Kertokaahan viisammat sopiiko ZZR1400 -06-11 kilpiteline -12-15 malliseen Zetoriin?
Jossain tarviketelineissä mainostetaan sopivuudesta -06-> ja jossain on rajoitettu -06-11.
Mun mielestä sopii. Mulla oli ennen 2010 malli mihin teis ite telineen joka meni pyörän mukana. Nykyiseen 2014 malliseen tein samalla muotilla. Kolmella pultilla tulee kiinni alapuolelta.
Ensimmäiset päivät on nyt ajeltu ja tykkään kovasti. Aika nopeasti tämä tuntuu kyllä omalle pyörälle ja sopii mun tarkoituksiin hyvin.![]()
ZZR1400
jep. ainut mikä häiritsee on toi alle 5000 kieroksen hengettömyys. rexillä tottunu siihen että aina menään oli vaihde mikä hyvänsä. mulla taitaa tosin olla ne läpät viellä paikallaan rajottelemassa ilman saantia. talvella olis tarkotus repia ne pois ja viedä viitaniemen penkkiin pc:n poistoon. saa laittaa kartan suoraan omaan ecuun.
startatessa jakoketjun kiristin rääkäsee pitänee vaihtaa manuaali mallin. ja joku koputus kuuluu koneesta jos ei korjaanu kiristimen vaihdolla niin pitää tarkistaa venttiilit
zzr1400
Et sitten ole koskaan kokeillut pelittämään laitettua GSX 1400:sta.
Stage 1 kepeillä tuo häpäisee käytännössä kaikki ahtamattomat kiinanraudat 0->8.500 rpm/140 rwhp.
Ei mikään seksikäs laite..... mutta vittumainen "junan vessa", joka noissa puitteissa ja rajoissa
hämmentää pakkaa aika kivasti.
(ei sillä.... soimaan laitettu Rexeri on aivan mahtava laite)
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kyllä mulla tuntuu ainakin voimaa piisaavan alle 5000 kierrosta. Olisko noi sitten vanhempien vuosimallien ongelmia, tai sitten olen vaan nössö. Toistaiseksi ei ole tullut mieleen edes kokeilla vääntää kahvaa pohjaan, nokka nousee varmasti. Muutenkin olen otellut tuntumaa vaan ja ajellut rauhassa. Kohta mennään taas etelä-eurooppaan emännän kanssa, kamat ja kaikki kun on päällä niin sittenhän sen näkee onko kuskista mihinkään. Tänään asentelin navigaattorin, uuden akun ja 12mm tupakansytyttimen pistokkeen sekä sille sulakkeen. liitin1.jpg
ZZR1400
No juu, elokuun loppupuolella kohti eteläisempää eurooppaa. Sitä ennen ehtii vielä koluamaan hiukan koto Suomessakin. Olen käyttänyt viimeiset kolme kierrosta Michelinin renkaita, mutta nyt ajattelin kokeilla Mezelerin kummia. Lienevät parantuneet aiemmista versioista, vai onko juttua vaan?
Kelllään tietoo mistä löytyy johtosarjasta kierrosluku ulkoiselle mittarille?
Kyseessä siis -11 mallinen kulkine.
oisko tästä jeesiä?
http://www.bikeland.org/board/viewth...D=27&TID=31107
zzr1400
Tänään meni vm-12 ZZRään Malagassa alle Michelin Pilot Power 3:t. Taas pidot paranee....![]()
ollu mopolla vissiin rankka juhannus ku ei jaksanu tänään töihin aamulla lähteä. akku kaput pitää huomenna hakea uusi josko sillä piristyisi.
zzr1400
Tervehdys zetorin omistajat!
Mistä kannattaa kysellä tähän putkia? akran putket kiinnostaisi ehkäpä eniten, mutta mitä suosittelette pyörä vm. 07
Tuoltakin kannattaa katsoa:http://www.barracudaexhaust.com/inde...k=802&lang=eng
Omaan ZZR:ään laitoin hiilikuituisena tuollaiset:http://www.barracudaexhaust.com/Motorcycle-exhaust_534
Kun klikkaa jonkun kuvan auki,tulee useita pituus-,pintakäsittely- ym. vaihtoehtoja hintoineen.Toimitus oli aika nopea ja työn jälki tosi siistiä.
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
olipahan paluumatka.
olin laikossa imatran kupeessa pitkän viikon loppun. sunnuntaina sitten kohti kotia puumalan kautta kohti tuusulaa. lietveden sillan kohdilla pikkusen rusahti ja pyörä rupes kulkemaan ku käärme.
no näköala kahvilan pihaan parkkiin ja ihmettelemään takarenkaasta kiinni ja ravistamaan heilahtelee sentin verrran joka suuntaan. ei muuta kun kohti kioskin luukkua ja kahvia tilaamaan (aikaa on) sen jälkeen puhelin kouraan ja soitto kaverille että nyt olis päivä ohjelmaa tiedossa hyppääppä pakun kyytiin. tattarisuolta strarttas ja onnistu ajamaan jossain harhaan viiden tunnin päästä löysi perille pyörä kyytiin ja kotimatka voipi jatkua. harvemmin on tollasta reilun 300km lenkillä yuli 13 tuntia menny. loppuun kuva kahvitauon aiheuttajasta.
![]()
zzr1400
Ei kellään sattuis olemaan ylimääräistä tuota isompaa tukea, eli tuo missä on jalkajarru kiinni.
http://www.ebay.com/itm/Front-Foot-P...-/321510344971
Kuvassa tuo isompi palanen, kuten varmasti tiesittekin.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
noi kannattaa tarkastaa tapauskohtasesti. tehoränni voi olla jossai tapauksessa 4-1 mallia, jolloin tietysti 1 ulostulo. sliparit lienee bolt on orggis paikkaan. huom huom! tapauskohtaisesti
kattelin omaan 1100 zetoriin juuri putkia, ja jenkkilässä löytyy oiva valikoima rännejä, joista yllättäen useat olivat mallia 4-1.
ilmossa sanotaan kyllä, jos putken vienti ei sovi bägien kanssa....eli no side bags allowed..tai jotai siihen suuntaan..
Ja aina poikkeuksetta sitten seossäätöön, kun ränni vaihtuu![]()
Viimeksi muokannut: kake1969q; 28.07.2016 klo 23:57. Syy: edit
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Onkos kenelläkään etujarrut kadonnut ajon aikana ???
tuli tilanne et, et etujarrut katos kokonaan
Ja seuraus oli ulosajo..
asiaa olen nyt tutkinut ja , öljyt vaihdettu.. kaikki.
ilmattu on oikein miehissä
tilanne parani pikkuisen,
mut ei jarrut palautunut..
olisko työsylinterin tiivisteet sököt vai mistä kannattas ruveta perkaamaan..![]()
Ei kai tuon jarrupiiri öljyllä toimi, tarkoitatko normi jarrunestettä, mikä ei ole öljyä nähnytkään. Luultavasti työsylkän tiiviste tai jarruletku korkannu, tai jonkun jarrumännän tiiviste. Paljon muuta vaihtoehtoa ei ole.
Auttai tietty jos olis vuosimallista joku vihje, että onko abs jarrut tms.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)