Elämä on.... ja usein naurettavan pienestä kiinni.
Itse olen jostain omituisesta ja sairaalloisesta syystä sielultani aina ollut
"Kawboy", mutta olen sitten jatkuvasti nainut naapurin "Susannaa".... ja Suikka on ollut näpeissä
Viimeksikin kävi niin, että tuskan ollessa sietämätön.... loppusyksystä 2007, tein päätöksen että
nyt ostan Rexerin.
Noh.... ei ollut enää yhtään laitetta kellään nurkissa ja odotusarvo sille, että olis ehtinyt vetää
moisen neweksen kilpiin ennen vuoden vaihdetta olivat aika huonot.....
Taas sitä sitten Suzy Q lähti soimaan.
Ei siinä mitään... Soiva peli ja jokaisen 9.990 ekumeenisen rahayksikön arvoinenhan se....
Mutta että piti taas... ihmiselle näin.....
Kun tuo B-Kinky tuli tuohon vielä lisäksi pötköttelemään.... alkaa peli olla menetetty.
Seuraava rasti lienee sitten ankara arvonta legendaarisen Katanan ja 750 GT:n välillä.....
Sairautensa kullakin.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Moi Rexerit
Rexistä ja muutenkin MP-harrastuksesta kun olen joutunu luopumaan niin ois myynissä asevelihintaan
muutamia Rexin osia vielä jäljellä jos vaikka varalle haluais joku ostaa!!
Eli
Zrx vasen peili alkuperäinen
Zrx Mittariston alle tuleva suojamuovi alkuperäinen
Zrx jalkatappeja muutama ,käy muihinki
Zrx parkkivalon pohja etukatteeseen .lasi puuttuu alkuperäinen
Kuvia voin ottaa jos ostaja löytyy !!
Oisko 25e kaikista
Ja muutakin tarviketta tuolta http://www.tori.fi/vi/5304654.htm
Nämäkin vain 25e
Ja pukitkin löytys tuolta http://www.tori.fi/vi/4737764.htm
Vain 55e
Keminmaassa
04sataa 9174kaks4
Myös Kunnon ajovarusteita löytys hyvässä kunnossa !
http://www.nettivaraosa.com/ajovarusteet/1498394
![]()
Helwetin Fiessbuuk!
Viteoo ei saatavilla, tai jotain muuta scheissee.
Kaikki ei oo Helwetin Feissbuukissa. Juutuubii kehiin
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Näätisti ottaa happea
Oma Zetku nukkuu vielä laturin nokassa tallilla.
Öljyt ja muut nesteet vaihtoon ensi kuussa ja sitten herätellä oma peto.
Alkaahan tuo aurinko jo kehittämään tätä ajokuumetta...
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
pitää viellä samin autopajalla käyttää rullilla ja säädöissä sit se rupeis olemaan valmiina kesän rientoihin
zzr1400
kawa 153 lukee purkin kyljessä. ja deco väristä hain helsingistä. valkosen pohjamaalin päälle käski vetämään
zzr1400
toi 617 lime green vois olla kanssa aika maukas väri
http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1430923
zzr1400
Onko zrx;n öljynsuodattimen vaihto oikeasti tehty näin vaikeaksi, pois sain mutta takaisin ei sitten kirveelläkään, tarvitseeko pakokäyrästö ottaa edestä pois,käyrästö on alkuperäinen ruosteesta päätellen. Menee hermot.![]()
Joo,
Se on aika haastava vaihto.
Itse aina sain sen orkkisputkiston ohi laitettua niin, että keskiputki tuli työnnettyä lopuksi vasta sinne. ELi se pohjalevy ensin koko paketin kanssa sinne öljypohjaan ja sitten se kiristystappi.
Suosittelen ZRXOA: lta sen adapterin, jolla voi käyttää normi kuppimalli suodattimia.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
kyyl mun 1200 mallissa ainakin tulee ja menee ihan nätisti paikoilleen ilman fakiiri kikkoja.
zzr1400
sama täällä 1100 kanssa, ei mitään vääntöä ja kikkailua.
ZRX1100R
Bästa Rexare
Täältä liittyy uusi ZRX1100 omistaja joukkoon. Asun raippaluodon saaristossa Vaasan ulkopuolella.
Pyörä on vm 2001 ja ajettu 30tkm.
Väri valitettavasti hopea
Kosmeettisia virheitä löytyy mutta niitä nyt saa korjailla talvisin.
Edellinen pyörä Kawasaki KLX650.
Mylly pyörii nätisti ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Ketjut, rattaat, jarrupalat ja kaikki nesteet vaihdettu.
Varsinkin jarru ja kytkinnesteet surkeassa kunnossa.
Paljon faktaa olen jo löytänyt täältä, kiitos. ZRXOA ja Ebay on myös tullut tutuksi![]()
tervetuloa. iskikö rexikuume pahasti kun joudut väriin tyytymään vai tuliko tuo sattumalta sulle? väri unohtuu kunhan baanat aukiaa...rumahan tää ei oo kuin S-mallisena![]()
ZRX1100R
väri unohtuu kunhan baanat aukiaa...rumahan tää ei oo kuin S-mallisena[/QUOTE]
mulla on harmaa S.
silti.
![]()
Kun sain asetettua itselleni hintahaarukan lähdin selailemaan vaihtoehtoja.
En etsinyt vaan ZRX:ää vaan yli 750 cm3, kaunista, mielellään alle 50tkm ajettua pyörää mitä käyttäisin eniten arkiajelussa.
Nähtyään ZRX:n päätös oli helppo: tämän minä haluan
Siinä ei paljon värejä mietitty
Onko kellään kokemuksia Takarengas.com:in myytävästä streetfighter III sliparista tai muusta sliparista samassa hintaluokassa?
pistä fotoja!
ZRX1100R
http://www.lehtiluukku.fi/pub?id=26499
Näimmä saa ilmaiseksi pläräillä tuota nyt....![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
Täällä sama ilmio, näyttää siltä että hiukan vaihtelee pyöräkohtaisesti toi pakosarjan asennus kohta.
Kyllä sen kans pärjää kun tosiaan kikkailee levyä ylemmäs pois/takaisin asennettaessa. Takaisin laittaessa kuitenkin oltava huolellinen että lähtee oikeelle jengalle, kun kikkailee...
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
joo, jengat. ton ois voinu tajuta ennen ekaa "kyl mä tiiän" öljynvaihtoa....
ZRX1100R
Minäkin sain vanhan vm-85 gpz 750 rinnalle 2002 mallisen Zrx.S.n.
Eli 30tkm ajettu ja sininen väriltään. R-mallia etsin mutta kun tämä oli suht.vähillä kilsoilla/ kuitit joka huollosta.
ja ensimmäiseltä omistajalta niin ei auttanut kun ostaa. Tämä vanhempi mies oli viimmeisen huollon tehnyt heinäkuussa ja ajanut pyörän huollosta kotiin(kaikki 5km) ja sen jälkeen ei sitten ollut viime kesänä ajanut. Pyörä virheetön. Huolto-ohjelmaa oli noudattanut säntillisesti. Soittelinkin vielä motorauman huollon pojille ja tarkistelin asiat ja kaikki natsasi. Käyrästö ei ollut ruosteessa jota ihmettelin ja siinä sitten sanoi että ei hän sateella tai märällä tiellä ole koskaan ajanutKyllähän tässä nyt innolla odottelee ajokelejä.
Perskeles, kun noi pitkän aikavälin ennusteet näyttää aina vaan yöpakkasia. Vielä yli huhtikuun puolenvälinkin...
![]()
Kawasaki ZRX 1200 R
Kawasaki KLR 650 Tengai
Kawasaki GPZ 750 R
Yamaha RD 350 YPVS
Suzuki RG 125 Gamma
Helkama AX
Helkama Raisu
tänän lähtee mopo samin autopajalle penkkiin säädettäväks. ja sen jälkeen kovaa ajoa perkele
zzr1400
Pääsiäistä kaikille. Kuinka yleinen etulokasuojan jatkopala on? Onko ero huomattava esim. jäähdyttimen suojaamiseen?
Pakkasta riittää![]()