Sivu: 59 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1741:stä 1770:een 2679:sta
  1. #1741
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    laakereiden vaihtoa suorittaessa vaihtu väri vanteissa.
    Mulla on muuten ollut tuollaiset vanteet jouten varaston hyllyllä siitä lähtien kun hankin pinnavanteet. Piti maalata ne Kawan vihreäksi ZZR:ää varten, mutta punaiset ne ovat edelleen. Voisin ehkä luopua niistä, jos joku on kiinnostunut sellaiset hankkimaan. Ketjurattaan puoli + vaimenninpalat puuttuvat, joten ne joutuu hankkimaan erikseen.
    ZZR 1200
  2. #1742
    nyt tarviis viellä jostain löytää jotkut renkaat alle kevään karheille niin pääsis hurauttelemaan. ohjaus iskari projekti vastustaa pahasti kun ei löydy kiinikettä mistään siis sitä mikä puristaa ohjausikaria. tassuileen kun saa niin sitten pääsee tekemään sitä runkoon kiinni tulevaa kiinikettä.
    1932299_10203340950827232_1213103817_n.jpg
    zzr1400
  3. #1743
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    nyt tarviis viellä jostain löytää jotkut renkaat alle kevään karheille niin pääsis hurauttelemaan. ohjaus iskari projekti vastustaa pahasti kun ei löydy kiinikettä mistään siis sitä mikä puristaa ohjausikaria. tassuileen kun saa niin sitten pääsee tekemään sitä runkoon kiinni tulevaa kiinikettä.
    1932299_10203340950827232_1213103817_n.jpg
    http://www.moto-fab.com/motorcycle-p...r/prod_13.html

    Joku tuontyyppinen ratkaisu ilmeisesti hakusessa...?

    Noi oli näimmä loppu, mutta pidetääs silmät auki.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  4. #1744
    joo tollein aattelin sen tehdä. tarvii se klemmari vaan jostain löytää tai tehdä itse jos ei kohta rupee löytymään
    zzr1400
  5. #1745
    Ted: n pitäisi vielä tehdä tuohon sivuskariin palikoita ZRXOA foorumin mukaan.
    Ainakin varmaan osaa antaa suuntaa, mistä kysyä sitä kyseistä palikkaa siihen toiseen iskariputkeen.
    Minä silloin tilasin yhden suoraan jostain Japanin Ebayn kautta. Oli muuten hankala prokkis se. Kun ei edes tiennyt mikä nappi ruudulla on "osta".
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  6. #1746
    noniin se olis maskin kiinitystä vaille ajokunnossa. mites muilla?


    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    zzr1400
  7. #1747
    Tallissa tapahtuu...

    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  8. #1748
    Ajokausi avattu.
    Kelit kun olivat otolliset niin eilen tuli 40km lenkki heitettyä.
    Eipä visiiri sotkeentunut pikkueliöistä Renkaat vaan alkaa olemaan vaihtokunnossa ja
    uudet misukat on jo hankittuna, kun nyt vaan löytyy paikka jossa ne laitattaisi.
    Vähän oli jossain kosteissa paikoissa liukasta kun illalla oli aste pakkasta, mutta muuten
    oli kiva päästellä ja hyvin tarkeni kun laitoin ixs kamppeisiin foliovuoret kiinni. Hanskat kun on
    kesämallia niin sormet vähän jäähtyi mutta muuten varsin mukava kiepsahdus.
  9. #1749
    itekin kävin eilen muutaman kerran tallin ympäri ajamassa mukaavaahan se oli pitkästä aikaa
    zzr1400
  10. #1750
    Jaahas, huomenna pääsee poikkeen Mansessa hakeen öljyt, suodattimet ja muut hilppeet. Sen jälkeen koekäyttelyä...

    Tuli tosiaan asennettua toi kiristimen "kesytin". Suosittelen!



    Viimekesänä tuli ekat jäljet kytkimeen ja luulenpa että se kiristin antautui juurikin Alastaron rata-keikalla, siellä kun tuli enempi rajummin moottorijarruteltua. Eli se kiristin paukkuu yli kun starttaa tai moottorijarruttaa rajusti....

    Tuokin pitää vielä tarkistaa..............https://www.youtube.com/watch?v=Ga1qxSPP6Q4
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  11. #1751



    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  12. #1752
    no perkele multa kyllä kuuluu tollasta meteliä sillon tällön pitää siis toi tutkia kanssa. tässä ohjeet. http://www.zrxocboard.com/board/show...t-for-comments
    zzr1400
  13. #1753
    Hei.
    Eli startinketju hakkaa kytkimeen. Onko millanen homma laittaa sinne se kiristin ja paljonko kiristin maksaa?
  14. #1754
    Lainaa Hunter kirjoitti Katso viesti
    Hei.
    Eli startinketju hakkaa kytkimeen. Onko millanen homma laittaa sinne se kiristin ja paljonko kiristin maksaa?

    täältähän niitä saa
    zzr1400
  15. #1755
    Mopo kävi hakemassa oikeat säädöt kohilleen . Laskennallinen kampiakseliteho 136hp/130nm vääntöä.
    Mopoton , barracuda 397hemi
  16. #1756






    Irroitin laturin ja olihan se perskeles selvä keissi. Se kytkentäsiipipyörä oli ihan löysällä!
    Laitoin lukitetta, sitten momenttiin ja johan hiljeni mopo.
    Aina olinkin ihmetellyt sellaista ihmeen kilkatusta, kun paikalta lähti ykköseltä liikkeelle, toihan laturihan se oli hemmetti...

    Laturin/startin ketjukin hiljeni lähes äänettömäksi kesyttimen myötä. Jakoketju ei pidäkkään mitään ääntä...

    Ei paljon kannata ostaa uutta startin/laturinketjun kiristintä, se automaatti stoppari näemmä vaan rupeaa luistamaan ennemmin tai myöhemmin. Tietysti on se sitten ostettava kun laahain on kulunut loppuun . Omassa kilsoja n.14500 nyt.

    Laitoin koneeseen Red Linen öljyt, saas nähdä onko taivaallinen vaikutus, hinta ainakin oli taivaallinen....
    Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 01.03.2014 klo 02:37.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  17. #1757
    Lainaa Hunter kirjoitti Katso viesti
    Hei.
    Eli startinketju hakkaa kytkimeen. Onko millanen homma laittaa sinne se kiristin ja paljonko kiristin maksaa?
    Toi on helpponakki, Kwickin ohjeitten mukaan kun tekee.

    Kytkinkopan tiiviste säilyi mulla hyvin ehjänä, se on kuiteskin tapauskohtaista pysyykö ehjänä.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  18. #1758
    suskahan on saanu mopon ihan kelpo lukemat.


    onks tossa laturin irotuksessa jotain akileen kantapäätä vai tuleeko kiltisi pois? pikkusen letkuja sivuun ja startin kolme pulttia irti. sit kiristys ja takasin nippuun
    zzr1400
  19. #1759
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    suskahan on saanu mopon ihan kelpo lukemat.


    onks tossa laturin irotuksessa jotain akileen kantapäätä vai tuleeko kiltisi pois? pikkusen letkuja sivuun ja startin kolme pulttia irti. sit kiristys ja takasin nippuun
    Se kytkinnesteen putki on tiellä ja kaasarien lämmitys putki myös. Itsellä oli kiire ja tein hätäisesti oikaisemalla ja tulppasin vaan sen kaasarinlämmitysputken kun sen irroitin. Kytkinhässäkästä irroitin vain sen työsylinterin. Paremmin sais tilaa työskennellä kun irroittais koko eturattaan kotelon.

    EDIT.

    Ja se o-rengas laturin päästä oli mullakin aikas venyny ja vanunut, pistin kuiteskin sillä nippuun kun ei uuttakaan ollut. Ei varmaan huonompi ajatus varautua uudella, ainakin enempi ajetuissa.
    Viimeksi muokannut: 4tuoppi; 02.03.2014 klo 00:40.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  20. #1760
    piti tuoda mopo omaan parkkiinsa yöks niin oppii lämpösen tallin jälkeen tavoille
    zzr1400
  21. #1761
    Hulksterin huussiin tuli mukavasti Reisinki-ilmettä vanteiden valkaisulla, toimii!

    Omaan huussiin tänään koitin vaihtaa jarrunesteitä, ei ollu kyllä mun päivä. Koitin Motonetistä ostamaani "hienoa" jarrujenilmaus letkua jossa on yks-suuntaventtiili. Ei oikein pelannu, tai en osannut käyttää. Lopuksi letku vielä poksahti irti kesken kaiken ja nesteet ympäri vanteita....pääsi parikytä valikoitua voimasanaa....

    Rupes homma sujuun kun sitten ihan perinteiseen tyyliin jatkoin...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  22. #1762
    Jos on paineilmaa niin tällänen on kova sana http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...slaite-191531/
    zzr1400
  23. #1763
    olipa melkein sormitiukuudella mulla se laturin ruuvi. kasaus vaiheessa kytkimen työsylinterin pulttia kiristessä kuului legendaarin naps ääni ja rupes pultti pyörimimään tyhjää siinä sai sitten luetellä koko sivistys sanakirjon. pitää joku päivä vaivautua tutkimaan että saako sen pultin nysän kaivettua pois vai mitä tekee "kyllä se kahdella kestää"
    zzr1400
  24. #1764
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    olipa melkein sormitiukuudella mulla se laturin ruuvi. kasaus vaiheessa kytkimen työsylinterin pulttia kiristessä kuului legendaarin naps ääni ja rupes pultti pyörimimään tyhjää siinä sai sitten luetellä koko sivistys sanakirjon. pitää joku päivä vaivautua tutkimaan että saako sen pultin nysän kaivettua pois vai mitä tekee "kyllä se kahdella kestää"
    Paskempi homma. Jos nysää näkyvissä, hyvillä lukkopihdeillä kun helevetin tiukkaan nappaa kiinni voi saada liikkuun.

    Jos jämä syvällä, poraa pieni reikä keskelle ja vastakierretapilla koittaa pois, mut on sit hankalaa. Natiaisena sain tuolla konstilla jonkun mopon pakarin pinnapultin jämän kyllä poiskin.

    Lopullinen ratkaisu, poraa koko jämä pois ja helicoilia tilalle.

    Momenttiavain on kovasana. Itselle ostin juuri Biltemasta 5-20nm avaimen, on noita alumiinijengoja ihan liikaa korkattavaksi näissä pyörähommissa.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  25. #1765
    onkohan ne kierteet siinä rattaan takana olevassa kikkareessa vai meneekö siitäki läpi lohkoon. niitä nyttäis olevan ebayssa muutamalla rahalla myynnissa pääsis helpomalla ku vaihtais sen.
    zzr1400
  26. #1766
    Katkennut pultti on paha jossain lohkossa tms moottorin osassa, kun ei saa välttämättä mihinkään pylväsporakoneeseen sitä porattavaa kohdetta.

    Würth: n valikoimassa on oikein hyviä poranteriä, jotka on jo olakkeeltaan niin hyvin lastuavia, että EHKÄ käsiporalla saa sen reiän pultin keskelle porautumaan.
    Lämpö auttaa irroituksessa, kuten me kaikki tiedetään.

    Itselläni yhtä lohkon pinnapulttia poratessani onnistuin sen perkuleen poraterän katkaisemaan ja tämän jälkeen se lohko lähti koneistamoon, jossa ammattikaveri sen pelasti.

    Tuo momenttiavain on ehdottoman tärkeä työkalu.
    Alumiiniset kierteet ja teräspultti. Huono yhdistelmä kierrevoimia ajatellen.

    Punaista ja mustaa lukitetta ja pysyy pultit kiinni, vaikka on pieni momentti.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  27. #1767
    syksyllä putsailin ketjuja valopetroolin ja hammasharjan kanssa. nyt rasvasin ketjut moottoriöljyllä jotain sontaa vissiin vielllä jonnekkin jäi?
    zzr1400
  28. #1768
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kuivat ketjut ei roiski
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #1769


    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/1646364

    Sopii jakaa. Toivottavasti sais hyvän kodin.
    ZRX1100R
  30.  
  31. #1770
    Lainaa willer kirjoitti Katso viesti


    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zrx/1646364

    Sopii jakaa. Toivottavasti sais hyvän kodin.
    Jokohan mun kaveri on tuosta sinulta kysellyt... hyvään kotiin kyllä menee jos sinne päätyy.
    Viimeksi muokannut: CbxZ1047; 11.03.2014 klo 17:16.
Sivu: 59 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169 ... ViimeinenViimeinen