Sivu: 16 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 665:sta
  1. #451
    Lainaa Tylyttäjä kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sillä M5:llä pääsee valoistakin yllättävän hyvin kun harjoittelee hieman. Ihan hyvä nyrkkisääntö on se, että 2000rpm kierrokset (eli ihan pintakaasulla) ja suoraan jalka syrjään kytkimeltä, ja siitä sitten annostelee kaasua niin, ettei sudi liikaa. Tuolla tavalla pääsin sen 4,69s 0-100km/h, siinä taitais Foresterit jäädä valoistakin Menis se vielä selkeesti allekin tuon 4,69s jos vaan pääsis kunnolla kaasulle jo ykkösellä, ihan varmasti alle 4,5s.. Kunnon renkailla onnistuisi.

    Samaa mieltä tuosta, että se on nimenomaan koviin vauhteihin ja suoralle tehty tuo M5, ei se mikään armoton mutkahirmu kyllä ole, vaikka toki normiauton pöllyttää sielläkin.
    Pitää paikkansa. Hieman häävimpiä renkaitakin tuo bemmi vaatii ettei vajaa vetoisena liikaa sudi. Mamma taasen kiihdyttää valoista sillä foresterilla joka kerta alle viiden sekunnin, kunhan vaan jotku renkaat ovat alla.
    Supermoto
  2. #452
    Tiedä noista teidä vekottimistanne? 2013 ZR1
    0-100km/h 3,2s
    0-200km/h 10,3s
    0-300km/h 32,6s

    Löytyykö faktaa vai tuntuuko vain että mene kovaa.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  3. #453
    Alkuperäiseen kysymykseen liittyen: Sitten kun tiedetään renkaiden kitkakerroin ja massakeskipisteen kulma suhteessa laitimmaisiin renkaisiin, saadaan oikea vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Eikö täällä muka ole fyysikoita palstalla?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  4. #454
    Lainaa Tylyttäjä kirjoitti Katso viesti
    Ei ne mitään pelkkiä minun puheitani ole, vaan monessa paikassa on ihan ilmoitettukin, että ehjä vakio ottaa ilman rajoittimia n. 300km/h. Kyllä se hyvin lähelle sen ottaakin mitä porukka on itse kokeillut ja raportoinut, osunee hyvin välitykset ja tehoalueet tuohon. Turha sun on tuota enempää pohtia kun niin se vaan nyt on.

    Oli muuten tuosta m6 dataa Sport auton testissä. 0-250km/h n.22s ja 0-300km/h 51,1s. Eli 250-300km/h ~30s. Eli helpolla se ei kyllä näköjään tuolla m6:kaan tule tuo 300, vaikka sen yli kulkee. Taitaa olla myös vähän kevyempi kuin e60 m5 ja ilmanvastus pitäisi olla pienempi.

    Ehkäpä sillä sinun piristetyllä versiolla ja hyvällä yksilöllä lähemmäs 300 tasaisella voisi päästä, mutta helpolla se ei kyllä voi tulla. Ja noilla "huonommilla" yksilöillä, joilla ei 250 rikkoonnu 1,8kilometrissä, niin voi unohtaa, jos ei laita bugatin perään hinaukseen
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 02:01.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  5. #455
    Tälläisestä en ole ennen kuullutkaan: http://sacarfan.co.za/2012/12/the-po...can-do-437-kmh

    Tiedä häntä miten menee mutkiin mutta suoralla tiellä lupauksien mukaan menee kovaa 13s 0-300 km/h
    Joko laitetaan tilaukseen?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #456
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Tälläisestä en ole ennen kuullutkaan: http://sacarfan.co.za/2012/12/the-po...can-do-437-kmh

    Tiedä häntä miten menee mutkiin mutta suoralla tiellä lupauksien mukaan menee kovaa 13s 0-300 km/h
    Joko laitetaan tilaukseen?
    2013 yrittävät näemmä lunastaa lupaukset. Kuinkahan pysyy laite nipussa? En olis ensimmäinen vapaaehtoinen testikuski.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #457
    Lainaa räme kirjoitti Katso viesti
    Tiedä noista teidä vekottimistanne? 2013 ZR1
    0-100km/h 3,2s
    0-200km/h 10,3s
    0-300km/h 32,6s

    Löytyykö faktaa vai tuntuuko vain että mene kovaa.
    Noihin lukemiin tähdätään!
    Same shit, different day.
  8. #458
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Tälläisestä en ole ennen kuullutkaan: http://sacarfan.co.za/2012/12/the-po...can-do-437-kmh

    Tiedä häntä miten menee mutkiin mutta suoralla tiellä lupauksien mukaan menee kovaa 13s 0-300 km/h
    Joko laitetaan tilaukseen?

    Tämänkin Porssen piti mennä reilusti yli 400, mutta ei mennyt.

    http://www.youtube.com/watch?v=-ledPp_nE3Q

    Tuo kyllä varmaan menee +400, jos hevosvoimat paikkansa pitävät. Edellämainitussa ei ollut kun 1054hp ilmotettu.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 02:13.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  9. #459
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Tämänkin Porssen piti mennä reilusti yli 400, mutta ei mennyt.

    http://www.youtube.com/watch?v=-ledPp_nE3Q

    Tuo kyllä varmaan menee, jos hevosvoimat paikkansa pitävät. Edellämainitussa ei ollut kun 1054hp ilmotettu.
    No, siihen ainakin voidaan luottaa että se maksaa 10xZR1
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  10. #460
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Oli muuten tuosta m6 dataa Sport auton testissä. 0-250km/h n.22s ja 0-300km/h 51,1s. Eli 250-300km/h ~30s. Eli helpolla se ei kyllä näköjään tuolla m6:kaan tule tuo 300, vaikka sen yli kulkee. Taitaa olla myös vähän kevyempi kuin e60 m5 ja ilmanvastus pitäisi olla pienempi.

    Ehkäpä sillä sinun piristetyllä versiolla ja hyvällä yksilöllä lähemmäs 300 tasaisella voisi päästä, mutta helpolla se ei kyllä voi tulla. Ja noilla "huonommilla" yksilöillä, joilla ei 250 rikkoonnu 1,8kilometrissä, niin voi unohtaa, jos ei laita bugatin perään hinaukseen
    Näin on. Kyllähän tuossa aiemmin jo kirjoittelin, että se 300km/h vaatii E39 M5:ltä helvetin pitkän suoran, useita kilometrejä ja hyvät olosuhteet. Käytännössä siis tyhjää autobaanaa eikä yhtään vastatuulta. Mutta onhan porukka sen ajanut, videoitakin siitä löytyy. Eikä tietenkään onnistu millään vajaatehoisella, kuten oli tuossa aiemmassa videossa kentältä.

    Prätkillä se 300km/h taas tulee hetkessä, eli käytännössä ei olisi mitään vastusta M5:stä esim. kilosille ja busille. 600cc ja 750cc taas olisi autobaanalla jo kovilla..

    Tuossa videolla näkee sen, että miten se terve vakiotehoinen suunnilleen kiihtyy:
    http://www.youtube.com/watch?v=TtqRJPJNI-Q

    Eli se 260-270km/h tulee suht helposti, sitten alkaa kestämään, mutta kuitenkin vaan kelaa ja kelaa pikkuhiljaa lisää sinne lähelle 300km/h vauhteihin saakka. Oma auto oli toki tuota selkeästi pirteämpi, varsinkin yläkierroksilla pakosarja + putkisto ja uudet softat jeesasivat siihen, että lauloi huomattavasti vakiota raikkaammin. Kyllä vakio tuntui siihe verrattuna melko tukkoiselta, sen verran sitä eroa kuitenkin oli.
    Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 07.12.2012 klo 09:26.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #461
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Tämänkin Porssen piti mennä reilusti yli 400, mutta ei mennyt.

    http://www.youtube.com/watch?v=-ledPp_nE3Q

    Tuo kyllä varmaan menee +400, jos hevosvoimat paikkansa pitävät. Edellämainitussa ei ollut kun 1054hp ilmotettu.
    Kyllä se tossa taitaa sen 400km/h ottaa:
    http://www.youtube.com/watch?v=trnr7oGZrSY

    Olosuhteet vaikuttaa tosiaan aika paljon huippuihin. Varmasti jää esim. M5:lläkin alle 290km/h jos sattuu olemaan vähän reippaampaa vastatuulta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #462
    No nyt sais hätäsen BMW:n <100te
    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-...tml?pos=ok-nln

    480hp
    500Nm
    0-100km/h n.3s.
    huippu n.300km/h
    1100kg
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  13. #463
    Lainaa räme kirjoitti Katso viesti
    No nyt sais hätäsen BMW:n <100te
    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-...tml?pos=ok-nln

    480hp
    500Nm
    0-100km/h n.3s.
    huippu n.300km/h
    1100kg
    Ei nyt ihan sentään.. Kone on vakio 420hp/440Nm ja painoa yli 1600kg, eli luultavasti jäisi hiukan tuollaiselle vähän laitetulle M5 E39:lle. Nuo taitaa olla oikean DTM-auton speksit jotka tuohon laitoit.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #464
    Mitä vuosimallia on Tylyttäjän Impreza? Itsekin noita talven vuoksi "sillä silmällä" vilkuillut
  15. #465
    Lainaa Tylyttäjä kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt ihan sentään.. Kone on vakio 420hp/440Nm ja painoa yli 1600kg, eli luultavasti jäisi hiukan tuollaiselle vähän laitetulle M5 E39:lle. Nuo taitaa olla oikean DTM-auton speksit jotka tuohon laitoit.
    Jep, sieltähän minä ne tempasin; palaanpa maan pinnalle takaisin.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  16. #466
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Mitä vuosimallia on Tylyttäjän Impreza? Itsekin noita talven vuoksi "sillä silmällä" vilkuillut
    Se on 2005, Petter Solberg Edition II. Tuossa yksi kuva:

    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #467
    Lainaa räme kirjoitti Katso viesti
    Tiedä noista teidä vekottimistanne? 2013 ZR1
    0-100km/h 3,2s
    0-200km/h 10,3s
    0-300km/h 32,6s

    Löytyykö faktaa vai tuntuuko vain että mene kovaa.

    Nissan GT-R 2013
    0-100km/h 2,84s
    0-200km/h 20,6s
    0-300km/h 35s

    Corvette on omiaan kovissa nopeuksissa, mutta gt-r vie radalla. Hevoset gt-r 545 vs corvette 638.
  18. #468
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Nissan GT-R 2013
    0-100km/h 2,84s
    0-200km/h 20,6s
    0-300km/h 35s

    Corvette on omiaan kovissa nopeuksissa, mutta gt-r vie radalla. Hevoset gt-r 545 vs corvette 638.
    Taitaa olla 10,6s tuo GT-R: 0-200km/h?

    Onhan nuo autolle jo suht hyvä aikoja, sekä Corveten että GT-R:n ajat, mutta ei pärjää kyllä +1000cc sporttipyörille vielä ollenkaan. Kyllä se autolta vaatii sen n. 1000hp että alkaa pärjäämään. Kevyessä autossa riittää hiukan vähempikin. Bemari-forumilla on yksi E30 325iX katuauto, jolla kyllä pistetään jo tonnisillekin kampoihin. Siinä on n. 700-800hp. Esim. varttimaili sillä katurenkailla/säädöillä 10,3s @225km/h (ulkomuistista). Toki uudehkoilla tonnisilla pääsee hiukan kovempaakin, mutta vaatii jo hiukan osaamista kuskiltakin.

    Tossa yksi video siitä:
    http://www.youtube.com/watch?v=f6UTF...3An7qg&index=3
    Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 07.12.2012 klo 13:42.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #469
    Lainaa Tylyttäjä kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt ihan sentään.. Kone on vakio 420hp/440Nm ja painoa yli 1600kg, eli luultavasti jäisi hiukan tuollaiselle vähän laitetulle M5 E39:lle. Nuo taitaa olla oikean DTM-auton speksit jotka tuohon laitoit.
    Ehdinkin jo ihmetellä, että onko huippuunsa viety materiaalitekniikka mahdollistanut yhtä kevyet autot kuin 60-luvulla. Ei näköjään.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #470
    Lainaa Tylyttäjä kirjoitti Katso viesti
    Näin on. Kyllähän tuossa aiemmin jo kirjoittelin, että se 300km/h vaatii E39 M5:ltä helvetin pitkän suoran, useita kilometrejä ja hyvät olosuhteet. Käytännössä siis tyhjää autobaanaa eikä yhtään vastatuulta. Mutta onhan porukka sen ajanut, videoitakin siitä löytyy. Eikä tietenkään onnistu millään vajaatehoisella, kuten oli tuossa aiemmassa videossa kentältä.

    Prätkillä se 300km/h taas tulee hetkessä, eli käytännössä ei olisi mitään vastusta M5:stä esim. kilosille ja busille. 600cc ja 750cc taas olisi autobaanalla jo kovilla..

    Tuossa videolla näkee sen, että miten se terve vakiotehoinen suunnilleen kiihtyy:
    http://www.youtube.com/watch?v=TtqRJPJNI-Q

    Eli se 260-270km/h tulee suht helposti, sitten alkaa kestämään, mutta kuitenkin vaan kelaa ja kelaa pikkuhiljaa lisää sinne lähelle 300km/h vauhteihin saakka. Oma auto oli toki tuota selkeästi pirteämpi, varsinkin yläkierroksilla pakosarja + putkisto ja uudet softat jeesasivat siihen, että lauloi huomattavasti vakiota raikkaammin. Kyllä vakio tuntui siihe verrattuna melko tukkoiselta, sen verran sitä eroa kuitenkin oli.

    Joo tohon 600/750 juttuun, että 750han eivät ole kehittynyt yli 10v laisinkaan suorituskyvyn osalta, jäännösmalleja vaan, kun sbk:n iskutilavuusrajat nousi 2003. Samalla katupyörämallistoissa tuli 1000 järjestään. En silti uusienkaan 600cc kanssa samana päivänä puhuisi esim. 00-02 750 gsx-r:stä. Itsellä oli 2kpl niitä, 12r:lle jää 0-200 vedossa n. 0,5s ja varttimaili 10,2s/219km/h. Toinen meni maililla noviisikuskin käsittelyssä 275 tutkattuna, eikä ollut nappiveto edes, loppui vaan ajovuorot kesken kun piti välitykset vaihtaa kesken ajojen. Huippua tuolla oli sopivilla välityksillä vähän kookkaammankin kuskin alla kelissä kun kelissä yli 280km/h tasaisella, kiihtyi tasaisen varmasti mutta hitaasti mittauspisteen kohdilla maililla. Mittariin otti yli 300 aikalailla nopeasti.

    Tuo pyörä oli aikansa kovin ratareplica, ennenkuin 1000 gsx-r tuli, tosin sekin taisi kierrosajoissa pystyä lyömään 750 vasta 2003. 100-250km/h 12s meikäläisen käsissä, ja en todellakaan osaa ajaa pyörää äärirajoille. En lähtisi e39:lla haastamaan, tai siinä kyllä sitten jää myös kaikki vähän vanhemmat 1000, jos tuokin tippuu kyydistä. Eikä uusiin japsitonnisiin(vakioihin) esim. Blade tai r1, nopeuseroa ole edes paljon. Sellaisella crossplanekoneisella putkivireisellä r1:llä taisi 283 ajaa pienempikokoinen ukko, millon itsellä meni sen 2 + 3 varttia. En usko että, että nykyisellä 12r:llä saisin juurikaan ennen 250 karistettua sitä entistä gixeriä viereltä, huippunopeudessa kuitenkin lienee jonkin verran eroa, ja kiihtyvyydessä 250 jälkeen.

    En toki itse olisi lähtenyt gixerillä minnekään autobaanalle edes vedättelemään nopeuksia. Mut kohtuu äkkiä sillä +280 ottaisi, jos ei ole matkatavaroita mukana. Käsikuskille jos noita annetaan, niin uskomattoman paljon jää nopeudesta saavuttamatta. Tuo meikäläisen veto taitaa vieläkin olla nopein maili Suomessa 750:lle, vaikka en mikään optimikuski ole ja pyörä pelkkä putkiviri. Lehtitestienkin valossa tuo 00 esitelty malli olisi kaikkein nopein niistä, mutta silti ihmettelen kun uudemmilla (k6-k8) porukkaa on paljonkin kentällä käynyt ja tulokset 245-260 väliin. Tehoa niissäkin vielä se yli 125rwhp vakiona. Tuollaisen 250/maili kuskin jättäminen ei olekaan kovin kummoinen tehtävä motarilla.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 14:48.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  21. #471
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Nissan GT-R 2013
    0-100km/h 2,84s
    0-200km/h 20,6s
    0-300km/h 35s

    Corvette on omiaan kovissa nopeuksissa, mutta gt-r vie radalla. Hevoset gt-r 545 vs corvette 638.
    Sitten on datsunista tuo AMS Alpha 12 piristysversio
    http://burntire.ru/cars/ams-nissan-gt-r-alpha-12
    http://gtr.alphaperformance.com/alph...pha-12-package

    60-130 mph 3.31s Ja alle 6s 0-200 km/h

    Vaikka tuossa on ilmeisesti panostettu enemmän tehoihin ja suoraan ajamiseen niin onhan GT-R alkujaan jo melkoinen mutkamenijä, olisi kiva nähdä miten tuo menee radalla. Sen verran armoton suorituskyky että pitäisi ainaskin mutkista kiihtyä rivakasti. Ei anna enää pyörällekään tasoitusta suorilla
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #472
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Joo tohon 600/750 juttuun, että 750han eivät ole kehittynyt yli 10v laisinkaan suorituskyvyn osalta, jäännösmalleja vaan. Mutta en silti uusienkaan 600cc kanssa samana päivänä puhuisi esim. 00-02 750 gsx-r:stä. Itsellä oli 2kpl niitä, 12r:lle jää 0-200 vedossa n. 0,5s. Toinen meni maililla noviisikuskin käsittelyssä 275 tutkattuna, eikä ollut nappiveto edes, loppui vaan ajovuorot kesken kun piti välitykset vaihtaa kesken ajojen. Huippua tuolla oli kelissä kun kelissä yli 280km/h tasaisella. Mittariin otti yli 300 aikalailla nopeasti.

    Tuo pyörähän oli aikanaan kovakulkuisin ratatykki, ennenkuin 1000 gsx-r tuli.
    Onhan se 750 suht kova peli sekin, mutta kyllä se sitten kovissa vauhdeissa alkaa jo jäämään autoille, jotka kulkee 300km/h tai jopa yli. Käytännössä niitä tilanteita ei juuri tule, koska prätkällä saa useampiin autoihin jo alkukiihdytyksessä sen verran kaulaa, myös 750cc:llä. Paitsi jos sattuu tulemaan esim. tuollainen linkkaamani n. 800hp E30 bemari vastaa kadulla, niin sitten 750cc on jo vaikeuksissa kaikissa vauhdeissa. Eihän niitä +300km/h autoja tietenkään hirveästi ole, mutta on niitä jonkin verran Suomessakin. 600cc:t alkavat jäämään sitten +200km/h vauhdeissa jo tuollaisille 400-500hp autoillekin.
    Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 07.12.2012 klo 14:46.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #473
    Niin varmaan kusiaiset jääkin 400-500hp autolle pitkässä vedossa, kyllähän niillä 220 todellisen jälkeen alkaa kiihtyvyys olla jo hiipunutta, eikä kaikilla kusiaisilla huiput ole paljon yli 250. Ja varmaan sellainen 700-800hp e30 olisikin paha vastus kadulla 275@mile gixerille. Liekkö 100-200km/h:kin paremmin vetää kuin sellainen gixeri (5s 100-200km/h)? Tosin sanoisin kyllä itse, että mieluummin ajaisin 285km/h huiput -00 gixerillä kuin saman tai enemmän rakennetulla e30:lla.

    Meinasin vaan tosiaan, että kova auto se pitää olla joka Suomessa motarivedossa tuollaisen esimerkiksi 00-02 750(osaavalla kuskilla) tiputtaa kyydistä. Sen pitää kiihtyä 250 todellisen jälkeen vielä ihan kunnolla, kun tuollainen gixeri vielä 250-280+ välin junnaa kohtuullisen helposti, toki siinä jo aikaa menee. Ja käytännössähän tuollainen auto sitten myös tappaa sen uuden Bladen tai r1:sen esimerkiksi siinä motarivedossa. Uskoisin että jopa itse pystyisin tuolla nykyisellä 12r:llä pöllyttämään suurimman osan Suomen nopeista autoista motarivedossa tai lentokentällä vaikkapa, vaikken kovin osaava kuski edes ole. Toki on erittäin nopeita autoja, joille sitten jää. Mutta niitä ei Suomessa ole kovin paljon.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 15:04.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  24. #474
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Niin varmaan kusiaiset jääkin 400hp autolle pitkässä vedossa, kyllähän niillä 220 todellisen jälkeen alkaa kiihtyvyys olla jo hiipunutta.

    Ja varmaan sellainen 700-800hp e30 olisikin paha vastus kadulla 275@mile gixerille. Liekkö 100-200km/h:kin paremmin vetää kuin sellainen gixeri (5s 100-200km/h)? Tosin sanoisin kyllä itse, että mieluummin ajaisin 285km/h huiput -00 gixerillä kuin saman tai enemmän rakennetulla e30:lla.
    Se on juurikin tuossa 5s paikkeilla mitä vetää sillä bemarilla 100-200km/h. Paras aika minkä se on lokeista nähnyt on 4,65s, sisältäen 2 vaihtoa. Siinä 10,3s vartin vedossa sillä oli n. 700hp ja silloin 100-200km/h meni 5,6s. Sen jälkeen on nostanut hiukan ahtoa.

    Eihän tuossa muuten mitään ihmeellistä ole, onhan noita rakenneltuja kiihdytysautoja paljon nopeampiakin. Mutta tuo on tosiaan ihan oikea katuauto ja jollain nankangeilla ajettu aika Tietysti eihän tuokaan ole mitään verrattuna Powerkingin Diesel Pickup -kuorma-autolla vetämään 9s aikaan varttimaililla, joka oli sekin katuvehje

    Mutta noin se pääpiirteissään on, 1000cc ja isommilla pyörillä pöllyttää käytännössä kaikki Suomen kaduilta löytyvät autot, melkeinpä vauhdissa kuin vauhdissa, koska ei kuitenkaan pysty ikuisuuksia kelaamaan sitä vauhtia Suomen motareilla. Muutamia poikkeuksia tuohon on, mutta sitten liikutaan jo siellä +1000hp tasoilla autoissa, eli paljon rakennettuja vehkeitä. Toki siitäkin sitten selviää virittämällä pyörääkin vastaavasti..
    Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 07.12.2012 klo 15:08.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #475
    Jeps, eli 100-200km/h olisi vertailukelpoinen, mutta muuten kyllä jäisi gixeri toiseksi. Toisaalta jos ajatusleikkiä haluaa leikkiä, niin 30-40hp dry NOS-sarja kiinni gixeriin, jolloin 300/mile pitäisi olla jo aikalailla haarukassa, niin sitten voisi olla pelin henki taas eri. Tosin tuo vartin loppari kertoo siitä iX-bemarista, että loppunopeus ei ole mitenkään kova vrt. aikaan. Todennäköisesti 750 gixeri madallettuna+putkiviritteisenä ja optimikuskilla, niin loparit menee myös yli 220.

    Niin esim. se Nätyngin Supra on sellainen peli, että jotenkuten oli pysynyt uudehko 1000 gsx-r matkassa jonnekin lähelle 300, sitten mennyt Supra menojaan. Ja suprallahan mailin lopparit on jo lähes 350. +300rwhp turbobusa kyllä jättää vielä Supran katselemaan perävaloja.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 15:14.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  26. #476
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Jeps, eli 100-200km/h olisi vertailukelpoinen, mutta muuten kyllä jäisi gixeri toiseksi. Toisaalta jos ajatusleikkiä haluaa leikkiä, niin 30-40hp dry NOS-sarja kiinni gixeriin, jolloin 300/mile pitäisi olla jo aikalailla haarukassa, niin sitten voisi olla pelin henki taas eri.
    Kyllä. Pyöriä vastaan on helvetin vaikea kilpailla autolla. Se mua usein hämääkin, kun porukka sitten vertailee jotain isolla rahalla rakennettuja autoja vakiopyöriin... Voihan sitä pyörääkin virittää. Helpoimmin juurikin niin, että lyö sen NOS-sarjan kiinni.

    Siltikin vaan kyllästyin pyöriin ja nyt tuo Gixxeri on vaan pääosin seisonut monta vuotta. Kyllä mä sen tiedän, että tuskin mulla on koskaan lähellekään samanlaiseen kiihtyvyyteen yltävää autoa, mutta silti huvittaa nyt vaihteeksi harrastella vähän autojen kanssa. Saa niilläkin ihan hyvät fiilikset kun on sopiva laite. Kyllä mä nautin tolla Subarulla ajelusta tälläkin hetkellä, vaikka siinä ei olekaan (vielä) tarpeeksi tehoa. Hauska laite ajolleen.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  27. #477
    Näinhän se tuppaa olemaan. Kait se on automiehille ollut tietynlainen meriitti piestä vakiopyörä jollakin osa-alueella suorituskyvyssä, ja siitä lähtenyt tuo viritettyihin autoihin vertailu. Moni kuitenkaan ei tajua, miten suuri kuskin rooli on suoraan ajettaessa prätkällä. Pitkä matka on aina siihen , että vaikkapa uudehko 1000gsx-r osaavan kuskin käsissä jää seisomaan, kuin että perus-pertti pari numeroa liian väljissä goretexeissa ja pää pystyssä jää motarilla tulemaan, kun ei gixeri tahdo kiivetäkään edes yli 260 nopeuteen. Tosin, jotka vähänkään enemmän on nopeiden autojen ja prätkien parissa pelannut tietää, miten nopea noin suunnilleen se vakiopyörä sitten onkaan oikeissa käsissä. Itseäni huvittaa esim. youtubevideot, joissa 90% videoista pyörällä ajellaan lepattava t-paita ja farkut jalassa pystyssä. Lopputulos lienee jo siinä kohti selvä. Uskomatonta, että gen1 busallakin kuskista riippuen nopeus maililla 265- lähes 300. Varttimailillakin jotkut ajaa uudella kilokyykyllä/busalla 12-13s väliin.


    Onko tuo Imppu muuten Suomen radoilla tällä hetkellä nopeampi peli kuin se e36 m3, jonka joskus omistit?
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 07.12.2012 klo 15:54.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  28. #478
    Se on tosiaan 10,6s 0-200km/h tuolle gt-r:lle. Onhan tuolla uudella mallilla ajettu lujaakin ringillä.http://www.topspeed.com/cars/car-new...-ar135274.html

    Eikö sillä vanhalla vajaatehollakin ajettu 7:24 märällä radalla.

    Mites noita ratapituuksia on noin monta. Autot ajaa pääasiassa 20,6km, Pyörät 19,1 tai 20,832km.
  29. #479
    Lainaa räme kirjoitti Katso viesti
    Tiedä noista teidä vekottimistanne? 2013 ZR1
    0-100km/h 3,2s
    0-200km/h 10,3s
    0-300km/h 32,6s

    Löytyykö faktaa vai tuntuuko vain että mene kovaa.

    Tästä vielä. Siinä pitäs olla sitten rata-ajoonkin soveltuva vakioauto joka menee 300 maililla. Siis kiihdytysaikojen perusteella. Toivottavasti nähdään Suomessa ZR1 vielä joskus kentällä.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  30.  
  31. #480
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Kait se on automiehille ollut tietynlainen meriitti piestä vakiopyörä jollakin osa-alueella suorituskyvyssä, ja siitä lähtenyt tuo viritettyihin autoihin vertailu.
    Ei oikeita automiehiä kiinnosta tuo kyllä ollenkaan! Koko pyörien ja autojen vertailu keskenään on kokonaisuudessaan täysin idioottimaista puuhaa, joka ei johda koskaan mihinkään.

    Autot ovat autoja , ja pyörät ovat pyöriä. Pääsääntöisesti pyörät ovat nopeampia ja halvempia, ja autot hitaampia ja kalliimpia. Autoilla ajaa kaikki, ja pyörillä harvemmat. On myös olemassa hitaita pyöriä, ja nopeita autoja, sekä kalliita pyöriä, ja halpoja autoja. Kaikki vertailukelpoisia vain omiensa kanssa. The end.

    nimim. Corvette C6 Z06 & Ducati Diavel.
    Same shit, different day.
Sivu: 16 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen