ZZR-VFR:n vertailu on aika turhaa kun ovat täysin eri kategorian pyöriä. GTR on oikeampi vertailukohde.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kyllä näissä päällekkäisiä ominaisuuksiakin on. Ei ehkä suoraan parivertailuun mene mutta käyttötarkoituksieni perusteella näitä voinee vertailla kumpi passaa omaan käyttöön.
Onhan tuo BMW K1300S ollut parikin kertaa vertailussa Busan ja ison Zetorin kanssa. Bemaria taas usein verrataan Hondaan.
GTR menee enemmän puhtaaseen touringiin omasta mielestä.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
No ei mennyt sitten hondamiehen odottelu hukkaan koska itsetunto nousi tuolle tasolle...way to go.......ja Stelviohan se on optimaalisin paikka verrata matkalehmien kääntyvyyttä mutkateillä...
...mun pointti on se että se VFR ei ole yhtään sen ketterämpi eikä käääntyvämpi kuin tässä väittelyssä/keskustelussa esillä olleet muut laitteet. Vaikka se puheissa onkin aina paras ja nopein....jajajajajaja.....
...nyt kandee jo pipoo löysätä....
Kyllä laitan tuon vfr:n kanssa täysin touring pyöräksi niin kuin gtr:n myös. Tuolla vfr osiossa kirjoittelit mitä kaikkea muutoksia pyörä vaatisi ns. Ulkonäkö ja äänimaailma ym. Ja noista sun vaihtoehdoista vain zzr sun onnistuu helposti löytämään valmiiksi lisävarusteltuna jolloin säästyy rahaa taas pitkä penni jo siitä syystä että tarjontaa on varmasti eniten.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Ei mitään nössöilyä nytee, vaan
otsapantaa tiukemmalle.
Kumman raskasta, vastenmielistä ja etenkin ylivoimaista monelle
on todeta tosiasiat......
Jos mopossa ei ole MOOTTORIA, se on potkulauta tai temppupyörä.
Moottori taas löytyy isosta Zetorista, Bussista/Kingistä ja toki Maxistakin.
Muissa puitteissa... vaikka ammunnassa.... valitsee kyllä se kylän suurimman kypärän haltijakin
fiiliksen takia 44 Magnumin..... vaikka se 38 tarkemmin piirtääkin.... 22:sta nyt mainitsemattakaan.
Mielenkiintoista.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Zetorissa on kyllä erinomaisen suuri merkitys ajo-ominaisuuksiin sillä, että heittää orkkisputket mäkhen ja vaihtaa kevyen kokoputkiston tilalle, itselläni on Yoshin R55 eli 4-1 zydemi. Pyörä kevenee tosi paljon ja painopistekin muuttuu aika lailla, taittuu mutkiin erittäin paljon herkemmin.
Samoin alustan säädöillä on suuri merkitys ajo-ominaisuuksien hakemisessa. Nää uudemman korimallin laitteet tulee jo tiukemmilla säädöillä vakiona, siis -12 alkaen, mutta varsinkin vuosimallit 2010 ja aiemmat oli aika löllöjä vakioasetuksissa. Keula varsinkin teetti töitä aika lailla ennen kuin siitä sai napakan ja hyvin toimivan.
Mulla on 1,5 km lähimpään naapuriin........on siinä killeri mukana paketissa jos muistaa pitää paikallaan sitä. Hyvin hengittää, ja rääkyy myös tarvittaessa....on se aika äänekäs..
![]()
Eipäs ruveta nössöilemään.
Paljon pitää ZZR:ssä ja Busassa muutosta tehdä saadakseen sen ketteryydessä VFR12 tasolle. Karrikoiden - paljon pitää HooDeetä muuttaa saadakseen sen ketteryydessä ZZR / Busa tasolle.
Olen toisinaan miettinyt, että miten näitä hiekkisleikkejä leikitään mukavasti norsuilla - vielä en ole keksinyt.![]()
<p>.</p>
No niin pyörä vaihtu ja nyt pitäisi pikasesti "tuhlata" rahoja lisävarusteisiin ennen kun ajot koittaa. Vielä en putkiin ja suorituskykyyn lähde koskemaan joten focus on kevyessä viikonloppumatkailussa, mutkapätkissä ja kaupungin läpi suhailussa. Seuraavaa listaa kokosin ja pitää sitten vähän priorisoida budjetin mukaan.
- SW Motech Blaze laukut
- Oxfordin kahvalämppärit
- Polvisuojat tankkiin
- kaatumatapit ilman katemuutoksia, onkoa hyviä tiedossa?
- virran ulostulo
- tankkilaukku, mietin onko tälle kova tarve
Jotain mitä heti alussa kannattaisi hommata noita omia tarpeita silmälläpitäen?
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jos se on ajamaton ja S20-Bridgeillä, ne kestää 3500-4000 km. Laita siihen sitten Pirelli Angel Gt:t seuraavana alle, toimii kuin väärä raha ja kestää kilsoja, on hyvin urheilullinen tuntuma myös...taakse 190/55-koossa....![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Joo pieni heitto ei toki haittaa noinpäin. Saakelin omassa Opelissa heitto alkaa olla luokkaa +10% mikä jo vähän syö mikäli GPS ei ole matkassa.
Tosin kohta joku tietävämpi taitaa tulla korjaamaan, että tohon uudempaan ZZR:n ei kannata edes tunkea Speedohealeria koska nopeudet taidetaan laskea renkailta suoraan...
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Tuo on muuten taivaan tosi... "Normaalilla" mittarivirheellä voi yleensä huoletta päästää 80 alueella 100 tietäen ettei räpsähdä ainakaan päiväsakoille vaikka setä sininen sattuisikin tutkaamaan. Vaan auta armias kun on kilometrilleen oikein trimmattu mittari ja nopeus tahtoo alitajuisesti kuitenkin pyrkiä itsestään "entisiin lukemiin". Ainakin minua tuo stressasi niin paljon, että ratastuksen jälkeen korjasin speedohealerilla mittarivirheen entiselleen.![]()
![]()
Joo noita tuli otettua pyörään:
- SW Motech Blaze- laukut
- Oxford lämpökahvat
- SW Motech virran ulostulo, usb & tupakansytytin
- Puig kaatumatapit
- Epoksi läpinäkyvät polvisuojat
- RAM Mountilla GPS-teline + laukku naville/luurille
Putkien vaihto, kilpiteline, savu/tumma tuulilasi ja muuta sälää sitten mahdollisesti kesällä.
Onko tietoa pykääkö tampereella esim. Bikedoctor ECU-muutoksia jottei tarvisi PC:tä pistää pyörään penkityksen yhteydessä? Pitää udella jossain välissä mutta ajattelin jos jollain kokemuksia.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Suosittelen et käännyt zetorin säädöissä ehdottomasti Espooseen Samin Autopajan puoleen...oman ecun säätö woolichin softalla!!Myös Gatemania Hämeenlinnassa tekee woolichilla säädöt omaan ecuun, bin filet joutuu tilaan itse woolichilta, Samilta nämä taitaa löytyä koska on säätänyt useampia zetoreita jo oman ecun kautta.
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Kyl se kääntyilee aivan varmasti
http://www.youtube.com/watch?v=CO1u3gwAz9Q