Sivu: 115 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1565105113114115116117125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3421:stä 3450:een 4629:sta
  1. #3421
    Mahtaako joku tietää, että kävisikö tommoset zzr ~12 peilit ihan suoraan mun 10R 07:aan?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  2. #3422
    No niin. Lähes 9v pyörättömyyden jälkeen tuli hommattua 10R:ä piikistä seuraavana Eiköhän se siitä, kunhan ottaa maltilla ensimmäiset tuhannet kilometrit...

    Mutta mitäs mieltä raati täällä on, ovatko jälkiasenteiset xenonit turhaa elvistelyä heijastinumpiollisessa mopossa? Jotai sitä pitää päästä väkertämään, kun perussysteemit pyörästä löytyi jo valmiina
  3. #3423
    Kaks piippusta. Valot sinänsä on hyvät vakionakin.

    Tokihan xenonit on aina paremmat ja näkyy muille huomiovalojen tavoin.

    Henkilökohtaisesti pidän noita jälkiasennus xenoneita vääriin umpioihin laitettuna ärsyttävänä teinien kikkailuna. Mutta jokainen miten tykkää.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  4. #3424
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    No niin. Lähes 9v pyörättömyyden jälkeen tuli hommattua 10R:ä piikistä seuraavana Eiköhän se siitä, kunhan ottaa maltilla ensimmäiset tuhannet kilometrit...

    Mutta mitäs mieltä raati täällä on, ovatko jälkiasenteiset xenonit turhaa elvistelyä heijastinumpiollisessa mopossa? Jotai sitä pitää päästä väkertämään, kun perussysteemit pyörästä löytyi jo valmiina
    No onhan sitä muutakin, vanneteipit, kytkin ja jarruvipu, peilejä, vilkut, rekkarin teline, huggeria, quickshifteriä(suosittelen suuresti), uutta putkea, tangonpäätyjä, kaatumatappeja, suojat tankin kylkiin polven kohdalle, tankkitarraa, jne jne jne

    samaa mieltä noista valoista cb-61 kanssa...

    onnea hienosta pyörävalinnasta!
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  5. #3425
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    No onhan sitä muutakin, vanneteipit, kytkin ja jarruvipu, peilejä, vilkut, rekkarin teline, huggeria, quickshifteriä(suosittelen suuresti), uutta putkea, tangonpäätyjä, kaatumatappeja, suojat tankin kylkiin polven kohdalle, tankkitarraa, jne jne jne

    samaa mieltä noista valoista cb-61 kanssa...

    onnea hienosta pyörävalinnasta!
    Kiitos, vaikka vähän arpapeliähän tuo on koeajamatta Mutta kun hyvään rahaan sai

    Perus"virit" tuosta jo hyvin löytyvätkin, eli putki, komentaja, kaatumatapit ja muuta sellaista. Vanneteippillä saisi varmaan kyllä kivasti sysimustaa pyörää vähän pirteämmän näköiseksi
  6. #3426
    Kyllä xenoneista mun mielestä ihan kivan näköset saa kun kunnolla tekee.



    Tuossa siis kutosessa kiinni, mutta yhtä hyvin voi kymppiinkin istuttaa. Eli projektorit istutettu orkkis umpioon ja umpio sekä projektoreiden kehys maalattu mustaksi.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  7. #3427
    Joo, projektoreiden kanssa nuo sopivat kyllä hyvin.

    Tuossa lämmittelin moottoria öljynvaihtoa varten, niin aika myöhäisellä tuntus olevan sytytys? Pieni liekkikin tulee sopivasti kaasuttaessa putkenpäästä. Tulppien vaihdosta ei pitäisi montaa tuhatta kilometriä olla ja pyörä on säädetty -10 kun komentaja ja putki on laitettu.

    Pitäisikö vaan tulppien vaihdolla yrittää ensimmäisenä?
  8. #3428
    ei kait siinä vikaa oo? Mulla täysin vakio jossa mivv slipari. Jä kyllä se lyö liekkiä ku kaasuttelee. Ja paukuttaa moottori jarrussa... Ei varmaa mutta epäilisin johtuvan jostain saasteen vähennys jutusta. ???
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  9. #3429
    Sitähän ei tueta. Tulis sitten kevät jatkossa aikaisemmin

    On tuo kyllä hieno pyörä, päivä päivältä siitä vaan pitää enemmän vaikken ole vielä baanalle päässyt
  10. #3430
    juu-zo: On kyllä todella komian näkönen noilla projektoreilla =) Oliko vaikea asentaa ite ja paljon tuli hintaa setille? Ostitko ihan Suomesta vai eBayn ihmeellisestä maailmasta?

    cb-61: Onko tuo muka täysin normaalia?? Hhmm..

    epv: Älä muuta sano, itekkin odotan kevättä kuin kuuta nousevaa vaikka oma pyörä onkin vielä edellisen omistajan hoivassa/säilytyksessä Eiköhän sitä viim huhtikuussa pääse hakee poika kotiin
  11. #3431
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    epv: Älä muuta sano, itekkin odotan kevättä kuin kuuta nousevaa vaikka oma pyörä onkin vielä edellisen omistajan hoivassa/säilytyksessä Eiköhän sitä viim huhtikuussa pääse hakee poika kotiin
    Sama homma olisi ollut itsellä, mutta hain silti pyörän kotiin jotta pääsee käpistelemään
  12. #3432
    Hiukan mulkoilin tuossa yhtä yksilöä (1st gen), ja ilmoituksessa mainittiin 36tkm huollon olevan edessä. Mitähän tuo pitää sisällään?
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  13. #3433
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    juu-zo: On kyllä todella komian näkönen noilla projektoreilla =) Oliko vaikea asentaa ite ja paljon tuli hintaa setille? Ostitko ihan Suomesta vai eBayn ihmeellisestä maailmasta?
    Ebaystä nuo tuli ostettua ja koko setille tuli hintaa vähän alle satkun. Setissä siis tuli mukana kaikki tarpeellinen projektorit, johtosarjat, ballastit ja polttimot. Tuolla kawarb:n puolella hieman lisää juttua tuosta retrofitistä. http://www.kawarb.fi/smf/index.php?topic=534.15
    Omassa setissä siis oli lisänä nuo angel eyet jotka palavat kun parkit on päällä. Asennus sinäällään ei kovin vaikeaa jos on hieman kädentaidot hallussa. Tosin tuota ei sitten palauteta alkuperäiseksi kun nuo umpiot on maalattu. Jos umpioita ei maalaisi niin tuon voisi vielä palauttaa halogeneille, mutta mielestäni tuo on paremman näköinen tummana. Yksityiskohtaisemmat asennusohjeet ja linkit voin kyllä antaa yv:llä jos haluat.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  14. #3434
    Yammun R6 rakentelin viime talvena...enkelirinkulat toimii parkkeina, ja tollasesta halvasta "kiinansarjasta" lähti liikkeelle, alkuperäiset heijastinpinnat korvattu mustaksi maalatulla plexillä, eikä voi sanoa et hajataittoa ois....
    Toki nuo on projektorit, ja saa korkeudet yms säädettyä niinku original.





    Härskinä jätkänä väitän et sopii 10R kuin kusi joka sulaa lumeen
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

    Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
  15. #3435
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Ebaystä nuo tuli ostettua ja koko setille tuli hintaa vähän alle satkun. Setissä siis tuli mukana kaikki tarpeellinen projektorit, johtosarjat, ballastit ja polttimot. Tuolla kawarb:n puolella hieman lisää juttua tuosta retrofitistä. http://www.kawarb.fi/smf/index.php?topic=534.15
    Omassa setissä siis oli lisänä nuo angel eyet jotka palavat kun parkit on päällä. Asennus sinäällään ei kovin vaikeaa jos on hieman kädentaidot hallussa. Tosin tuota ei sitten palauteta alkuperäiseksi kun nuo umpiot on maalattu. Jos umpioita ei maalaisi niin tuon voisi vielä palauttaa halogeneille, mutta mielestäni tuo on paremman näköinen tummana. Yksityiskohtaisemmat asennusohjeet ja linkit voin kyllä antaa yv:llä jos haluat.
    Jaksanu kahlata miljoonaa sivua..miks ihmeessä maalannu org pohjat jos projektorilamput laittanu?
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

    Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
  16. #3436
    Musta pohja sopii paremmin kuin kirkas heijastinpinta. Ihan siis ulkonäkösyistä. Olishan tuohonki voinu jotain mustaa pleksiä kikkailla jos olisi halunnut. Helppo halpa ja nopea tapa oli vetäistä noi mustaksi maalilla. Projektorithan on kiinni orkkis H7 kannoissa joten siksi myös helppo käyttää orkkis umpiota pohjana. Emmä nää kyllä yhtään mitään syytä miks joku haluais toho halogenit takas. Aika huimasti paremmin noilla näkee ja on paremman näkönen.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  17. #3437
    en epäile yhtään. Vastahakoinen mielipiteeni xenoneita kohtaan koskee juurikin näitä teinivirityksiä joissa on asennettu muutos sarja halogeeni valon umpioon ottaa silmään ja päähän.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  18. #3438
    Lainaa mlou kirjoitti Katso viesti
    Hiukan mulkoilin tuossa yhtä yksilöä (1st gen), ja ilmoituksessa mainittiin 36tkm huollon olevan edessä. Mitähän tuo pitää sisällään?
    Perushuolto näyttää olevan. Lisänä tulppien vaihto (joka sinällään on aika työläs). Venojen säätö seuraavan kerran 48tkm.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  19. #3439
    Lainaa Jalase kirjoitti Katso viesti
    Perushuolto näyttää olevan. Lisänä tulppien vaihto (joka sinällään on aika työläs). Venojen säätö seuraavan kerran 48tkm.
    Onko tulppien vaihto kympissä jotenkin haastavampi kuin kutosessa? Kutosen tulppien vaihto nimittäin ei kyllä huoltotoimenpiteenä oo millään mittapuulla työläs.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  20. #3440
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Onko tulppien vaihto kympissä jotenkin haastavampi kuin kutosessa? Kutosen tulppien vaihto nimittäin ei kyllä huoltotoimenpiteenä oo millään mittapuulla työläs.
    kympissä pitää käyttää moottorin korvalliset pois, ei mahu muuten reunimmaiset puolat nouseen tulpan päältä pois.
    https://www.mprengas.fi
  21. #3441
    Lainaa jeppe56 kirjoitti Katso viesti
    kympissä pitää käyttää moottorin korvalliset pois, ei mahu muuten reunimmaiset puolat nouseen tulpan päältä pois.
    zx10r.netin mukaan tästäkin on pari kantaa, toiset saa ne puolet kyllä taiteiltua pois ilman korvakkaiden löysäilyä
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  22. #3442
    Kerran olen C-mallin tulpat vaihtanut, väitän että koneen kiinnikkeet (lattaraudan palat siellä ylhäällä) pitää irrottaa.
    Ei ole mikään miellyttävä / nopea duuni.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  23. #3443
    Lainaa Jalase kirjoitti Katso viesti
    Perushuolto näyttää olevan. Lisänä tulppien vaihto (joka sinällään on aika työläs). Venojen säätö seuraavan kerran 48tkm.
    Tulppien vaihdot kannattaa huolto ohjelmasta poiketen, rytmittää venttiilien säätö/tarkastus välille. Välttyy turhalta työltä. Tulpat kyllä kestää 24tkm.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  24. #3444
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti

    Siinä kuva toisen puolen murtumasta. Soitin Viialassa pajaansa pitävälle erikoishitsaamo Raatikaiselle projektista. Sanoi hitseilleensa runkoja kasaan ja tehneensä vahvistuksiakin. Tässä vaiheessa kuulostaa hyvältä. Eli seuraavaksi runko irti ja parsittavaksi. Jos tuo vaikka sen jälkeen kestäisi sitä käyttöä, mihin alkujaan on suunniteltu.



    No niin. Nyt on Runko käytetty hitsarilla ja jälki on omaan silmään varsin hyvää. Kuulemma saan käyttää sauman röntgenissä, jos epäilyttää. Kohta on myös vahvistettu, ettei ainakaan samasta kohtaa lähde murtumaan. Seuraavaksi tarvitsee sipaista vähän maalia päälle. Pari naarmua sain aikaiseksi irroittaessa, joten ei varmaan huono idea maalata koko runkoa.
  25. #3445
    Lainaa Makro86 kirjoitti Katso viesti
    Niin oliko jollain jotain kuvia noista diagnostiikka pistokkeista mistä aikasemmin oli puhetta?
    Diagnostiikkapistoke.jpg

    Sulakerasian vieressä oli se diagnostiikkapistoke. Sen verran ehdin kokeilemaan, että virrat päälle laittamalla vaihdenäytössä juoksi numerot 1-6. Käyntiin pyörä tosin ei lähtenyt, kun akku oli kokolailla tyhjä.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  26. #3446
    Täältäki löytyy nyt -04 10r:n omistaja Pari kesää 6r:llä ajaneena ja nyt isompaan päin siirtyneenä tuntuu siltä et on se vähän eri peli ekat muutamakymmenen kilometriä päästelty
  27. #3447
    loisto valinta. Uskon että tykkäät.!
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  28. #3448
    Vähän alta 50 km ensilenkki tuli tänään ajettua 10R:llä. On se vaan mahtava laite
    RC8
  29. #3449
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti
    Sulakerasian vieressä oli se diagnostiikkapistoke. Sen verran ehdin kokeilemaan, että virrat päälle laittamalla vaihdenäytössä juoksi numerot 1-6. Käyntiin pyörä tosin ei lähtenyt, kun akku oli kokolailla tyhjä.
    Ladatulla akulla pyörä lähti käyntiin ja kyseinen pistoke näyttäisi olevan se oikea. Huoltopukeilla käytettynä ainakin vaihteet 1, 2 ja 3 näkyivät oikein. Sitten vain miettimään miten vaihdenäytön kiinnittäisi mittariston viereen.

    Vaikka "diagnostic" haulla service manualista löytyykin vain tämä kyseinen pistoke, on pyörässä myös toinen samannäköinen. Scuuba laittoi kommentin, että johtokartassa (electrical system, sivu 16-13) on Immobilizer/Diagnostic -pistokkeen viereen vasemmalle/yläviistoon piirretty samannäköinen pistoke. Kumpaankin tulee ECU:sta pari johtoa. Pistokkeet näkyvät myös räjäytyskuvassa (electrical system, sivu 16-8). Immobilizer/Diagnostic -pistoke on kaapelissa kuudenneksi takimmainen. Vastaava pistoke on myös kaapelin keskivaiheilla, mutta en tiedä missä se sijaitsee moottoripyörässä. Ehkä jossain ilmanpuhdistajan kotelon alla.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  30.  
  31. #3450
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Ladatulla akulla pyörä lähti käyntiin ja kyseinen pistoke näyttäisi olevan se oikea. Huoltopukeilla käytettynä ainakin vaihteet 1, 2 ja 3 näkyivät oikein. Sitten vain miettimään miten vaihdenäytön kiinnittäisi mittariston viereen.
    Pätkä karhuntarraa.
    (mikä lie oikea nimitys mutta sillä helppo laittaa ja pysyy)
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 115 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1565105113114115116117125 ... ViimeinenViimeinen