Sivu: 98 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 488896979899100108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2911:stä 2940:een 3312:sta
  1. #2911
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Oikeesti? Mun e-malli kulutti 6-7l ennen viritystä ja 7-8l virityksen jälkeen. (kokoränni, suutinsatsi, webcamin nokat, vapaavirtaus putsari)

    No joo, kyllä sillä varmaan ennen viritystä olis päässyt köröttelemällä 80 km/h tohon viiden litran kieppeille
    Juuh ihan oikeesti. Multa löytyy tosta nuo perusjutut eli Laserin bolt on, k&n putsari ja Dynojetin suutinsatsi.
    Pitäisköhän tässä huolestua siitä että pyöriiköhän tuo liika laihalla Oliskohan kuskin/muun kuorman (esim laukut) painolla vaikutusta? Laukkuja en oo käyttäny ja ite painan varmaan aika lähelle 75 kg kun on kaikki ajokamat päällä.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  2. #2912
    täälläkin toi F2 malli vie sen 5 litraa satkulla..samaa settiä on myös asennettuna kuin edellä kirjoittaneella
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  3. #2913
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Juuh ihan oikeesti. Multa löytyy tosta nuo perusjutut eli Laserin bolt on, k&n putsari ja Dynojetin suutinsatsi.
    Pitäisköhän tässä huolestua siitä että pyöriiköhän tuo liika laihalla Oliskohan kuskin/muun kuorman (esim laukut) painolla vaikutusta? Laukkuja en oo käyttäny ja ite painan varmaan aika lähelle 75 kg kun on kaikki ajokamat päällä.
    Ehkä sillä vetotyylillä ja vetonopeuksilla on vähän merkitystä....

    Jos en väärin muista niin ahvenistolla oli kulutus vakiona jotain 8L ja viritettynä 9L. Kemorassa oli vakiona muistaakseni jotain 10-11L

    Tietysti tossa on se moottoritie jossa on 120 km/h rajoitus, eli käytännössä se 130 km/h, niin tossa motarillakin tuppas kulutus oleen vähän kovempaa...siis rehellsitä +10km/h ylinopeutta ajaen.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #2914
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Ei ysiärrässä ole mitään tyyppivikoja, ne on tyyppiominaisuuksia! Minkä vuosimallista olit katselemassa?

    1. Nykii alakierroksilla kaupunkiajossa...
    2. Jarrut täristää, koska jarrumännät tykkää jumittaa tiivisteisiin.
    3. Säätämäti löysähkö alusta

    Joskus 90 luvun alkupuolen malleissa piti venttiilit säätää 3tkm välein, muuten tuli kallis remontti Mainittakoon että omassa E-mallissa tarvi säätää venttiilit vain 24 tkm ja 48 tkm kohdalla. 12 tkm välein kyllä teetin tarkastuksen, mutta ei ollut ikinä säätötarvetta.

    E-mallilla ajoin yli 30 tkm ilman mitään ylimääräisiä vikoja. Kulutusosaahan tohon sai vaihtaa jo kaiken näköistä

    Sitä mä kyllä avaudun kulutuksesta, ku kaikki meni mitä tankkasin!!!
    Yks C ja pari E mallia on tuossa nettimoton suosikeissa tällä hetkellä. Kunha ny joku tuon matkavekottimeni ostais poijjes, ni pääsis takasi kyykkyjen pariin

    Kiitoksia kaikille vastauksista, kahtelen nuita tarkkaan jos ja kun vaan pääsen markkinoille!
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  5. #2915
    Kyllähän e-mallin ehdoton hyöty on tuplavalot, joka on pimeellä ajaessa todella kova juttu

    Kyllähän se niin on että noilla on kaikilla rullattu sen verta että minkä tahansa kuluvan osan voi joutua vaihtaan tai muutaman vuoden sisällä kaikki...

    Mm. ohjauslaakeri, linkkujenlaakerit, pyöränlaakerit, jarrulevyt, kaasuvaijeria, jarruletkua, kytkinasetelmaa jne... Siihen sit tietysti ne jatkuvat vaihtokohteet: renkaat, ketjut&rattaat, jarrupalat, öljyt&filttrti&ilmanputsari.. Mutta nämähän sä jo tiesitkin
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #2916
    Olis ratavehkeeks -99 vuotine 9r tyrkyllä sopivaan hintaan. Kyseinen malli sattuu olemaan ainoa kawan sporteista, josta ei itselläni ole juuri mitään tietoa. Lähinnä luotettavuus mietityttää.

    Viisaammat valaiskoon jos tietävät jotain mitä kannattaa tarkistaa ennen kauppoja "normihommien" lisäksi


    636 -06
  7. #2917
    Lainaa Zip kirjoitti Katso viesti
    Olis ratavehkeeks -99 vuotine 9r tyrkyllä sopivaan hintaan. Kyseinen malli sattuu olemaan ainoa kawan sporteista, josta ei itselläni ole juuri mitään tietoa. Lähinnä luotettavuus mietityttää.

    Viisaammat valaiskoon jos tietävät jotain mitä kannattaa tarkistaa ennen kauppoja "normihommien" lisäksi
    Rehellisesti sanottuna katsoisin jotain muuta pyörää, vaikka samanikäistä rykköstä, taikka vähän uudempaa seiskapätkä suskaa. Toi ysi on aika ikävä tehdä ratapyöräksi. Se on hidas, mutta kankee Kyllä sen saa radalle kääntyy, mutta siinä saa poltettua aikaa ja rahaa

    Minimissään vaihtaisin
    -kaikki jouset ehdottomasti jäykempiin
    -kokoränni+ suuttimet + vapaavirtausfiltteri
    -pikakaasu
    -teräspunosjarruletkut eteen
    -racing jalkatappisarjat/jalkatappien siirtosarjat

    Tuon jälkeen kun säätää pyörän hyväksi, niin johan rupee tuleen kohtuullista suorituskykyä.

    Nimin. Ysillä ajanut n. 15 ratapäivää.

    Mutta ei siinä mitään, tarjoan välittömästi pizzan/kebabin/tms kun rikot sillä ysillä ahvenistolla 1:33,5 ajan
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #2918
    ^jos tätä himoitset, niin se ei ole kallis. Siinä näyttäis olevankin racing jalkatappisarjat. Jousetkin voi olla vahvemmat ja teräspunosjarruletkukin voi löytyä valmiiksi. Virityksistä ei oo mainittu mitään, mutta toi on niin halpa et siihen voi sijoittaa yhen 1,5K€ virityksiin jos on tarve
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2919
    Kiitos sky!

    Tuota kyseistä pyörää katselin. Tutun kaveri myy ja sen kautta sitten mielenkiinto hieman heräs tuon hankintaan. Päätin kuitenkin että kerrytän kassaa vähän tuhdimmaksi ja ostan jonkun uudemman 600cc sitten vaikka ensi kesäksi.


    636 -06
  10. #2920
    Alkaa taas hitaasti mutta varmasti, tai oikeestaan ihan liiankin nopeesti tuo talviseisontaan laittaminen lähestyä. Mietiskelin et uskaltaiskohan tuohon ysiin talven ajaks delvacit laittaa? Tuo motorex mitä yleensä käytän on ainakin vähän turhan kallista seisotus öljyks. Oli mulla FZR:ssä delvaci viime talven ja muutaman ensikilometrin keväällä sisässä eikä ongelmia ollu.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  11. #2921
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Alkaa taas hitaasti mutta varmasti, tai oikeestaan ihan liiankin nopeesti tuo talviseisontaan laittaminen lähestyä. Mietiskelin et uskaltaiskohan tuohon ysiin talven ajaks delvacit laittaa? Tuo motorex mitä yleensä käytän on ainakin vähän turhan kallista seisotus öljyks. Oli mulla FZR:ssä delvaci viime talven ja muutaman ensikilometrin keväällä sisässä eikä ongelmia ollu.
    No. Moni varmaan kysyy miksi et siirry kokonaan delvacin käyttöön?

    Itse vaihan aina uudet öljyt syksyllä ajan niillä sen 1-2 tkm ennenkuin vaihdan ne keväällä/alkuksästä Mä en usko että se öljyn laatu on niin hirvittävästi huonontunut lämpimässä tallissa seistessä 6-7 kk ajan
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #2922
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Alkaa taas hitaasti mutta varmasti, tai oikeestaan ihan liiankin nopeesti tuo talviseisontaan laittaminen lähestyä. Mietiskelin et uskaltaiskohan tuohon ysiin talven ajaks delvacit laittaa? Tuo motorex mitä yleensä käytän on ainakin vähän turhan kallista seisotus öljyks. Oli mulla FZR:ssä delvaci viime talven ja muutaman ensikilometrin keväällä sisässä eikä ongelmia ollu.
    totta kai voi, minä käytän vaccia 9ärrässä jatkuvasti ja pelittää hyvin.
    kawasaki zx9r
  13. #2923
    Joo olis tarkotus tässä viikolla tarkotus tehä vähän huoltoa ysille, kun alkais 36t kilometriä olla mittarissa. Mietin että mitähän rasvaa tonne linkkuihin ois paras työntää? normi vasukkaa vai jotain muuta?
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  14. #2924
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Joo olis tarkotus tässä viikolla tarkotus tehä vähän huoltoa ysille, kun alkais 36t kilometriä olla mittarissa. Mietin että mitähän rasvaa tonne linkkuihin ois paras työntää? normi vasukkaa vai jotain muuta?
    Litiumrasvaa. Putsaa ensin vanhat paskat pois vaikka CRC:llä ja rätillä. Sitten vaan vaikka kolipullosta litiumrasvaa niin perkeleesti ja kamat nippuun. (huolto-opas mainitsee termin lithium-soap based grease -> litiumrasva).
  15. #2925
    eli vissiin kannattas purkaa koko systeemi eikä vaan työntää rasvanipasta lisää tavaraa? minkähänlainen homma tuo linkun purku yleensä on kun ei vielä oo semmosesta kokemusta.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  16. #2926
    Tere.

    Vanhaomista ilmeisesti säätänyt etuiskareita jotenkin hassusti, kun oikean puoleinen pumpun "korkki" on korkeammalla, kuin toinen.
    Tässä pari kuvaa mistä näkee tilanteen.
    Mites nuita nyt sitten säädetään ?

    http://imageshack.us/photo/my-images/571/kuva0205.jpg/


    Toinen kysymys.
    Katkennut pultti tuonne yläkolmioon (virtalukon toinen pultti), saakos tuon yläkolmion otettu irti ilman, että tarvii keulaa tukea kun yläkomion ottais pelkästään irti ?
    Jee Jee
  17. #2927
    Eli sulla on siinä jousien preloadit eri asetuksissa. Voi olla aika vinkeä vehje tiukassa jarrutuksessa! Eli ne pitäis olla saman verran ulkona. Säätyvät yksinkertaisesti kiintoavaimella kääntämällä. En tiedä mikä tossa sulla on se oikea asetus, mutta D-mallissa "käytettävä alue on 5-20mm" Ja oletus asento 68 kg kuskille on 15 mm.

    Näyttää myös vähän siltä että kannattaa katsoa iskarien vaimennukset. Yläpäässä on paluuvaimennus ja alapäästä löytyy vaimennus. Eli sinisen mötikän keskellä olevaa ruuvia pitäisi kääntää aina 90 astetta kerrallaan, jolloin pitäisi aina kuulu klik. Eli ekaksi käännät klikki kerrallaan vastapäivään niin kauan kunnes lakkaa pyörimästä. Laske klikkien määrä. Sitten toiselle puolelle sama temppu. Tällöin näät että onko ne olleet samoissa säädöissä. Sitten vaan säädät ne samoihin asentoihin johonkin järkevään asetukseen. Lopuksi tarkistat ja säädät vielä vaimennukset pumpun alapäästä vastaavanlaisisra ruuveista.

    Kun klikki-ruuvit ovat mahdollisimman vastapäivään, ovat vaimennukset silloin mahdollisimman suuret. Tällöin kun lähdetään kääntämään myötäpäivään, niin silloin vaimennukset alkavat pehmentyä. On hyvä muistaa että jos on kova vaimennus, niin se estää iskaria menemästä sisään, mutta taas paluuvaimennuksen ollessa suuri, se estääkin pyörän palautumista tiehen pahan töyssyn jälkeen.

    Noi voi laittaa vaikka ihan persdynolla kohdilleen. Laittaa vaimennukset kohtuu pehmeiksi ja sitten vaan ajamaan kunnon kuoppasta ja töyssyistä asfalttipätkää. Ekaksi säädät vaimennusta kunnes se alkaa olla sopivan tuntuinen ja sitten seuraavaksi paluuvaimennusta. Säädä vaikka aluksi niin paljon tiukemmaksi et alkaa tuntua ikävältä ja sitten rupeet pehmentään takasin päin. Vaimennukset pitäisi saada sellaisiksi että rengas lukee hyvin tietä ja pyörän tuntuu aavistuksen napakalta. Kuitenkaan töyssyt eivät saa hakata ohjaustankoa. Toki pahimmat töyssyt pitää tuntea.

    Ps. ja ei lähdetä heti vetään sitä monttusta ja pomppusta pätkää 100 km/h vaan vaikka 70 km/h ja sit kun ollaan löydetty liki oikeat säädöt, niin sitten nostetaan vauhtia ja testataan uudestaan kuinka säädöt toimii.
    Viimeksi muokannut: sky; 26.11.2012 klo 20:50.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2928
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Eli sulla on siinä jousien preloadit eri asetuksissa. Voi olla aika vinkeä vehje tiukassa jarrutuksessa! Eli ne pitäis olla saman verran ulkona. Säätyvät yksinkertaisesti kiintoavaimella kääntämällä. En tiedä mikä tossa sulla on se oikea asetus, mutta D-mallissa "käytettävä alue on 5-20mm" Ja oletus asento 68 kg kuskille on 15 mm.

    Näyttää myös vähän siltä että kannattaa katsoa iskarien vaimennukset. Yläpäässä on paluuvaimennus ja alapäästä löytyy vaimennus. Eli sinisen mötikän keskellä olevaa ruuvia pitäisi kääntää aina 90 astetta kerrallaan, jolloin pitäisi aina kuulu klik. Eli ekaksi käännät klikki kerrallaan vastapäivään niin kauan kunnes lakkaa pyörimästä. Laske klikkien määrä. Sitten toiselle puolelle sama temppu. Tällöin näät että onko ne olleet samoissa säädöissä. Sitten vaan säädät ne samoihin asentoihin johonkin järkevään asetukseen. Lopuksi tarkistat ja säädät vielä vaimennukset pumpun alapäästä vastaavanlaisisra ruuveista.

    Kun klikki-ruuvit ovat mahdollisimman vastapäivään, ovat vaimennukset silloin mahdollisimman suuret. Tällöin kun lähdetään kääntämään myötäpäivään, niin silloin vaimennukset alkavat pehmentyä. On hyvä muistaa että jos on kova vaimennus, niin se estää iskaria menemästä sisään, mutta taas paluuvaimennuksen ollessa suuri, se estääkin pyörän palautumista tiehen pahan töyssyn jälkeen.

    Noi voi laittaa vaikka ihan persdynolla kohdilleen. Laittaa vaimennukset kohtuu pehmeiksi ja sitten vaan ajamaan kunnon kuoppasta ja töyssyistä asfalttipätkää. Ekaksi säädät vaimennusta kunnes se alkaa olla sopivan tuntuinen ja sitten seuraavaksi paluuvaimennusta. Säädä vaikka aluksi niin paljon tiukemmaksi et alkaa tuntua ikävältä ja sitten rupeet pehmentään takasin päin. Vaimennukset pitäisi saada sellaisiksi että rengas lukee hyvin tietä ja pyörän tuntuu aavistuksen napakalta. Kuitenkaan töyssyt eivät saa hakata ohjaustankoa. Toki pahimmat töyssyt pitää tuntea.

    Ps. ja ei lähdetä heti vetään sitä monttusta ja pomppusta pätkää 100 km/h vaan vaikka 70 km/h ja sit kun ollaan löydetty liki oikeat säädöt, niin sitten nostetaan vauhtia ja testataan uudestaan kuinka säädöt toimii.
    Nyt oli kyllä niin täsmä vastaus, että minähän ymmärsin. Kiitän.

    Mietityttää vain se, että minkähän takia nuo edes on noin säädetty. Ettei vaan olis yritetty korjata jotain vikaa, mutta mene ja tiedä.
    Ja jos tässä nyt innostuu niin voisipa melkein sitten yrittää vaihtaa öljytkin nuihin pumppuihin. Tulispahan sekin koettua.
    Talven mittaa, kun homma etenee kerro mites meni, jos meni
    Jee Jee
  19. #2929
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Nyt oli kyllä niin täsmä vastaus, että minähän ymmärsin. Kiitän.

    Mietityttää vain se, että minkähän takia nuo edes on noin säädetty. Ettei vaan olis yritetty korjata jotain vikaa, mutta mene ja tiedä.
    Ja jos tässä nyt innostuu niin voisipa melkein sitten yrittää vaihtaa öljytkin nuihin pumppuihin. Tulispahan sekin koettua.
    Talven mittaa, kun homma etenee kerro mites meni, jos meni
    Jos meinaat irroittaa ja avata pumput, mikä voi olla ihan hyvä vaihtoehto, niin kannattaa harkita tilaatko jostain jäykemmät etujouset, jotka ovat mitoitettu sinun omalle painolle. Mutta jos painat 68 kg, niin unohda koko juttu

    Tietysti jos irroitat pumput, tarvit sen ohjausakselista nostavan etupukin. Bilteman pukeissa on hintalaatusuhde kohdillaan. Mutta sitä voit sitten hyödyntää muissakin hommissa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #2930
    On tullut tuohon omaan Ysiin tullu E-hyväksyttyä vaimenninta etsiskeltyä. Suomesta en löytänyt kun Devilin ja BOSin pöntöt ja molemmilla hintaa yli 400 eur, joka minusta on melko kohtuuton hinta pelti tai hiilari pöntöstä ja putken parista putken pätkästä. Ebaystä on tullu kans kateltua varsinkin saksasta mutta kun ei tuo kieli oikein luista niin mistähän näistä tietää mitkä pöntöt siellä on e-hyväksyttyjä? meinaako esim EG/ABE jollain muotoa e-hyväksyntää? Tietysti jos jollakulla sattuu nurkissa tuommonen pönttö lojumaan niin tarjota saa
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  21. #2931
    ^Eikö sulla ollut F-malli? Tuosta huutaan het paikalla:

    http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZX9R...#ht_500wt_1363



    Väittäisin että tuosta pöntöstä kannattaa maksaa jopa 350€, se on oikeasti hyvä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2932
    täältäkin iso KIITOS SKY:lle ! hyödyllistä infoa noista etupumppu säädöistä
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  23. #2933
    Tuosta kun laitatte oletusasetuksiin ja lähdette lisäämään pikkuhiljaa vaimennuksia ja tunnustelette mitenkä pyörä käyttäytyy säätöjen muutolsen myötä.

    B-mallin säädöt:



    C- ja D-mallien säädöt



    F-malli

    Viimeksi muokannut: sky; 28.11.2012 klo 12:05.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #2934
    löytykö noi säädöt Haynesista ? mites muuten ton perän lasku tai nosto, onnistuuko takajousen omista säädöistä muutama sentti ilman luiden vaihtoa ? SKY ilmeisesti tietääpi
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  25. #2935
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    löytykö noi säädöt Haynesista ? mites muuten ton perän lasku tai nosto, onnistuuko takajousen omista säädöistä muutama sentti ilman luiden vaihtoa ? SKY ilmeisesti tietääpi
    Laskeminen ei onnistu ilman koiranluita, mutta nosto onnistuu B,E ja F mallissa laittamalla sopivan kasan prikkoja takapumpun yläpään runkokiinnikeen ja iskarisovitekappaleen väliin. D-Mallissa on koiran luut ainoa vaihtoehto. Tai siis voihan sitä ostaa kalliin säädettävän racingpumpun taakse jos sattuu jostain vielä löytämään ja rahat riittää. Silloin ei tarvi kikkailla Tietysti takajousen preloadia voi säätää, jolloin myös peränkorkeus muuttuu, mutta sitä ei ole tarkoitus säätää runkogeometrian muuttamiseksi vaan sillä on tarkoitus säätää takajousen toiminta.


    Tämän lisäksi on mahdollista laskea keulaa. Eli yksinkertaisesti nostaa etupumppuja yhtäpaljon kiinnikkeissään. 3-4 mm vaikutus on jo merkittävä.

    Halutessaan voi tehdä kummankin. Suosittelen tekemään muutoksia pienissä erissä ja käydä välissä kokeilemassa vaikutusta ajettavuuteen. Ja ennenkuin rupeatte säätämään sitä runkogeometriaa, niin on syytä säätää jousitus ja iskunvaimennus kohtuukuntoon. Muuten koko hommasta ei ole oikeasti mitään iloa ja varsinkaan ajettavuus ei parane. Ja tietysti ne keulaöljyt olis syytä vaihtaa ennenkuin rupeaa tosissaan etsimään säätöjä.

    Jos haluaa tehdä pyörästä huomattavasti mielyttävämmän ajella emäntä kyydissä niin suosittelen jäykempää takajousta. Progressiivinen takajousi on myös hyvä vaihtoehto. Sama juttu jos haluat tehdä pyörän paremmaksi ajaa. Takajousi ei maksa kuin n. 150€ ja on kohtuuhelppo vaihtaa.
    Viimeksi muokannut: sky; 29.11.2012 klo 20:39.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #2936
    2002-03 F1/F2 mallien rungoissa ei taida olla eroavuuksia ? satulaa olisin tilailemassa tuolta ranskan maalta. sellerin sivuilla ysiärrän vuodet loppui tuohon 2002. eli uskallan ilmeisesti tilata sillä F1 sapluunalla tohon F2:een !?
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  27. #2937
    Googlen kuvahaku ainakin tarjoo kahta eri mallista takakatetta ja satulaa kun ehti '02 vuosimallista kuvia. Toisessa on kyydissä olijan kahvat takakatteen päällä ja toisessa takasatulan päällä. Tässä linkissä ainakin näkyy, vertaa kahta ylempää kuvaa kahteen alempaan: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._zx9r%2002.htm

    Tuohon omaan oon yrittäny ehtiä tuota takakatetta jossa ei olis noita kyydittävän kahvoja, kun omassa on yks aika ruma halkeema ja muutama kiinnike rikki.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  28. #2938
    kuvissa näkyvät kaksi alimmaista on E-malleja 2000-2001 ! se vihreä ylin kuva on F-series väritys kertoo ja just ne matkustajan sivukahvat. myös rautakehikkohärpäke "ohjaamossa" kielii E1/E2. 2002 matkustajalle tuli kahvaks vaan se nahkaremmi siihen satulan etuosaan. etu-ja takasatulan korkeusero tuli myös selkeämmin näkyviin kun välissä on noin 5 cm nousu(pysty) katetta. epäilen että ei ihan heittämällä toi F-sarjan pyrstö asetu sinne E-modeliin.
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  29. #2939
    tossa näkyy eri vuosien mallit hyvin..

    http://www.zxforums.com/forums/zx-9r...sa-canada.html

    eli eipä ole 2002 - 2003 satulamalleissa eroja !
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  30.  
  31. #2940
    Onhan ne kahvat rumat mutta nykyisellä kokemuksella tommosesta vastaavasta satularemmistä, niin ilman muuta ottaisin kunnolliset kahvat. On vaan sen verta helppo käsitellä: kääntää tallissa, nostaa ja laskea pukille jne...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 98 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 488896979899100108 ... ViimeinenViimeinen