Sivu: 99 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4989979899100101109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2941:stä 2970:een 3312:sta
  1. #2941
    Terve. Osaisko kukaan sanoa että onko kawasaki zx-9r -95vuosimallin pääsuuttimien koko tosiaanki tuo 190? Kuulin jotain huhua että hieman uudemmissa suutinkoko pienempi.
    Yamaha xvs 1100 dragstar classic -07
  2. #2942
    Lainaa Blackheart kirjoitti Katso viesti
    Terve. Osaisko kukaan sanoa että onko kawasaki zx-9r -95vuosimallin pääsuuttimien koko tosiaanki tuo 190? Kuulin jotain huhua että hieman uudemmissa suutinkoko pienempi.
    tuossa B-mallissa näyttäis tosiaan olevan se pääsuutin 190 - C-malli 155 - E-malli 1 ja 4 sylintereissä 160, 2/3 sylin. 165 - F-malli 1/4 sylin. 165, 2/3 sylint. 160
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  3. #2943
    Jos olet ostamassa ysiä, minulla olisi loistokuntoinen yksilö kaupan.
    "Joudun" myymään, koska huhtikuussa on tulossa perheenlisäystä ja pitää joksikin aikaa priorisoida harrasteet uusiksi.

    Myynti-ilmo löytyy http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-9r/1433581#adInfo
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  4. #2944
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    tuossa B-mallissa näyttäis tosiaan olevan se pääsuutin 190 - C-malli 155 - E-malli 1 ja 4 sylintereissä 160, 2/3 sylin. 165 - F-malli 1/4 sylin. 165, 2/3 sylint. 160
    Ok. Kiitos tästä tiedosta.
    Yamaha xvs 1100 dragstar classic -07
  5. #2945
    Terve.
    Löytyypi zx-9r 1998 mallia oleva pyörä ja siitä kattelen välyksiä.
    Olisko teillä ohjeita, mites tuota alakertaa nyt pyöritellään ja mitkä nokat katotaan milloinkin.
    Nyt olen tässä kohtaa, että nokkien IN ja EX ovat oikealla kohtaan ja alapää on tässä kohtaan.



    Elikkä mistä nokista kattelen nyt välykset, sitten X-määrä pyöräyttää alakertaa ja taas X-nokista mittaus ?

    Kaasarit kun otin poijes niin oli jotain ihmeellistä vihreää mönjää kaasarissa ?
    Ja uteliausuutena kysyisin, mikä tuo letku o kaasareitten alahaalla, joka kulkee kaasarista kaasariin (alin kuva)?


    Jee Jee
  6. #2946
    Letku taitaapi olla jäähdytysnesteletku, jonka pitäisi kylmällä kelillä hieman lämmittää ja kuumalla jäähdyttää kaasareita.
    Vihreä ektoplasma on outoa - syytä lienee irrottaa pikkuosat irti ja käyttää kaasarit ultraäänipesurissa.

    En uskalla käydä ajoituksen suhteen neuvomaan - vuosimallien välillä on suuret erot siinä, miten ajoitus tsekataan. Esim omassa -97:ssa ajoitusmerkki pitää asettaa klo 6:n kohdalle ja 2002 -mallissa lohkon saumapintojen kohdalle (siis n. klo 9). Eli hanki juuri omaan vuosimalliin pätevät ohjeet.
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 17.01.2013 klo 08:32.
  7. #2947
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Letku taitaapi olla jäähdytysnesteletku, jonka pitäisi kylmällä kelillä hieman lämmittää ja kuumalla jäähdyttää kaasareita.
    Vihreä ektoplasma on outoa - syytä lienee irrottaa pikkuosat irti ja käyttää kaasarit ultraäänipesurissa.

    En uskalla käydä ajoituksen suhteen neuvomaan - vuosimallien välillä on suuret erot siinä, miten ajoitus tsekataan. Esim omassa -97:ssa ajoitusmerkki pitää asettaa klo 6:n kohdalle ja 2002 -mallissa lohkon saumapintojen kohdalle (siis n. klo 9). Eli hanki juuri omaan vuosimalliin pätevät ohjeet.
    Okei, uusi keksintö minulle tuo jäähdytinneste kaasareissa.
    Ja vähän ajattelinkin, että jottain shaissea tuo vihreä, eli samallahan nuo kaasasit sitten häätyy pestä.

    Ja sen takia vähän kyselinkin tuota välysten mittaus ohjetta, kun en ole manuaalia mistään löytänyt juuri tähän malliin
    ja jos jollain löytyisi manuaali niin kattelis mitä pittää tehä
    Jee Jee
  8. #2948
    ^ Ei kait perus venttiilinsäädössä ole sen kummempaa, kunhan vaan kattoo että tsekattava nokka sojottaa ylöspäin (=vastakkaiseen suuntaan kuin venttiilinnostimen kuppi) ja sitten mittaa välyksen. Sitten taas pyörittää moottoria sen verran että seuraava nokka on ylhäällä jne...

    Nokkien ajoitus on taas asia erikseen, mutta vakio yseissä ei taida olla säädettäviä nokkapyöriä, joten riittää että nokkien ajoitusmerkit ovat kohdillaan.
    Viimeksi muokannut: Attitude; 17.01.2013 klo 11:18.
    ZH2 2020
  9. #2949
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    ^ Ei kait perus venttiilinsäädössä ole sen kummempaa, kunhan vaan kattoo että tsekattava nokka sojottaa ylöspäin (=vastakkaiseen suuntaan kuin venttiilinnostimen kuppi) ja sitten mittaa välyksen. Sitten taas pyörittää moottoria sen verran että seuraava nokka on ylhäällä jne...

    Nokkien ajoitus on taas asia erikseen, mutta vakio yseissä ei taida olla säädettäviä nokkapyöriä, joten riittää että nokkien ajoitusmerkit ovat kohdillaan.
    Näinhän se mennee. Tsekkasin välykset ja hyvin oli vielä välykset kohillaan.
    Imut 22-23
    Pakot 27 28

    Eli nippu kasaan ja kaasareitten puhdistamiseen

    EDIT:
    Tuo alakerran ratas (oliko ajoitus ratas vai mikä nimeltään), näyttää melko uudelta, että onkohan tähän vaihdettu joku sytytys hommeli tai vastaavaa ?
    Jee Jee
  10. #2950
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    EDIT:
    Tuo alakerran ratas (oliko ajoitus ratas vai mikä nimeltään), näyttää melko uudelta, että onkohan tähän vaihdettu joku sytytys hommeli tai vastaavaa ?
    Sitä kutsutaan kansankielellä syttypyöräksi ja jos huomaat, niin siinä lukee kissan korkuisin kirjaimin Factory. Siitä voit tehdä omat johtopäätökset

    Ps. lisätietoa löytyneet googlaamalla "rattaassa" näkyvää numeroa.

    Edit: Syttypyörä tuo ala- ja keskikierroksille lisää terävyyttä, mutta sitten se leikkaa hitusen pois huippukierroksilla. Eli jos pistelet pyörällä kulkemaan kylillä, niin silloin se on saattaa olla oikein hyvä asia. Radalla taas siitä ei ole niinkään iloa. Itsellä oli tuollainen, mutta se oli kiinni vain penkkivedossa ja sitten se jätettiin pois setupista tarpeettomana.

    Btw, haiskahtaa siltä, että sulla saattaa olla siinä kaasarissa kiinni factoryn suutinsarja. Oliko sulla tuossa slipari vai kokoränni? Noita on paljon viritetty yhtälöllä slipari + suutinsatsi ja mahdollisesti syttypyörä.
    Viimeksi muokannut: sky; 17.01.2013 klo 23:55.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2951
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Sitä kutsutaan kansankielellä syttypyöräksi ja jos huomaat, niin siinä lukee kissan korkuisin kirjaimin Factory. Siitä voit tehdä omat johtopäätökset

    Ps. lisätietoa löytyneet googlaamalla "rattaassa" näkyvää numeroa.

    Edit: Syttypyörä tuo ala- ja keskikierroksille lisää terävyyttä, mutta sitten se leikkaa hitusen pois huippukierroksilla. Eli jos pistelet pyörällä kulkemaan kylillä, niin silloin se on saattaa olla oikein hyvä asia. Radalla taas siitä ei ole niinkään iloa. Itsellä oli tuollainen, mutta se oli kiinni vain penkkivedossa ja sitten se jätettiin pois setupista tarpeettomana.

    Btw, haiskahtaa siltä, että sulla saattaa olla siinä kaasarissa kiinni factoryn suutinsarja. Oliko sulla tuossa slipari vai kokoränni? Noita on paljon viritetty yhtälöllä slipari + suutinsatsi ja mahdollisesti syttypyörä.
    Dodiih.
    Jooh kaasarit puhistelin niin siellä oli pääsuutin C140, sanooko mitään ?
    Ja neulakin oli säädettävää mallia, eli ainakin joku suutinsatsi tässä on kiinni.
    Ja ei minusta ole kokoränni (mistäs sen näkkee, onkos putkissa yleensä jotain merkkejä), että BOS slipari ainakin on kiinni.

    http://imageshack.us/g/1/9970556/


    Löysin myös tuosta rattaasta sivun:
    http://www.mickhone.com.au/find/part/S.10392
    Elikkä on sytytystä ilmeisesti muutettu +2:lla, vai mitäs se tarkoittaa ?

    Btw, oli aivan Hemmetin perseestä laittaa kaasarin ja ilmanputsarin välinen O-rengas paikoilleen. Se oli kuin sairasta paskaa ja piti laittaa paino 5 minuutiksi vielä päälle, että pysyis kolossaan sen aikaa, että saa putsarin kiinni.
    Oli jostain syystä "hitusen" liian iso ?


    Ja vielä tähän kysymys,
    Kun on vuosimallia -98 niin pitääkö tässä olla E-hyväksytty slipari paikoillaan, kun pitäisi katsastaa alku kesästä ?
    Jee Jee
  12. #2952
    Pääsuutin on Keihin #155. Nyt kuitenkin on syytä muistaa että "c140" ei välttämättä kerro suoraan kokoa. Jos kertoo, niin sitten kuulostaa hieman jännältä Ehkä kannattaisi käyttää mopo penkissä kuhan olet saanut putsattua kaasarin ja mopon kasaan.

    Oletko muuten tsekannut, että kaikki pääsuuttimet ovat saman kokoisia? Ne eivät nimittäin aina ole. Reunoissa ja keskellä käytetään toisinaan eri kokoja.

    Katsopa tuolta kaasarin tarkat speksit. Sieltä löytyvät kaikki muutkin tarvitsemasi speksit. Ole hyvä
    Viimeksi muokannut: sky; 18.01.2013 klo 17:36.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #2953
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Pääsuutin on Keihin #155. Nyt kuitenkin on syytä muistaa että "c140" ei välttämättä kerro suoraan kokoa. Jos kertoo, niin sitten kuulostaa hieman jännältä Ehkä kannattaisi käyttää mopo penkissä kuhan olet saanut putsattua kaasarin ja mopon kasaan.

    Oletko muuten tsekannut, että kaikki pääsuuttimet ovat saman kokoisia? Ne eivät nimittäin aina ole. Reinoissa ja keskellä käytetään toisinaan eri kokoja.

    Katsopa tuolta kaasarin tarkat speksit. Sieltä löytyvät kaikki muutkin tarvitsemasi speksit. Ole hyvä
    Linkki ei jostain syystä avautunut ?

    Noh kuitenkin. It´s ALIVE !!!!
    Tosiaan lähti käyntiin ja olipa nuitten vaijereitten asentaminen taas niin vaikeaa
    Hyvin tuntu toimivan ja kaasareitten neulat, sekä suuttimet olivat kaikki samankokoiset !

    Seuraavaksi pitäisi alkaa ehostamaan vähän kiiltoa pyörään niin hyvä tullee
    Jee Jee
  14. #2954
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Linkki ei jostain syystä avautunut ?

    Noh kuitenkin. It´s ALIVE !!!!
    Tosiaan lähti käyntiin ja olipa nuitten vaijereitten asentaminen taas niin vaikeaa
    Hyvin tuntu toimivan ja kaasareitten neulat, sekä suuttimet olivat kaikki samankokoiset !

    Seuraavaksi pitäisi alkaa ehostamaan vähän kiiltoa pyörään niin hyvä tullee
    se ei ole sivu vaan 36.8 Mt pdf-tiedosto "Kawasaki_ZX9R_1998-1999_Service_Manual.pdf". Tarkistapa latauskansiosi Voit myös koittaa klikata hiiren toista nappia linkin kohdalla ja koittaa tallentaa linkitetyn tiedoston.

    Mutta hieno homma että pärähti käyntiin, homma ei voinut mennä ainakaan täysin pieleen!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2955
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    se ei ole sivu vaan 36.8 Mt pdf-tiedosto "Kawasaki_ZX9R_1998-1999_Service_Manual.pdf". Tarkistapa latauskansiosi Voit myös koittaa klikata hiiren toista nappia linkin kohdalla ja koittaa tallentaa linkitetyn tiedoston.

    Mutta hieno homma että pärähti käyntiin, homma ei voinut mennä ainakaan täysin pieleen!
    Ei onneksi, tai no joo
    Tulipa vaihdettua jäähdytinnesteet ja tein niin kuin ohje anto ymmärtää.
    Ekaksi korkit auki ja vanhat poijes (kallistelin vielä pyörää puolelta toiselle aika kovalla kädellä, että sain sieltä tulemaan vielä ainakin desin verran nestettä poijes).
    Sitten proppu kiinni ja nestettä sisään siten, että paisuntasäiliö täyteen, korkki kiinni ja tämän jälkeen syylärin korkista niin täyteen kuin saa ja sitten kone käyntiin.

    Aluksi alko tulemaan ilmakuplia ja pinta hitusen laski, mutta sitten pinta alkoi nousemaan ja tulvi yli. Kaasua kun antoi niin pinta laski aina hitusen,
    mutta nousi sitten takaisin pintaan ja loppujen lopuksi sieltä lorotteli kokoajan nestettä pihalle (lätäköstä päätelle n.0,5-1dl).
    Painelin myös kaikkia letkuja samalla, että jos sais sieltä ilmat poijes.

    No nyt siivosin sotkut poijes ja tarkistelin, että letkut kaikki tuli oikein paikoilleen ja kaikki pitäisi olla kondiksessa.
    Paisuntasäiliön neste laski keski kohtaan ja syylärin korkista, kun kattoo sisään niin pinta on n.5-6cm syylärinkorkin alapuolella.
    Elikkä mites se noin ?

    Ja en saanut sinun pdf. tiedostoa ladattua pentele. Crome on käytössä ja kokkeilin vielä tuolla exploorerillakin, mutta sama tulos.
    Aukaisee tyhjän Nimetön sivun ?
    Jee Jee
  16. #2956
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Dodiih.
    Jooh
    Ja vielä tähän kysymys,
    Kun on vuosimallia -98 niin pitääkö tässä olla E-hyväksytty slipari paikoillaan, kun pitäisi katsastaa alku kesästä ?
    Pitää loytyy E leima sliparista, kun on E tarra rungossa..
    Ei kiinnosta pätkääkään
  17. #2957
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Ja en saanut sinun pdf. tiedostoa ladattua pentele. Crome on käytössä ja kokkeilin vielä tuolla exploorerillakin, mutta sama tulos.
    Aukaisee tyhjän Nimetön sivun ?
    Piti oikein mennä seiskan puolelle kokeileen IE:llä. Lopputuloksena se avasi alareunaan keltaisen palkin jossa kysysttiin haluatko avata tai tallentaa ko tiedoston. Ja hyvin aukas kun valitsi "avaa"

    Mutta tarkistitko ettei latauskansioon olo tullut ko tiedostoa? Mulla tekee OS X:n puolella juuri noin, eli aukasee tyhjän sivun, mutta tiedoston lataus näkyy "ladataukset" tai ladatut tiedostot kansiosta.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2958
    Sillä välin kun mietit mikä vika koneessasi, voit käydä lukemassa online-tilassa manuaalia tuolta
    Viimeksi muokannut: sky; 18.01.2013 klo 21:56.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2959
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Piti oikein mennä seiskan puolelle kokeileen IE:llä. Lopputuloksena se avasi alareunaan keltaisen palkin jossa kysysttiin haluatko avata tai tallentaa ko tiedoston. Ja hyvin aukas kun valitsi "avaa"

    Mutta tarkistitko ettei latauskansioon olo tullut ko tiedostoa? Mulla tekee OS X:n puolella juuri noin, eli aukasee tyhjän sivun, mutta tiedoston lataus näkyy "ladataukset" tai ladatut tiedostot kansiosta.
    Itelläkin oli vielä vuosi sitten Imac, mutta emolevy sano sopimuksen irti, niin tuli ostettua taas PC.
    Nyt pääsee koneella rämpläilemään pelien kanssa taas paremmin :P
    Kattelin kyllä tuon kansion mihin menee kaikki ladatut tiedostot ja exploreriakin olen käyttänyt niin teidän kyllä, että sielä alalaidassa on se keltainenpalkki joka ilmoittaa aina, kun tekee "jotain" .

    Sain jostain netin syövereistä ladattua todella epäselkoisen, mutta ilmesesti -98 mallia oleva 9r:ä manuaali.
    Vähän on sen oloinen, että olis huonolla skannerilla väsätty, mutta parempi kuin ei mitään


    Mutta olisko tietoa tuosta jäädytinneste ongelmasta.
    Että häätyykö ottaa vaan kaikki nesteet poijes ja huuhdella kunnolla vedellä järjestelmä. Vai olisko helpompi ratkaisi tähän ?
    Jee Jee
  20. #2960
    Nyt on mopeti saatu aika hyvin purettua, että pikku hiljaa pääsee valmistelemaan maalaus hommia.
    Jäähdytinneste ongelmaa en saanut vielä ratkaistua, mutta tuli otettua kuvia tuosta sliparista, sekä käyrästöstä.
    Sliparin päässä on tuommoinen koodi, mutta tarkoittaakos se että on jotenkin E-hyväksytty ?

    http://imageshack.us/g/1/9972945/


    Jee Jee
  21. #2961
    Väittäisinpä että ei ole ja ei kelpaa, itsellä alkuperäisissä vaimentimissa on e14 leimat. Eli joku e-leima sieltä pitää löytyä sanoisin. Tuo on valmistajan malli numero se type ja joku muu valmistukseen liittyvä numerosarja.
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 20.01.2013 klo 10:23.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  22. #2962
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on mopeti saatu aika hyvin purettua, että pikku hiljaa pääsee valmistelemaan maalaus hommia.
    Jäähdytinneste ongelmaa en saanut vielä ratkaistua, mutta tuli otettua kuvia tuosta sliparista, sekä käyrästöstä.
    Sliparin päässä on tuommoinen koodi, mutta tarkoittaakos se että on jotenkin E-hyväksytty ?

    http://imageshack.us/g/1/9972945/


    Oliks tossa nimenomaan "slipon", eikä "bolton"? Helpoimmalla pääset kun koitat saada joltain orggispöntön lainaan katsastusta varten.

    Periaatteessa tuon muutoskatsastus pitäisi onnistua, kuhan tehdään mökämittaukset. Tosin tämä saattaneen vaatia ekaksi villojen vaihtoja ja killerin värkkäystä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #2963
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Oliks tossa nimenomaan "slipon", eikä "bolton"? Helpoimmalla pääset kun koitat saada joltain orggispöntön lainaan katsastusta varten.

    Periaatteessa tuon muutoskatsastus pitäisi onnistua, kuhan tehdään mökämittaukset. Tosin tämä saattaneen vaatia ekaksi villojen vaihtoja ja killerin värkkäystä.
    Ööh, tuo oli ainakin ihan pulteilla kiinni. Ilmeisesti samalla tavalla kiinni kuin alkuperäinen putki.
    Sitä minäkin kun nuita E-merkkejä joskus ettinyt niin yleensä se on jotain E1 tai vastaavaa lukenut.
    Mutta ajattelin vain, että voisko hyvällä tuurilla olla tyyppihyväksytty tähän pyörään kun lukee tuo "Type"

    Ei prkl tunne täältä kouvosta liitosta oikein kettää saman pyörän omistajaa.
    Käytetynkin voisi tietenkin yrittää jostain ostaa, mutta turhauttava toimenpide :/
    Jee Jee
  24. #2964
    mun pöntöstä löytyi tuollainen "sarja" sama lukee myös rek.otteessa. kesällä pyöräpoliisi oli tyytyväinen kun kyseiset tiedot olivat mustana valkoisella eli eiköhän tuo e-leima pidä löytyä !



    ebaystä löytyy ihan orkkis-vaimentimista lähtien http://www.ebay.co.uk/itm/2510854590...84.m1436.l2649
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  25. #2965
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    mun pöntöstä löytyi tuollainen "sarja" sama lukee myös rek.otteessa. kesällä pyöräpoliisi oli tyytyväinen kun kyseiset tiedot olivat mustana valkoisella
    eli eiköhän tuo e-leima pidä löytyä !



    ebaystä löytyy ihan orkkis-vaimentimista lähtien http://www.ebay.co.uk/itm/2510854590...84.m1436.l2649
    Näin hän tuo taitaa mennä.
    Pittää varmaan hankkia tuo orkkia pönttö niin sais katsastuksesta läpi.
    Kiitän tästä !
    Jee Jee
  26. #2966
    Minulta löytyisi orggispönttö ylimääräisenä.. laita viestiä' jos kiinnostaa....
    Ei kiinnosta pätkääkään
  27. #2967
    Laitetaas vielä tästä putkistosta kysymys:
    Kattelin -02 Hondan teknistä osaa ja tämän -98 Kawan teknistä osaa.
    Hondassa luki tyyppihyväksyntä kohdassa jotain e.....
    Ja Kawassa ei mitään, mutta silti tässä pitää kuitenkin olla E-hyväksytty pönttö ?


    Jee Jee
  28. #2968
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Laitetaas vielä tästä putkistosta kysymys:
    Kattelin -02 Hondan teknistä osaa ja tämän -98 Kawan teknistä osaa.
    Hondassa luki tyyppihyväksyntä kohdassa jotain e.....
    Ja Kawassa ei mitään, mutta silti tässä pitää kuitenkin olla E-hyväksytty pönttö ?


    Mut olikos hontassa joku muu kuin orggis-pönttö? Eli jos siihen on muutoskatsastettu e-hyväksytty splipari tms..
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2969
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Mut olikos hontassa joku muu kuin orggis-pönttö? Eli jos siihen on muutoskatsastettu e-hyväksytty splipari tms..
    Ihan orkkis pönttö siinä on elikkä senkin voi sulkea poijes.
    Muistelin vain jostain joskus lukeneeni, että myös rekisteri otteessa pitäisi lukea nuo tyyppihyväksyntä hommat ja sattumalta, kun katoin tätä Kawan rekkari hommaa niin siinä ei lukenut mitään.

    Kun villat tosiaan voisi vaihtaa tuohon slipariin ja laitella jonkun näköisen killerin paikoilleen niin ei pitäisi olla ongelmia ainakaan äänen kanssa. Ja sitten vielä saisi samalla laitettua tuon sliparin ihan lailliseksi, elikkä tulisi jokin merkintä tekniseen osaan niin ei tarvi polliiseja pelätä
    Jee Jee
  30.  
  31. #2970
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Ihan orkkis pönttö siinä on elikkä senkin voi sulkea poijes.
    Muistelin vain jostain joskus lukeneeni, että myös rekisteri otteessa pitäisi lukea nuo tyyppihyväksyntä hommat ja sattumalta, kun katoin tätä Kawan rekkari hommaa niin siinä ei lukenut mitään.

    Kun villat tosiaan voisi vaihtaa tuohon slipariin ja laitella jonkun näköisen killerin paikoilleen niin ei pitäisi olla ongelmia ainakaan äänen kanssa. Ja sitten vielä saisi samalla laitettua tuon sliparin ihan lailliseksi, elikkä tulisi jokin merkintä tekniseen osaan niin ei tarvi polliiseja pelätä
    Tuossa selkokielellä pöntön vaatimukset.

    Tyyppihyväksytyssä moottoripyörässä on ns. valmistajan kilpi, johon on merkitty valvonta-arvo (dB(A)) melulle. Mittaustulos ei saa olla enempää kuin 5 dB(A) korkeampi kuin valvonta-arvo. Mittaustapa on jäljempänä kuvattu staattinen mittaus. Valvonta-arvo on pyöräkohtainen. Se on tyyppihyväksynnän yhteydessä mitattu staattisella testillä pyörästä, joka on läpäissyt ohiajomittauksen.
    Eli löytyykö mopostasi toi kilpi?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 99 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4989979899100101109 ... ViimeinenViimeinen