Sivu: 15 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 4629:sta
  1. #421
    Onko kellään kiinni 04-05 kymmpi ärrässä ivan's tre modia?
    Ite aattelin tollasen investoida niin häviää noi rajoitukset ala- ja keskikierroksilta 1-4 vaihteilla...

    http://www.motoring.fi/product_details.php?p=264&c=111

    Ois mukava kuulla kokemuksia kyseisestä härpäkkeestä...
  2. #422
    Lainaa (emjei @ Joulu. 25 2007,11:14) kirjoitti
    Onko kellään kiinni 04-05 kymmpi ärrässä ivan's tre modia?
    Ite aattelin tollasen investoida niin häviää noi rajoitukset ala- ja keskikierroksilta 1-4 vaihteilla...

    http://www.motoring.fi/product_details.php?p=264&c=111

    Ois mukava kuulla kokemuksia kyseisestä härpäkkeestä...
    vm. 2004-2005 zx10ärrässä ei ole rajoituksia alemmilla vaihteilla. siinä mielessä tre on hukkahankinta tuossa ekassa kypässä. asiaa aikanaan tiedustelin sumekolta ja japanista asti. uudemmassa kypässä voi olla jo jotain, sen kohdalta en asiaa ole kysellyt enkä tiedä.

    kyllähän myyntimies myy vaikka kilon shittiä, jos joku ostaa, vaikka sitä piisaisi omastakin takaa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #423
    Lainaa (kemo @ Joulu. 25 2007,02:55) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Joulu. 25 2007,00:58) kirjoitti
    Lainaa (kemo @ Joulu. 20 2007,20:58) kirjoitti
    Luulis piisaavaan ääntä nois ränneissä?Joko on kiinni?E-hyväksytty?Mageen näkönen moto-gp viritys..
    Korjataan senverta, että e - hyväksyntä löytyy sittenkin.
    Olin kans katsovinani et niis olis db-killerit mut muuten näyttää putket sen verran sipposilta et perin erikoista..On hassua et vakioihin tarvii laittaa kauheet röörit et saadaan tyyppihyväksyntä mut jälki asennus putkiin saadan hyväksyntä herkemmin..Toisaalta hyvä mut sais laittaa jo vakiona jotain kevyempiä ratkasuja mopoihin..
    Juu kyllä niissä db-killerit on, tällanen teksti lukee tilausvahvistuksessa:

    Kawasaki ZX-10R Ninja Moto GP Twin Cans Slipon Race
    2004-2005, Stainless Steel/brushed, Double Twin Cans , Dual left and right, triple staged DB Killer/removeable, Tig welded , Net weight: 1,9 kg . Kit, complete w/all fixings. *


    No poishan se sellaset killerit on revittävä...

    Mitenkähän mahtaa olla, kannattakohan käyttää penkissä kun tuon vaihtaa? Mulla tosin on tällä hetkellä Yoshin pönttö, vapaavirtaussuodatin & commanderi kiinni, ja niillä on edellinen omistaja penkissä käyttänyt säädettävänä. Olisko tuossa niin paljoo eroo Yoshiin että kannattas käyttää? Äänet on ainakin sen kaltaiset ettei oo kamalasti rojua sisällä ahdistamassa...
    Ninja forever, man!
  4. #424
    Lainaa (CeeCee @ Joulu. 21 2007,15:37) kirjoitti
    Tuolta saksasta nuo tulivat.
    Kuinka kauan muuten otti tilaamisesta ennen kun paukahti paketti postiin tuolta Saksasta?

    Näytti olevan toimitusaika (mulla siis) "must be ordered for you", eli joutuuvat kaiketi jenkeistä tilaamaan. Oliko sulla myös noin, vai löytyikö heiltä varastosta? No, eipä tuolla niin kiire ole, kunhan ennen kevättä tulee Mut silti jo pikkasen polttelis päästä asentamaan...
    Ninja forever, man!
  5. #425
    Lainaa (juike1 @ Joulu. 28 2007,13:46) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Joulu. 21 2007,15:37) kirjoitti
    Tuolta saksasta nuo tulivat.
    Kuinka kauan muuten otti tilaamisesta ennen kun paukahti paketti postiin tuolta Saksasta?

    Näytti olevan toimitusaika (mulla siis) "must be ordered for you", eli joutuuvat kaiketi jenkeistä tilaamaan. Oliko sulla myös noin, vai löytyikö heiltä varastosta? No, eipä tuolla niin kiire ole, kunhan ennen kevättä tulee Mut silti jo pikkasen polttelis päästä asentamaan...
    Kirjoittelin vastauksen jo tuohon toiseen threatiin. Eli n. 1kk meni. Varastossa ei ollut ainuttakaan laitosta, vaan tilaushetkestä lähti vasta tilauksen tilaus tehtaalle missä ruvettiin putkea tekemään. Tähän sitten vielä normi viivästykset(tavaran lähettäminen jne.).



    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  6. #426
    Lainaa (CeeCee @ Joulu. 28 2007,13:51) kirjoitti
    Kirjoittelin vastauksen jo tuohon toiseen threatiin. Eli n. 1kk meni.
    No niinpä näkyi olevan vastaus...

    No tuo n. 1kk kuullostaa ihan mukavalta ajalta ränniä odotella, kun ottaa huomioon että vajaan kolmen viikon päästä lähetään pariks viikoks Goalle odotusaikaa kuluttamaan... Sit kotiin palattua auringonpolttamin käsin hormia vaihtamaan
    Ninja forever, man!
  7. #427
    Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  8. #428
    Lainaa (solifer @ Tammi. 06 2008,16:58) kirjoitti
    Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
    Juu 04sien etuvanteissa oli kuulemma ollu jotain valuvikaa, korjanneet käsittääkseni takaisinkutsuna.

    vm.'04 latureissa oli ollu jotain vikaa mikä aiheutti ylikuumenemista kovemman vedätyksen jälkeen. Takuuseen ovat näitä korjailleet.

    Kannattaa kuitenkin erikseen vielä kysyä noista korjauksista (siis että onko tehty) jokaisen 04sen kohdalla joita kattelet. Eipä kai noissa 04sissa edellämainittujen lisäks mitään sen kummempaa kattelemista ole, ihan normaalit ennen-ostoa-pällistelyt niinku kaikkien muidenkin rakkineiden kohdalla.

    Muistaakseni noita takaisinkutsukampanjoita löytyy myös AKEn tjms. sivuilta, kävin ittekin aikanaan niitä mulkkaamassa.

    '05sissa ei tietääkseni ole lastentauteja ollut --> viisaammat saa korjata mikäli olen väärässä.
    Ninja forever, man!
  9. #429
    Lainaa (juike1 @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Tammi. 06 2008,16:58) kirjoitti
    Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
    Juu 04sien etuvanteissa oli kuulemma ollu jotain valuvikaa, korjanneet käsittääkseni takaisinkutsuna.

    vm.'04 latureissa oli ollu jotain vikaa mikä aiheutti ylikuumenemista kovemman vedätyksen jälkeen. Takuuseen ovat näitä korjailleet.

    Kannattaa kuitenkin erikseen vielä kysyä noista korjauksista (siis että onko tehty) jokaisen 04sen kohdalla joita kattelet. Eipä kai noissa 04sissa edellämainittujen lisäks mitään sen kummempaa kattelemista ole, ihan normaalit ennen-ostoa-pällistelyt niinku kaikkien muidenkin rakkineiden kohdalla.

    Muistaakseni noita takaisinkutsukampanjoita löytyy myös AKEn tjms. sivuilta, kävin ittekin aikanaan niitä mulkkaamassa.

    '05sissa ei tietääkseni ole lastentauteja ollut --> viisaammat saa korjata mikäli olen väärässä.
    Kiitti vaan tiedoista.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #430
    Lainaa (juike1 @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Tammi. 06 2008,16:58) kirjoitti
    Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
    Juu 04sien etuvanteissa oli kuulemma ollu jotain valuvikaa, korjanneet käsittääkseni takaisinkutsuna.

    vm.'04 latureissa oli ollu jotain vikaa mikä aiheutti ylikuumenemista kovemman vedätyksen jälkeen. Takuuseen ovat näitä korjailleet.

    Kannattaa kuitenkin erikseen vielä kysyä noista korjauksista (siis että onko tehty) jokaisen 04sen kohdalla joita kattelet. Eipä kai noissa 04sissa edellämainittujen lisäks mitään sen kummempaa kattelemista ole, ihan normaalit ennen-ostoa-pällistelyt niinku kaikkien muidenkin rakkineiden kohdalla.

    Muistaakseni noita takaisinkutsukampanjoita löytyy myös AKEn tjms. sivuilta, kävin ittekin aikanaan niitä mulkkaamassa.

    '05sissa ei tietääkseni ole lastentauteja ollut --> viisaammat saa korjata mikäli olen väärässä.
    Mullakin Kyseisen vehje on ja on toiminut kun unelma! VM 05 mitään tyyppivikaa ei ole vastaan tullut! nyt pyörä lähtee vaihtoon 07vm pyörään. Akran hiilari slipareilla ja pyöränväriksi tulee musta. * nyt kun se kesä vaan tulisi! kun ens viikolla pyörä tulee talliin *
  11. #431
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 10 2008,07:16) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Tammi. 07 2008,14:53) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Tammi. 06 2008,16:58) kirjoitti
    Olisin vaan kysellyt noista zx10 niin kutsutuista"tyyppivioista".Etuvanteethan meni vaihtoon vissiin ekoissa vm-04 pyörissä,sekä eikö niissä ollut joku laturi ongelma kanssa,mikä se oli ja onko se korjattu tehtaan takuuseen.Miten sitten vm-05,siinä sitten noita vikoja ei enään ollut???Mitä muuta kannattaa katsoa kun menee ostaa vm-04-05 pyörää.Mulla olisi pari kappaletta kyseisiä vehkeitä kateltuna ja olisi kiva saada tietää mitä muuta kannattaa katsoa ennenkun tekee kaupat.Niin ja jos joku tietää jollain olevan sellainen turhan panttina niin voi soitella mulle.
    Juu 04sien etuvanteissa oli kuulemma ollu jotain valuvikaa, korjanneet käsittääkseni takaisinkutsuna.

    vm.'04 latureissa oli ollu jotain vikaa mikä aiheutti ylikuumenemista kovemman vedätyksen jälkeen. Takuuseen ovat näitä korjailleet.

    Kannattaa kuitenkin erikseen vielä kysyä noista korjauksista (siis että onko tehty) jokaisen 04sen kohdalla joita kattelet. Eipä kai noissa 04sissa edellämainittujen lisäks mitään sen kummempaa kattelemista ole, ihan normaalit ennen-ostoa-pällistelyt niinku kaikkien muidenkin rakkineiden kohdalla.

    Muistaakseni noita takaisinkutsukampanjoita löytyy myös AKEn tjms. sivuilta, kävin ittekin aikanaan niitä mulkkaamassa.

    '05sissa ei tietääkseni ole lastentauteja ollut --> viisaammat saa korjata mikäli olen väärässä.
    Mullakin Kyseisen vehje on ja on toiminut kun unelma! VM 05 mitään tyyppivikaa ei ole vastaan tullut! nyt pyörä lähtee vaihtoon 07vm pyörään. Akran hiilari slipareilla ja pyöränväriksi tulee musta. * nyt kun se kesä vaan tulisi! kun ens viikolla pyörä tulee talliin *
    Onnex olkoon hyvästä valinnasta.Juuri sellasen -o6 vaihdoin pois.Niissä valmiste vikana oli öhlinsin löysä kiinnitys mistä tuli takasin kutsu viime kesänä.Se kannattaa kysästä onko ko moposta tarkistettu..
    BMW S1000rr 2010
  12. #432
    Kiitoksia tiedosta! täytyy kysellä ja katsoa tarkasti!
  13. #433
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 10 2008,10:30) kirjoitti
    Kiitoksia tiedosta! täytyy kysellä ja katsoa tarkasti! *
    Itselläni se kiristettiin liikkeessä mutta ne ei raportoineet sitä korjanneeksi Sumekolle,pian ne sieltä Sumekolta lähettivätkin uuden kirjeen että pyörääsi ei vielä korjattu,joten sumekolta saa varmimman tiedon jos liike ei tiedä. Itselläni oli myös 06vm kawa,toimi kuin junan vessa ja oli todella hieno ajella,tehokas ja tasaisesti vääntävä kone.
  14. #434
    Nyt se sitten on hommattu,siis zx10r.tulis kesä äkkiä,tuli pieni ajokuume pintaan?
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  15. #435
    Itse ostin kans pari viikkoo sitte... kaippa tuo kesä kohta tulee
    K7 kilo
  16. #436
    Jaahas! pyörä kaupat meni läskiks ku piti vaihtaa uudempaan no mutta ei se mitään kun edelleen löytyy se helmi sieltä tallista ja pientä kaunistus osaa pistetty kiinni *
  17. #437
    Lainaa (svahnm @ Elo. 17 2007,09:42) kirjoitti
    Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

    Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
    TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
    Tuossa aikani kuluksi luin lopulta vikamuistin tuon FI-valohomman takia. Ja kyllähän se Giproon osittain liittyy..

    Service code 25, Gear position switch malfunction, wiring open or short.

    Pitää alkaa kytkentöjä ihmettelemään, että pystyy haarukoimaan, johtuuko mokkulasta vai onko jossain vain huono kontakti.

    Yleisesti vähän petyin tuohon Gipron näyttöön kun se arpoo matalilla ja korkeilla vaihteilla paikkaansa. Ihmeellistä, mutta se toimi alussa melko hyvin, mutta kun koskin ekan kerran siihen TRE-nappiin, niin sen jälkeen tuntui, että laite sekoili enemmän.

    EDIT: tuli mieleen, että tuo vaihdenäytön sekoiluhan voi johtua samasta syystä, jos vikakoodia funtsii..
    Pitää vain selvittää onko syypäänä huono kontakti vai gipron tekemä häiriö väliin?



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  18. #438
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 13 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Elo. 17 2007,09:42) kirjoitti
    Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

    Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
    TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
    Tuossa aikani kuluksi luin lopulta vikamuistin tuon FI-valohomman takia. Ja kyllähän se Giproon osittain liittyy..

    Service code 25, Gear position switch malfunction, wiring open or short.

    Pitää alkaa kytkentöjä ihmettelemään, että pystyy haarukoimaan, johtuuko mokkulasta vai onko jossain vain huono kontakti.

    Yleisesti vähän petyin tuohon Gipron näyttöön kun se arpoo matalilla ja korkeilla vaihteilla paikkaansa. Ihmeellistä, mutta se toimi alussa melko hyvin, mutta kun koskin ekan kerran siihen TRE-nappiin, niin sen jälkeen tuntui, että laite sekoili enemmän.

    EDIT: tuli mieleen, että tuo vaihdenäytön sekoiluhan voi johtua samasta syystä, jos vikakoodia funtsii.. *
    Pitää vain selvittää onko syypäänä huono kontakti vai gipron tekemä häiriö väliin?
    Itse ajattelin tilata kanssa gipron! pistätkö tänne viestiä että oliko vika huonosta kontaktista
  19. #439
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 13 2008,19:45) kirjoitti
    Itse ajattelin tilata kanssa gipron! pistätkö tänne viestiä että oliko vika huonosta kontaktista
    Joo, ilman muuta kunhan selviää. Voi olla, etten ajele kympillä nyt ennen kevättä, kun pitäis venttiilit tarkistaa, etupumput huoltaa jne.. joten varmuutta vian korjautumiseen ei välttämättä saa kellarissa ennen kunnollista koeajolenkkiä.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  20. #440
    Miten on,onko kympissä joku rajoitin että se antaa vasta täydet tehot vitos vaihteella,jos on niin millä sen saa pois päältä?
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  21. #441
    Lainaa (solifer @ Tammi. 13 2008,20:24) kirjoitti
    Miten on,onko kympissä joku rajoitin että se antaa vasta täydet tehot vitos vaihteella,jos on niin millä sen saa pois päältä?
    Joo, on. ECU "ryssii" sytkää liian myöhäselle pikkuvaihteilla, ettei olis niin paljon potkua ja pysyis paremmin hankassa. Esim. juuri tuolla Gipron vaihdenäyttö+aTRE modauksella se onnistuu huijata. Siinä on kolme asentoa, vakio (rajoitus päällä), Soft ja Hard (kokonaan ilman sytkän myöhästystä). Sama palikka kävi ainakin 1400:seen zetoriin myös.

    Tosin se rajoitus oli käsittääkseni voimassa vain alle 6000rpm:n pikkuvaihteilla.

    Gipro



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  22. #442
    Sitten yhtä tarpellinen ostoshan on Speedo Healer, jolla saat sen 300kmh nopeusrajoituksen pois pyörästäsi..

    speedohealer

    Ei vaan, todellisuudessa tarpeellinen laite jos aiot välityksiä tihentää (esim. radalle kympin aavikkovälitys on aivan liian pitkä). Tuolla pystyt kalibroimaan nopeusmittarin kohdalleen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  23. #443
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 13 2008,20:58) kirjoitti
    Sitten yhtä tarpellinen ostoshan on Speedo Healer, jolla saat sen 300kmh nopeusrajoituksen pois pyörästäsi..

    speedohealer

    Ei vaan, todellisuudessa tarpeellinen laite jos aiot välityksiä tihentää (esim. radalle kympin aavikkovälitys on aivan liian pitkä). Tuolla pystyt kalibroimaan nopeusmittarin kohdalleen.
    Joo kiitos vaan tiedoista,se speedo Healer siinä on jo!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  24. #444
    Ai niin ja välityksiä siinä on jo tihennetty,no vain piikkiä pienempi eturatas!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  25. #445
    Lainaa (solifer @ Tammi. 13 2008,22:12) kirjoitti
    Ai niin ja välityksiä siinä on jo tihennetty,no vain piikkiä pienempi eturatas!
    Samma här. Silti ykkönen on vielä turhan pitkä. (siis radalla)
    Tielle ihan passeli, tosin provosoi keulimaan kun muutenkin melko pirteä.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  26. #446
    Lainaa (Gikseristi @ Joulu. 07 2007,14:36) kirjoitti
    Nyt noita settejä hieman haeskelin ja löysin tällaisen "lyhen umpioon" tarkoitetun version.Lamppu

    Nämä vaan satuvat olemaan kahden lampun paketeissa. Jolloin pitäisi ottaa paketti näitä ja toinen paketti "normaaleja" tai jopa niitä 50W versioita. Tällöin vaan jäisi ylimääräinen lyhyen ja pitkän poltin.

    Mahtaisikohan kellään muulla olla vastaavaa muutosta mielessä, jolloin voisi kimpassa tilata ja jakaa polttimot?

    Eihän tuo lyhyen valon erikoispoltin mitään hyvää itselle toisi, mutta vastaantulijat voisivat katsoa hieman suopeammin...
    Oletko jo operaation suorittanut? Täällä pukkais samanlaista päivitystä sekä lyhyiden, että pitkien osalta. Jos on vielä projekti vaiheessa ja olet hankkimassa xenoneja, niin ota yhteyttä ja suunnitellaan projektia kimpassa.

    marko_toivanen@netti.fi
  27. #447
    tyhmä kysymys mutta kysäsen kuitenkin!monta kappaletta jarrupaloja menee 2004 zx10r:än etu jarruihin.tilasin kaverin pyörään ko mallin palat ja sieltä tuli 8kpl paloja ja yllätyin koska luulin niitä olevan 4.ja kyseessä on ferodon palat.
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
  28. #448
    Lainaa (enriikke @ Tammi. 15 2008,23:53) kirjoitti
    tyhmä kysymys mutta kysäsen kuitenkin!monta kappaletta jarrupaloja menee 2004 zx10r:än etu jarruihin.tilasin kaverin pyörään ko mallin palat ja sieltä tuli 8kpl paloja ja yllätyin koska luulin niitä olevan 4.ja kyseessä on ferodon palat.
    Kyllä ne näyttäis olevan irtopaloina, eli 8kpl.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  29. #449
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 26 2007,08:23) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Joulu. 25 2007,11:14) kirjoitti
    Onko kellään kiinni 04-05 kymmpi ärrässä ivan's tre modia?
    Ite aattelin tollasen investoida niin häviää noi rajoitukset ala- ja keskikierroksilta 1-4 vaihteilla...

    http://www.motoring.fi/product_details.php?p=264&c=111

    Ois mukava kuulla kokemuksia kyseisestä härpäkkeestä...
    vm. 2004-2005 zx10ärrässä ei ole rajoituksia alemmilla vaihteilla. siinä mielessä tre on hukkahankinta tuossa ekassa kypässä. asiaa aikanaan tiedustelin sumekolta ja japanista asti. uudemmassa kypässä voi olla jo jotain, sen kohdalta en asiaa ole kysellyt enkä tiedä.

    kyllähän myyntimies myy vaikka kilon shittiä, jos joku ostaa, vaikka sitä piisaisi omastakin takaa.
    No, hitto nyt vasta huomasin tän viestin...

    Eli jos noin olisi, se selittäisi miksi en oikein huomannut eroa noiden Gipron TRE-asetusten välillä ajossa.
    Itse tosin ostin tuon mokkulan puhtaasti vaihdenäytön takia.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  30.  
  31. #450
    Onkos täällä kenelläkään insinöörillä tietoa siitä, miten tuossa vanhemmassa '04-'05 10R:ssä on ajovalot toteutettu pitkän osalta? Eli onko ero umpiossa, polttimen sijoituksessa, vaiko missä. Kiinnostaa vaan, kun pitäis päivittää valot xenoneiksi ja siinä samalla kiehtoisi lähivalojen "kahdentaminen".
Sivu: 15 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565115 ... ViimeinenViimeinen