Vähintäänkin epäilyttävä testitapa... Tai no, voihan sitä jarrutestitkin tehdä pelkällä takajarrulla.
Mopot stripille tai mailille, niin siitä saapi tiedot ylös. Suorittaa saa vapaasti vaikka pakilla, jos sillä liikkuu parhaiten.
-> olet siis ihan jyvällä. Vaihteiston ja toisiovedon välitykset ovat varsinkin katuajossa suuressa roolissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kattelin tuota S1000R:ää Milanon näyttelyssä ja ihan asialliselta värkiltähän se vaikutti.
Vähän ehkä enemmän V4Tuonon kuin Kotarin oloinen.
Kotari on enemmän naku kun nää kaksi, mun mielestä.
Mikähän siinä muuten on kun Japsit ei musta oikein ole onnistuneet tekmään tämän tyylistä
kunnon ei-kastroitua streetfighteria. Oikeastaan ainoat kunnon hipo-Japsit on ollu
B-King ja se Hondan tupla-X:ään perustiva vehje ja ne on molemmat enemmän möhköosastoa
kun nää Eurooppalaisten tarjoomat laitteet.
Kun testin nimi on "alppimestari" niin kai nuo edellämainitut vääntöarvot on ylämäkeen?
Muistaakseni f800 puolilla tehoilla Aprilliin verrattuna nousi yli pari sekuntia paremmin.
Tuo Aprillihan on kuin golffari joka osaa draivata, mutta ei saa edes metrin putteja kuppiin.
Joutuuko tuolla aprillillä ajamaan alle 50 km/h aina ykkösellä ja kytkimellä?
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Sorry, en alleviivannut sanaa: alle 50
Eli siis paskamainen vekotin kun yrittää puikkelehtia 20-40 km/h matelevien autojonojen seassa?
Ja kun 90 risteyksissä joutuu väistelemään jalankulkijoita & ajamaan kiertoliittymiä ruuhkan mukana kävelyvauhtia?
Tässähän alkaa pikkuhiljaa paljastumaan, että baijerilaiset ovat keksineet pyörän uudestaan.
Vielä kun tuohon s1000r saisi lisävarusteena sivulaukkuun puhallettavat LT:n katteet ni sehän olisi soiva jokasään kulkuri.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Cycleworldin juttua pyörästä: http://www.cycleworld.com/2013/12/09...-specs-photos/
Hieman avattu ajomoodeja, muotoilu filosofiaa yms. Varsin hyvä kirjoitus.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Onko missään ollut välityksiä tästä esillä? Ettei ole hirveen pitkää ykköstä tyyliin rr mallit ja sitten tiheesti muut pykälät.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Oheisesta videosta karkeasti arvioimalla ykkösellä 9000 kierroksella mennään n. 83 km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=nN75tJWtYVE
vuodesta 1971 ....
Samaisten heppujen kanavalla myös pikkasen kattavampi video tosta.
Jos uutta mopoa olisin laittamassa pitäs väkisillä käydä kokeileen.
http://www.youtube.com/watch?v=zaau2K1d8rM
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Tuotanoinniin...
Kaikki vänkääjät voinevat yhtyä seuraavan moniulotteiseen BMW S1000R kiteytykseen:
"susi lampaiden vaatteissa"
Hurraa! Konsensuksen aalto pyyhki Orgin yli kuin Katrina konsanaan.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tai "hauis ilman vääntöä" lienee osuvampi.![]()
Ultrafast KTM machine .
Tuanoinnii.
Nythännii onniin nii, että ainoastaan kohtalainen kotikasvatus estää kysymästä
moiselta kiteyttäjältä..... Kummasta päästä hän haluaa tuollaisen konsensuksen
ottaa sisäänsä.
Vaikka olis Supramiitti menollaan ja parkki täynnä iloisesti pörieseviä
"susia lampaiden vaatteissa", niin siinä vaiheessa kun paikalle jyskyttää
Blueprintattu ja hieman prepattu kuusysi 427 ZL-1:n........
Todetaan vaan yksiselitteisesti: Nyt on LIHAKIRVES linkkareiden seassa.
Eikös se ole vähän niin, että ne jotka eivät uskalla tai julkea, kiihottuvat
siitä kun annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa.
Onhan tuo uusi kotka tohon bemuun verraten kuin vertaisi
porttolaa seurakunnan iltapäiväkerhoon.... siis oikeesti.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
...mitä mitä mitä... mitä se aurajoen hendrix ny sooloilee...toi mikään susi oo, tulee kyllä lähelle 1k nakujen kärkeä. Ja noi vaatteet, citymarket linjaa, korkeintaan dressmania tai halosta...
Sulla taitaa olla tekemisen puutetta siellä - no kohta alkaa italojen ja bemarin kokoonpanolinjalaisten välienselvittely (futamatsi) töllöstä![]()
MAD (mean absolute deviation)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
onpa jotenki vinoutunu keskustelu. Onko näin että tässä bemussa ei vaan oo paukkua tarpeeksi vai mikä siinä o?
Ainakin mitä on noita testivideoita kyttäilly niin hyvin on ilmavan olonen keula jo kohtuullisen pienillä vauhdeilla.
ja onhan tää ny komeempi ku se steroideilla pumpattu rossipyörä ;) ja ihan oikeet äänetki saattelee kiihytyksiä.
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Vinoutetaan keskustelua hieman lisää:
Nyt jos koskaan tarvitaan kunnollisista maantietestiä: lähtö joltain kehä III:n huoltsikalta, poiketaan Rukalla kahvilla ja keskustellaan ajokokemuksistasitten lähtöpaikassa 22 tunnin ajon
jälkeen.
Kaarreajo-ominaisuuksia voidaan vertailla vaikkapa välillä Puolanka-Vaala.![]()
vuodesta 1971 ....
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kerran nyt vinolle linjalle lähdettiin:
Tuollainen testi ei kertoisi pyörästä oikeastaan muuta kuin sen, että kuinka mukava penkki on istua 22 tuntia putkeen. Mielenkiintoisemman tuosta testistä saisi sillä, että parkkeerataan pyörät kunnollisella kotiteatterilla varustettuun olkkariin ja laitetaan leffaa pyörimään vuorokaudeksi. Penkki tulee testattua ja on pieni mahdollisuus, ettei kuski kuole tylsyyteen.![]()
Superbike #7
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Tämä debatti alkaa muistuttamaan aikoja,kun Bemarin sportti oli tämäja niillä ajoivat vanhat sedät ja niitä ihmeteltiin sitten ja keskustelu niiden sporttisuudesta oli aivan samalla tasolla kuin nyt,tässä threadissa.
Mutta summa summarum.Tämä osoittaa,että BMW on uudistuskykyinen,innovatiivinenkin ja reagoi helposti markkinavoimien tarpeeseen nykyaikana.
(Ai niin,olenko nyt sitten tosibemaristi,kun niitä on kaksikin tallissa,mutta,oi,en omista nahkahousuja,osaan kyllä puhua ja lukea saksaa)![]()
5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
Hetkinen hetkinen...
Puristussuhteet näissä vehkeissä:
S1000 R 12.0 : 1
S1000 RR 13.0 :1
Joko viilataan kansia, ja pam... taas onpi tehoa?![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.