Sivu: 38 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1899:sta
  1. #1111
    ZZR-VFR:n vertailu on aika turhaa kun ovat täysin eri kategorian pyöriä. GTR on oikeampi vertailukohde.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  2. #1112
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    ZZR-VFR:n vertailu on aika turhaa kun ovat täysin eri kategorian pyöriä. GTR on oikeampi vertailukohde.
    Kyllä näissä päällekkäisiä ominaisuuksiakin on. Ei ehkä suoraan parivertailuun mene mutta käyttötarkoituksieni perusteella näitä voinee vertailla kumpi passaa omaan käyttöön.

    Onhan tuo BMW K1300S ollut parikin kertaa vertailussa Busan ja ison Zetorin kanssa. Bemaria taas usein verrataan Hondaan.

    GTR menee enemmän puhtaaseen touringiin omasta mielestä.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  3. #1113
    No ei mennyt sitten hondamiehen odottelu hukkaan koska itsetunto nousi tuolle tasolle...way to go.... ...ja Stelviohan se on optimaalisin paikka verrata matkalehmien kääntyvyyttä mutkateillä... ...mun pointti on se että se VFR ei ole yhtään sen ketterämpi eikä käääntyvämpi kuin tässä väittelyssä/keskustelussa esillä olleet muut laitteet. Vaikka se puheissa onkin aina paras ja nopein....jajajajajaja..... ...nyt kandee jo pipoo löysätä....
  4. #1114
    Kyllä laitan tuon vfr:n kanssa täysin touring pyöräksi niin kuin gtr:n myös. Tuolla vfr osiossa kirjoittelit mitä kaikkea muutoksia pyörä vaatisi ns. Ulkonäkö ja äänimaailma ym. Ja noista sun vaihtoehdoista vain zzr sun onnistuu helposti löytämään valmiiksi lisävarusteltuna jolloin säästyy rahaa taas pitkä penni jo siitä syystä että tarjontaa on varmasti eniten.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  5. #1115
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä laitan tuon vfr:n kanssa täysin touring pyöräksi niin kuin gtr:n myös. Tuolla vfr osiossa kirjoittelit mitä kaikkea muutoksia pyörä vaatisi ns. Ulkonäkö ja äänimaailma ym. Ja noista sun vaihtoehdoista vain zzr sun onnistuu helposti löytämään valmiiksi lisävarusteltuna jolloin säästyy rahaa taas pitkä penni jo siitä syystä että tarjontaa on varmasti eniten.
    Varsin totta tämäkin. Jatkan itseni puhumista pimeälle puolelle Viimeistään koeajo senkin sitten näyttää mitä se oma maku/fiilis sanoo tästä pyörästä
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  6. #1116
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Varsin totta tämäkin. Jatkan itseni puhumista pimeälle puolelle Viimeistään koeajo senkin sitten näyttää mitä se oma maku/fiilis sanoo tästä pyörästä
    Oli kyllä niin onneton ja hengetön suristin tuo VFR:n "moottori", ettet voi enää edes yrittää verrata sitä kawaan kun olet ajanut molemmilla...
    Supermoto
  7. #1117
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Ihan rehellisesti sanottuna ZZR1400 on helvetin kankea pyörä ajaa kaupunkiliikenteessä. Katsoi asiaa miten vihreiden lasien läpi tahansa. Mutta siihen tottuu, jos ei vuodessa, niin 5 ainakin
    Mielestäni tuo kyllä kääntyilee osaavissa käsissä oikein mainiosti, letkoissa moisen kyllä huomannut kun ollaan menty oikeasti tiukoissa mutkissa.
    Varmaan töitä kyllä pitää tehdä enemmän kuin ns. heität ajatuksen mutkasta niin ollaan valmiina ilman suurempia murheita mopoissa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #1118
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    No ei mennyt sitten hondamiehen odottelu hukkaan koska itsetunto nousi tuolle tasolle...way to go.... ...ja Stelviohan se on optimaalisin paikka verrata matkalehmien kääntyvyyttä mutkateillä... ...mun pointti on se että se VFR ei ole yhtään sen ketterämpi eikä käääntyvämpi kuin tässä väittelyssä/keskustelussa esillä olleet muut laitteet. Vaikka se puheissa onkin aina paras ja nopein....jajajajajaja..... ...nyt kandee jo pipoo löysätä....
    Ei mitään nössöilyä nytee, vaan
    otsapantaa tiukemmalle .

    Kumman raskasta, vastenmielistä ja etenkin ylivoimaista monelle
    on todeta tosiasiat......

    Jos mopossa ei ole MOOTTORIA, se on potkulauta tai temppupyörä.

    Moottori taas löytyy isosta Zetorista, Bussista/Kingistä ja toki Maxistakin.

    Muissa puitteissa... vaikka ammunnassa.... valitsee kyllä se kylän suurimman kypärän haltijakin
    fiiliksen takia 44 Magnumin..... vaikka se 38 tarkemmin piirtääkin.... 22:sta nyt mainitsemattakaan .

    Mielenkiintoista .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #1119
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Ihan rehellisesti sanottuna ZZR1400 on helvetin kankea pyörä ajaa kaupunkiliikenteessä. Katsoi asiaa miten vihreiden lasien läpi tahansa. Mutta siihen tottuu, jos ei vuodessa, niin 5 ainakin
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni tuo kyllä kääntyilee osaavissa käsissä oikein mainiosti, letkoissa moisen kyllä huomannut kun ollaan menty oikeasti tiukoissa mutkissa.
    Varmaan töitä kyllä pitää tehdä enemmän kuin ns. heität ajatuksen mutkasta niin ollaan valmiina ilman suurempia murheita mopoissa.
    Joo, kommenttini nyt koskee lähes kaikkia 250kg+ pyöriä kaupungin hidasajossa parkkipaikoilla yms, mutkapätkät asia erikseen. Aina kun käy koeajamassa jotain kevyempää, niin onhan siinä eroa, kevyemmän eduksi.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  10. #1120
    Zetorissa on kyllä erinomaisen suuri merkitys ajo-ominaisuuksiin sillä, että heittää orkkisputket mäkhen ja vaihtaa kevyen kokoputkiston tilalle, itselläni on Yoshin R55 eli 4-1 zydemi. Pyörä kevenee tosi paljon ja painopistekin muuttuu aika lailla, taittuu mutkiin erittäin paljon herkemmin.

    Samoin alustan säädöillä on suuri merkitys ajo-ominaisuuksien hakemisessa. Nää uudemman korimallin laitteet tulee jo tiukemmilla säädöillä vakiona, siis -12 alkaen, mutta varsinkin vuosimallit 2010 ja aiemmat oli aika löllöjä vakioasetuksissa. Keula varsinkin teetti töitä aika lailla ennen kuin siitä sai napakan ja hyvin toimivan.
  11. #1121
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Zetorissa on kyllä erinomaisen suuri merkitys ajo-ominaisuuksiin sillä, että heittää orkkisputket mäkhen ja vaihtaa kevyen kokoputkiston tilalle, itselläni on Yoshin R55 eli 4-1 zydemi. Pyörä kevenee tosi paljon ja painopistekin muuttuu aika lailla, taittuu mutkiin erittäin paljon herkemmin.

    Samoin alustan säädöillä on suuri merkitys ajo-ominaisuuksien hakemisessa. Nää uudemman korimallin laitteet tulee jo tiukemmilla säädöillä vakiona, siis -12 alkaen, mutta varsinkin vuosimallit 2010 ja aiemmat oli aika löllöjä vakioasetuksissa. Keula varsinkin teetti töitä aika lailla ennen kuin siitä sai napakan ja hyvin toimivan.
    Fiksun olonen toi R-55. Saako tolla enään vaan mitään naapurisopua aikaan tai mahdollisuutta poiketa esim. Ahvenistolla, olikos siellä raja 95d? Aika paljon "ylimäärästä" roipetta tolla vaihdolla saa pyörästä pois

    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  12. #1122
    Mulla on 1,5 km lähimpään naapuriin..... ...on siinä killeri mukana paketissa jos muistaa pitää paikallaan sitä. Hyvin hengittää, ja rääkyy myös tarvittaessa....on se aika äänekäs..
  13. #1123
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    VFR ei ole yhtään sen ketterämpi eikä käääntyvämpi kuin tässä väittelyssä/keskustelussa esillä olleet muut laitteet.
    Eipäs ruveta nössöilemään.

    Paljon pitää ZZR:ssä ja Busassa muutosta tehdä saadakseen sen ketteryydessä VFR12 tasolle. Karrikoiden - paljon pitää HooDeetä muuttaa saadakseen sen ketteryydessä ZZR / Busa tasolle.

    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Oli kyllä niin onneton ja hengetön suristin tuo VFR:n "moottori", ettet voi enää edes yrittää verrata sitä kawaan kun olet ajanut molemmilla...
    Olen toisinaan miettinyt, että miten näitä hiekkisleikkejä leikitään mukavasti norsuilla - vielä en ole keksinyt.
    <p>.</p>
  14. #1124
    Pysy vaan tuolla hondauskovaisissa niin pysyy tää topicci asialinjalla.
  15. #1125
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Eipäs ruveta nössöilemään.

    Paljon pitää ZZR:ssä ja Busassa muutosta tehdä saadakseen sen ketteryydessä VFR12 tasolle. Karrikoiden - paljon pitää HooDeetä muuttaa saadakseen sen ketteryydessä ZZR / Busa tasolle.


    Olen toisinaan miettinyt, että miten näitä hiekkisleikkejä leikitään mukavasti norsuilla - vielä en ole keksinyt.
    Kokeile joskus ajaa niitä muitakin vespoja, tuleepahan sitten vakuuttavampia asiantuntija lausuntojakin.
    Supermoto
  16. #1126
    No niin pyörä vaihtu ja nyt pitäisi pikasesti "tuhlata" rahoja lisävarusteisiin ennen kun ajot koittaa. Vielä en putkiin ja suorituskykyyn lähde koskemaan joten focus on kevyessä viikonloppumatkailussa, mutkapätkissä ja kaupungin läpi suhailussa. Seuraavaa listaa kokosin ja pitää sitten vähän priorisoida budjetin mukaan.

    - SW Motech Blaze laukut
    - Oxfordin kahvalämppärit
    - Polvisuojat tankkiin
    - kaatumatapit ilman katemuutoksia, onkoa hyviä tiedossa?
    - virran ulostulo
    - tankkilaukku, mietin onko tälle kova tarve



    Jotain mitä heti alussa kannattaisi hommata noita omia tarpeita silmälläpitäen?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  17. #1127
    Jos se on ajamaton ja S20-Bridgeillä, ne kestää 3500-4000 km. Laita siihen sitten Pirelli Angel Gt:t seuraavana alle, toimii kuin väärä raha ja kestää kilsoja, on hyvin urheilullinen tuntuma myös...taakse 190/55-koossa....
  18. #1128
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Jos se on ajamaton ja S20-Bridgeillä, ne kestää 3500-4000 km. Laita siihen sitten Pirelli Angel Gt:t seuraavana alle, toimii kuin väärä raha ja kestää kilsoja, on hyvin urheilullinen tuntuma myös...taakse 190/55-koossa....
    Hyvä vinkki. Ainoat miinukset taitaa olla, että ei toimi kaikkien huggerien kanssa ja sitten ehkä vaatisi Speedohealerin. Ehdottomasti voisi koittaa noita 55-renkaita kun ketteryys aina kiinnostaa.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  19. #1129
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Hyvä vinkki. Ainoat miinukset taitaa olla, että ei toimi kaikkien huggerien kanssa ja sitten ehkä vaatisi Speedohealerin. Ehdottomasti voisi koittaa noita 55-renkaita kun ketteryys aina kiinnostaa.
    Ettei vaan ton "55-sarjalaisen mukana" tulisi se Speedohealeri ihan "samassa paketissa samaan hintaan" ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #1130
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Ettei vaan ton "55-sarjalaisen mukana" tulisi se Speedohealeri ihan "samassa paketissa samaan hintaan" ?
    Eli jo tehtaalta vinossa oleva mittari korjautuisi juuri sopivaksi oikeaan suuntaan uudella 55-renkaalla. En usko onneeni niin paljoa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  21. #1131
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Eli jo tehtaalta vinossa oleva mittari korjautuisi juuri sopivaksi oikeaan suuntaan uudella 55-renkaalla. En usko onneeni niin paljoa
    Yleensähän noilla on tapana näyttää enemmän tai vähemmän liikaa.
    Ei välttämättä mene ihan pilkulleen kohdalleen, mutta suunta on ainakin oikea.

    Joku +5 % näyttö on varmaan ihan hyvä "turvavaruste" kun sitä luonnostaan tahtoo
    kuitenkin hieman yläkanttiin ajella.... vai ? .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #1132
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Yleensähän noilla on tapana näyttää enemmän tai vähemmän liikaa.
    Ei välttämättä mene ihan pilkulleen kohdalleen, mutta suunta on ainakin oikea.

    Joku +5 % näyttö on varmaan ihan hyvä "turvavaruste" kun sitä luonnostaan tahtoo
    kuitenkin hieman yläkanttiin ajella.... vai ? .
    Joo pieni heitto ei toki haittaa noinpäin. Saakelin omassa Opelissa heitto alkaa olla luokkaa +10% mikä jo vähän syö mikäli GPS ei ole matkassa.

    Tosin kohta joku tietävämpi taitaa tulla korjaamaan, että tohon uudempaan ZZR:n ei kannata edes tunkea Speedohealeria koska nopeudet taidetaan laskea renkailta suoraan...
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  23. #1133
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Joku +5 % näyttö on varmaan ihan hyvä "turvavaruste" kun sitä luonnostaan tahtoo
    kuitenkin hieman yläkanttiin ajella.... vai ? .
    Tuo on muuten taivaan tosi... "Normaalilla" mittarivirheellä voi yleensä huoletta päästää 80 alueella 100 tietäen ettei räpsähdä ainakaan päiväsakoille vaikka setä sininen sattuisikin tutkaamaan. Vaan auta armias kun on kilometrilleen oikein trimmattu mittari ja nopeus tahtoo alitajuisesti kuitenkin pyrkiä itsestään "entisiin lukemiin". Ainakin minua tuo stressasi niin paljon, että ratastuksen jälkeen korjasin speedohealerilla mittarivirheen entiselleen.
  24. #1134
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    No niin pyörä vaihtu ja nyt pitäisi pikasesti "tuhlata" rahoja lisävarusteisiin ennen kun ajot koittaa. Vielä en putkiin ja suorituskykyyn lähde koskemaan joten focus on kevyessä viikonloppumatkailussa, mutkapätkissä ja kaupungin läpi suhailussa. Seuraavaa listaa kokosin ja pitää sitten vähän priorisoida budjetin mukaan.

    - SW Motech Blaze laukut
    - Oxfordin kahvalämppärit
    - Polvisuojat tankkiin
    - kaatumatapit ilman katemuutoksia, onkoa hyviä tiedossa?
    - virran ulostulo
    - tankkilaukku, mietin onko tälle kova tarve

    Jotain mitä heti alussa kannattaisi hommata noita omia tarpeita silmälläpitäen?
    Joo noita tuli otettua pyörään:
    - SW Motech Blaze- laukut
    - Oxford lämpökahvat
    - SW Motech virran ulostulo, usb & tupakansytytin
    - Puig kaatumatapit
    - Epoksi läpinäkyvät polvisuojat
    - RAM Mountilla GPS-teline + laukku naville/luurille

    Putkien vaihto, kilpiteline, savu/tumma tuulilasi ja muuta sälää sitten mahdollisesti kesällä.

    Onko tietoa pykääkö tampereella esim. Bikedoctor ECU-muutoksia jottei tarvisi PC:tä pistää pyörään penkityksen yhteydessä? Pitää udella jossain välissä mutta ajattelin jos jollain kokemuksia.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  25. #1135
    Suosittelen et käännyt zetorin säädöissä ehdottomasti Espooseen Samin Autopajan puoleen...oman ecun säätö woolichin softalla!!Myös Gatemania Hämeenlinnassa tekee woolichilla säädöt omaan ecuun, bin filet joutuu tilaan itse woolichilta, Samilta nämä taitaa löytyä koska on säätänyt useampia zetoreita jo oman ecun kautta.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  26. #1136
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen et käännyt zetorin säädöissä ehdottomasti Espooseen Samin Autopajan puoleen...oman ecun säätö woolichin softalla!!Myös Gatemania Hämeenlinnassa tekee woolichilla säädöt omaan ecuun, bin filet joutuu tilaan itse woolichilta, Samilta nämä taitaa löytyä koska on säätänyt useampia zetoreita jo oman ecun kautta.
    Joo tuota mestaa moni tuntuu mainostavan. Katsotaan vielä onko Tampereen pojat investoineet samaan softaan
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  27. #1137
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Eli jo tehtaalta vinossa oleva mittari korjautuisi juuri sopivaksi oikeaan suuntaan uudella 55-renkaalla. En usko onneeni niin paljoa
    Ainakin mulla kävi itseasiassa juuri näin kun vaihdoin 55-koon kumiin. Mittarivirhe oli sen jälkeen (gps:ään verratessa) max. 2km/h.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  28. #1138
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni tuo kyllä kääntyilee osaavissa käsissä oikein mainiosti, letkoissa moisen kyllä huomannut kun ollaan menty oikeasti tiukoissa mutkissa.
    Varmaan töitä kyllä pitää tehdä enemmän kuin ns. heität ajatuksen mutkasta niin ollaan valmiina ilman suurempia murheita mopoissa.

    Kyl se kääntyilee aivan varmasti

    http://www.youtube.com/watch?v=CO1u3gwAz9Q
  29. #1139
    Lainaa KaWainen kirjoitti Katso viesti
    Kyl se kääntyilee aivan varmasti

    http://www.youtube.com/watch?v=CO1u3gwAz9Q
    "Vi...u se siitä mihinkään käänny"
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  30.  
  31. #1140
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen et käännyt zetorin säädöissä ehdottomasti Espooseen Samin Autopajan puoleen...oman ecun säätö woolichin softalla!!Myös Gatemania Hämeenlinnassa tekee woolichilla säädöt omaan ecuun, bin filet joutuu tilaan itse woolichilta, Samilta nämä taitaa löytyä koska on säätänyt useampia zetoreita jo oman ecun kautta.
    Siis onkos vanhemmankin (2008) Zetorin kohdalla tuo nyt mahdollista?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




Sivu: 38 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen