Onko kellään kiinni 04-05 kymmpi ärrässä ivan's tre modia?
Ite aattelin tollasen investoida niin häviää noi rajoitukset ala- ja keskikierroksilta 1-4 vaihteilla...
http://www.motoring.fi/product_details.php?p=264&c=111
Ois mukava kuulla kokemuksia kyseisestä härpäkkeestä...
vm. 2004-2005 zx10ärrässä ei ole rajoituksia alemmilla vaihteilla. siinä mielessä tre on hukkahankinta tuossa ekassa kypässä. asiaa aikanaan tiedustelin sumekolta ja japanista asti. uudemmassa kypässä voi olla jo jotain, sen kohdalta en asiaa ole kysellyt enkä tiedä.(emjei @ Joulu. 25 2007,11:14) kirjoitti
kyllähän myyntimies myy vaikka kilon shittiä, jos joku ostaa, vaikka sitä piisaisi omastakin takaa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Juu kyllä niissä db-killerit on, tällanen teksti lukee tilausvahvistuksessa:(kemo @ Joulu. 25 2007,02:55) kirjoitti
Kawasaki ZX-10R Ninja Moto GP Twin Cans Slipon Race
2004-2005, Stainless Steel/brushed, Double Twin Cans , Dual left and right, triple staged DB Killer/removeable, Tig welded , Net weight: 1,9 kg . Kit, complete w/all fixings. *
No poishan se sellaset killerit on revittävä...
Mitenkähän mahtaa olla, kannattakohan käyttää penkissä kun tuon vaihtaa? Mulla tosin on tällä hetkellä Yoshin pönttö, vapaavirtaussuodatin & commanderi kiinni, ja niillä on edellinen omistaja penkissä käyttänyt säädettävänä. Olisko tuossa niin paljoo eroo Yoshiin että kannattas käyttää? Äänet on ainakin sen kaltaiset ettei oo kamalasti rojua sisällä ahdistamassa...![]()
Ninja forever, man!
Kuinka kauan muuten otti tilaamisesta ennen kun paukahti paketti postiin tuolta Saksasta?(CeeCee @ Joulu. 21 2007,15:37) kirjoitti
Näytti olevan toimitusaika (mulla siis) "must be ordered for you", eli joutuuvat kaiketi jenkeistä tilaamaan. Oliko sulla myös noin, vai löytyikö heiltä varastosta? No, eipä tuolla niin kiire ole, kunhan ennen kevättä tuleeMut silti jo pikkasen polttelis päästä asentamaan...
![]()
Ninja forever, man!
Kirjoittelin vastauksen jo tuohon toiseen threatiin. Eli n. 1kk meni. Varastossa ei ollut ainuttakaan laitosta, vaan tilaushetkestä lähti vasta tilauksen tilaus tehtaalle missä ruvettiin putkea tekemään. Tähän sitten vielä normi viivästykset(tavaran lähettäminen jne.).(juike1 @ Joulu. 28 2007,13:46) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
No niinpä näkyi olevan vastaus...(CeeCee @ Joulu. 28 2007,13:51) kirjoitti
No tuo n. 1kk kuullostaa ihan mukavalta ajalta ränniä odotella, kun ottaa huomioon että vajaan kolmen viikon päästä lähetään pariks viikoks Goalle odotusaikaa kuluttamaan...Sit kotiin palattua auringonpolttamin käsin hormia vaihtamaan
![]()
Ninja forever, man!
Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Juu 04sien etuvanteissa oli kuulemma ollu jotain valuvikaa, korjanneet käsittääkseni takaisinkutsuna.(solifer @ Tammi. 06 2008,16:58) kirjoitti
vm.'04 latureissa oli ollu jotain vikaa mikä aiheutti ylikuumenemista kovemman vedätyksen jälkeen. Takuuseen ovat näitä korjailleet.
Kannattaa kuitenkin erikseen vielä kysyä noista korjauksista (siis että onko tehty) jokaisen 04sen kohdalla joita kattelet. Eipä kai noissa 04sissa edellämainittujen lisäks mitään sen kummempaa kattelemista ole, ihan normaalit ennen-ostoa-pällistelyt niinku kaikkien muidenkin rakkineiden kohdalla.
Muistaakseni noita takaisinkutsukampanjoita löytyy myös AKEn tjms. sivuilta, kävin ittekin aikanaan niitä mulkkaamassa.
'05sissa ei tietääkseni ole lastentauteja ollut --> viisaammat saa korjata mikäli olen väärässä.
Ninja forever, man!
Kiitti vaan tiedoista.(juike1 @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Mullakin Kyseisen vehje on ja on toiminut kun unelma! VM 05 mitään tyyppivikaa ei ole vastaan tullut! nyt pyörä lähtee vaihtoon 07vm pyörään. Akran hiilari slipareilla ja pyöränväriksi tulee musta. *(juike1 @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
nyt kun se kesä vaan tulisi! kun ens viikolla pyörä tulee talliin *
![]()
Onnex olkoon hyvästä valinnasta.Juuri sellasen -o6 vaihdoin pois.Niissä valmiste vikana oli öhlinsin löysä kiinnitys mistä tuli takasin kutsu viime kesänä.Se kannattaa kysästä onko ko moposta tarkistettu..(jaskajaska @ Tammi. 10 2008,07:16) kirjoitti
BMW S1000rr 2010
Itselläni se kiristettiin liikkeessä mutta ne ei raportoineet sitä korjanneeksi Sumekolle,pian ne sieltä Sumekolta lähettivätkin uuden kirjeen että pyörääsi ei vielä korjattu,joten sumekolta saa varmimman tiedon jos liike ei tiedä. Itselläni oli myös 06vm kawa,toimi kuin junan vessa ja oli todella hieno ajella,tehokas ja tasaisesti vääntävä kone.(jaskajaska @ Tammi. 10 2008,10:30) kirjoitti
Nyt se sitten on hommattu,siis zx10r.tulis kesä äkkiä,tuli pieni ajokuume pintaan?![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Itse ostin kans pari viikkoo sitte... kaippa tuo kesä kohta tulee
K7 kilo
Jaahas! pyörä kaupat meni läskiks ku piti vaihtaa uudempaan no mutta ei se mitään kun edelleen löytyy se helmi sieltä tallista ja pientä kaunistus osaa pistetty kiinni *![]()
Tuossa aikani kuluksi luin lopulta vikamuistin tuon FI-valohomman takia. Ja kyllähän se Giproon osittain liittyy..(svahnm @ Elo. 17 2007,09:42) kirjoitti
Service code 25, Gear position switch malfunction, wiring open or short.
Pitää alkaa kytkentöjä ihmettelemään, että pystyy haarukoimaan, johtuuko mokkulasta vai onko jossain vain huono kontakti.
Yleisesti vähän petyin tuohon Gipron näyttöön kun se arpoo matalilla ja korkeilla vaihteilla paikkaansa. Ihmeellistä, mutta se toimi alussa melko hyvin, mutta kun koskin ekan kerran siihen TRE-nappiin, niin sen jälkeen tuntui, että laite sekoili enemmän.
EDIT: tuli mieleen, että tuo vaihdenäytön sekoiluhan voi johtua samasta syystä, jos vikakoodia funtsii..
Pitää vain selvittää onko syypäänä huono kontakti vai gipron tekemä häiriö väliin?
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Itse ajattelin tilata kanssa gipron! pistätkö tänne viestiä että oliko vika huonosta kontaktista(svahnm @ Tammi. 13 2008,19:18) kirjoitti
Joo, ilman muuta kunhan selviää. Voi olla, etten ajele kympillä nyt ennen kevättä, kun pitäis venttiilit tarkistaa, etupumput huoltaa jne.. joten varmuutta vian korjautumiseen ei välttämättä saa kellarissa ennen kunnollista koeajolenkkiä.(jaskajaska @ Tammi. 13 2008,19:45) kirjoitti
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Miten on,onko kympissä joku rajoitin että se antaa vasta täydet tehot vitos vaihteella,jos on niin millä sen saa pois päältä?![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Joo, on. ECU "ryssii" sytkää liian myöhäselle pikkuvaihteilla, ettei olis niin paljon potkua ja pysyis paremmin hankassa. Esim. juuri tuolla Gipron vaihdenäyttö+aTRE modauksella se onnistuu huijata. Siinä on kolme asentoa, vakio (rajoitus päällä), Soft ja Hard (kokonaan ilman sytkän myöhästystä). Sama palikka kävi ainakin 1400:seen zetoriin myös.(solifer @ Tammi. 13 2008,20:24) kirjoitti
Tosin se rajoitus oli käsittääkseni voimassa vain alle 6000rpm:n pikkuvaihteilla.
Gipro
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Sitten yhtä tarpellinen ostoshan on Speedo Healer, jolla saat sen 300kmh nopeusrajoituksen pois pyörästäsi..
speedohealer
Ei vaan, todellisuudessa tarpeellinen laite jos aiot välityksiä tihentää (esim. radalle kympin aavikkovälitys on aivan liian pitkä). Tuolla pystyt kalibroimaan nopeusmittarin kohdalleen.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Joo kiitos vaan tiedoista,se speedo Healer siinä on jo!(svahnm @ Tammi. 13 2008,20:58) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Ai niin ja välityksiä siinä on jo tihennetty,no vain piikkiä pienempi eturatas!
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Samma här. Silti ykkönen on vielä turhan pitkä. (siis radalla)(solifer @ Tammi. 13 2008,22:12) kirjoitti
Tielle ihan passeli, tosin provosoi keulimaan kun muutenkin melko pirteä.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Oletko jo operaation suorittanut? Täällä pukkais samanlaista päivitystä sekä lyhyiden, että pitkien osalta. Jos on vielä projekti vaiheessa ja olet hankkimassa xenoneja, niin ota yhteyttä ja suunnitellaan projektia kimpassa.(Gikseristi @ Joulu. 07 2007,14:36) kirjoitti
marko_toivanen@netti.fi
tyhmä kysymys mutta kysäsen kuitenkin!monta kappaletta jarrupaloja menee 2004 zx10r:än etu jarruihin.tilasin kaverin pyörään ko mallin palat ja sieltä tuli 8kpl paloja ja yllätyin koska luulin niitä olevan 4.ja kyseessä on ferodon palat.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Kyllä ne näyttäis olevan irtopaloina, eli 8kpl.(enriikke @ Tammi. 15 2008,23:53) kirjoitti
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
No, hitto nyt vasta huomasin tän viestin...(kawabata @ Joulu. 26 2007,08:23) kirjoitti
Eli jos noin olisi, se selittäisi miksi en oikein huomannut eroa noiden Gipron TRE-asetusten välillä ajossa.
Itse tosin ostin tuon mokkulan puhtaasti vaihdenäytön takia.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Onkos täällä kenelläkään insinöörillä tietoa siitä, miten tuossa vanhemmassa '04-'05 10R:ssä on ajovalot toteutettu pitkän osalta? Eli onko ero umpiossa, polttimen sijoituksessa, vaiko missä. Kiinnostaa vaan, kun pitäis päivittää valot xenoneiksi ja siinä samalla kiehtoisi lähivalojen "kahdentaminen".