Moi,
Olen ostamassa Z1000:sta (2013)ja haluaisin mielipidettä tarvitseeko kyseinen pyörä ohjausiskunvaimenninta?
Myyjän mielestä sillä ei tee mitään mutta ratapyöräilyä harrastava kaverini oli sitä mieltä että kannattaisi laittaa.
Kaveri ohjasi sitten minut tänne kun ei uusimmista Z-malleista varmaksi kuitenkaan voinut mennä.
Ohjausiskarin tarve riippuu vähän siitä missä ajelet. Jos paljon kaupungissa pyörimistä niin ehkä ei välttämättä ole tarvetta, mutta radalla ja mutkapätkillä lasketellessa ei pahaa tekisi. Tässä on pikku mutta matkassa. Itse en ole vielä löytänyt ohjausiskaria uusi koriseen Z1000. Jos jollakin on parempaa tietoa asiasta ja tietää mistä sellainen löytyy niin tietoa kaivataan.
Kauan kestäköön kesä!!!
Tarpeellisuus riippunee pitkälti ajotyylistä... Mutta esimerkiksi tiukoissa kiihdytyksissä etupää on paikotellen aika levoton, varsinkin jos on pomppunen asfaltti ja sitten vielä keulaa on laskettu/perää nostettu.
Vuosi sitten tuli hankittua omaan zetaan Öhlinsin ohjausiskari ja ero vakioon on selkeä - ei ole keula tehnyt sen jälkeen mitään ylimääräisiä liikkeitä ja muutoinkin pyörä on vakaampi ajaa.
Sitähän sanotaan että ohjausiskari on halpa henkivakuutus, joka pitänee kyllä paikkansa!
ZH2 2020
Makro86:
Vaihdekaavion saa käännettyä esim. satoracingin jalkatappisarjalla. Tekevät sekä perinteisellä- että käännetylläkaaviolla.
Kauan kestäköön kesä!!!
Attitude:
Mistä hankit tuon ohjausiskarin ja oliko ihan valmis setti uuteen koriin?
Kauan kestäköön kesä!!!
Ebaysta tuli toi ohjausiskari hommattua ja oli ihan tarkotettu tähän uuskoppaseen zetaan.
Nyt siellä näyttäis olevan tällästä tarjontaa:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_od...00+10&_sacat=0
ZH2 2020
Rethallin fatbar-stonga, 999 eli matala malli.
Ei kaipaa enää ohjausiskaria edes radalla sillä tuo stonga on melkoisen leveä.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Onko kukaan asentanut Stormin vaihdenäyttöä (mikäsenniminytoli...)?
Onko oikeasti plug&play eli diagnostiikkapistokkeeseen kiinni?
Välillä nääs tympii tyhjällä päällä arpoa vaihteita ja hakea sitä seiskaa...![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Viikonloppuna tuli vihdoin ekat kilometrit saatua mittariinHyvältä vaikuttaa ja yllätyin positiivisesti ketteryydestä. Vaihteet napsuu hyvin kohdilleen, tosin välillä tuli sitä 7. vaihdettakin etsittyä. Gipro myös mielessä ja voisi vaikka ekaan 1000km huoltoon sellaisen mukaan tilata.
Eilen asensin USA:sta tulleet kaatumatapit (OESAccessories), olivat sellaiset jotka miellytti, hain nimenomaan isoa simppeliä mallia sekä plain matte black (ja pyynnöstä tekivät vielä ilman firman mainoslogoja).
Hypermotard
Joo itselläni on myöskin tämä Healtech Gipro vaihdenäyttö ja onhan se kätevä niin ei tarvitse arpoa vaihteita![]()
Onko nyt niin, että ei ole mitään halvempaa tai muuta vaihtoehtoa jos haluaa reverse shiftin, kuin hommata Sato Racingin setin? Mistä mahtaa halvimmalla saada, linkkejä?
Entäs millasia jarru/kytkin kahvoja porukoilla on näissä 3rd gen pyörissä?![]()
2wheelssiltä kiinapazzot. Hyvin istu mullakin gixxeriin ja piti vielä värinsäkin. Hintaa tais olla silloin joku 29e posteineen.
Mitenkäs ton Gen3 putkiston kanssa? Jenkkifoorumeilla porukka laittanu Akran kokoputkistoo ilman Power Commanderia ja hyvin kuulemma pelaa. Onko toi PC tarpeellinen hankinta vai meniskö ilman?
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
Onkos kellään heittää vinkkiä 07-09 vuosimallin pyörään halapaa ja hyvvee™ rearsettiä?
Nuo kalliit 300-600€ ei kiinnosta. Jos jostain luotettavasta paikasta vaikka joku kiinalainen plug and pray -tyyppinen ratkaisu, jossa kaikki tarvittavat osat mukana...
?
Mistähän voisi mahtaa olla kyse kun tässä viimesen viikon aikana on nyt kaksi kertaa tehnyt sitä, että kun pistää pyörän käyntiin, antaa käydä hetken ja lähtee ajoon. Kerkee ajamaan noin kilometrin ja huomaa että ajonestolaitteen punanen ledi vilkkuu, sekä FI -vikateksti vilkkuu näytöllä. Lähtee pois kun ajaa sivuun ja käynnistää pyörän uudelleen.
Tiedä sitten liittyykö ylläolevaan, vai muutenvaan ruvennut tarkkaaivasemmin kuulostelemaan tuon jälkeen pyörää. Kuuluupi jotain muovista helinää stongan/mittariston lähialueelta. Vain joskus.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Onko slipari vaihdettu? Tuolla Z750 07- triidissä on asiaa sivu-pari taaksepäin.
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Viimeksi muokannut: Karkov; 30.04.2013 klo 14:27.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Morjesta taas.
Kesä painaa päälle ja piti alkaa taas tota Z1000:ta laittaa. Mutta heti tuli pikku ongelma tai no tietämättömyyttäni kysäisen. Tilasin kiinan ihmemaasta tollaisen tummennetun leditakavalon johon on rakennettu vilkut samaan pakettiin. Ja valossa on se oma liitin,mutta sit lähtee myös keltainen ja sininen johto (käsittääkseni vilkun johdot). Mites nää pitäis nyt sit kytkeä noihin pyörästä tuleviin johtoihin,kun pyörä syöttää kummallekkin alkuperäiselle vilkulle kaksi johtoa ( vihreä ja keltamusta ) ...
Ongelma ei ole iso,mutta en kehtais noiden sähköjen kanssa turhaan leikkiä ja rasittaa samalla pyörän muita sähköyksiköitä..
Saako näihin 04 vuoden Zetaan pehmeämpää penkkiä mistään? puutuu niin sikahelposti persus jos vähänkin ajaa suoraa tietä.. toki kierrän ne suorat mieluusti mutta aina ei voi valita![]()
Noniih, nyt on sitten tultu Suzukin ja Yamahan kautta Kawaan..
Kawa Z.jpg![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
Mo ja Ro!
Nyt on niin kinkkinen asia, että tarttis viisaampien apua.
Elikkäs tuli tuossa ostettua pakasta vedetty kiloZeta -13 ( Matta musta tietysti ;) )
Tarkoitus olisi laittaa näin alkuun Akrapovic:in pelkät sliparit kiinni. Mutta sitten heräsi ajatus siitä, että vaatiiko sliparit penkkisäädätyksen? Black7 vastasi ettei säädätys ole välttämättä tarpeen, mutta seoksien kannalta hyvä käydä tarkistuttamassa.
Kokemuksia / kommentteja?
Ps : ensimmäiset 500km tälle kaudelle jo takana![]()
Kohta pitää vissiin jo järkätä FlatEbonien kokoontumisajot, kerta näitähän alkaa ilmestyä jo jonoksi asti!
Joko koitit pitempää matkaa, tuossa vappuna alko arse puutua pitemmällä siivulla (50km putkeen), jotkut suosittelee ostamaan tilalle sen SX mallin penkin, pitäs käydä heittämällä ja olis paremmin muotoiltu ja hieman pehmiämpi kuulema...
Joo meikällä vasta 300km, muuten kyllä loisto peli.![]()
Hypermotard