempi silloin.
  20. #3740
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Juu, kattelin noita koneita ebaysta ja jos vaihdon teettää pajalla, niin kokonaiskustannukset on väkisin päälle pari tonnia eikä silti tiedä millainen arpa sattui koneen osalta taas kohdalle.
    Koneen vaihtoon löytynee kyllä marmoritiskiä halvempi ja joissain tapauksissa jopa osaavampi vaihtoehto. Jos kiire on niin kone kyllä vaihtuu päivässä. Rauhallisesti tusatessa taasen viikonloppu pitäisi riittää hyvin.
    Superbike #7
  21. #3741
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Oman kokemuksen perusteella noita kannattaa ostaa ennemmin esim. saksasta kuin jenkeistä. Jenkit ei häpeä myydä rikkonaista,,,,,
    Tietoisesti rikkonaisen myyminen on toki oma juttunsa mutta mutta......

    Aikansa "kyljellään käynyt" on harvemmin kilin-kolin rikkonainen.

    Miina piilee juuri siinä, että pata ottaa "sopivasti siipeensä".

    Tämä sitten realisoituu kilsojen karttuessa.... ja siten, että
    "kilsat tulee täyteen" selkeästi keskimääräistä aikaisemmin.

    Noissa asioissa tahtoo tuo syy-yhteys löytyä aika helposti.....
    eikä tää nyt ole ihan mun omaa keksintöä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #3742
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Koneen vaihtoon löytynee kyllä marmoritiskiä halvempi ja joissain tapauksissa jopa osaavampi vaihtoehto. Jos kiire on niin kone kyllä vaihtuu päivässä. Rauhallisesti tusatessa taasen viikonloppu pitäisi riittää hyvin.
    Apriliaan maksoi Matin pajalla koneen jumppa muistaakseni jotain 800e luokkaa nesteineen jne.

    Jos tuo nyt realisoituu diagnoosin osalta laakerivikaan tai muuhun joka vaatii yli tonnin remonttia niin myyntiin menee.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  23. #3743
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Aikansa "kyljellään käynyt" on harvemmin kilin-kolin rikkonainen.
    Tuo on varmasti ollut vanhemmissa peleissä oikeastikin ongelma. Nää tuoreemmat sitten tuppaa kaikki järjestään sammumaan heti kun ne laitetaan kyljelleen lepuuttamaan, joten kovin isoja vahinkoja ei ehdi tulemaan jos ei sitten moottorin posket tms. pauku rikki. Tokihan on mahdollista, että huonolla tuurilla sattuu käsiin joku stunttipelin pata, joka on käynyt kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa asennoissa rajoitinta vasten pitkiä aikoja, mutta todennäköisyys sille lienee aika pieni.

    Kaikessa käytetyn tavaran ostamisessa on aina riskinsä, mutta sitä voi aika paljon pienentää kun katsoo vähän mistä ja keneltä ostaa. Esim. ebaysta 100% positiivista palautetta saanut saksalainen kauppias on jo sen verta luotettava, että aika hyvillä mielin uskaltaa ostokset tehdä.
    Superbike #7
  24. #3744
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Apriliaan maksoi Matin pajalla koneen jumppa muistaakseni jotain 800e luokkaa nesteineen jne.

    Jos tuo nyt realisoituu diagnoosin osalta laakerivikaan tai muuhun joka vaatii yli tonnin remonttia niin myyntiin menee.
    Ihan järkevä hinta tuo 800€ kuitilla tehdystä hommasta, voisi olla huomattavasti pahempikin. Millasta hintaa aattelit konevikasena?
    Superbike #7
  25. #3745
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuo on varmasti ollut vanhemmissa peleissä oikeastikin ongelma. Nää tuoreemmat sitten tuppaa kaikki järjestään sammumaan heti kun ne laitetaan kyljelleen lepuuttamaan, joten kovin isoja vahinkoja ei ehdi tulemaan jos ei sitten moottorin posket tms. pauku rikki. Tokihan on mahdollista, että huonolla tuurilla sattuu käsiin joku stunttipelin pata, joka on käynyt kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa asennoissa rajoitinta vasten pitkiä aikoja, mutta todennäköisyys sille lienee aika pieni.

    Kaikessa käytetyn tavaran ostamisessa on aina riskinsä, mutta sitä voi aika paljon pienentää kun katsoo vähän mistä ja keneltä ostaa. Esim. ebaysta 100% positiivista palautetta saanut saksalainen kauppias on jo sen verta luotettava, että aika hyvillä mielin uskaltaa ostokset tehdä.
    Jos nyt hieman selaa taaksepäin tämän ko isännän itsensä kertomaa historiaa
    eri kumipyörämäärän omaavien laitteiden osalta...... .

    Noh... joskus on vaan niin, että toisilla "asiat on kuin tähtiin kirjoitettu" .

    Että siinä mielessä.... hänen oma hajatelmansa ostohousuihin hyppäämisestä ja
    takuun omaavan laitteen hankkimisesta ei välttämättä ole ollenkaan huono.... hajatelma .

    Siperia opettaa.... ja viisautta on tunnustaa tosiasiat joihin ei kykene vaikuttamaan.
    Sillä ei ole mitään tekemistä luovuttamisen kanssa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #3746
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jos nyt hieman selaa taaksepäin tämän ko isännän itsensä kertomaa historiaa
    eri kumipyörämäärän omaavien laitteiden osalta...... .

    Noh... joskus on vaan niin, että toisilla "asiat on kuin tähtiin kirjoitettu" .

    Että siinä mielessä.... hänen oma hajatelmansa ostohousuihin hyppäämisestä ja
    takuun omaavan laitteen hankkimisesta ei välttämättä ole ollenkaan huono.... hajatelma .

    Siperia opettaa.... ja viisautta on tunnustaa tosiasiat joihin ei kykene vaikuttamaan.
    Sillä ei ole mitään tekemistä luovuttamisen kanssa.
    Se on kato jos kattoo "maailmaa kaleidoskoopin" läpi niin "pupujussi" voi näyttää vaikka "lohikäärmeeltä". Ostohousuissa "violetti" väri voi kääntää ne "ympäri" ainakin jos käy "Siperiassa" oppimassa. Myös japanilaiset "hajatelmat" haiku-muodossa voi tulkita "tähdistä"...paremmi kuin "vaikuttimet".
    Superbike #7
  27. #3747
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ihan järkevä hinta tuo 800€ kuitilla tehdystä hommasta, voisi olla huomattavasti pahempikin. Millasta hintaa aattelit konevikasena?
    En tiiä, tarjouksia otetaan vastaan
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  28. #3748
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Se on kato jos kattoo "maailmaa kaleidoskoopin" läpi niin "pupujussi" voi näyttää vaikka "lohikäärmeeltä". Ostohousuissa "violetti" väri voi kääntää ne "ympäri" ainakin jos käy "Siperiassa" oppimassa. Myös japanilaiset "hajatelmat" haiku-muodossa voi tulkita "tähdistä"...paremmi kuin "vaikuttimet".
    Tiedä sitten, onko hyvä tai huono asia ,
    mutta maailman sivu on tapahtunut ja tapahtuu edelleen
    ihmisille kaikkea jota ei DI, eikä insinööritiede selvitä .

    Shit vaan Happens.... toisille lähes All The Time .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #3749
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Se on kato jos kattoo "maailmaa kaleidoskoopin" läpi niin "pupujussi" voi näyttää vaikka "lohikäärmeeltä". Ostohousuissa "violetti" väri voi kääntää ne "ympäri" ainakin jos käy "Siperiassa" oppimassa. Myös japanilaiset "hajatelmat" haiku-muodossa voi tulkita "tähdistä"...paremmi kuin "vaikuttimet".
    RullaaLattiallaJaNauraaPerseensäPois
  30.  
  31. #3750
    Prätkäpajalla oli koneen remppa 800e. Eli motin purku ja kokoaminen uusilla osilla. Jos olisi ollut pyörässä kiinni, niin 1000e. Veikkaan, että pelkkä motin irrotus ja uuden pujottaminen paikalle ei tuota ole. Joskus käytin itseasiassa 05- 10r:n venojen säädössä, ja silloin oli pitäny pudottaa kone pois koska ei kuulemma muuten mahtunut..? Maksoi muistaakseni alta 400e.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Sivu: 125 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2575115123124125126127135 ... ViimeinenViimeinen