Sivu: 4 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 638:sta
  1. #91
    Lainaa tate kirjoitti
    Odotellaan tarkempia tietoja..
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Kyllä nää on oikeesti parempi taputella nyt kaamosaikana nää jutut, keväällä kukaan ei muista että tuollainen pyörä on markkinoilla...
    Oon jotenkin aina ollut sellainen negatiivinen ajatuksissa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  2. #92
    Mä en silti ostais tätä vaikka siirtelis pilkkua kuinka. Taatusti pelillä ehtii ja kivempi sillä on ajella kuin monella huonommalla. Mutta kun kokonaisuus vaan on niin avensis että pois alta. Tästä puuttuu niin sanotusti se X-Factor. Where's the Mojo...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #93
    Maku- ja mieltymysasioitahan nämä ovat. Itse en missään nimessä maksaisi uudesta dukesta 40% enemmän kuin bemarin uutuudesta. Jos jo bemarilla keula nousee, kuten aiemmin esillä olleessa artikkelin insertissä, mihin sitä enempää enää...
    Z750 -> FZ1-N
  4. #94
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Mä en silti ostais tätä vaikka siirtelis pilkkua kuinka. Taatusti pelillä ehtii ja kivempi sillä on ajella kuin monella huonommalla. Mutta kun kokonaisuus vaan on niin avensis että pois alta. Tästä puuttuu niin sanotusti se X-Factor. Where's the Mojo...
    Lainaa jakhe kirjoitti Katso viesti
    Maku- ja mieltymysasioitahan nämä ovat. Itse en missään nimessä maksaisi uudesta dukesta 40% enemmän kuin bemarin uutuudesta. Jos jo bemarilla keula nousee, kuten aiemmin esillä olleessa artikkelin insertissä, mihin sitä enempää enää...

    Tässä mielipiteitä, jotka helppo ymmärtää toisin kuin väitteet kesystä 160 hummaisesta nakusta, joka on paska.

    Tosissaan, kuten aiemmin todettiin, niin talvella nämä on taputeltava.

    Itsellä jos olis massia hankkia kumpi vain, niin kyllä molemmat olisi koeajettava. Jollain perverssillä tavalla tuo bemari kiinnostaa myös. Vähän niin kuin suomalaiset naiset, jotka sellaisina harmaavarpusina eivät juuri erotu, mutta tiukan paikan tullen osaavat kaikki temput. Sen lisäksi näyttävät hiljaisilta, mutta jumalauta kuinka kiihtyvät nollasta sataan. Kotarihan on suoraa HC-pornoa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #95
    Olen joskus verrannut mopon ostoa (siis omalla kohdallani) ampumaharrastukseen. Taatusti sen pahvitaulun riekaloi .22:llakin mutta kyllä se 44magnumilla vaan on ihan hiton paljon hauskempaa. Se potkii, repii, pitää ääntä, antaa haastetta ja sitä ei ihan joka tyttö edes uskalla testata.

    Kumpi on meillä perusjanttereilla tarkempi ? No se kakskakkonen tietysti. Mutta entäs jo ei hae sitä tarkkuutta vaan hauskuutta...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #96
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Kyllä nää on oikeesti parempi taputella nyt kaamosaikana nää jutut, keväällä kukaan ei muista että tuollainen pyörä on markkinoilla...
    Voipi mennä enempi kaupaksi kuin erästä toista.
  7. #97
    Jälleen uusi testitarina Mallorcalta, tällä kertaa www.motorocycledaily.com (USA).

    Juttu päättyy näin:

    "I was having so much fun I was able to largely ignore my frozen fingers and the torture of the cold. Entertainment can do this. In fact, I had forgotten I had heated grips available, but it was too late as our ride came to an end.

    The 2014 BMW S 1000 R naked will be available in the first quarter of 2014. I want one. "

    taitaa mennä ainakin yksi kaupaksi.
    vuodesta 1971 ....
  8. #98
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tässä mielipiteitä, jotka helppo ymmärtää toisin kuin väitteet kesystä 160 hummaisesta nakusta, joka on paska.
    Eiköhän ainut tuota paskaksi väittänyt ole sen verran HC-uskovainen että tuskin ihan tosissaan oli...
    Supermoto
  9. #99
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jollain perverssillä tavalla tuo bemari kiinnostaa myös. Vähän niin kuin suomalaiset naiset, jotka sellaisina harmaavarpusina eivät juuri erotu, mutta tiukan paikan tullen osaavat kaikki temput. Sen lisäksi näyttävät hiljaisilta, mutta jumalauta kuinka kiihtyvät nollasta sataan. Kotarihan on suoraa HC-pornoa.
    Miten kaunis oodi suomalaiselle Naiselle!

    Vielä viittaus tuohon hitaan kommenttiin: Joo, kyllä mäkin toivon että näitä menis kaupaksi, saataisiin oikeita käyttäjäkokemuksia eikä pelkkää mp-lehtien superlatiivisia ylistysadjektiiveja, jotka jokaisen uuden mallin esittelyjutussa ovat samat hieman eri (sana)järjestyksessä... Sais (uusien) mp-kauppa piristyä muutenkin - noin yleisellä tasolla - täällä härmässä... Eli näkyis muutakin kuin allroad "seikkailupyörää" ja HD:ta v.2014 rekisteröintitilastoissa...
    MAD (mean absolute deviation)
  10. #100
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän ainut tuota paskaksi väittänyt ole sen verran HC-uskovainen että tuskin ihan tosissaan oli...
    Jos GW:stä on kyse, niin kyllä sen tiedän. Siksi pitää irvailla takas. Ja jos ei ole GW:stä kyse, niin vittuilla sille pitää silti. Olen pahasti traumatisoitunut.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #101
    Pikkusen pitää ruuvata ukkoja nyt kun turhautumisen vakavuusaste alkaa lähennellä huippuaan

    Vakavasti sanoen en olisi ollenkaan pistänyt pahakseni että koko valmistajakenttä olisi irtaantunut Kotarin tavoin kuttaperkka-kaavasta ja alkaneet kilvan valmistaa aikuisten oikeasti puhuttelevia rähinämopoja.

    Ettei syntyisi liian mustavalkoista ketjua, sanottakoot että jos tämä sinkkuärrä olisi rivissä esim zetojen ja fazereiden kanssa (nykysusukia en viitsi edes nostaa listalle) niin alkaisi bemarikin kiinnostaa ihan erilailla. Nyt rajoja uskaltaa Kotarin ohessa rikkoa vain italot, ja nekin valitettavasti melko laimealla annilla. Pelkkä avangardistinen design kun vaan ei riitä. Japanialaiset eivät ole onnistuneet sykähdyttämään B-Kingin jälkeen millään pelillä. Honda on enää vain kalpea varjo vakavasti otettavien mutkamopojen listalla. Umpirumia sekasikiöitä joilla yritetään epäonnistuneesti mielyttää kaikkia eri tyylisuuntia. Vfr hyvänäesimerkkinä muotokielestä joka muistuttaa raskaasti epäonnistunutta stand up showta. Myötähäpeä kuvaa tuota kyhäelmää ehkä parhaiten

    Tehtaat suoltaa armeijan leirimuonaa muistuttavaa everybody-soppaa ja ihmeellisiä rumiluksia joita nimitetään ennakkoseksikkäästi crossover mopoiksi. Custom markkinoilla sentään on pientä liikehdintää victoryn ja Indianin avustuksella, mutta minulle noi möhömahamopot on kuin purjehdus vs. Moottoriveneily. Turhanpäiväistä vellomista pisteestä A pisteeseen B.

    Tuplaärrän tullessa markkinoille, se sai aikaan kohahduksen. Upeaa tekniikkaa, paljon tehoa ja vanhoja Baijerin pappakaavoja rikkovaa uhmaa. Siksi oli lupa odottaa vastaavaa kohahdusta nakumarkkinoille, ja pääosin tästä syystä itse petyin karvaasti lopputulokseen. Pelkkä yritys vapaamatkustaa suositun kyykyn suosion aalloilla.
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 06.12.2013 klo 11:56.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  12. #102
    Lainaa jakhe kirjoitti Katso viesti
    Tässä kolmen uuden nakun kiihdytykset:

    http://www.youtube.com/watch?v=p7kda...z4GK8vKea_l6V7
    Kiitokset tästä linkistä!! Nämä kertoo oivasti sen ettei puimuri todellakaan kalpene kotarin rinnalla. Ehkäpä sillä että olisi jätetty pois tuo tehon vähennys RR->R (-40hv) oltais saatu asetelma niin päin että kotari olisi BMW:n haastaja?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #103
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset tästä linkistä!! Nämä kertoo oivasti sen ettei puimuri todellakaan kalpene kotarin rinnalla. Ehkäpä sillä että olisi jätetty pois tuo tehon vähennys RR->R (-40hv) oltais saatu asetelma niin päin että kotari olisi BMW:n haastaja?
    Kiinnittikö kukaan huomioita noiden pyörien käytökseen noissa kiihdytyksissä? Bemari ja Kawa kelaa nopeutta sivistyneesti ilman mitään venkoilua, kun taas Kottaraisen puikoissa on kuskilla on taas pitelemistä, että keula pysyy tontissa. Reilun 10 harrastusvuoden jälkeen ei oikein jaksa innostua hajuttomista ja värittömistä mopoista, vaan laitteen pitäisi tarjota jotain sellaista fiilistä, joka tuli kun ensimmäistä kertaa tuuttasi isolla mopolla kahvan auki. Sitä fiilistä kun tiedät, että nyt on käsissä karvan enemmän kuin pystyy juuri sillä hetkellä täysin hallitsemaan.

    Ensimmäisen kerran tuon fiiliksen sain piikkisen crossipyörän puikoissa, joka kulki aivan tautisesti mopoon verrattuna.
    Toisella kertaa, kun alla oli ensimmäinen iso pyörä ja sillä käänsi kaasun auki ekalla vaihteella. (Nykyisin kaasun auki kääntäminen ko. laitteella aiheuttaa lähinnä haukottelua.)
    Kolmannen kerran tuo tunne käväisi 990 Duken puikoissa kun ensimmäisen sadan metrin matkalla oston jälkeen peli tarjosi kevätliukkaalla asvaltilla perää risteyksestä lähtiessä reilusti sivulle ja nosti luisun päätteeksi etusen ilmaan ja karvan ravisteli kuskia.
    Viimeisen kerran tuo fiilis on ollut Superbike-kilpurin sarvissa kun ensimmäistä kertaa käänsi rullan kokonaan auki mutkasta ulostullessa n. 150km/h vauhdissa kolmosella ja seuraava suora tultiinkin etunen 10-15cm ilmassa.

    Pyörän siis pitäisi saada aikaiseksi pään sisällä myllerryksen, jonka aikana hymy leviää korvasta korvaan ja tekisi mieli huutaa täyttä kurkkua riemusta. Myös "Mitä v*ttua?" ja "Ei s**tana!" -tyyppiset huudahdukset saattavat pyöriä mielessä. Valitettavasti tuo fiilis on aina vain vaikeampi saavuttaa ja tällä hetkellä markkinoillla on yksi mopo, jonka voisi olettaa aiheuttava edes pienen säväyksen. Voihan tietenkin olla, että koeajo on suuri pettymys kun taas joku toinen näennäesen tylsä mopo säväyttääkin kunnolla.

    Meni vähän offtopiciksi, mutta sallittakoon näin räntäsateen keskellä.
    Superbike #7
  14. #104
    Jokaisen kohdalla on kauneudesta lähtien kaikki asiat "katsojan silmässä tai sielussa".
    Siitä sitten alkaa useimmiten perkeleenmoinen konsensuksen kehittely, milloin mistäkin,
    usein valitettavan realistisestakin lähtökohdasta. .

    GW on niin valitettavan oikeassa siinä, että markkinoille pukkaa "corollaa corollan perään"
    ja surkeinta asiassa on vielä sekin, että joka genressä.

    Taas moni poistaa varmistimen, kun harmaat eminenssit muistelee aikoja jolloin
    joka lähtöön löytyi "töhö ultimate vepön". Hulluimmat heebot niistäkin rakentelivat
    sitten vieläkin enemmän "itsensä oloisia".

    Tuosta Bemuproblematiikasta sen verran, että vanha ratsu, K1300R, on oiva esimerkki.

    Naku, saatavilla riittävästi teknistä "jeesiä" eri osa-alueille, käytännössä
    äärimmäisen vahva ja suorituskykyinen hieno "tällä tekee kaikkea"- laite......
    Lähes kaikkea.... mutta eipä sitten juuri muuta

    Mutta mutta.... kun ihminen tarvitsee hiemankin vibaa punttiin,
    ei "Le Mammasin" radalta yöajoista lähdetä pohtamonannen kanssa, joka on eräänlainen
    testivoittaja.... eikä kysytä onko perintöä odoteltavissa, onko erinomaista äitiainesta
    tuleville lapsille, akateemista tutkintoa.... jne. jne......

    Hyvä.... mopo... ei tarvitse olla totaalinen taloudellinen itsemurha tai "happotrippi",
    mutta siinä on oltava olennaisesti jotain sellaista, joka vastaa rehellisesti siihen
    pallien juuresta vastustamattomasti pursuavaan..... .

    ......Paitsi tietty, jos ne pallit sattuu olemaan jonkun käsveskassa, tai yöpöydän
    laatikossa väärällä puolella sänkyä

    Silloin asiat eivät ole enää "omissa käsissä"..... vaan jonkun muun .
    Pahin vaihtoehto tietysti on, että ne ovat Gyntterin markkinointipäällikön käsissä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #105
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ensimmäinen ympyrä sulkeutuu, joten aika aloittaa vänkääminen alusta. S1000R ei siis säväytä, mutta tämä perustuu ulkonäköön ja teknisiin tietoihin. Miten se sanonta menikään rumasta repusta ja eväistä? Se pitää tajuta, että eihän litranen rivinelkku voi tarjota samaa hulluutta alakierroksilla kuin ykspilekolmonen twini, mutta luotan edelleen insinööriin nahkahousuissa, ja siihen, että hän on repinyt parasta, mitä noilla korteilla voi saada aikaan.

    Jumaleisson... nyt jos koskaan tarvitaan 100% rikollista katutestiä ja vähän rataa päälle.

    Edelleen.... pitkästä aikaa triidi, josta innostuneena onnistuin väsäämään jopa oodin suomalaisille naisille. Heillä ja saksalaisilla onkin yhteistä historiaa, vai miten se meni.

    Kiteytettynä... bemusta puuttuu "se jokin". Muuttuuko tilanne, kun on sen selkään päässyt? Sitä en tiedä minä, ettekä te muut rakkaat kanssalänkyttäjät.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #106
    Aloitetaan vaan alusta...

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Se pitää tajuta, että eihän litranen rivinelkku voi tarjota samaa hulluutta alakierroksilla kuin ykspilekolmonen twini, mutta luotan edelleen insinööriin nahkahousuissa, ja siihen, että hän on repinyt parasta, mitä noilla korteilla voi saada aikaan.



    Vaan eihän tuo edelleenkään oikein sille niistä käppyröistä paljoa näytä... Vaikkakin RR on ylärekisteristä vakionakin pirun tehokas ja erinomainen ratarassi, niin kyllä senkin moottori on kaukana siitä parhaudesta mitä litranen R4 voi juurikin kadulle tarjota.

    Ps. En tarkoittanut muuten GW:tä vaan Mr.Hidasta, joka on sen verran HC-uskovainen ettei taatusti astu edes kumppaniaan ilman viiksiä ja saksalaisesta nahasta valmistettuja panohanskoja...
    Supermoto
  17. #107
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Aloitetaan vaan alusta...






    Vaan eihän tuo edelleenkään oikein sille niistä käppyröistä paljoa näytä... Vaikkakin RR on ylärekisteristä vakionakin pirun tehokas ja erinomainen ratarassi, niin kyllä senkin moottori on kaukana siitä parhaudesta mitä litranen R4 voi juurikin kadulle tarjota.

    Ps. En tarkoittanut muuten GW:tä vaan Mr.Hidasta, joka on sen verran HC-uskovainen ettei taatusti astu edes kumppaniaan ilman viiksiä ja saksalaisesta nahasta valmistettuja panohanskoja...
    Hyvä ettei tarina lopu. Olisi muuten niin yksinäistä. Niin, miltä se käppyrän pitäisi sitten näyttää? Alla vielä muistutuksena, niin ei tartte selailla taaksepäin. Raju peli, ehkä tuo vääntökäyrän täydellinen uupuminen yläkierroksilla voisi olla viilauksen alla. Mutta onhan toi sitä ennen paukkua antava. Eipä tuolla vehkeellä paljon yli 9 000 kierroksen yli tartte kadulla ajella. (tai edes satunnaisen ratailijan)

    Panohanskat... legendaarista.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #108
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvä ettei tarina lopu. Olisi muuten niin yksinäistä. Niin, miltä se käppyrän pitäisi sitten näyttää? Alla vielä muistutuksena, niin ei tartte selailla taaksepäin. Raju peli, ehkä tuo vääntökäyrän täydellinen uupuminen yläkierroksilla voisi olla viilauksen alla. Mutta onhan toi sitä ennen paukkua antava. Eipä tuolla vehkeellä paljon yli 9 000 kierroksen yli tartte kadulla ajella. (tai edes satunnaisen ratailijan)

    Panohanskat... legendaarista.
    Hauskin vapari nakupyörä millä minä olen ajanut, piirsi melko tarkasti tällaisen käyrän takarenkaalle. Huiput oli välitetty n.250km/h kohdalle ja vastasi aina kaasuun, eikä tarvinnut 3:lla kytkintä lipsutella. Tuskin tarvitsee uudella superdukellakaan.

    Supermoto
  19. #109
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Nopea vilkaisu meinaisi, että ovat aika identtiset käyrät 3500 - 9500 välillä. Bemussa karvan verran enemmän molemmissa päissä. Bemusta katti veks ja tilalle täysränni, niin eikö se sitten ole siinä? Tappiota tulee 9500 kierrosta ja yli. Auttaisko siihen pieni baijerilaisen viritys? Hyvä se on.

    (tuo eri skaalaus vetää kyllä mykiöt kieroon)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #110
    Noi vähä vääntöä, ei tuo kulje Jaulis.
  21. #111
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Noi vähä vääntöä, ei tuo kulje Jaulis.
    Pitää kyllä paikkansa. Siksipä tuo bimmeri onkin niin pettymys. Väännötön ja matalatehoinen lammasmotti kun pitäisi olla räyhä pyörä.
    Supermoto
  22. #112
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäinen ympyrä sulkeutuu, joten aika aloittaa vänkääminen alusta. S1000R ei siis säväytä, mutta tämä perustuu ulkonäköön ja teknisiin tietoihin. Miten se sanonta menikään rumasta repusta ja eväistä?

    Kiteytettynä... bemusta puuttuu "se jokin". Muuttuuko tilanne, kun on sen selkään päässyt? Sitä en tiedä minä, ettekä te muut rakkaat kanssalänkyttäjät.
    Mikä on se "jokin"? Minusta vuoteen 2006 asti bemulle riitti asiakaskunnaksi ihmiset joiden arvomaailma oli hyvin lähellä "Pertti perusinsinööriä". Eli bemarilla ei ole vielä kymmentäkään vuotta kokemusta siitä kuinka valmistetaan "kansanvaunuja" tämän s1000r mopotin hinta jää Euroopassa alle 15.000 vaikka sen ottaisi kaikilla herkuilla.

    Ei ne tällä yritä voittaa superdukea, vaan tarjota hyvän varman kalikan niille joille SD on liian ärjy. Minusta tämän pyörän hienous kilpailijoihin ei ole dynokäyrät, vaan nappi stongassa jota voi valita 4 eri karttaa. ( olisiko eka bemu jossa triftaukseneston ja absit voi kytkeä päälle ja pois ajon aikana?) Myös kallistuksentunnistus elektroniikka taitaa olla aika harvinaista muillakaan merkeillä alle 15.000 hintaluokassa.

    Ja jos oikeesti mietitään, niin voisiko saksalainen pikkuvirkamies lähteä viikonloppulenkille jollain kotarilla, joilla on totuttu viemään moottorisahan varateriä metsätyömaille?

    Eikös tämä ole mainio vaihtoehto keskieurooppalaiselle pukuhepulle joka ajaa alle 5000km kesässä.
    Kai sentään mielummin tällä kuin monsterilla, hornetilla tai banditilla?
    Viimeksi muokannut: wanico; 06.12.2013 klo 21:20.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  23. #113
    Taustaa:
    - en ole Perttu Perusinsinööri, vain perusinsinööri.
    - olen tilannut S1000R:n

    Kysymys itselleni: miksi valitsin sen, oliko siinä se "jokin" ?

    Vastauksia :

    - ei siinä ollut sitä "jotain", vaan toivon se olevan

    - mukava ajaa päivittäin myös tylsillä työmatkoilla,
    - kevyt ja helppo käsitellä kaupungissa,
    - hiljainen ja huomiota herättämätön, ja

    - riittävän tehokas aiheuttamaan ainakin jonkinlaisia wow-efektejä (siis minussa, ei ympäristössä),
    - on kotonaan myös suomalaisilla kuoppaisilla mutkateillä,
    - tärinätön ja luotettava (myös sateessa),
    - ajoasento ja ajettavuus sillä tasolla, että rautapyllyajoon voi lähteä 5 min harkinnalla.

    Minulla on ollut ajossa monia sellaisia laitteita, joissa on ollut mielestäni se "jokin".
    Vmax 1700, Diavel, K1600, K1200GS, Busa, Zzr1400, Nuda, ..
    Se jokin ei yksin ole riittänyt perusinsinöörin arjen harmaudesssa.
    Ajan toki jonkin verran yli 5000 km kaudessa.

    vuodesta 1971 ....
  24. #114
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    ...Ja jos oikeesti mietitään, niin voisiko saksalainen pikkuvirkamies lähteä viikonloppulenkille jollain kotarilla, joilla on totuttu viemään moottorisahan varateriä metsätyömaille?...
    Ja enää ei viedä edes niitä varateriä, kun menivät tunkemaan jonkun harrikan (ilmajäähdytteisen?) möhkömotin siihen kurapyörään.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  25. #115
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Taustaa:
    - en ole Perttu Perusinsinööri, vain perusinsinööri.
    - olen tilannut S1000R:n

    Kysymys itselleni: miksi valitsin sen, oliko siinä se "jokin" ?

    Vastauksia :

    - ei siinä ollut sitä "jotain", vaan toivon se olevan

    - mukava ajaa päivittäin myös tylsillä työmatkoilla,
    - kevyt ja helppo käsitellä kaupungissa,
    - hiljainen ja huomiota herättämätön, ja

    - riittävän tehokas aiheuttamaan ainakin jonkinlaisia wow-efektejä (siis minussa, ei ympäristössä),
    - on kotonaan myös suomalaisilla kuoppaisilla mutkateillä,
    - tärinätön ja luotettava (myös sateessa),
    - ajoasento ja ajettavuus sillä tasolla, että rautapyllyajoon voi lähteä 5 min harkinnalla.

    Minulla on ollut ajossa monia sellaisia laitteita, joissa on ollut mielestäni se "jokin".
    Vmax 1700, Diavel, K1600, K1200GS, Busa, Zzr1400, Nuda, ..
    Se jokin ei yksin ole riittänyt perusinsinöörin arjen harmaudesssa.
    Ajan toki jonkin verran yli 5000 km kaudessa.

    Älä häpeä. Sinä ja Güntermoposi olette hyvin Gaussin käyrällä Orgin poikkileikkauksessa. Lisäksi kaapista tuleminen poistaa angstia. Itsekin olen sinut oman tilanteeni kanssa. Onpa joku ollut näkevinään sateenkaareenvivahteita moponi maalauksen raidallisissa osissa.

    Lippu korkealle.
    Viimeksi muokannut: JMH; 07.12.2013 klo 00:01. Syy: Olen ehkä jurrissa
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #116
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Kysymys itselleni: miksi valitsin sen, oliko siinä se "jokin" ?

    Vastauksia :
    - ei siinä ollut sitä "jotain", vaan toivon se olevan
    - mukava ajaa päivittäin myös tylsillä työmatkoilla,
    - kevyt ja helppo käsitellä kaupungissa,
    - hiljainen ja huomiota herättämätön, ja
    - riittävän tehokas aiheuttamaan ainakin jonkinlaisia wow-efektejä (siis minussa, ei ympäristössä),
    - on kotonaan myös suomalaisilla kuoppaisilla mutkateillä,
    - tärinätön ja luotettava (myös sateessa),
    - ajoasento ja ajettavuus sillä tasolla, että rautapyllyajoon voi lähteä 5 min harkinnalla.

    Se jokin ei yksin ole riittänyt perusinsinöörin arjen harmaudesssa.
    No tähän kohtaan vilpittömät onnittelut uuden mp:n johdosta! Olettaisin että asettamasi ennakkoriteerit täyttyy nimeomaan tällaisella merchandise-pyörällä
    MAD (mean absolute deviation)
  27. #117
    Kyllähän sen täälläkin heti huomaa, että nyt on kyseessä bemuperheen avencis kun viestiketjussa edetään jo neljättä sivua, eikä yksikään vannoutunut tosibemaristi ole vaivautunut kirjoittamaan tuotteesta riviäkään.

    Välillä se "jokin" on hyvin pienestä kiinni. Esim f800s oli liian kallis ja ruma, kun taas f800r selkeä myyntimenestys kapealle skenelle. Jos taas f800s otetaan keulakattet ja ajovalo pois, niin saadaan erittäin hauska ja levoton pyörä ajettavaksi jolla ei ole enää mitään ärrän ja ässän ajo-ominaisuuksia.

    Vaikka tosimotoristit ja tosibemaristit eivät tätä ostaisikaan, niin tämä s1000r tulee toimimaan mainiona "einsteiger-mallina" ja varmasti kasvattaa merkin kokonaismyyntiä varsinkin siinä ostajaryhmässä joka hankkii ensimmäistä "herrasmies"-pyöräänsä ja haluaa suoraan kilosarjaan.
    Viimeksi muokannut: wanico; 08.12.2013 klo 13:44.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  28. #118
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän sen täälläkin heti huomaa, että nyt on kyseessä bemuperheen avencis kun viestiketjussa edetään jo neljättä sivua, eikä yksikään vannoutunut tosibemaristi ole vaivautunut kirjoittamaan tuotteesta riviäkään.
    Juu, eipä taida "tosibemaristit" tätä lukea, kun kukaan ei ole kommentoinut tuota zetorin rivikoneista gessua

    Taitanee nämä "tosibemarisit" olla tosin enempi K taikka R sarjalaisilla ajavia.
  29. #119
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti
    Ja enää ei viedä edes niitä varateriä, kun menivät tunkemaan jonkun harrikan (ilmajäähdytteisen?) möhkömotin siihen kurapyörään.
    Eikö ilmajäähyllä voi ajaa metsäkonetietä?
    Minä kun olen ollut siinä uskossa, että ne on jopa pakkasella parempia, kun ei tarvii pelätä että nesteet jäätyy.
    Mutta on se kivaa olla välillä väärässäkin, kun sitä tapahtuu niin harvoin...
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  30.  
  31. #120
    Täällähän on hyvä vääntö päällänsä!

    Dynokäppyrät on analysoitu ja niiden perusteella tiedetään jotta bemu on hajuton & mauton. Heitetäämpä siis hiukan erilainen lusikka tähän soppaan, nimittäin vimosimman Alpen Masters 2013 testin myötä. Siellähän oli testattavana jos minkälaista kulkinetta... Yllättäen omaan mykiööni pisti muuan MV Agusta Brutale 1090, joka onnettomasta 144hv konetehostaan (voiko tuo olla oikein, kun 1078.ssakin on jo 154 pollea?) huolimatta kyykytti jopa testin kiukkuisimpia +190hv kyykkyjä mennen tullen seuraavanlaisissa kiihtyvyyskokeissa...

    50-100km/h suurimmalla vaihteella:

    MV Agusta Brutale= 5,1s
    BMW HP4= 6,3s
    Aprilia RSV4R = 9,0s

    2.lla 25-75km/h:

    MV Agusta Brutale= 4,2s
    BMW HP4= 5,5s
    Aprilia RSV4R = 9,3s

    Ok, tämä on vain yksi tapa testata kiihtyvyyksiä ja stripillä MV ottaisi pataan taatusti noilta kaikilta. Mutta, se käytännön fiilis ajossa... Se ei ehkä olekkaan niin suoraviivainen juttu mitä dynokäppyrät äkkiseltään antaa ymmärtää. Toinen mikä tässä pistää silmään on toi Aprilian vaisuus? Mikä tuon selittää? Onhan siinä kuitenkin +180 konia siinäkin? Välitykset? Teho / paino suhde? Sieltä kaiketi löytyy niitä pointteja jotka helposti pelkkiin dynokäppyröihin tuijottamalla tuppaa unohtumaan?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 4 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen