Ebay.com
![]()
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Ebaysta löytyy kaikenlaista herkkua, tämmöinen tuulilasi löytyi 35€ kotiin kuljetettuna.![]()
KTM 1290 Superduke -20
KTM 1290 Superduke -16
Kawasaki Z1000 -12
Kawasaki Z750 -07
Kawasaki ZX-6R
Honda NSR 125
Honda Monkey Z50
Jou,
Tiukka kyssäri: Jotkut teistä varmasti asentanut Power Commander V:sta pyöräänne, oletteko mistä tilannut? Osaatteko sanoa jotai luotettavaa sivua mistä saisi hieman edullisemmin?
Itsellä Z1000 vm2014 uudesta asti ollut ja enskesäksi olisi tarkotus saada akran racing putkella ja pc:llä hieman potkua ja saundia lisää.
Kiitos jo etukäteen vastauksista !![]()
Hena
^ Jos et ole vielä pc:tä hommannut, niin unohda se ja käytä säästynyt raha ecu:n säätöön.
Uusimmissa Z1000:ssa kun on mahdollista säätää ecusta vähän sitä sun tätä, joten lopputulos on sata kertaa parempi kuin pc:llä.
http://www.ivansperformanceproducts.com/2014z1000.htm
Säätöjä tekee eteläsuomen alueella ainakin Vittaniemi ja Gatemania.
ZH2 2020
07-10 Z1000 ja virittäminen: Onko näissä mahdollista tehdä ECU:n flashäystä ja säätää kohdalleen dynossa? Mikä on koneen viripotentiaali jos vaihtaa äänenvaimentajat ja säätää ECU:n / laittaa PC:n?
Käyttöauto softattu viinalle, RE85 ja ahdinmodeilla +150hp lisää. Onko tällä porukalla tiedossa E85 modauksia prätkiin?
Tuon 03-07 Z1000 kohdalla näyttää olevan netti pullollaan tekijämiehiä, jotka ovat viritelleet ZX9R putkistoja yms. kiinni, ja laittaneet kevyemmän vauhtipyörän. Onko tämän uudemman kohdalla samanlaisia bolt-on modeja tiedossa?
Z1000 2008 + Akra
"Rakentaminen" on hieno sairaus, enkä lähde sitä koskaan edes kyseenalaistamaan.
Jos kuitenkin mennään "järki ja suhteellisuudentaju" kädessä....
ns. putkiviri lienee tuonkin Zetan ainoa järkevissä puitteissa..... satsaus/saavutus- suhteesta
puhumattakaan.... ainoa todellinen vaihtoehto.
"Kokoränni" + ECU:n puukotus tai paljon parjattu PC ja aikuisten oikeesti osaavan säätöheebon duuni
tuohon tuottaa todellista vastinetta rahalle.
Tuon jälkeen parasta vastinetta rahalle saa "vehjettä vaihtamalla".
Voi tuntua pahalta.... mutta näin se taitaa valitettavasti mennä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Eli pyörässä on ohjelmoitava ECU johon pätevät dynopajat pääsevät käsiksi? Ehdottomasti ECU:n flashäys ennen PC:tä. Ilmeisesti pienikurkkunen ja mietonokkainen Z:n kone ei tuosta operaatiosta paljoa innostu? Mitä on potentiaali, 5hp?
Ei tässä vielä ole tunteita pelissä, kun ei ole pyörääkäänToki virittely maksaa, mutta en olisi ostamassa osia Akran katalogista suoraan.
Z1000 2008 + Akra
Hienosti istuu uusi pleksi!!![]()
KTM 1290 Superduke -20
KTM 1290 Superduke -16
Kawasaki Z1000 -12
Kawasaki Z750 -07
Kawasaki ZX-6R
Honda NSR 125
Honda Monkey Z50
Nyt vähän harmittaa ja jännittää.
Mopossa uutena ominaisuutena tullut käynnistyksen yhteydessä koneen "kilkatus". Pikku hiljaa vaimenee käytännössä kokonaan pois, n.30s aikana. Mitään en mistään tiedä, mutta kuulostaisi tavallaan venttiilien naputukselta. Ääni kuuluu EHKÄ enemmänkin vasemmalta puolelta moottoria, ei siis ketjun/kiristäjän puolelta). Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia gen3 (2010->) mallin kanssa? Mikähän mahtaisi olla äänen lähteenä?
Mittarissa alle 9tkm, joten ketju tai kiristäjä (ellei valmistusvikaa) sen ei luulisi olevan. Öljyt vaihdettu talvella suositusten mukaisella tavaralla ja en tosiaan muista talven jäljiltä ekoilla käynnistyksillä tuota ääntä. Säilytetty aina lämpöisessä tallissa talvisin.
Tietääkö joku jotain huolto vaihtoehtoa Rikulle Lahden seudulla? Voisin käydä näyttämässä jollekin joka asiasta jotain voisi tietää.
- M
Yritin myös liittää viedota tähän, mutta eihän tänne videoita pysty..
Z1000 -11
Voiskohan kyseessä vain olla 1# sylinterin venttiilin paininkuppien meteliä, ennen kuin paluuöljy täyttää ne uudestaan. Nehän pääsevät tyhjenemään kun kone sammutetaan ja sivutuella öljy pääsee valumaan 1# paininkupeista tyhjiksi vasenta valuma kuilua öljypohjaan.
Kokeile ajaa pyörä etupyörätelakkaan pystyyn ennen sammutusta ja seuraava kylmästartti siitä tulille.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Tilanne ohi!
Kävin näyttämässä tohtorille ja syylliseksi paljastui todella löysällä ollut pakosarja. Ilmeisesti jäänyt ensihuollossa kiristys tekemättä kokonaan koska pultit pyöri monta kierrosta.
Mutta tulipa mukava fiilis kun niinkin vaarallisen kuuloinen ääni olikin niin lapsellinen juttu.
- M
Z1000 -11
Oliskos kellään hyviä vinkkejä mistä löytyis sliparit vm2014 Z1000, saa olla käytetytkin. Acrapovic olis ensi sijainen mutta kyllä muutkin käy.
Käyköhän nuo -10 eteenpäin olevat tuohon -14, osa valmistajista ilmoittaa nuo eri numerolla ja osa ilmoittaa että samat käy vm 2010-2016.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Kiitti tiedosta, näin arvelinkin että tuo -14 on vaan facelift tuosta -10. Ainakain suurimmalta osin. Eli voi alkaa katsella 10 eteenpäin jos löytyis käytettynä
Kyllä nuo myyntimiehet osaa valehdella, kawan maahan tuojan edustaja väitti että -2014 olevan täysin uusi malli kun olin tuota kawaa ostamassa, ei oikein tykännyt kun sanoin että runko/moottori ainakin näyttää täysin samalta kuin vanhassa.
Viimeksi muokannut: jappa; 16.05.2016 klo 07:57.
Hello,
Osaisiko joku suositella hyviä (ja edullisia) satulalaukkuja Z1000:lle? Vm. on -14, mutta luulisi aikaisempiin malleihinkin istuvien laukkujen sopivan tähän.
Omassa SW Motecit, halvempiakin Louisilta löytyy, mutta nämä ainakin toimii. Perän muovien kantteihin kannattaa laittaa kontaktimuovia suojaksi, setissä tulee mukana pari arkkia.
https://www.louis.eu/artikel/quick-l...list=177281151
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Onkos muilla tullut samanlaista vahinkoa -14 malliseen zetaan kuin minulla. Eli takahaarukan lankarullat löivät montussa äänenvaimentimiin ja toinen rulla murtui haarukasta ja kummatkin vaimentajat rutussa.
Maahantuijan mukaan nuo lankarullat pitäisi AINA poistaa ajoon lähtiessä, en kyllä löytänyt ohjekirjasta äkkiseltään tuomoista mainintaa. En ole kyllä ennen kuulutkaan että missään pyörässä näin pitäisi tehdä. No en tiedä vielä miten tuon kanssa toimisi, pitäsikös tuosta ruveta maahantuojan kanssa väittelemään vai onko jossain tosiaan maininta että nuo lankarullat on joka kerta poistetta enen ajoa. Kestääkö tuo kierrekkään kovin pitkään jos niitä aina ketjunrasvauksen jälkeen edestakaisin ruuvailee.
No nyt tuli maahantuojalta vastaus ja kyllähän noissa rullien mukana tulleessa ohjeessa lukee että poistettava aina ajoon lähtiessä. Eli kyllä tuo menee täysin omaan piikkiin
En kyllä aikaisemmin ole tuomoiseen törmännyt.
Mulla on omassa Kawan omat rullat olleet koko ajan paikallaan, kyllä ne vaimentimien ohi on mahtuneet.
Kuullostaa oudolta että niitä pitäisi irroitella ajon ajaksi.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Mulla z1000sx -12:ssa kävi vähän samoin. Minulla kyse on tarvikemallin rullista ja osuma äänenvaimentimeen tuli vain toisella puolella pyörää, kun putket eivät ole ihan symmetriset ekan omistajan parkkipaikkakaadon takia. Selvisin onneksi vain hankautumalla rullan päässä ja pöntössä, mutta haarukka pysyi ehjänä.
Vaan eipä tosiaan tuohon osannut yhtään varautua, kun kuitenkin rullan kiinnityspinta ja haarukan muoto pakottavat melkoiseen ulkonemaan jotta nosto yleensäkään on mahdollinen.
Zau ! Onko minkälainen homma vaihtaa tulpat Z1000 2011 ? Olisko jollain kokemusta asiata ?
Kawasaki Z1000 2011
Onko kellään ollut ongelmia vaihdepolkimen kanssa? Omassa pyörässä (-14) käy nykyään välillä niin, että kun vaihdan vaihdetta alaspäin esim. 6. tai 5. vaihteelta, niin vaihdepoljin palautuu hitaasti/tahmeasti ylös, ikään kuin jäisi vähän jumiin ala-asentoon. Aika v*ttumaista tilanteissa, joissa haluaisi vaihtaa vaihteita nopeasti alaspäin. Lisäksi tässä tulee jo pelkotiloja vaihteiden leviämisestäMistähän tuo voisi johtua?
No nyt olis haaveena tuohon -14 mallin zetaan uus penkki, tuntuu perse puutuvan aika lailla pitemmillä siirtymillä. Muutamaa ole katsellut ebaystä mutta onko porukalla täällä noista penkeistä kokemuksia. Joskus täälläkin muutama noista keskustellut mutta ne tais olla itse tehtyjä?
Tuossa muutamaan linkki mitä äkkiseltään on tömännyt.
Ykkös vaihto ehto:
http://www.ebay.de/itm/MKM-BAGSTER-S...sAAOSwFNZWza82
http://www.ebay.ie/itm/BAGSTER-READY...gAAOSwp5JWXaaA
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Z100...MAAOSw9VZXPBwC
Sori noista pitkistä linkeistä, en osannut niitä lyhentää![]()
Omaani olen haaveilut tätä vihreällä brodeerauksella olevaa mallia. Alkuperäinen on kyllä aika Retu Kivinen eli rock.
http://www.bagster.com/z-2489.html
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91