Sivu: 5 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 638:sta
  1. #121
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Täällähän on hyvä vääntö päällänsä!

    Dynokäppyrät on analysoitu ja niiden perusteella tiedetään jotta bemu on hajuton & mauton. Heitetäämpä siis hiukan erilainen lusikka tähän soppaan, nimittäin vimosimman Alpen Masters 2013 testin myötä. Siellähän oli testattavana jos minkälaista kulkinetta... Yllättäen omaan mykiööni pisti muuan MV Agusta Brutale 1090, joka onnettomasta 144hv konetehostaan (voiko tuo olla oikein, kun 1078.ssakin on jo 154 pollea?) huolimatta kyykytti jopa testin kiukkuisimpia +190hv kyykkyjä mennen tullen seuraavanlaisissa kiihtyvyyskokeissa...

    50-100km/h suurimmalla vaihteella:

    MV Agusta Brutale= 5,1s
    BMW HP4= 6,3s
    Aprilia RSV4R = 9,0s

    2.lla 25-75km/h:

    MV Agusta Brutale= 4,2s
    BMW HP4= 5,5s
    Aprilia RSV4R = 9,3s

    Ok, tämä on vain yksi tapa testata kiihtyvyyksiä ja stripillä MV ottaisi pataan taatusti noilta kaikilta. Mutta, se käytännön fiilis ajossa... Se ei ehkä olekkaan niin suoraviivainen juttu mitä dynokäppyrät äkkiseltään antaa ymmärtää. Toinen mikä tässä pistää silmään on toi Aprilian vaisuus? Mikä tuon selittää? Onhan siinä kuitenkin +180 konia siinäkin? Välitykset? Teho / paino suhde? Sieltä kaiketi löytyy niitä pointteja jotka helposti pelkkiin dynokäppyröihin tuijottamalla tuppaa unohtumaan?
    Vähintäänkin epäilyttävä testitapa... Tai no, voihan sitä jarrutestitkin tehdä pelkällä takajarrulla.

    Mopot stripille tai mailille, niin siitä saapi tiedot ylös. Suorittaa saa vapaasti vaikka pakilla, jos sillä liikkuu parhaiten.

    -> olet siis ihan jyvällä. Vaihteiston ja toisiovedon välitykset ovat varsinkin katuajossa suuressa roolissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #122
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vähintäänkin epäilyttävä testitapa...
    Juu, totta turiset... Pointti olikin lähinnä hiukan ravistella tätä meidän innokasta dynokansaa!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #123
    Kattelin tuota S1000R:ää Milanon näyttelyssä ja ihan asialliselta värkiltähän se vaikutti.
    Vähän ehkä enemmän V4Tuonon kuin Kotarin oloinen.
    Kotari on enemmän naku kun nää kaksi, mun mielestä.
    Mikähän siinä muuten on kun Japsit ei musta oikein ole onnistuneet tekmään tämän tyylistä
    kunnon ei-kastroitua streetfighteria. Oikeastaan ainoat kunnon hipo-Japsit on ollu
    B-King ja se Hondan tupla-X:ään perustiva vehje ja ne on molemmat enemmän möhköosastoa
    kun nää Eurooppalaisten tarjoomat laitteet.
  4. #124
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Täällähän on hyvä vääntö päällänsä!

    Dynokäppyrät on analysoitu ja niiden perusteella tiedetään jotta bemu on hajuton & mauton. Heitetäämpä siis hiukan erilainen lusikka tähän soppaan, nimittäin vimosimman Alpen Masters 2013 testin myötä. Siellähän oli testattavana jos minkälaista kulkinetta... Yllättäen omaan mykiööni pisti muuan MV Agusta Brutale 1090, joka onnettomasta 144hv konetehostaan (voiko tuo olla oikein, kun 1078.ssakin on jo 154 pollea?) huolimatta kyykytti jopa testin kiukkuisimpia +190hv kyykkyjä mennen tullen seuraavanlaisissa kiihtyvyyskokeissa...

    50-100km/h suurimmalla vaihteella:

    MV Agusta Brutale= 5,1s
    BMW HP4= 6,3s
    Aprilia RSV4R = 9,0s

    2.lla 25-75km/h:

    MV Agusta Brutale= 4,2s
    BMW HP4= 5,5s
    Aprilia RSV4R = 9,3s

    Kun testin nimi on "alppimestari" niin kai nuo edellämainitut vääntöarvot on ylämäkeen?

    Muistaakseni f800 puolilla tehoilla Aprilliin verrattuna nousi yli pari sekuntia paremmin.
    Tuo Aprillihan on kuin golffari joka osaa draivata, mutta ei saa edes metrin putteja kuppiin.

    Joutuuko tuolla aprillillä ajamaan alle 50 km/h aina ykkösellä ja kytkimellä?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  5. #125
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kun testin nimi on "alppimestari" niin kai nuo edellämainitut vääntöarvot on ylämäkeen?

    Muistaakseni f800 puolilla tehoilla Aprilliin verrattuna nousi yli pari sekuntia paremmin.
    Tuo Aprillihan on kuin golffari joka osaa draivata, mutta ei saa edes metrin putteja kuppiin.

    Joutuuko tuolla aprillillä ajamaan alle 50 km/h aina ykkösellä ja kytkimellä?
    Ite tulee kaupunkinopeuksissa ajettua ykkösellä, mutta 50 km/h pystyy jo ajamaan ilman kytkimen koskettelua.
  6. #126
    Lainaa Mazze kirjoitti Katso viesti
    , mutta 50 km/h pystyy jo ajamaan ilman kytkimen koskettelua.
    Sorry, en alleviivannut sanaa: alle 50

    Eli siis paskamainen vekotin kun yrittää puikkelehtia 20-40 km/h matelevien autojonojen seassa?
    Ja kun 90 risteyksissä joutuu väistelemään jalankulkijoita & ajamaan kiertoliittymiä ruuhkan mukana kävelyvauhtia?

    Tässähän alkaa pikkuhiljaa paljastumaan, että baijerilaiset ovat keksineet pyörän uudestaan.
    Vielä kun tuohon s1000r saisi lisävarusteena sivulaukkuun puhallettavat LT:n katteet ni sehän olisi soiva jokasään kulkuri.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  7. #127
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Sorry, en alleviivannut sanaa: alle 50

    Eli siis paskamainen vekotin kun yrittää puikkelehtia 20-40 km/h matelevien autojonojen seassa?
    Ja kun 90 risteyksissä joutuu väistelemään jalankulkijoita & ajamaan kiertoliittymiä ruuhkan mukana kävelyvauhtia?

    Tässähän alkaa pikkuhiljaa paljastumaan, että baijerilaiset ovat keksineet pyörän uudestaan.
    Vielä kun tuohon s1000r saisi lisävarusteena sivulaukkuun puhallettavat LT:n katteet ni sehän olisi soiva jokasään kulkuri.
    Eipä mikään 1000cc kyykky taida olla parhaimmillaan hitaassa kaupunki pyörittelyssä eli kyllä on paskamainen madella jonon jatkona. Ecun päivityksen jälkeen nykiminen onneksi loppui 30 km/h vauhdissa.
  8. #128
    Cycleworldin juttua pyörästä: http://www.cycleworld.com/2013/12/09...-specs-photos/

    Hieman avattu ajomoodeja, muotoilu filosofiaa yms. Varsin hyvä kirjoitus.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  9. #129
    Onko missään ollut välityksiä tästä esillä? Ettei ole hirveen pitkää ykköstä tyyliin rr mallit ja sitten tiheesti muut pykälät.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  10. #130
    Oheisesta videosta karkeasti arvioimalla ykkösellä 9000 kierroksella mennään n. 83 km/h.

    http://www.youtube.com/watch?v=nN75tJWtYVE
    vuodesta 1971 ....
  11. #131
    Samaisten heppujen kanavalla myös pikkasen kattavampi video tosta.

    Jos uutta mopoa olisin laittamassa pitäs väkisillä käydä kokeileen.

    http://www.youtube.com/watch?v=zaau2K1d8rM
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  12. #132
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tuotanoinniin...

    Kaikki vänkääjät voinevat yhtyä seuraavan moniulotteiseen BMW S1000R kiteytykseen:

    "susi lampaiden vaatteissa"

    Hurraa! Konsensuksen aalto pyyhki Orgin yli kuin Katrina konsanaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #133

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Tai "hauis ilman vääntöä" lienee osuvampi.
    Ultrafast KTM machine .
  14. #134
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tuotanoinniin...

    Kaikki vänkääjät voinevat yhtyä seuraavan moniulotteiseen BMW S1000R kiteytykseen:

    "susi lampaiden vaatteissa"

    Hurraa! Konsensuksen aalto pyyhki Orgin yli kuin Katrina konsanaan.
    Tuanoinnii .

    Nythännii onniin nii, että ainoastaan kohtalainen kotikasvatus estää kysymästä
    moiselta kiteyttäjältä..... Kummasta päästä hän haluaa tuollaisen konsensuksen
    ottaa sisäänsä .

    Vaikka olis Supramiitti menollaan ja parkki täynnä iloisesti pörieseviä
    "susia lampaiden vaatteissa", niin siinä vaiheessa kun paikalle jyskyttää
    Blueprintattu ja hieman prepattu kuusysi 427 ZL-1:n........

    Todetaan vaan yksiselitteisesti: Nyt on LIHAKIRVES linkkareiden seassa .

    Eikös se ole vähän niin, että ne jotka eivät uskalla tai julkea, kiihottuvat
    siitä kun annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa.

    Onhan tuo uusi kotka tohon bemuun verraten kuin vertaisi
    porttolaa seurakunnan iltapäiväkerhoon.... siis oikeesti .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #135
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tuanoinnii .
    Onhan tuo uusi kotka tohon bemuun verraten kuin vertaisi
    porttolaa seurakunnan iltapäiväkerhoon.... siis oikeesti .
    Missä näitä vertailuja tehdään? Radalla, liikennevaloissa, mutkateillä vai peräti kiihdytyskisoissa?
    Pekka
  16. #136
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tuotanoinniin...
    Kaikki vänkääjät voinevat yhtyä seuraavan moniulotteiseen BMW S1000R kiteytykseen:
    "susi lampaiden vaatteissa"
    Hurraa! Konsensuksen aalto pyyhki Orgin yli kuin Katrina konsanaan.
    ...mitä mitä mitä... mitä se aurajoen hendrix ny sooloilee... toi mikään susi oo, tulee kyllä lähelle 1k nakujen kärkeä. Ja noi vaatteet, citymarket linjaa, korkeintaan dressmania tai halosta...
    Sulla taitaa olla tekemisen puutetta siellä - no kohta alkaa italojen ja bemarin kokoonpanolinjalaisten välienselvittely (futamatsi) töllöstä
    MAD (mean absolute deviation)
  17. #137
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Missä näitä vertailuja tehdään? Radalla, liikennevaloissa, mutkateillä vai peräti kiihdytyskisoissa?
    Kaikkialla, mutta kovimmat ja kattavimmat tehdään internetissä kera dynolappujen ja simulaattoripersdynon. Virtuaalimaailman ulkopuolellahan tuollaisella laimealla corollabemmilläkin päristelisi ihan nokko.
    Supermoto
  18. #138
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tuanoinnii .

    Nythännii onniin nii, että ainoastaan kohtalainen kotikasvatus estää kysymästä
    moiselta kiteyttäjältä..... Kummasta päästä hän haluaa tuollaisen konsensuksen
    ottaa sisäänsä .

    Vaikka olis Supramiitti menollaan ja parkki täynnä iloisesti pörieseviä
    "susia lampaiden vaatteissa", niin siinä vaiheessa kun paikalle jyskyttää
    Blueprintattu ja hieman prepattu kuusysi 427 ZL-1:n........

    Todetaan vaan yksiselitteisesti: Nyt on LIHAKIRVES linkkareiden seassa .

    Eikös se ole vähän niin, että ne jotka eivät uskalla tai julkea, kiihottuvat
    siitä kun annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa.

    Onhan tuo uusi kotka tohon bemuun verraten kuin vertaisi
    porttolaa seurakunnan iltapäiväkerhoon.... siis oikeesti .
    Kun on liian fakkiutunut omaan käsitykseensä ei pysty sisäistämään tekstin kaikkia nyansseja. Nyt ajatuksella ja suomen kieltä pohtien.

    Tämä kaikella rakkaudella (miehekkäällä latinotavalla)

    Ristorantelle: Joo, on hieman tylsää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #139
    onpa jotenki vinoutunu keskustelu. Onko näin että tässä bemussa ei vaan oo paukkua tarpeeksi vai mikä siinä o?
    Ainakin mitä on noita testivideoita kyttäilly niin hyvin on ilmavan olonen keula jo kohtuullisen pienillä vauhdeilla.

    ja onhan tää ny komeempi ku se steroideilla pumpattu rossipyörä ;) ja ihan oikeet äänetki saattelee kiihytyksiä.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  20. #140
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jumaleisson... nyt jos koskaan tarvitaan 100% rikollista katutestiä ja vähän rataa päälle.
    Vinoutetaan keskustelua hieman lisää:

    Nyt jos koskaan tarvitaan kunnollisista maantietestiä: lähtö joltain kehä III:n huoltsikalta, poiketaan Rukalla kahvilla ja keskustellaan ajokokemuksista sitten lähtöpaikassa 22 tunnin ajon jälkeen.

    Kaarreajo-ominaisuuksia voidaan vertailla vaikkapa välillä Puolanka-Vaala.
    vuodesta 1971 ....
  21. #141
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tuanoinnii .

    Nythännii onniin nii, että ainoastaan kohtalainen kotikasvatus estää kysymästä
    moiselta kiteyttäjältä..... Kummasta päästä hän haluaa tuollaisen konsensuksen
    ottaa sisäänsä .

    Vaikka olis Supramiitti menollaan ja parkki täynnä iloisesti pörieseviä
    "susia lampaiden vaatteissa", niin siinä vaiheessa kun paikalle jyskyttää
    Blueprintattu ja hieman prepattu kuusysi 427 ZL-1:n........

    Todetaan vaan yksiselitteisesti: Nyt on LIHAKIRVES linkkareiden seassa .

    Eikös se ole vähän niin, että ne jotka eivät uskalla tai julkea, kiihottuvat
    siitä kun annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa.

    Onhan tuo uusi kotka tohon bemuun verraten kuin vertaisi
    porttolaa seurakunnan iltapäiväkerhoon.... siis oikeesti .
    Nut on sanottava,että tuo äskeinen vertaus menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,sillä se ontuu kuin rampa rakki ja vaikka poimisi rusinat pullasta,jää jäljelle vain se vanha totuus.Että kun puhuu kuin Ruuneperi,menee pian syyhyttä saunaan.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  22. #142
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Onko näin että tässä bemussa ei vaan oo paukkua tarpeeksi vai mikä siinä o?
    Ei siinä ole tarpeeksi mitään, näitä myydään jo ens vuoden alusta ylivuotisten hinnoilla, koska SuperUberTuke vie markkinat ja nahkahousut pelkää että jää hyllyyn koko roska.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  23. #143
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Ei siinä ole tarpeeksi mitään, näitä myydään jo ens vuoden alusta ylivuotisten hinnoilla, koska SuperUberTuke vie markkinat ja nahkahousut pelkää että jää hyllyyn koko roska.
    Se siitä konsensuksesta

    Ehkäpä tämä kuitenkin toimii niille joilla ei riitä ponsi pohkeessa ostaa SDR:ää mutta haluavat silti jonkunlaisen nakun alleen ?
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #144
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Se siitä konsensuksesta

    Ehkäpä tämä kuitenkin toimii niille joilla ei riitä ponsi pohkeessa ostaa SDR:ää mutta haluavat silti jonkunlaisen nakun alleen ?
    Kommentti on täysin konsensuslauselman mukainen!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #145
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Vinoutetaan keskustelua hieman lisää:

    Nyt jos koskaan tarvitaan kunnollisista maantietestiä: lähtö joltain kehä III:n huoltsikalta, poiketaan Rukalla kahvilla ja keskustellaan ajokokemuksista sitten lähtöpaikassa 22 tunnin ajon jälkeen.

    Kaarreajo-ominaisuuksia voidaan vertailla vaikkapa välillä Puolanka-Vaala.
    Kerran nyt vinolle linjalle lähdettiin:

    Tuollainen testi ei kertoisi pyörästä oikeastaan muuta kuin sen, että kuinka mukava penkki on istua 22 tuntia putkeen. Mielenkiintoisemman tuosta testistä saisi sillä, että parkkeerataan pyörät kunnollisella kotiteatterilla varustettuun olkkariin ja laitetaan leffaa pyörimään vuorokaudeksi. Penkki tulee testattua ja on pieni mahdollisuus, ettei kuski kuole tylsyyteen.
    Superbike #7
  26. #146
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti

    Ehkäpä tämä kuitenkin toimii niille joilla ei riitä ponsi pohkeessa ostaa SDR:ää mutta haluavat silti jonkunlaisen nakun alleen ?
    Hehän voivat aina ostaa Hontan, tässä Bemun nakussa saattaa kuitenkin jäädä tunne että tulikohan nyt ostettua liian vaarallista ja jännittävää alle, edes hieman.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  27. #147
    Tämä debatti alkaa muistuttamaan aikoja,kun Bemarin sportti oli tämä ja niillä ajoivat vanhat sedät ja niitä ihmeteltiin sitten ja keskustelu niiden sporttisuudesta oli aivan samalla tasolla kuin nyt,tässä threadissa.
    Mutta summa summarum.Tämä osoittaa,että BMW on uudistuskykyinen,innovatiivinenkin ja reagoi helposti markkinavoimien tarpeeseen nykyaikana.
    (Ai niin,olenko nyt sitten tosibemaristi,kun niitä on kaksikin tallissa,mutta,oi,en omista nahkahousuja,osaan kyllä puhua ja lukea saksaa)
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  28. #148
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Hetkinen hetkinen...

    Puristussuhteet näissä vehkeissä:

    S1000 R 12.0 : 1
    S1000 RR 13.0 :1

    Joko viilataan kansia, ja pam... taas onpi tehoa?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #149
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hetkinen hetkinen...

    Puristussuhteet näissä vehkeissä:

    S1000 R 12.0 : 1
    S1000 RR 13.0 :1

    Joko viilataan kansia, ja pam... taas onpi tehoa?
    Eri nokat, joten ei voi verrata noita lukuja suoraan. Pitäs tietää molempien pelien nokkien ajotukset, että vois verrata kuinka lähellä samaa tehollista ruttua ollaan.
    Superbike #7
  30.  
  31. #150
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eri nokat, joten ei voi verrata noita lukuja suoraan. Pitäs tietää molempien pelien nokkien ajotukset, että vois verrata kuinka lähellä samaa tehollista ruttua ollaan.
    Ja tässä kohtaa tuleekin helpommaksi vaihtaa puotia ja keskittyä pekuloinnin sijaan Räyhäämiseen
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 5 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen