Sivu: 101 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 519199100101102103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3001:stä 3030:een 3312:sta
  1. #3001
    Lainaa ArhPos kirjoitti Katso viesti
    Nonniin, eli luvassa tiukkoja kysymyksiä Dynojetin suutinsarjan asentamisesta.
    Uhrina toimii vm.2003 9R.
    Suutinsarjan ohjekirjan kannessa lukee 2002 ZX-9R Stage 1, eiköhän nuo ole käypäset minunkin mopottimeen, vai täytyykö käydä nakkaamassa fillariteline Stormin tuulikaappiin ??
    Ensinäkin, yleensäottaen kannattaa unohtaa se vuosimalli joka lukee rekisteriotteessa Kannattaa tarkistaa pyörän todellinen vuosimalli runkonumeron avulla.

    Tosin tässätapauksessa ei ole väliä, koska se on -03, mutta jos se olisi -02 niin kannattaisi olla tarkkana, koska -01 on E-mallia ja -02 F-mallia, kuten myös -03. Näin ollen "todellisiin" -02:een ja -03:een käyvät samat osat. Luonnollisesti rekisteriotteen mukaan löytyy monta -02 mallia, jotka ovat oikeasti E-mallia
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #3002
    Lainaa Janttura kirjoitti Katso viesti
    Terve!

    Osaisikohan joku auttaa minua ongelmassani Kawasakia kohtaan? Malli ZX9R B - 1997

    Pyörässä oli virtalukko hajotettu varkaitten toimesta kun sen ostin. Ei muuta kuin tarvike-virtalukko tilalle ja 100ohm vastus johdon väliin jolloin toimii, ilman tätä menee väärä jännite-määrä cdi-boksille.

    Pyörässä oli tämän jälkeen pieni vika, kun yritti käynnistää pyörää, moottori pyöri hyvin, muttei antanut kipinää. akun miinus kaapelin kun irroitti ja laitti takas niin antoi kipinän ja käynnistyi. Toisinaan siis käynnistyi ja toisinaan ei, perjaatteessa tuntui kuin pyörässä asuisi pieni henki ja hyvinä päivinä starttasi ja huonoina ei .

    Nyt talven jälkeen, kävin pyörän käynnistämässä ja sama vika alkoi uudelleen. Eikä tunnu poistuvan millään.. Mistähän vikaa lähtisi etsimään? Uusi cdi boksi kotoota löytyy, jahka sitä pääsee koittamaan mutta epäilen että siinä on vikaa... Voisiko tämä laittamani vastus alkaa olemaan hengetön? Onko kenelläkään muulla ollu samoja oireita?

    - Terveisin Virta
    Kyllähän se vika sitten selvisi hetken selvittelyn jälkeen... Vastus oli palanut. Uuden kun väsäsi tilalle ni johan pärähti ja kieku!
  3. #3003
    Lainaa Janttura kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän se vika sitten selvisi hetken selvittelyn jälkeen... Vastus oli palanut. Uuden kun väsäsi tilalle ni johan pärähti ja kieku!
    Mikä kokoinen vastus on kyseessä? Jos kyseessä on kovin pienikokoinen vastus, niin saattaapi olla tehonkestoltaan liian pieni, jolloin kyrvähtää helposti
    Viimeksi muokannut: sky; 19.03.2013 klo 11:55.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #3004
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Ensinäkin, yleensäottaen kannattaa unohtaa se vuosimalli joka lukee rekisteriotteessa Kannattaa tarkistaa pyörän todellinen vuosimalli runkonumeron avulla.

    Tosin tässätapauksessa ei ole väliä, koska se on -03, mutta jos se olisi -02 niin kannattaisi olla tarkkana, koska -01 on E-mallia ja -02 F-mallia, kuten myös -03. Näin ollen "todellisiin" -02:een ja -03:een käyvät samat osat. Luonnollisesti rekisteriotteen mukaan löytyy monta -02 mallia, jotka ovat oikeasti E-mallia
    Mulla lukee rekisteriotteessa 2004
    Runkonumero mallia JKAZX900EFA eli F1P/F2P

    Eli paketti on ok.
    Mutta jotain vastauksia kaipaisin edellisellä sivulla oleviin kysymyksiin.

    Perjantaihin asti aikaa vastata, sen jälkeen teen ominpäin
    Eli laitanko dynojetin 165 suuttimet, prikka neulan toiseksi alempaan, jouset ja seosruuveja auki 2 1/2 kierrosta
    vaiko..
    Dynojetin 160 suuttimet, prikka neulan neljänteen uraan, jouset ja seosruuveja auki 1 1/2 kierrosta

    Mitenkä sen ylimääräisen reiän kanssa ??
    '03 ZX-9R
  5. #3005
    ^tässä vaan jälkikäteen mietin että olisinko voinut ilmaista osan sopivuutta enään yhtään vaikeammin...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #3006
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Mikä kokoinen vastus on kyseessä? Jos kyseessä on kovin pienikokoinen vastus, niin saattaapi olla tehonkestoltaan liian pieni, jolloin kyrvähtää helposti
    100 Ohmia ja muistaakseni 10w.... Viime kesän toimi moitteettomasti ja nytten käynnistin talven jälkeen apuvirralla niin luulen että se rikkoi vastuksen..
  7. #3007
    Lainaa Janttura kirjoitti Katso viesti
    100 Ohmia ja muistaakseni 10w.... Viime kesän toimi moitteettomasti ja nytten käynnistin talven jälkeen apuvirralla niin luulen että se rikkoi vastuksen..
    Jos se on oikeasti 100 ohmin vastus ja 10W tehon kestoltaan, niin se kestää jatkuvaa 32 voltin jännitettä, tosin se kyllä sitten tuottaa myös lämpöä sellaisella jännitteellä

    Tosissaan olisi hyvä tietää mikä on ko vastuksen tarkoitus ja mikä sen pitää olla tehon kestoltaan. Mutta käytännössähän ko vastuksen yli voi moottoripyörässä mennä maksimissaan se 15v (latausjännite), joten 2,25W tehonkesto pitäisi riittää mihin vaan.

    Asiahan on niin, että sä et saa sitä vastusta kuin kahdella tavalla rikki, joko fyysisesti tai sitten sitä pitää ylikuormittaa. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että jos se vastus on palannut, niin se on ollut liian pieni vastusarvoltaan tai liian pieni tehonkestoltaan. Siksi siis kysyin arvoja

    Ps. Ei se apuvirta saa sitä millään rikki. Se apuvirta on saman 12-14v, mitä siinä MP:n omassa akussakin on.

    Nimin. akkujärjestelmien kanssa työkseen pelaillut
    Viimeksi muokannut: sky; 20.03.2013 klo 00:21.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #3008
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Jos se on oikeasti 100 ohmin vastus ja 10W tehon kestoltaan, niin se kestää jatkuvaa 32 voltin jännitettä, tosin se kyllä sitten tuottaa myös lämpöä sellaisella jännitteellä

    Tosissaan olisi hyvä tietää mikä on ko vastuksen tarkoitus ja mikä sen pitää olla tehon kestoltaan. Mutta käytännössähän ko vastuksen yli voi moottoripyörässä mennä maksimissaan se 15v (latausjännite), joten 2,25W tehonkesto pitäisi riittää mihin vaan.

    Asiahan on niin, että sä et saa sitä vastusta kuin kahdella tavalla rikki, joko fyysisesti tai sitten sitä pitää ylikuormittaa. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että jos se vastus on palannut, niin se on ollut liian pieni vastusarvoltaan tai liian pieni tehonkestoltaan. Siksi siis kysyin arvoja

    Ps. Ei se apuvirta saa sitä millään rikki. Se apuvirta on saman 12-14v, mitä siinä MP:n omassa akussakin on.

    Nimin. akkujärjestelmien kanssa työkseen pelaillut
    Paljonkos sen vastuksen läpi menee virtaa ?? Sehän sen vastuksen polttaa ??

    100 Ohm, 10 W ja kaava P = U * I => I = P / U
    10W / 15V = 0.6A tai 10W / 12V = 0.8A

    Elikkäs siis cdi-boksi ottaa 9V sisälleen.
    Eikö parhain vaihtoehto sitten olisi 9V regulaattori, jossa olisi tehonkestoa tarpeeksi ? Tuommoisen 9V 1.5A regulaattorin saa noin eurolla. Hyvä puoli siinä olisi se antaa sen 9V koko ajan, vastus antaa vaan 'pudottaa' tulojännitettä (12V->9V, 15V->12V). Tämän lisäksi niissä on oikosulku ja ylilämpösuoja sisäänrakennettuna.
    '03 ZX-9R
  9. #3009
    Lainaa ArhPos kirjoitti Katso viesti
    Paljonkos sen vastuksen läpi menee virtaa ?? Sehän sen vastuksen polttaa ??

    100 Ohm, 10 W ja kaava P = U * I => I = P / U
    10W / 15V = 0.6A tai 10W / 12V = 0.8A

    Elikkäs siis cdi-boksi ottaa 9V sisälleen.
    Eikö parhain vaihtoehto sitten olisi 9V regulaattori, jossa olisi tehonkestoa tarpeeksi ? Tuommoisen 9V 1.5A regulaattorin saa noin eurolla. Hyvä puoli siinä olisi se antaa sen 9V koko ajan, vastus antaa vaan 'pudottaa' tulojännitettä (12V->9V, 15V->12V). Tämän lisäksi niissä on oikosulku ja ylilämpösuoja sisäänrakennettuna.
    Nyt ollaan itse asiassa. Jos tiputat sen jännitteet vastusjaolla, niin voit olla varma että kun akun jännite laskee hiemankin, niin johan tulee ongelmia käynnistymisen suhteen, koska cdi-boxi lakkaa saamasta riittävän korkeaa jännitettä.

    Juu, esim. partcolta saa 1.5A regulaattoreita 0.56 €/kpl. Kannattaa siis ostaa useampi kerralla jos sattuu vaikka sössimään. Ja jos se virran tarve on oikeasti liki 1.5A, niin silloin kannattaa asentaa suosista se jäähdytyslevy regulaattoriin, jotta regulaattorin pitkä elinikä on turvattu
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #3010
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Nyt ollaan itse asiassa. Jos tiputat sen jännitteet vastusjaolla, niin voit olla varma että kun akun jännite laskee hiemankin, niin johan tulee ongelmia käynnistymisen suhteen, koska cdi-boxi lakkaa saamasta riittävän korkeaa jännitettä.

    Juu, esim. partcolta saa 1.5A regulaattoreita 0.56 €/kpl. Kannattaa siis ostaa useampi kerralla jos sattuu vaikka sössimään. Ja jos se virran tarve on oikeasti liki 1.5A, niin silloin kannattaa asentaa suosista se jäähdytyslevy regulaattoriin, jotta regulaattorin pitkä elinikä on turvattu
    Nonniin, nyt on sähköt laitettu kuntoon..

    Nyt siis voidaan keskittyä pelkästään minuun ja Dynojettien asentamiseen..
    '03 ZX-9R
  11. #3011
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Jos se on oikeasti 100 ohmin vastus ja 10W tehon kestoltaan, niin se kestää jatkuvaa 32 voltin jännitettä, tosin se kyllä sitten tuottaa myös lämpöä sellaisella jännitteellä

    Tosissaan olisi hyvä tietää mikä on ko vastuksen tarkoitus ja mikä sen pitää olla tehon kestoltaan. Mutta käytännössähän ko vastuksen yli voi moottoripyörässä mennä maksimissaan se 15v (latausjännite), joten 2,25W tehonkesto pitäisi riittää mihin vaan.

    Asiahan on niin, että sä et saa sitä vastusta kuin kahdella tavalla rikki, joko fyysisesti tai sitten sitä pitää ylikuormittaa. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että jos se vastus on palannut, niin se on ollut liian pieni vastusarvoltaan tai liian pieni tehonkestoltaan. Siksi siis kysyin arvoja

    Ps. Ei se apuvirta saa sitä millään rikki. Se apuvirta on saman 12-14v, mitä siinä MP:n omassa akussakin on.

    Nimin. akkujärjestelmien kanssa työkseen pelaillut
    Doddii. Oli vastus 100ohm/5w ja samanmoisen laitoin tilalle silloin. Kyllä se tolla alkoi pelittämään. Kun orkkisvirtalukko on katsos rikottu varkaitten toimesta niin jouduin tarvike-mallin tilalle väsäämään ja vastuksen laittamaan väliin että sai toimimaan. Käyntiin lähtimen on samanlailla kuin ennenkin eli hyvin. Tuossa originaali virtalukossahan vastus on siellä sisällä...
  12. #3012
    Takakatteen vihon viimein löysin ysiin mutta se pitäis maalata ja teipata vastaman tuon mun pyörän värimallia. Eli kysymys kuuluu: löytyykö tuohon valmiita orkkis teippejä mistään vai pitääkö teetättää jossain?

    Tässä kuvassa näkyis tuo mun pyörän värimalli.

    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  13. #3013
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Takakatteen vihon viimein löysin ysiin mutta se pitäis maalata ja teipata vastaman tuon mun pyörän värimallia. Eli kysymys kuuluu: löytyykö tuohon valmiita orkkis teippejä mistään vai pitääkö teetättää jossain?

    Tässä kuvassa näkyis tuo mun pyörän värimalli.

    Hae jostain musta ja valkoinen rulla sähkärin teippiä.
    Mallaa niistä esim. 2 mustavalkoraitaa siihen takakoppaan. Pitkittän, tai samansuuntaisesti hieman vinoon, tai...
    Kokeilla kannattaa, rahallinen kulu on mitätöntä. Teippiä tarvitset myöhemminkin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  14. #3014
    Hei vaan taas!

    Pistetääs uudestaan vanha pyyntö! Tarvitsen lainaan ZX9R C-mallin (1998-1999) vakiopakoputkiston katsastuksen ajaksi.

    Olisiko joku niin ystävällinen ja lainaisi minulle vakioputkistoa? Itselläni akran koko ränni enkä sillä voi pyörääni konttorille viedä.

    Pystyn noutamaan ja palauttamaan putkiston Helsinki-joensuu väliltä/välille. Riihimäki, kuopio, samaa huttua kaikki =). Auttakee auttakee!

    Yhteydenotto mielellään puh tai tekstiviestinä niin nopsaan ku mahdollista 0451060024

    Henrikki Hyttinen
  15. #3015
    Morjensta!

    Oliskos jollakulla tietoa mistä johtuu että 4000rpm jälkeen alkaa käymään vajailla pytyillä ja polttaa putkessa bensat? Alle 4000 kierroksen toimii normaalisti.

    Ja pitäiskö startti moottorin pyörähtää akun jännitteen ollessa 12.85v? vai meneekö akku uusiksi. Kyseessä jo 4v vanha geeliakku.
    Viimeksi muokannut: esanahka; 01.04.2013 klo 16:12.
    zx-9r
  16. #3016
    Otapa ilmanputsari irti ja katso nousevatko luistit kaasutellessa samaan tahtiin.
  17. #3017
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Otapa ilmanputsari irti ja katso nousevatko luistit kaasutellessa samaan tahtiin.
    Joo kiitos vinkistä, katsotaan heti ku saa ton romun käyntiin. Ilmeisesti menny startti moottorin rele rikki talvenaikana kun ei inahdakkaan. Löpö pumppu kyllä höröhtää ihan normaalisti

    edit. sattuiskohan jollain olemaan englannin kielistä service manuaalia pdf:nä? itse en löytäny kuin saksan kielisenä. ois noita sähköjä voinu ihmetellä että miten ne menee tossa pyörässä kun niitten kanssa ongelmia.
    Viimeksi muokannut: esanahka; 01.04.2013 klo 18:49.
    zx-9r
  18. #3018
    Tomppanille vastaus teipeistä http://www.hart-tapes.com
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  19. #3019
    Lainaa esanahka kirjoitti Katso viesti
    Joo kiitos vinkistä, katsotaan heti ku saa ton romun käyntiin. Ilmeisesti menny startti moottorin rele rikki talvenaikana kun ei inahdakkaan. Löpö pumppu kyllä höröhtää ihan normaalisti

    edit. sattuiskohan jollain olemaan englannin kielistä service manuaalia pdf:nä? itse en löytäny kuin saksan kielisenä. ois noita sähköjä voinu ihmetellä että miten ne menee tossa pyörässä kun niitten kanssa ongelmia.
    Kaikkea ei voi saada, mutta kelpaisiko ranskan kielinen versio? Semmosen muistan joskus nähneeni myös

    Jos et oikeasti pärjää niillä muiden versioiden ja oman mallin saksankielisen kanssa (siitä saa tarkat luku-arvot), niin suosittelen ostamaan sen sähköisen version, joka maksaa 15-20USD. Ei ole hirveän paha hinta ja sen saa ladattua heti
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #3020
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Kaikkea ei voi saada, mutta kelpaisiko ranskan kielinen versio? Semmosen muistan joskus nähneeni myös

    Jos et oikeasti pärjää niillä muiden versioiden ja oman mallin saksankielisen kanssa (siitä saa tarkat luku-arvot), niin suosittelen ostamaan sen sähköisen version, joka maksaa 15-20USD. Ei ole hirveän paha hinta ja sen saa ladattua heti

    joo löysin jo enkkukieliset sähkökuvat. sain jomppailemalla startinkin pyörimään releen kautta. starttimoottorin ohjaus virta jää johkin mittariston ja releen väliin. Huomenna jatketaan tutkimuksia
    zx-9r
  21. #3021
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Tomppanille vastaus teipeistä http://www.hart-tapes.com
    Kiitosta vaan! Pittääpä tuolta kysellä. Missähän päin suomea kyseinen firma vaikuttaa? en löytänyt yhteystiedoista ja googlekin tuntuu aika tietämättömältä.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  22. #3022
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Kiitosta vaan! Pittääpä tuolta kysellä. Missähän päin suomea kyseinen firma vaikuttaa? en löytänyt yhteystiedoista ja googlekin tuntuu aika tietämättömältä.
    En muista missä sijaitsee mutta kannattaa soittaa tai lähettää meiliä hän soittelee jos lähetät s-postilla soittopyynnön.on nopea toimitus ja laadukkaat tarrat. Itse ostin tuohon 12r:ään kun maalautin, koko setti tais olla jotain 50e luokkaa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  23. #3023
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    En muista missä sijaitsee mutta kannattaa soittaa tai lähettää meiliä hän soittelee jos lähetät s-postilla soittopyynnön.on nopea toimitus ja laadukkaat tarrat. Itse ostin tuohon 12r:ään kun maalautin, koko setti tais olla jotain 50e luokkaa.
    Ok muistatkos vielä löytyikö tarrojen mallit valmiina vai pitikö lähettää alkuperäiset katteineen päivineen malliksi?
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  24. #3024
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Ok muistatkos vielä löytyikö tarrojen mallit valmiina vai pitikö lähettää alkuperäiset katteineen päivineen malliksi?
    Omaan 9R:ään ei löytynyt mistään vasemman puolen katteeseen tulevia tarroja.

    Joten, tein vektorikuvat niistä itse ja hart-tapes sitten leikkasi ne ja toimitti mulle.
    http://www.zx-9r.net/phpBB2/viewtopic.php?t=24265

    Löytyy tuon vasemman katteen vektorikuvat ja luultavasti nuo on hart-tapesilla vielä varastossa (kai)
    '03 ZX-9R
  25. #3025
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Ok muistatkos vielä löytyikö tarrojen mallit valmiina vai pitikö lähettää alkuperäiset katteineen päivineen malliksi?
    No nuo 12r:n tarra malli oli kyllä siellä niinkuin tuolla sen nettisivullakin näkee. ArhPosilla enemmän tietoa näemmä 9r tarroista, mutta sen tiedän että varmasti pystyy tekemään jos ei valmiina ole.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  26. #3026
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Otapa ilmanputsari irti ja katso nousevatko luistit kaasutellessa samaan tahtiin.
    No nyt on startti ongelmat historiaa, ja sitte toisen asian kimppuun. Katsoin, että luistit liikkuu kaasun mukana tasasesti.

    Tuntuu, että bensapumpussa olis jotai häikkää. Eli mopo puutuu täysin kaasua annettaessa. Löpö pumppu lähtee pörisemään kun lappaa ykkösen silmään ja painaa käynnistys nappia silloin kun bensa hana on kiinni. Jos hanan aukaisee niin pumppu sammuu välittömästi. Normaalia?

    Ja mopohan hajos loppusyksystä kesken ajon. Oireili ihan samanlailla elikkäs alle 3-4 tuhannen kierroksen toimii normaalisti, mutta kun antaa vähä kaasua niin puutuu täysin. Oisko kellään ollut ysissä vastaavia murheita?
    zx-9r
  27. #3027
    Bensapumppuongelman voit tsekata kytkemällä tankilta pumpulle tulevan letkun suoraan kaasareille menevään letkuun - siis sekä pumppu että filtteri ohittaen.

    Pumpussa on sisäänrakennettuna painekytkin, joka pätkii pumpun toimintaa tarpeen mukaan. Siis kun kohokammiot ovat täynnä bensaa ja kohot sulkevat linjan, paine nousee ja pumppu pysähtyy. Vaikuttaa että pumppusi taitaisi olla finaalissa.

    Omaani ostin pumpun osoitteesta lm-spares.co.uk. Hintaa posteineen £91. Pumpussa oli muuten yhteet eriperin kuin alkuperäisessä...
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 02.04.2013 klo 21:08.
  28. #3028
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa esanahka kirjoitti Katso viesti
    3-4 tuhannen kierroksen toimii normaalisti, mutta kun antaa vähä kaasua niin puutuu täysin. Oisko kellään ollut ysissä vastaavia murheita?
    Ihan yhtänä pohdittavana, niin jos kaasarin kavo on halkirikki, niin luisti ei kai ehkä välttämättä jaksa nousta sitten täyskaasulla tarpeeksi ja kone voi olla menohaluton..
  29. #3029
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ihan yhtänä pohdittavana, niin jos kaasarin kavo on halkirikki, niin luisti ei kai ehkä välttämättä jaksa nousta sitten täyskaasulla tarpeeksi ja kone voi olla menohaluton..
    Kalvon vuodot näkyy jo kaasutellessa juurikin siten, että vuotavan kaasarin luisti ei nouse samaan tahtiin muiden kanssa. Itsekin onnistuin asentamaan peräti kahden kaasarin kalvot huolimattomasti, jolloin kalvot eivät istuneet tiiviisti. Vuodon huomasi myös sormin luisteja nostelemalla; vuotavien kaasareiden luistit panivat vähemmän vastaan ja kuulostivatkin nostellessa erilaisilta. Pyörä oli tuolloin isommilla kaasun avauksilla lähinnä tehottoman oloinen, ei mitenkään tukehtuva.

    Kalvot saa helpoimmin kohdilleen levittämällä kalvon reunaan (tai kaasarin vastinuraan) ohuelti silikonirasvaa, joka sitten tahmaa kalvon uraan kiinni kannen asennuksen ajaksi.
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 03.04.2013 klo 16:14.
  30.  
  31. #3030
    Jos joku tarvitsee vm 2000/2001 9r Ninjaan takalaukkutelinettä ja/tai Givin V46 takalaukkua, minulta löytyisi ylimääräiset kun pyörä lähti maailmalle.
    Infoa nettivaraosassa. Tuolla myös kuva paikallaan ollessa.

    Takalaukun mukana Givin sisäkassi jonka vetuketju rikki, 2 alkuperäistä avainta sekä adapterilevy. Laukku hyvässä kunnossa!
    Telineen hinta 75€, takalaukun hinta 125€. Pakettihinta 160€ + toim.kulut! Voi toki noutaa Jyväskylästä.

    edit. teline taisi olla sw-motechin valmistama, valmistus lopetettu. Ostettu keväällä 2012 uutena.
    Viimeksi muokannut: Webbis; 07.04.2013 klo 17:01.
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Sivu: 101 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 519199100101102103 ... ViimeinenViimeinen