Sivu: 6 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 638:sta
  1. #151
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Ja tässä kohtaa tuleekin helpommaksi vaihtaa puotia ja keskittyä pekuloinnin sijaan Räyhäämiseen
    Puree se viila siihenkin, jos 180 oria ja 140 newtonia ei jostain syystä riitä.
    Viimeksi muokannut: JMH; 11.12.2013 klo 23:35. Syy: tekstiä lisätty
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #152
    Videoiden perusteella oikein soiva peli. Äänimaailmakin kohdallaan, varsinkin kun vertaa sööttiin put- put pulputukseen, joita myös on tarjolla.
  3. #153
    Uusi (20.12.2013) ajovideo Mallorcan koeajotilaisuudesta marraskuussa.



    vuodesta 1971 ....
  4. #154
    Eihän tuossa kertaakaan etunen noussut
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  5. #155
    joko tämmönen on jollaki tallinperukoilla?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  6. #156
    Saamani ilmoituksen mukaan minulle tuleva yksilö on tuotannossa helmikuussa.

    Luultavasti maaliskuussa täällä.
    vuodesta 1971 ....
  7. #157
    sittepä on kesä jo melko lähellä. Vähän aikaa tallissa hypistelyä ja baanalle. Pitää olla pikkasen kade, jos olis pinkkaa niin vaihtasin kyllä uuteen tuommoseen.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  8. #158
    Tilattu on, arvioitu pyörän saapuminen maaliskuu.
    Viimeksi muokannut: tomtom; 06.01.2014 klo 02:06.
    tomtom
  9. #159
    Tuore ja hieman erilainen juttu S1000R :stä, sillä siinä on löydetty myös moitittavaa.

    http://www.thenational.ae/lifestyle/...the-road#page1

    Talvea ja kevättä odotellessa
    vuodesta 1971 ....
  10. #160
    MCN -lehden (8.1.2014) testissä olivat KTM 1290 DukeR, Aprilia Tuono ja Triumph Speed Triple.
    Pyörät mitattiin myös dynossa.

    Aikaisemmin tässä viestiketjussa on ollut esillä 1000R:n dynokäyrät.

    Liitin nämä dyno-kuvat ja sovittelin mittayksiköitä toisiinsa.
    Tulos on lähinnä viikonloppuviihdettä, mutta voitaneen olettaa, että 1000R:n moottorin teho ja vääntö asettuu todellisuudessakin melko tarkkaan kahden muun väliin melkein koko kierroslukualueella.

    KTM_tuono_Bmw1kR.jpg

    vuodesta 1971 ....
  11. #161
    Nyt kun on noi teho- ym. asiat puhuttu puhki niin mitenkäs mahtaa olla koneen kestävyyden kanssa? Muistelin lukeneeni RR-mallin kestotestistä, että korjattavaa löytyi aika lailla jo 10 tkm lähtien... Nokka-akselia yms. meni vaihtoon.
    CB K R
  12. #162
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun on noi teho- ym. asiat puhuttu puhki niin mitenkäs mahtaa olla koneen kestävyyden kanssa? Muistelin lukeneeni RR-mallin kestotestistä, että korjattavaa löytyi aika lailla jo 10 tkm lähtien... Nokka-akselia yms. meni vaihtoon.
    Oho! Muistatko missä tuo testi on/löytyy?
  13. #163
    Joo, nyt alkoi kiinnostaa tuo.....
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  14. #164
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Oho! Muistatko missä tuo testi on/löytyy?
    Paikallisessa Esson baarissa. Pelkkää faktaa
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #165
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Oho! Muistatko missä tuo testi on/löytyy?
    Bikessä oli taannoin juttua, siis sillon ku s1000rr oli uus. Biken testissä pyörästä korkkasi muistaakseni kiertokangen laakeri, ja matka tyssäsi. Myöhemmissä evoluutioissa ko vikaa ei ole ollut.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  16. #166
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Oho! Muistatko missä tuo testi on/löytyy?
    En kyllä tähän hätään muista, vaikka yritin vähän etsiäkin. Se on toi muisti hyvä mutta lyhyt

    Edit: Sieltä näytti jo tietoa tulevankin... Nopeat syövät Joku takaisinkutsukampanja myös kiertokankeen liittyen ollut, pultti vaarassa irrota ja aiheuttaa moottorivaurion. Mutta hyvä sinänsä jos kutsutaan takasin ja korjataan ennen ku kone on palasina pitkin kylätietä!
    CB K R
  17. #167
    Mä vetäsin 2010 mallin RR:llä +41tkm. ilman mitään ongelmiä.
    Suzuki K6 1000
  18. #168
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun on noi teho- ym. asiat puhuttu puhki niin mitenkäs mahtaa olla koneen kestävyyden kanssa? Muistelin lukeneeni RR-mallin kestotestistä, että korjattavaa löytyi aika lailla jo 10 tkm lähtien... Nokka-akselia yms. meni vaihtoon.
    Ihan ekasssa sarjassa oli nokka-akseleissa toivomista ja kiertokangissakin. Koski aika kapeata sarjaa silloin. -12 mallissa oli kiertokangen pultti case, suomessa ei tainnut yksikään edes ajoon asti ehtiä.
    Omalla -10 mallisella RR:llä ajoin 31tkm, josta kaiketi 6tkm rataa ja toinen sama saksan baanoja kovaa, loput suomen etanointia ja sit ostin uuden.
    Niin huonoja ja kamalia kokemuksia siis oli että päätin pysyä merkissä ja mallissa.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  19. #169
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Ihan ekasssa sarjassa oli nokka-akseleissa toivomista ja kiertokangissakin. Koski aika kapeata sarjaa silloin. -12 mallissa oli kiertokangen pultti case, suomessa ei tainnut yksikään edes ajoon asti ehtiä.
    Omalla -10 mallisella RR:llä ajoin 31tkm, josta kaiketi 6tkm rataa ja toinen sama saksan baanoja kovaa, loput suomen etanointia ja sit ostin uuden.
    Niin huonoja ja kamalia kokemuksia siis oli että päätin pysyä merkissä ja mallissa.
    Eihän se tietenkään meinaa, että kaikissa on vikaa vaikka jossain yksilössä on murheita ollut.
    Niin ja S1000R on uusi malli vaikka sama moottorin lohko onkin. Eiköhän noi heikkoudet ja lastentaudit korjaannu mallin eliniän aikana.
    Mites pitkään muuten bemarilla rivinelkkuja on tuotannossa ollut?
    CB K R
  20. #170
    Lainaa jetwave kirjoitti Katso viesti
    Mä vetäsin 2010 mallin RR:llä +41tkm. ilman mitään ongelmiä.
    Äläs nyt höpötä, ainakin kaks kertaa pössähti ajovalo
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #171
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Mites pitkään muuten bemarilla rivinelkkuja on tuotannossa ollut?
    Eiköhän noista K sarjalaisista aika moni ole rivinelkku?
    Ovat insinöörit vaan kiinnittäneet sen koneen hassusti poikittain menosuuntaan ja kyljelleen.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  22. #172
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Äläs nyt höpötä, ainakin kaks kertaa pössähti ajovalo
    Kuulostaa aika harmittomalta, mutta on pari kertaa pitänyt purkaa puoli mopoa pois tieltä enne kun on saanut pihdeillä lampun kannasta kiinni. Jostain syystä umpipon materiaali tykkää ottaa lampun kantaan lämmetessään kiinni niin ettei palanut polttimo lähde sormin irti.

    Olkaa myös lamppua vaihtaessa hälvatan varovaisia sen kiristysklemmarin kanssa.
    Jos meinaan se luiskahtaa saranoiltaan, niin tarvitaan lehmän hermot ja gynekologin sormet että sen saa takaisin umpiota irroittamatta...
    Viimeksi muokannut: wanico; 12.01.2014 klo 14:07.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  23. #173
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän noista K sarjalaisista aika moni ole rivinelkku?
    Ovat insinöörit vaan kiinnittäneet sen koneen hassusti poikittain menosuuntaan ja kyljelleen.
    Oiskohan 1983 esitellyt ekan K100?
    Ettei se nyt ihan uutta ole.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  24. #174
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa aika harmittomalta, mutta on pari kertaa pitänyt purkaa puoli mopoa pois tieltä enne kun on saanut pihdeillä lampun kannasta kiinni. Jostain syystä umpipon materiaali tykkää ottaa lampun kantaan lämmetessään kiinni niin ettei palanut polttimo lähde sormin irti.

    Olkaa myös lamppua vaihtaessa hälvatan varovaisia sen kiristysklemmarin kanssa.
    Jos meinaan se luiskahtaa saranoiltaan, niin tarvitaan lehmän hermot ja gynekologin sormet että sen saa takaisin umpiota irroittamatta...

    Missä mallissa noin käy? Normi polttimolla ihan?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  25. #175
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Äläs nyt höpötä, ainakin kaks kertaa pössähti ajovalo
    Ai niin, meni mullakin kai kaksi lähivalon polttimoa! Kyllä on epäluotettava ja huono laite!
    Älkää vaan ostako bemareita, ettei näistä tule yhtä yleisiä, kuin esmes suzukin gsxr malleista. Saadaan vielä ajaa sit vähemmän yleisillä peleillä, joita ihmistes esson baareissa sopii kadehtia/ mollata ja niillä ajavia vähintäänkin paheksua.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  26. #176
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Missä mallissa noin käy? Normi polttimolla ihan?
    F800S ihan sama onko halpa vai kallis polttimo aina tarraa kiinni tosi tiukkaan.

    Oikeastaan halpa lähtee helpommalla irti, koska ei ole kerinnyt "hitsaantumaan" niin tiukkaan, koska palovaloaika niissä tuntuu olevan lyhyempi kuin noissa merkkipolttimoissa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  27. #177
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    F800S ihan sama onko halpa vai kallis polttimo aina tarraa kiinni tosi tiukkaan.

    Oikeastaan halpa lähtee helpommalla irti, koska ei ole kerinnyt "hitsaantumaan" niin tiukkaan, koska palovaloaika niissä tuntuu olevan lyhyempi kuin noissa merkkipolttimoissa.
    Ompa ominaisuus. Jostain hankit tefloni rasvaa (kaiketi sama tuote kuin cdi koneitten ruiskusuuttimien ja kannen liitokseen) ja sitä siihen umpion reunaan olematon sipaisu. Toki tämä vain laastaria ongelmaan, ei korjaa perus asiaa.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  28. #178
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Äläs nyt höpötä, ainakin kaks kertaa pössähti ajovalo
    Vaihtoonkin menee just 2min/kerta.
    Hullua tossa on, että Can-väylä ei kerro ajovalon palamisesta, mutta parkkivalon kyllä ilmoittaa.
    Suzuki K6 1000
  29. #179
    Lainaa jetwave kirjoitti Katso viesti
    Vaihtoonkin menee just 2min/kerta.
    Hullua tossa on, että Can-väylä ei kerro ajovalon palamisesta, mutta parkkivalon kyllä ilmoittaa.
    Se olikin lähinnä ironiaa. Loistava laite kaikin puolin. Hyvä veturi kertoo sen mihin can-väylä ei kykene
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  30.  
  31. #180
    Kaikin puolin aika sopusuhtainen laite ainakin kylmätyypeissä.

    BMW_S1000R.jpg



    RnineT on kyllä tyylikkäämpi.

    BMW_RnineT_1_pieni.jpg

    vuodesta 1971 ....
Sivu: 6 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen