Sivu: 39 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 2679:sta
  1. #1141
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mico @ Kesä. 26 2010,16:51) kirjoitti
    Kuukaudet sekaisin...siis 29.6.
    Niin siis tää meni jo.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  2. #1142
    Terve vaan kaikille pitkästä aikaa. Noihin tapaamisiin ei näytä minulta aikaa löytyvän. Töitä on liikaa. Kesäkuun alussa oli vielä vapaata ja silloin heitin reissun Kroatiaan ja takaisin. Suosittelen matkakohteena. Tosi mukava maa joka suhteessa.
  3. #1143
    ZRX 1100 -99 ml.19tkm
    Pyörän olen omistanu nyt muutamia viikkoja. Ja rupes tuo bensan kulutus ihmetyttämään verrattuna edellisiin omistamiini pyöriin.
    Kun alkaa kulutus olemaan n.7l/100km. Tuntuu hieman suurelta ja kun tuossa ei tuo tankkikaan mikään suuri ole nii alkaa pysähdys välit tulemaan pelkästään tankkauksen takia turhan tiheään. eli ajaa sen 200km ennen ku bensamittari on punasella ja tankkiin saa työntää sen 14litraa. ilmeisesti tuossa vaiheessa kun mittari on punaisella bensaa olis jäljellä 6litraa..

    Siis tuo kulutus matka-ajossa kaks päällä

    Pyörään on vaihdettu yoshimuran pönttö joka varmaan vaatii myös suuttimien vaihtamisen suurempiin?? sekä pestävä ilmansuodatin joka on myös puhdas.

    Putken päähän kertyy ehkä hieman "normaalia" enempi nokea, joka ehkä kielisi liian rikkaasta seokesta? Ois mahdollisesti vaihdettu vaimentimen takia varmuuden vuoksi vähän suuremmat suuttimet ettei kävis liian laihalla.



  4. #1144
    Takaisin Suomessa taas. Kaukaisin paikka missä käytiin oli Wien. Sit Alpit, Moselin laaksot ym.......
    Kilometrejä tuli 5700 ja koko reissun keskikulutus oli tasan 5 L/100 km.!!!
    Eli 2 päällä, sivulaukut, takalaukku ja takalaukun päällä makuupussit ja teltta. Ja vauhdit ja tiet oli aikas vaihtelevia.
    Pyörä on täysin vakiokunnossa, mutta jaksoi se silti mennä ihan riittävästi Saksan autobaanoillakin.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  5. #1145
    Lainaa (vastaava @ Heinä. 12 2010,14:30) kirjoitti
    ZRX 1100 -99 ml.19tkm
    Pyörän olen omistanu nyt muutamia viikkoja. Ja rupes tuo bensan kulutus ihmetyttämään verrattuna edellisiin omistamiini pyöriin.
    Kun alkaa kulutus olemaan n.7l/100km. Tuntuu hieman suurelta ja kun tuossa ei tuo tankkikaan mikään suuri ole nii alkaa pysähdys välit tulemaan pelkästään tankkauksen takia turhan tiheään. eli ajaa sen 200km ennen ku bensamittari on punasella ja tankkiin saa työntää sen 14litraa. ilmeisesti tuossa vaiheessa kun mittari on punaisella bensaa olis jäljellä 6litraa..

    Siis tuo kulutus matka-ajossa kaks päällä

    Pyörään on vaihdettu yoshimuran pönttö joka varmaan vaatii myös suuttimien vaihtamisen suurempiin?? sekä pestävä ilmansuodatin joka on myös puhdas.

    Putken päähän kertyy ehkä hieman "normaalia" enempi nokea, joka ehkä kielisi liian rikkaasta seokesta? Ois mahdollisesti vaihdettu vaimentimen takia varmuuden vuoksi vähän suuremmat suuttimet ettei kävis liian laihalla.
    Ekana tulis mieleen että ilmanputsariin on luiskahtanu hiukan liikaa öljyä.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  6. #1146
    No nyt sitten Rexin tekniikka petti. Olin jo pitänyt tätä pyörää idioottivarmana ja luotettavana. Kytkimen keskiöstä korkkasi kaksi jousta. Keskiön valu oli pettänyt ja jouset tulivat ulos pala keskiöön valettua tappimaista kiinnikettä myöden. Kuinka helvetissä tällainen on mahdollista?
    Ja sitten se klassinen kysymys: Onko kytkinasetelman kiinnitysmutteri vasenkätisellä kierteellä vai normaalilla kierteellä? Mahtaako kytkinasetelman osia saada erikseen vai mahtaako mennä koko asetelma uusiksi?
  7. #1147
    Esim tuolta näkyy eri osat ja nummerot:

    Bikebandit
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  8. #1148
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jahas. Toisillakin ongelmia. Mulla rupes syyläri vuotaan. Ei isoo reikää näyttäis olevan, mutta hienoisena suihkuna ruiskuaa oikeelta ylhäältä takaa. Pystyyks tommosta jotenkin korjaamaan, esim. tinaamalla päältäpäin tai laittamalla jotain muuta ainesta tohon (sikaflexiä)? Vuotokohdan pystyn paikantamaan aika hyvin.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  9. #1149
    Kiitos linkistä Jal3. Osat tulivat eilen, tosin otin ne Salosta Takatalosta. Toimitus oli yllättävän nopea. Bike Banditin myyntihinnat olisivat olleet tosi halvat, mutta tällä kertaa rahti nosti hinnan lähes samoihin Suomen hintojen kanssa.
    Eilen illalla pistin kytkimen nippuun ja kävin koeajolla. Kaikki tuntuu toimivan. Pulttipyssy oli kova sana napamutteria avatessa. Homma kävi sillä vaivattomasti.
  10. #1150
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 18 2010,19:56) kirjoitti
    Jahas. Toisillakin ongelmia. Mulla rupes syyläri vuotaan. Ei isoo reikää näyttäis olevan, mutta hienoisena suihkuna ruiskuaa oikeelta ylhäältä takaa. Pystyyks tommosta jotenkin korjaamaan, esim. tinaamalla päältäpäin tai laittamalla jotain muuta ainesta tohon (sikaflexiä)? Vuotokohdan pystyn paikantamaan aika hyvin.
    kemiallisella metallilla olen autosta paikannut kannen vesivuotoa. vuosi jännästä paikasta, tulpan vierestä pulppusi nesteet pihalle, n. millin reikä oli. ihme kyllä paikkaus piti yli vuoden jonka auto oli mulla vielä ajossani. auto oli vanha 200-sarjan volvo piti ensin teräshammasharjalla rapsuttaa vuotoalueen ympäristö puhtaaksi ja karheaksi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #1151
    Rexi tuli myytyä aikaa sitten ja jäi vaihtamatta siihen jo tilatut uudet ketjut ja rattaat. Jollekin olis tarjolla laadukas AFAM merkkinen ketju/ratas paketti. Hintaa oli jotain 170 euroa ja nyt avaamattoman paketin saisi satasella.

    Espoossa olen ja YV:llä tavoittaa
  12. #1152
    No pitäänee nyt ilmoittautua tähän ketjuun kun vanha W650 vaihtui -06 vihreään Rexiin. Ostin pyörän tälläkin palstalla kirjoittelevalta nofear -kaverilta, eli paikoillaan on viime kesänä laitettu Scorpionin slipari. Mukavaa on ollut Rexillä ajella, jousitus tuntuu tosi hyvältä ja kaikin puolin pyörä on tasapainoisen kokonaisuuden oloinen. Sateella vaan pitää muistaa olla kaasun kanssa tarkkana kun vääntöä on vähän enemmän kuin edellisessä pyörässä. Kesälomat loppui juuri joten mitään kovin kummoista ajelua en ole vielä ehtinyt harrastaa, mutta jos vaan ei sada ihan kauheasti niin Suomea voisi ajella ristiin rastiin ensi viikonloppuna.

    EDIT: Ai niin, jos jollain on Givin sivulaukuille passaavat telineet joutilaana niin laittakaapa yksityisviestiä.



    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
  13. #1153
    kotasessa olis kemut jos ajelet joka puolella- siis jyskälän korkeuksilla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #1154
    Tervettä päivää!!!!
    Ilmoittaudunpa minäkin tänne entisen palsta-aktivistin pyörän uutena omistajana. Kyseessä siis Hessun hienosti hoitama ja somistama (...) Lawson 1100 !!!! Kiitos vielä kerran sujuvasta ja miellyttävästä kaupanteosta Hessulle. Turha yrittää, näitä sivuja sä edelleen plaraat * Entiseltä elämältäni olen Ducatista, mutta viimeisen (edelleen remontissa olevan) pyöräni ongelmista aavistuksen hermostuneena päätin sitten suunnata tänne Nipponin poikain pariin. Toistaiseksi olen rather IMPRESSED. Ehkä Lawson ei ole vielä ohittanut Hailwoodia mutta rinnalle ollaan tulossa...Mike kuulee jo Kerkerin -eh- ulvonnan !!!! Ainoa ongelma tässä on se että Hessun värkkäämä pyörä on niin valmis etten keksi siihen mitään lisättävää. Enkä muutakaan "ropattavaa". Ja tietysti se että korvatulppia kuluu kun pitää jo naapureillekin niitä toimitella . Ajellaan nyt kesä loppuun ja katsellaan talvella josko siihen jotain uutta (chapsit) keksis!!!
    Morotellaan, ja pk-ajelutkin vois kiinnostaa jos niitä viä järjestellään!!!!
    -CORSE-
  15. #1155
    Lainaa kirjoitti
    Putken päähän kertyy ehkä hieman "normaalia" enempi nokea, joka ehkä kielisi liian rikkaasta seokesta? Ois mahdollisesti vaihdettu vaimentimen takia varmuuden vuoksi vähän suuremmat suuttimet ettei kävis liian laihalla.
    Tästä tuli mieleen... venttiilin säädön yhteydessä löytyi vuotava tiiviste tulpan läpiviennistä, josta öljysi tulpan. En tosi ole huomannut käynnissä saati pakokaasussa lieemmin muutosta... tulppa tosin öljyinen.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  16. #1156
    moro, kysyisin hieman neuvoja. vaihdoin toissa iltana jäähdyttimen lämpötilan anturin kun vanhasta oli johto melkein poikki. samalla lisäsin hieman jäähdyttimen nestettä paisuntasäiliöön kun oli hieman vajaa. samalla kun tankki oli pois testasin että tuuletin lähtee pyörimään.
    no tänään sitten töistä tullessa moottorin lämpötilan valo syttyi palamaan. tuuletin ei kuitenkaan pyörinyt ollenkaan. voisikohan vikana olla jokin muu kuin tuulettimen lämpötila kytkin eli se joka on kiinni jäähdyttimessä?
    kyseessä zrx1100 -97
  17. #1157
    En tunne 1100:sta, mutta täältä löydät sen manuaalin jos tarvitset...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  18. #1158
    Lainaa (crk1 @ Heinä. 29 2010,14:55) kirjoitti
    Rexi tuli myytyä aikaa sitten ja jäi vaihtamatta siihen jo tilatut uudet ketjut ja rattaat. Jollekin olis tarjolla laadukas AFAM merkkinen ketju/ratas paketti. Hintaa oli jotain 170 euroa ja nyt avaamattoman paketin saisi satasella.

    Espoossa olen ja YV:llä tavoittaa
    Saattaa olla tarvetta ko. paketille, 80,-€ tarjoan. Nouto parin viikon aikana kun espoon suunnalla liikun.



  19. #1159
    mulla löytyy tuo manuaali ja olen sitä koittanut lueskella jos keksisin miten helpoiten selvittäisin mihin vika jää. eli kun otin irti lämpötilan kytkimen joka käynnistää tuulettimen ja siitä liittimestä kytkin virran läpi suoraan tuulettimelle niin tuuletin pyörähtää. kysymys kuuluukin että pystynky tuota lämpötilan kytkintä testaamaan sitä irtoittamatta ja upottamatta kuumaan vesikattilaan? esim mittaamalla jotenkin vaikka mittarilla että kulkeeko siitä virta läpi?
  20. #1160
  21. #1161
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ike68 @ Elo. 03 2010,13:54) kirjoitti
    Tervettä päivää!!!!
    Ilmoittaudunpa minäkin tänne entisen palsta-aktivistin pyörän uutena omistajana. Kyseessä siis Hessun hienosti hoitama ja somistama (...) Lawson 1100 !!!! Kiitos vielä kerran sujuvasta ja miellyttävästä kaupanteosta Hessulle. Turha yrittää, näitä sivuja sä edelleen plaraat * Entiseltä elämältäni olen Ducatista, mutta viimeisen (edelleen remontissa olevan) pyöräni ongelmista aavistuksen hermostuneena päätin sitten suunnata tänne Nipponin poikain pariin. Toistaiseksi olen rather IMPRESSED. Ehkä Lawson ei ole vielä ohittanut Hailwoodia mutta rinnalle ollaan tulossa...Mike kuulee jo Kerkerin -eh- ulvonnan !!!! Ainoa ongelma tässä on se että Hessun värkkäämä pyörä on niin valmis etten keksi siihen mitään lisättävää. Enkä muutakaan "ropattavaa". Ja tietysti se että korvatulppia kuluu kun pitää jo naapureillekin niitä toimitella . Ajellaan nyt kesä loppuun ja katsellaan talvella josko siihen jotain uutta (chapsit) keksis!!!
    Morotellaan, ja pk-ajelutkin vois kiinnostaa jos niitä viä järjestellään!!!!
    Moi. Ja onnitelut hienosta pyörän valinnasta. PK-ajelut on joka torstai, ja minä tuppaan olemaan vaki peräpukama, eli perämies. Seuraile tapahtumia ja tuu mukaan. Toi Hessun ex. pyörä on muuten aikas hiano.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  22. #1162
    Lainaa (kemis @ Elo. 06 2010,21:49) kirjoitti
    moro, kysyisin hieman neuvoja. vaihdoin toissa iltana jäähdyttimen lämpötilan anturin kun vanhasta oli johto melkein poikki. samalla lisäsin hieman jäähdyttimen nestettä paisuntasäiliöön kun oli hieman vajaa. samalla kun tankki oli pois testasin että tuuletin lähtee pyörimään.
    no tänään sitten töistä tullessa moottorin lämpötilan valo syttyi palamaan. tuuletin ei kuitenkaan pyörinyt ollenkaan. voisikohan vikana olla jokin muu kuin tuulettimen lämpötila kytkin eli se joka on kiinni jäähdyttimessä?
    kyseessä zrx1100 -97
    ongelma ratkesi. uusi lämpötilan anturi oli rikki. maadoitti koko ajan minkä vuoksi valo paloin mittarissa. korjaamalla vanha ei ole mitään ongelmaa enää. samalla tuli vaihdeltua nesteet ja testattua tuuletin+anturi. nyt ei sitten kun muutamaksi päiväksi ajelemaan pitkin itäsuomen teitä *
  23. #1163
    nonii, nyt olis tyrkyllä 2 rexiä. kummankohan puoleen kääntyis..
    -01 zrx1200s ja -04 zrx1200r. onko noiden välillä mitään eroa? siis muuta ku kate ja ikä.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  24. #1164
    S:ssä on ainakin hyvät peilit ja mukavempi ajaa matkaa. Ei niissä kai muuta eroa ole...

    Edit... tuo s:n käyrästö tulee ruostumaan, r:ssä kromattu.



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  25. #1165
    Stobe, Kawasaki ZRX1200R & KLE 500
  26. #1166
    ^ei näy kunnolla kun tuo pyydys peittää hyvän kuvan
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  27. #1167
    Lainaa (mico @ Elo. 22 2010,23:08) kirjoitti
    S:ssä on ainakin hyvät peilit ja mukavempi ajaa matkaa. Ei niissä kai muuta eroa ole...

    Edit... tuo s:n käyrästö tulee ruostumaan, r:ssä kromattu.
    Taitaapa olla kuitenkin ilman R:ää tuo -04.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  28. #1168
    Tere
    Tuli sitten ostettua 1200R -04 hopean värinen,mukavalta on tuntunut mitä parin viikon aikana oon ajellut.Edellinen olikin -87 CBX750F.Jarrut ja jousitus ovat pikkasen parantuneet parissa vuosikymmenessä.
  29. #1169
    Lainaa (mico @ Elo. 22 2010,23:08) kirjoitti
    Edit... tuo s:n käyrästö tulee ruostumaan, r:ssä kromattu.
    Ei se ässämallin putkisto pahasti ruostu, komistuu vaan. Onhan se kyllä vähän eri
    tavalla näkösällä kuin kokokatetuissa pyörissä.

    Ostin muuten sitten viime lauantaina myös ZZR1200:n Rexini kaveriksi, kun ei tahdo
    se remontti valmistua ajoissa ja tarvi päästä kulkemaan. Kyllä on mahtava pyörä tuo ZZR:kin.
    Aika tavalla erilainen, mutta on niissä mukavasti samaakin, ainakin samaa kuin ZRX:n S-mallissa.
    Sopii mulle kuin hansikas ja kulkee kuin ajatus.
    ZZR 1200
  30.  
  31. #1170
    Lainaa (Ripley @ Elo. 31 2010,20:49) kirjoitti
    Ostin muuten sitten viime lauantaina myös ZZR1200:n Rexini kaveriksi, kun ei tahdo
    se remontti valmistua ajoissa ja tarvi päästä kulkemaan. Kyllä on mahtava pyörä tuo ZZR:kin.
    Aika tavalla erilainen, mutta on niissä mukavasti samaakin, ainakin samaa kuin ZRX:n S-mallissa.
    Sopii mulle kuin hansikas ja kulkee kuin ajatus.
    Hyvä Pekka hienoa!!! Sama maku meillä edelleen pyörissä. Itsekkin miettinyt ZZR:ää seuraavaksi pyöräksi.
    Taidat olla nyt niin kaukana, että ko. peliä vaikeaa nähdä henkilökohtaisesti?
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
Sivu: 39 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen