Sivu: 45 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 1838:sta
  1. #1321
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän mopo uusiutunut täysin 2010.
    Moottori, runko, swingit, jarrut...
    Vaikea eritellä mikä muuttui.
    Kaikin puolin päivitetympi malli kokonaisuudessaan.
    Z1K -09 Ormu
  2. #1322
    Eikös tämä viimeisin malli ole myös kymmenen kiloa kevyempi? Tuohan on käytännössä täysin erilainen vrt. gen2. Gen2 vertailu on ehkä parempi gen1 kanssa. Gen3:ssa on kuutioita 1043 vrt. gen2 953cm³. Tuo tekee jo paljon ainakin ala- ja keskialueella. Lisäksi jos tuohon uusimpaan pistää täysrännin ja säätää, niin siihen sai ainakin Akran mukaan aika hilppeät nousut joka alueella. Nimimerkki Attitude taitaa tuntea molemmat mallit aika läpikotaisin, myös virittelyn osalta.
    ?
  3. #1323


    Tuosta kuvastahan hyvin näkyy noiden kahden viimesimmän korimallin teho/vääntöerot vakiona.
    Sitten tosiaankin Akran täysrännillä tulee molempiin laitteisiin lisää tehoa sellaset 10 hummaa ja samalla tippuu painoa myös se 10 kiloa.
    ZH2 2020
  4. #1324
    Kiitti vastauksista. Onkin näköjään enemmänkin muutoksia.
    Mites ootteko käyny slipareita muutoskatsastamassa vaikka E-hyväksyntä ja sopivuustodistukset löytyiskin ?
    Oon kuullut molempia mielipiteitä tästä
  5. #1325
    En ole keksinyt ainuttakaan syytä edes miettiä muutoskatsastamista.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  6. #1326
    No kohta saatetaan tietää keksiikö Jyväskylän sinivuokkoset jonkun syyn. Liityin nimittäin tänään vihreään joukkueeseen vuosimallin 2012 Zetalla !!!!
    Vehkeessä on kiinni Ixilin sliparit ja äänimaailma on Neloskanavaa siteeraten "Jotain ihan muuta"
    Ekat satakilsaa on jo takana ja tätä virnettä ei saa naamalta kun kenties vakuutusvirkailija joka laski vakuutukset uusiksi
    Anyways slipareista löytyy e-hyväksyntä merkintä ja soveltuvuustodistuskin on joten nouhätä !
    Viikonloput
  7. #1327
    ^ Tuohon klikkaan että tykkään...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #1328
    Onko kokemusta näistä laukuista zetassa?

    http://www.rmheino.fi/product_info2....oducts_id=4918

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  9. #1329
    Pyörä on täysin eri kuin gen2 ja silti samassa potiikissa. Kyllähän tämä nyt oman langan tarvitsee ärsyttää lukea jotain peilijuttuja ja todeta loppuen lopuks että käyttäjä omaakin vanhemman genen jolla ei ole tekemistä mitään uudemman kanssa
    <p>testiiiii</p>
  10. #1330
    Lainaa waldolainen kirjoitti Katso viesti
    Pyörä on täysin eri kuin gen2 ja silti samassa potiikissa. Kyllähän tämä nyt oman langan tarvitsee ärsyttää lukea jotain peilijuttuja ja todeta loppuen lopuks että käyttäjä omaakin vanhemman genen jolla ei ole tekemistä mitään uudemman kanssa
    Niin tai sitten vain asaetukset sille mallille että lukija näkee mimmonen fillari alla?
    Z1K -09 Ormu
  11. #1331
    Koitin etsiä foorumilta tietoa GIProsta mutta haku ei anna mitään osumia Seiskavaihteen syndrooma iskee nilkkaan sen verran että mieli tekisi moinen asentaa.
    Onko porukat Zetaan sitä laittanut ja mitä ootte tykännyt ?
    Näyttäs kans että siitä on paria eri mallia. Näyttääkö joku niistä vaihteen vaikka kytkin olisi pohjassa ?
    Tää on aika uus tuttavuus mulle, joten jos jollakulla on antaa infoa niin hyvä.

    Jos tästä löytyy jo topic niin kertokaa mistä löytyy. Kiitti vaan
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  12. #1332
    Lainaa SnoopyFi kirjoitti Katso viesti
    Koitin etsiä foorumilta tietoa GIProsta mutta haku ei anna mitään osumia Seiskavaihteen syndrooma iskee nilkkaan sen verran että mieli tekisi moinen asentaa.
    Onko porukat Zetaan sitä laittanut ja mitä ootte tykännyt ?
    Näyttäs kans että siitä on paria eri mallia. Näyttääkö joku niistä vaihteen vaikka kytkin olisi pohjassa ?
    Tää on aika uus tuttavuus mulle, joten jos jollakulla on antaa infoa niin hyvä.

    Jos tästä löytyy jo topic niin kertokaa mistä löytyy. Kiitti vaan
    Niin siis mun zeta on 2012 !
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  13. #1333
    Lainaa SnoopyFi kirjoitti Katso viesti
    Koitin etsiä foorumilta tietoa GIProsta mutta haku ei anna mitään osumia Seiskavaihteen syndrooma iskee nilkkaan sen verran että mieli tekisi moinen asentaa.
    Onko porukat Zetaan sitä laittanut ja mitä ootte tykännyt ?
    Näyttäs kans että siitä on paria eri mallia. Näyttääkö joku niistä vaihteen vaikka kytkin olisi pohjassa ?
    Tää on aika uus tuttavuus mulle, joten jos jollakulla on antaa infoa niin hyvä.

    Jos tästä löytyy jo topic niin kertokaa mistä löytyy. Kiitti vaan
    Hommasin Stormilta Healtechin Gipron.
    Erittäin helppo asentaa (plug and play), siistin näköinen, mukavan pienen kokoinen.
    Mutta, näyttää oikean vaihteen vasta kun kytkin on kiinni, eli siis laskee vaihteen nopeuden ja kierrosluvun perusteella.
    Silti hankinta ei kaduta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  14. #1334
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Hommasin Stormilta Healtechin Gipron.
    Erittäin helppo asentaa (plug and play), siistin näköinen, mukavan pienen kokoinen.
    Mutta, näyttää oikean vaihteen vasta kun kytkin on kiinni, eli siis laskee vaihteen nopeuden ja kierrosluvun perusteella.
    Silti hankinta ei kaduta.
    Mitenkähän tuo pelaa, jos ei ole vakiovälityksiä?
    Italian ihme: Cafe 1130 Racer 2006 - 2011, Sitten siirryin Japsiin
  15. #1335
    Hyvinhän näillä mopoilla takamus kestää, vaikka ei suurta rautaper*ekokemusta olekaan. Usemman kerran tku-hki-tku väliä ajelleena ei tuota mitään ongelmaa, mitä takamukseen tulee. Pieni tuulen riepottelu 120+ vauhdeissa toki riepoo, mutta näillä katteilla täysin ymmärrettävää.

    Kilpiteline, peilit ja kuskin hymy modattu alkuperäisestä. Sisäänajo ajettu ja huoltoa odotellessa.. Mitään hajua mitä näihin on sisäänajohuollon hinta ?

    -= Itkevä nainen on väärästä päästä märkä =-
  16. #1336
    Muistelisin ensi huollon olleen 150€.
    Kauan kestäköön kesä!!!
  17. #1337
    Lainaa p00xpat kirjoitti Katso viesti
    Mitenkähän tuo pelaa, jos ei ole vakiovälityksiä?

    Välityksillä ei ole mitään merkitystä vaihdenäytön toimintaan.
    Ongelmia tulee sitten vasta jos alkaa korjaamaan mittarivirhettä vaikkapa SpeedoHealerilla.
    Koska Zetassa nopeussignaalia ei oteta renkaalta, niin mittarivirhe tuppaa kasvamaan ratastuksilla.
    ZH2 2020
  18. #1338
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Hommasin Stormilta Healtechin Gipron.
    Erittäin helppo asentaa (plug and play), siistin näköinen, mukavan pienen kokoinen.
    Mutta, näyttää oikean vaihteen vasta kun kytkin on kiinni, eli siis laskee vaihteen nopeuden ja kierrosluvun perusteella.
    Silti hankinta ei kaduta.
    Eli onkos se toi DS malli ? Onko siinä mallissa vaihtovalo ja ylinopeusvaroitin ?
    Eihän se mikään must ole mutta mukavampi jos näyttäis heti pykälän kolahtaessa. Taitaa vaan saada parametrit jostain toisaalta
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  19. #1339
    Lainaa SnoopyFi kirjoitti Katso viesti
    Eli onkos se toi DS malli ? Onko siinä mallissa vaihtovalo ja ylinopeusvaroitin ?
    Eihän se mikään must ole mutta mukavampi jos näyttäis heti pykälän kolahtaessa. Taitaa vaan saada parametrit jostain toisaalta
    Heitit pahan...
    En oikeasti tiedä.
    Rataakin olen kiertänyt mutta ei tuo ole mistään varoitellut.
    Guuglesta löytyy ainoastaan ihan samanlaisia... ajankohan mä liian varovasti...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  20. #1340
    tuli tilattua tuohon zetaa led takavalo integroiduilla vilkuilla.. saa nähä miten sopii ja näkyy valot..
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
  21. #1341
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Heitit pahan...
    En oikeasti tiedä.
    Rataakin olen kiertänyt mutta ei tuo ole mistään varoitellut.
    Guuglesta löytyy ainoastaan ihan samanlaisia... ajankohan mä liian varovasti...
    Joo Stormin vekotin on kyllä Ds malli, mutta Stormin sivulla ei mainita lisäominaisuuksista ollenkaan. Jenkkilän murteella olevilta sivuilta (mm Amazon ja pari oikeeta pärräosaliikettä) mainitsee DS mallista seuraavasti,
    "Integrated programmable shift light and high speed warning feature"

    Ei muuta kun meet radalle takasi ja löydät oikeesta ranteesta yhden nivelen lisää
    Mut oikeesti, taidan laittaa moisen tilaukseen. Mulle riittää se pykälän numero ruudussa. Rundimittari kertoo viimeistään vaihtamisen ajankohdan......ylinopeuden viimeistään sinivuokot
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  22. #1342
    3000km takana. Laitetaan ny oikein kuvakin sitte!

    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  23. #1343
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    3000km takana. Laitetaan ny oikein kuvakin sitte!
    Onko tullut mitattua paljon lähtee meteliä noista mivv:n pöntöistä?
  24. #1344
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Onko tullut mitattua paljon lähtee meteliä noista mivv:n pöntöistä?
    Eikös nuo ole E -hyväksynnällä just tuohon pyörään tai ainakin mulla on advessa samaiset mivv:t.

    Niin tai väliä sillä jos haluat vain muuten äänen tason tietää...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  25. #1345
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Eikös nuo ole E -hyväksynnällä just tuohon pyörään tai ainakin mulla on advessa samaiset mivv:t.

    Niin tai väliä sillä jos haluat vain muuten äänen tason tietää...
    Lähinnä mietin, että pääseekö esim. Ahvenistolle moisten pönttöjen kanssa. Vakiopöntöillä oli 91 db/5000rpm.
  26. #1346
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    3000km takana. Laitetaan ny oikein kuvakin sitte!

    Nättihän tuo on. Köyryselkä...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  27. #1347
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Onko tullut mitattua paljon lähtee meteliä noista mivv:n pöntöistä?
    Eipä ole tullu vielä mitattua. E-hyväksyntä löytyy mutta killerit jäi kyydistä jo ennen asennusta
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  28. #1348
    Lainaa cripple kirjoitti Katso viesti
    Lähinnä mietin, että pääseekö esim. Ahvenistolle moisten pönttöjen kanssa. Vakiopöntöillä oli 91 db/5000rpm.
    Itsellä on 2008 Zetassa Mivv Suono -sliparit ja ääntä lähti muistaakseni 98,6db @ 5000rpm killereiden kanssa. Ei tartte radalle mennä ;P
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
  29. #1349
    Stormilta tuli GIPro DS Tosi mukavaa että joskus Plug n Play on oikeesti sellanen, eikä vaan sinne päin.
    Aikaa meni sen 10 min, paitsi mittaristoon modatessa. Ton mittariston kupeessahan ei ole ns valmista tilaa missään. Piti plexistä askarrella leikkaa, hio, maalaa metodilla mut ihan mukavasti istui siihen viereen.

    Kyselin tossa aiemmin vaihtovaloista yms lisäominaisuuksista GIProssa, mutta ei tässä Stormin DS versiossa sellaisia ole. Ihan vaan jos jotakuta jäi mietityttämään

    Mut joo toimii
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
  30.  
  31. #1350
    Lainaa jonze kirjoitti Katso viesti
    tuli tilattua tuohon zetaa led takavalo integroiduilla vilkuilla.. saa nähä miten sopii ja näkyy valot..
    eipä tullu iha sitä mitä halusin, ois pitäny olla pikkasen skarpimpi tilatessa

    no mut tuli kuitenkin ledi valo ilman niit vilkkuja ja parempi toikin on mitä tuo haalea vakio..

    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
Sivu: 45 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen