Sivu: 49 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 2679:sta
    Mulla on joku spoileri pleksi roikkunut tallin seinällä jo viimeset kuutisen vuotta.Se on -06 mallin zrx:ään tarkoitettu,mutta eiköhän se mene tuohon vanhenpaanki.
    Laita viestiä jos tarvit.Niin joo se on mra:n plexi.
    Lainaa Försti kirjoitti Katso viesti
    Onko tuossa -97 ZRX:ssä jotain akilleen kantapäätä, mikä pitäisi tarkastaa heti ja samantien? (Kuten diesel-BMW:n imusarjan läpät tms).
    Ne legendaariset nokat. Onko "pittausta" elikkäs kuopilla. Se pinnan materiaali on huonolaatuista.

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Osaako joku sanoa saako tuohon Five Starsin telineeseen jotenkin kovat sivulaukut kiinni, kun en netistä sellaisia sivutelineitä mistään löytänyt.
    Viimeksi muokannut: Peking; 23.03.2013 klo 23:27.
    ZZR1400
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Ne legendaariset nokat. Onko "pittausta" elikkäs kuopilla. Se pinnan materiaali on huonolaatuista.

-Hessu-
    Eikas noi nokat oo 1200:ten ongelmana pääasiassa ollu.
    sit joissain on ollu kuten itselläni ni sitä starttiketjun hakkamista kytkimeen ilmiötä. kurkaa öljyn täyttö reijästä sisään jos on kytkimessä hakkaumia niin pitäis tulla kuntoon ku laittaa tän fixin siihen vanha malli kwik on näköjään tehnyt uudenkin ja ilmeisesti pareman tässä
    Viimeksi muokannut: hulkster; 24.01.2013 klo 07:51.
    zzr1400
    Kyllä itse luki 1100 koneesta ihan samaa ongelmaa nokkien kanssa ZRXOA sivuilla.
    Kawasaki ZX14 2008
    Teetätin uuden penkin Randenin verhoomossa, hieno tuli. Geelitäyte ja takamatkustajan etuosaa korotettu ettei valu ajajan päälle.

ZZR1400
    tietääkös joku mikä ton lime greenin värikoodi on? ei se candy väri vaan normi lime green ois kyseessä
    zzr1400
    Hulkster: http://www.zrxocboard.com/board/show...CODES-REVEALED

penkki on hieno, kerrohan sit ekan 400km jälkeen kellä puutu perse vai puutuko kellään. sävy ihan kohillaan täältä katottuna!
    ZRX1100R
    Lainaa willer kirjoitti Katso viesti

penkki on hieno, kerrohan sit ekan 400km jälkeen kellä puutu perse vai puutuko kellään. sävy ihan kohillaan täältä katottuna!
    Jep vetäsen jonku pidemmän pätkän jahka lumet sulaa ja kerron sitten miltä tuntui
    ZZR1400
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    [QUOTE
    penkki on hieno, kerrohan sit ekan 400km jälkeen kellä puutu perse vai puutuko kellään. sävy ihan kohillaan täältä katottuna![/QUOTE]

Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Jep vetäsen jonku pidemmän pätkän jahka lumet sulaa ja kerron sitten miltä tuntui
    Oliko kui hinnakas? Oon ittekin jotain tommosta aatellu, mut toi Laitila on kyllä hiukan kaukana. Jos tietäis täällä PKS seudulla jonkun vastaavan.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
    TiCaBo verhoomo Vantaalla, Itellan pääterminaalin lähellä, Kehä3 ja Kalliosolan liittymä.

Kyseinen nainshenkilö yksi Suomen parhaita ajoneuvoverhoilijoita, mutta hinnat eivät ole taivaissa, kuten osalla on.
    Tehnyt minulle monia verhoiluprojekteja autoista mopoihin.
    Myös tehnyt monia Suomen näyttelyautoja ja nämä kyseiset autot olleet yleensä aina voitokkaita. Ihan näin referenssinä.

Pystyy luonnollisesti muotoilemaan penkin haluamaasi muotoon ja vaikka laittamaan lämmityksen siihen samalla. Samassa tilassa osaavat autosähköammattilaiset.

Suosittelen lämpimästi.

-Hessu
    Kawasaki ZX14 2008
    Mä komppaan. Tiiti on mm verhoillut mun edellisen veneen ja työnjälki on loistava. Passaa vaan varautua etenkin venemessujen aikaan että jononmuodostusta on ilmassa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Moniin. Arvasin, et täältä Se apu löytyy. Kiitos. Pitää ottaa yhteyttä. Ja yej. Lumia 920 W8 toimii Board Exprressillä. Icognitolla ei toiminut. Mitä nyt Tää näppis närästää. Kaiken saa skrivaa tuplasti. Tota ekaa kirjainta en jaksa korjata.
    Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Board Express
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
    Suomalaisen moottoripyöräjournalismin taso nousee monta pykälää kertaheitolla:
    ZRX Wrenchmonkee nyt Ratas-lehden kansikuvajutun aiheena!
    Tsekkaa Ratas-lehden kotisivut: http://www.ratas-lehti.fi/.
    Koko lehden voi lukea Lehtiluukku-palvelussa vain kahdella eurolla: http://www.lehtiluukku.fi/pub?id=26499
    ZZR 1200
    Lainaa sikiviki kirjoitti Katso viesti
    Oliko kui hinnakas? Oon ittekin jotain tommosta aatellu, mut toi Laitila on kyllä hiukan kaukana. Jos tietäis täällä PKS seudulla jonkun vastaavan.
    Sen geelitäytteen ostin itse, maksoi noin 100€.
    Penkin uudesta päälisestä ja modaamisesta maksoin 180€

Eli ei ollu kallis
    ZZR1400
    Onko vihjeitä mistä löytyisi kohtuu hinnalla takajalkatappien laskusarjaa? ZXROA sivuilla on muutama tyyppi kaupittelemassa omavalmisteita, mutta tuntuu suolaiselta hinnalta Jenkeissä asti tilattua....

Ois tulevalle kaudelle tarvetta.... Jos joku vaikka tietäis paikan missä teettää??
    Rocket III
    Ex:
    FJR 1300
    ZRX 1200S
    Rocket III
    ZRX 1200R
    M 1500
    ZZR 1400
    XJR 1300
    ZXR 750
    GPZ 750
    CB 450
    RD 125
    Lainaa Hedgehog kirjoitti Katso viesti
    Onko vihjeitä mistä löytyisi kohtuu hinnalla takajalkatappien laskusarjaa? ZXROA sivuilla on muutama tyyppi kaupittelemassa omavalmisteita, mutta tuntuu suolaiselta hinnalta Jenkeissä asti tilattua....

Ois tulevalle kaudelle tarvetta.... Jos joku vaikka tietäis paikan missä teettää??
    Moi
    Stormi myy LSL;n säädettäviä adapteria taka ja etutapeille,siirtää 25mm 8 eri suuntaan,aikas kalliit ne kyllä on.
    Kovin paljonhan sitä takatappia ei pysty siirtämää alemmas tulee pönttö tielle oikeellapuolella.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Sen geelitäytteen ostin itse, maksoi noin 100€.
    Penkin uudesta päälisestä ja modaamisesta maksoin 180€

Eli ei ollu kallis
    No ei ollu paha hinta, ku tuolla netissä kattelee noita, niin pyytävät aivan tähtitieteellisiä hintoja modaukselle ja sit vielä geelit päälle. Kiitti.
    tekis mieli muuttaa S malli R malliksi, onko kukaan tehnyt. Onko hankala projekti?
    Lainaa trabant kirjoitti Katso viesti
    tekis mieli muuttaa S malli R malliksi, onko kukaan tehnyt. Onko hankala projekti?

Ei se ihan kädenkäänteessä onnistune luulen mä. Ainakin se etukatteen apurunko on erilainen R:ssä ja S:ssä ja niitten kiinnikkeet varsinaiseen runkoon voipi olla erilaiset. Ja johtosarjoissa saattaa olla eroja kun mittaristotkin on kovin erilaiset. Parhaiten tuo selvinnee kahlaamalla räjäytyskuvia....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
    Löytyy R mallin valo/etukate ja mittaristo.

Saa ostaa
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    TiCaBo verhoomo Vantaalla, Itellan pääterminaalin lähellä, Kehä3 ja Kalliosolan liittymä.

Kyseinen nainshenkilö yksi Suomen parhaita ajoneuvoverhoilijoita, mutta hinnat eivät ole taivaissa, kuten osalla on.
    Tehnyt minulle monia verhoiluprojekteja autoista mopoihin.
    Myös tehnyt monia Suomen näyttelyautoja ja nämä kyseiset autot olleet yleensä aina voitokkaita. Ihan näin referenssinä.

Pystyy luonnollisesti muotoilemaan penkin haluamaasi muotoon ja vaikka laittamaan lämmityksen siihen samalla. Samassa tilassa osaavat autosähköammattilaiset.

Suosittelen lämpimästi.

-Hessu
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Mä komppaan. Tiiti on mm verhoillut mun edellisen veneen ja työnjälki on loistava. Passaa vaan varautua etenkin venemessujen aikaan että jononmuodostusta on ilmassa
    Noni. Eilen meni sitsi Tiitille laittoon. Mukavan tuntune likka ja ehdottoman ammattitaitoinen, osas ehdotella miten pitäis laittaa ja miten esim, takapuoli puutuis vähemmän ym. Saas nähdä mitä sieltä sit joskus aikanaan tulee ulos. Pitää varmaan laittaa pari kuvaa tänne ja kokemuksia.
    Sano Hessulta terveisiä

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Lainaa lappis kirjoitti Katso viesti
    Löytyy R mallin valo/etukate ja mittaristo.

Saa ostaa
    Kiitos vaan, mutta taitaa olla liian suuri projekti tässä vaiheessa vuotta. Jos joltain löytyis alkuperäiset työkalut ja matkustajan kahvat niin voisin ostaa pois, aseveli hintaan.
    Kiitos vaan, mutta taitaa olla liian suuri projekti tässä vaiheessa vuotta. Jos joltain löytyis alkuperäiset työkalut ja matkustajan kahvat niin voisin ostaa pois, aseveli hintaan.
    Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä!
    Niin, ja Sumekon suomenkielinen käsikirjakin löytyy. Korjaamokäsikirjasta en raaski luopua.
    ZZR 1200
    Kypärä kun näytti ja kauneimmat päivänsä eläneen niin asialle pitää jotain yrittää tehdä tästä lähdetiin ja tähän päädytiin. Jatkoa seuraa joku päivä kun taas tallille kerkiän
    zzr1400
    Lainaa Ripley kirjoitti Katso viesti
    Mulla on alkuperäinen työkalusarja tarpeettomana. Matkustajan kahvatkin oli, mutta ne menivät jo. Asevelihinnasta voidaan keskustella... ...jos olet rannikkotykkimiehiä!
    Niin, ja Sumekon suomenkielinen käsikirjakin löytyy. Korjaamokäsikirjasta en raaski luopua.
    Kiitos Ripleylle työkalusarjasta ja omistajan käsikirjasta, edelleen hakusessa matkustajan kahvat. Ostaisin myös mustat kytkin ja jarru kahvan. Ja edelleen aseveli hintaan.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos Ripleylle työkalusarjasta ja omistajan käsikirjasta, edelleen hakusessa matkustajan kahvat. Ostaisin myös mustat kytkin ja jarru kahvan. Ja edelleen aseveli hintaan.
    Ai niin juu multa löytyy noi kahvat jostain. Paa tarjousta maililla sikiviki(at)nic.fi
    kypärä eteni taas hivenen sai pohjamaalia niskaansa ja siinä samassa kasailin pyörääkin kesäkuntoon. pitäis viellä penkki aika sille varata. sitten oliskin melkein valmis kesän rientoihin
    zzr1400
  30.  
    Jaahas, sais sit pikkuhiljaa noi lumet häipyä niin pääsis testaileen navia ja kahvanlämppäreitä...

Viime vuonna tähän aikaan pyöräkuume oli pahimmillaan ja maaliskuun viimeisellä viikolla suorittelin jo koeajoja, seurauksella että maaliskuun vimppana minustakin tuli Rexeri...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
Sivu: 49 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen