Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Niin varmasti pystyy suurinosa, kun vauhtia riittävän vähän. Mutta ei kovin moni jos vauhtia alkaa olemaan enemmälti.
Miten siitä vette videolta selvisi ettei mopolla pääse mutkia yhtä lujaa? Pääsi "liimarenkailla" 1,5-1,6g sivuttaiskiihtyvyyksiin, ja johan siinä motortrendin testissäkin ducatilla oli parhaillaan päästy 1,58g? Lisäksi keskimääräisessä mutkanopeudessa 1198s pesi ferrari 458 italian, vaikka rata oli melko hidas(streets of willow). Toki asia erikseen kuka ajaa ringillä pyörällä niin kovaa, kun yksi lipsahdus vie hengen tosin hyvät edellytykset siihen on autollakin. Mutta sama kun vertaisi Suomessa ahvenistoon, turva-alueiden puolesta. Ei sielläkään pyörällä kovin kovaa ole menty.
Toki jos et halua perustaa mielipiteitäsi faktoihin, niin OK, jatka vaan tuolla linjalla. Tosin tämä oli viimeinen postaus itseltäni tähän ketjuun, ei voi järkevää keskustelua saada aikaan jos päähänpinttymät ajavat faktojen edelle.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 05.12.2012 klo 17:40.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Sekin kannattaa huomioida, etteivät laitteet aja samalla kaarevuussäteellä, eli prätkällä voi vetää ns mutkat suoriksi.
Tuohon ilmiöön perustui sekin, että sain jo satapiikillä huomautuksen liian suuresta ajonopeudesta kun käännyin T-risteyksestä nopeusrajoitusta noudattaen (60 km/h). Todellisuudessa syy oli se, että takana tulevan mustamaijan kuskia harmitti oman ajoneuvon kankeus.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Niin yhä edelleen mielenkiinnolla odotan vastausta että miten se Biken lukeminen selittää paljon. Onko kyseisen lehden tulokset jotenkin "huonompia" kuin muiden lehtien vai tehdäänkö ne jotenkin muuten perseestä olevilla tavoilla,laitteilla,testaajilla vai mikä se "selitys" on?
Niin varttimailin ajoilla ei Masterbikenkaan titteliä voiteta vaikka Honda jossain olisikin sadasosan tai kaksi ollut jo(i)tain nopeampi. Jos itse joskus olet stripillä käynyt niin tiedät varmaan että sekunninsadasosien heitot suuntaan tai toiseen heittelevät jatkuvasti.
Olisiko Honda muuten vaikka viimeisen 15 vuoden aikana voittanut kuin kertomasi esim. Masterbike-testiä muulloin kuin 2008? Milloin Honda on kuitannut 1000cc-luokan "sporttipyörien kunkku"-tittelin?
Haluatko muuten tietoisesti "ymmärtää" kirjoitukseni väärin vai irroitatko yksittäisiä asioita tahallasi irti itse asiayhteydstä?![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Mutta mutta, se on puheiden perusteella niin helppoa vetää mopolla limitillä ja oikoa mutkat, että auton pitäisi jäädä kuin seisomaan radalla kuin radalla.
Kaiken kaikkian niin turha väittelyn aihe. Mikäli arvio pitäisi antaa perus katukuskien ajotaitojen perusteella, niin ei olisi kovin vaikea valita kummalla ajoneuvolla mennään mutkat keskimäärin kovempaa. Jatkakaa![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
No ohan se selvä et prätkällä vedän kovempaa, koska kolopallossa ei ole kuppipenkkejä. Ei tarvi kovin lujaa vetästä 90 mutkaa ku tippuu penkiltä
Mutta jokainen voi halutessaan käydä ajamassa jonkun tutun rampin motarille vaikka ekaks kotilolla ja sitten prätkällä. Mittaus pitää tietysti suorittaa vaikka RaceChronolla ja mieluummin 5hz ulkoisella sirulla.Veikkaan että siinä moni kyllä oikeasti yllättyy kun alkaa vertaileen nopeuksia...
Mahtaako täällä olevat perusinttäjät edes tietää mikä on prätkällä kantatessa mittarinopeus ja mikä taas on silloin se todellinen nopeus?![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jaa ei kyllä tietääkseni kukaan ole puhunut että superautolla jäisi mutkissa sporttipyörään verrattuna seisomaan? Vaan faktojen valossa siitä, että mutkanopeudessa voimasuhteet on aikalailla 50/50. Tämän viestiketjun aihe edelleenkään ole katukuskien keskimääräinen mutkanopeus, vaan kummalla PYSTYY ajamaan mutkat kovempaa. Mut ilmeisesti kovin vaikea ymmärrettäväksi.
Pakko oli vielä tähän vastata.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Autetaan pyynnöstä miestä mäessä tyhmyytensä todentamisessa.
http://www.cycleworld.com/2009/03/01...e-of-the-year/
http://www.motorcycle-usa.com/9/455/...ackdown-V.aspx
http://www.motorcycle-usa.com/2/5359...09-Awards.aspx
http://www.motorcycle-usa.com/320/20...08-Awards.aspx
http://www.cycleworld.com/2012/08/03...ut-workhorses/
http://www.motorcycle-usa.com/9/1348...-IX-Track.aspx
Tuossa alkuun muutama. Lisää testivoittoja löytyy Britti ja Saku- lehdistöstä eri Blade vuosimalleista.
Viimeksi muokannut: vma; 06.12.2012 klo 02:01.
Äääh, antaa olla. Joskus selittäminen auttaa. Nyt selkeästi ei.
Mitä selittelet. Itse sinä olet noita varttimaili- aikoja ensin esiin tuonut ja siitä nostellut esiin "nöyryyttäjä" pyöriä. Superbike testit yleensä voitetaan ominaisuuksien ja tehon hyvällä yhdistelmällä.
En ole tuonut esiin Hondan 08 voittamaa Masterbike testiä, vaikka niin ehdotteletkin. Yllä on joitain testejä sinulle luettavaksi. Britti, Saku, Spain yms testit jätän sinun itse etsittäväksi jos lisätestejä samoin lopputuloksin huvittaa lukea.
Kun lukee bike lehteä, on ymmärrettävästi ulkona useasta asiasta. Myös superbike testien tuloksista vuosien varrelta.
Viimeksi muokannut: vma; 06.12.2012 klo 01:10.
Niin erothan on kierrosajoissa melko pieniä muutenkin ja eri testeissä riippuu mitä osa-alueita painotetaan eniten. Pelkän masterbiken perusteella kovimman pyörän valitseminen on aika kapeakatseista, vaikka iso testi onkin kyseessä. Mut eihän Honda nimenomaan tossa masterbikessa ole yhtä hyvin tainnut pärjätä pidemmällä aikavälillä mitä vaikka Suzuki tai Kawasaki. Suzuki ainakin vuosituhannen alussa voitti aika tiuhaan ton testin: 2000 gsx-r 750, 2001 gsx-r 1000, 2002 gsx-r 750, 2003 gsx-r 1000. Ja en muista onko myöhemminkin voittanut.
Kuitenkin britti- ja jenkkitesteissä näyttää Blade olleen viime vuosina aika korkealla niinkuin vma:n linkityksistä näkyy.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Noh, tuossa nyt on esim. sellainen käytännön pointti, että esim. ihan normi turbodieseltaximersu vs. kilokyykky kun lähtee perätysten kääntymään liikennevaloista, niin taxikuski lämää heti kurvissa nastan lautaan ja luistonesto yms. hoitaa, että perä pysyy mukana ja silloin mennään. Kyykkykuski voi avata vasta kun mutka on about oiennut. Taxiremsu on sitten jo kaukana.
Yleensäkin mopokuskin tarttee olla hereillä ja oikea pykälä silmässä hitaahkossa vauhdissa. Kiihdytyksen yllätystilanteessa kun ei tartte kauaa kestää, niin se voittanut osapuoli on vetänyt aikalailla kaulaa.
Suoralla kiihdytettäessä, jos mopossa on se oikea pykälä silmässä, ei ole merkitystä sillä mikä normiauto on vastassa. Mopo vie 6-0.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Kai sitä nyt johonkin saisi pystytettyä "Ring King"kekkerit, joissa vedetään
eri säteellä olevaa ympyrää eri vehkeillä ?
Kaljaa, maggaraa, valtavia egoja noloissa tilanteissa....
Perusmeininkiä parhaimmillaan.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuosta saisi irti vain sen kuuluisan sivuttaiskiihtyvyyden. Todellisen nopeuden selvittämiseksi pitäisi rakentaa eri asteisia mutkia eri levyisille ajorajoille ja voittaja on se, joka etenee nopeimmin mutkan alussa ja lopussa olevien mittauspisteiden välisen matkan.
Sopivalla tiegeometrialla uskallan helposti haastaa F1:n mutkanopeusmittaukseen (mutkat jotka voi vetää suoraan prätkällä). Toisaalta on myös lienee päivänselvää, että kun prätkän ja auton todelliset kaartosäteet alkavat olla samaa tasoa vie silloin se, joka saavuttaa suurimman sivuttaiskiihtyvyyden - siis siipiauton tapauksessa aina auto ja katulaillisilla laitteilla vähän miten sattuu.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Niin, mutkia on monenlaisia ja toiset mopot pärjää paremmin kuin toiset... Taitaa tehdä tiukkaa monella autolla jos laitetaan vastaan kukkakeppi ajamaan piikkisellä kisapyörällä tai sitten jollain kisa supermotolla kunnon syheröön. Ja sit kun laitetaan riittävän loiva mutka niin nämä pikkumopot eivä kulje enään tarpeeksi lujaa. Aina ei voi voittaa![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Nimenomaan näin. Minun alle 200hp autoilla täyskiihdytyksessä vaikka 80-130, ei tarvitse olla vielä kummoinen pyörä että isoimmalla vaihteella menee karkuun. Oikeastaan 600cc kyykylläkään ei tarvitse isoimmalla vaihteella vääntää kaasua edes pohjaan tuossa vertailussa. Pari milliä kahvasta, niin jo pysytään matkassa.
Oikeastaan yllätyin kun zx6r:llä vuosia vuosia sitten ajelin kaverin perässä(se 150hp autolla), pitkään veti suoralla kaasu pohjassa. Kuitenkaan edes kusiaisella perässä ajellessa tuota kiihtyvyyttä ei huomannut sellaiseksi, että olisi 6-vaihteella tarvinnut yli puolen kaasun kääntää, ei ehkä edes sitäkään. Parikin milliä jos kahvaa väänsi niin alko takavalot lähentyä. Ehkä 300hp auto, niin olisi kusiaisella saanut jo isoimmalla vaihteella lyödä kaasun pohjaan.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 06.12.2012 klo 16:06.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
[QUOTE=SMRacing;6124215]Onko sinulla sitten tiedossa paljonko sillä corvetella menee tuo 250-300 väli? Ei vaan iskostu minun päähän että jos 0-200 menee varmaan 10sekuntiin tai alle? Niin mailin nopeus silti vain 298. Kyllä siinä taitaa corvetellakin mennä aikaa kiitettävästi. Bugatti Veyronilla tuo 250-300km/h kestää 6,5 sekuntia, eli noin 2 sekuntia nopeammin kuin vakio s1000rr. Epäilen edelleen sitä takavalonnäyttöä, näin faktojen valossa. Ja todennäköisesti bemari lähtee karkuun, kun 250 lyödään hanat auki. Näin faktojen valossa. Toki sanoit että asialla ei ole mitään merkitystä, mutta oletuksesi taitaa olla kovin väärä.
Täällä on muutamalla tyypillä todella kova tarve morkata pyörien suorituskykyä, oli aihe mikä tahansa. Ja ylistää auton suorituskykyä mainoslappusen tms perusteella. Laittakaa nyt hyvät miehet edes perustelut noille viesteillenne.
Totuus nyt vaan on se, että z06 corvetella kun ilman ahdinta lyödään isompaa vaihdetta sisään, niin näköyhteys Hayabusaan on katkennut jo aikoja sitten. Voi toki näkyä vielä peilistä pienenä pisteenä. 40sekunnin kiihdyttämisen jälkeen busa liikkuu noin 40km/h kovemmalla nopeudella.
Sama on mutkanopeuksien osalta, vaikka faktojen valoissa on osoitettu pyörän keskimääräisesti pärjäävän siivettömälle superautolle mutkanopeuksissa, niin silti kerrotaan että auto on nopeampi.[/QUOTE http://www.fastestlaps.com/cars/chev...vette_zr1.html
200-300 reilu 22 s.
Viimeksi muokannut: ozzies; 06.12.2012 klo 18:28.
jami
Tuossa olis Laguna Secasta kierrosaikoja, radalla pitäs olla turva-alueet kunnossa. Eihän nämä suoraan mutkanopeudesta totuutta kerro eikä ole täysin vertailukelpoisia monestakin syystä mutta suuntaa-antavia kuitenkin. Koppiautolle näyttäisi tulevan pataan selvästi.
http://www.fastestlaps.com/tracks/laguna_seca.html
http://www.asphaltandrubber.com/raci...una-seca-2012/
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
http://www.trackpedia.com/wiki/Mazda_Laguna_Seca tuossa vielä yksi lista.
http://www.corvetteracing.com/cars/c...ges/C6-R_4.jpg
Tuo corvette lienee lasketaan koppiautoksi, tosin onhan siinä takaspoileri joka taisi olla näissä vertailuissa kielletty ;) 1:17.285 kierrosaika vs. mopojen ~1:20 nopeimmat
http://www.corvetteracing.com/2012-specifications.shtml näkyisi olevan vain 491 hp vetessä tehoa, tosin en tiedä minkä vuotisella tuo 1:17 on ajettu
Viimeksi muokannut: jyk4; 06.12.2012 klo 19:01.
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Pitkään saa kyllä peiliin katsella.
Viime kesänä testailtiin että 600hv/1250kg impun kanssa joutuu kilosella K6 pudottamaan jo pari pykälää pienemmälle maantievauhdeista tai suparu poistuu. Silloin on perus Gallardot jo aika paperia...
Ja mitä tulee Tylyn M5 kokemuksiin niin aika samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Meidän mamman XT-Foresterilla pöllytttää E39 M5 joka kerta valoista, mutta 120km/h jälkeen bemmin menee ohi ja häipyy. Paljon paremmin bemmi menee kovissa vauhdeissa mitä uskoisi, varsinkin ensi puraisulla. Se on hieman kuin busat, eli sellainen rauhallinen pötkäle joka vaan menee. Bemmi menee vielä aika kivuttomasti ja elettömästi lujissa vauhdeissa, siinä missä suparuista alkaa kattolistat ja muut osat lennellä vittuun kun vauhtia on yli 270km/h.![]()
Supermoto
Kyllä sillä M5:llä pääsee valoistakin yllättävän hyvin kun harjoittelee hieman. Ihan hyvä nyrkkisääntö on se, että 2000rpm kierrokset (eli ihan pintakaasulla) ja suoraan jalka syrjään kytkimeltä, ja siitä sitten annostelee kaasua niin, ettei sudi liikaa. Tuolla tavalla pääsin sen 4,69s 0-100km/h, siinä taitais Foresterit jäädä valoistakinMenis se vielä selkeesti allekin tuon 4,69s jos vaan pääsis kunnolla kaasulle jo ykkösellä, ihan varmasti alle 4,5s.. Kunnon renkailla onnistuisi.
Samaa mieltä tuosta, että se on nimenomaan koviin vauhteihin ja suoralle tehty tuo M5, ei se mikään armoton mutkahirmu kyllä ole, vaikka toki normiauton pöllyttää sielläkin.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Suhteettoman kovakulkuinen se kyllä sittenkin on mielestäni, jos uudempaan m5 ja m6 vertaa. Ei nyt hirveästi ole autolehtiä tullut luettua mutta jonkin verran kuitenkin.
Sport Auton 0-300-0 testissä vuonna 2010 Papenburgissa(ovaali testirata) m3 gts(450hp)_:
0-280km/h 54,3s ja maininta (It won't do 300 km/h...)
Ja huippunopeuksia:
309 km/h - BMW M6 507PS/1785 kg (AMS, Nardo 2007)
305 km/h - BMW E60 M5 Touring 507PS/1963 kg (Autobild)
Papenburg ja Nardo nyt taitavat lähes ainoita isoja ovaaleja olla Euroopassa, jossa voidaan vetää luukku auki niin pitkään kuin vehkeet kestää. Käsittääkseni tuota e60 sarjaa ja myös m6 pidetään melkoisen aerodynaamisena pakkauksena, tehoa yli 100hp enemmän kuin e39:ssä, ilmoitetut nopeudet 330 luokkaa, ja silti todelliset huippunopeudet eivät olisi paljon enemmän. Mut niinkuin sanoin, ei ole kynnyskysymys minulle, mutta suhteettoman kovakulkuinen peli silti spekseihin nähden. Nuo e60 m5 ja m6 menee muuten mailillakin ~270 todellista(n.300 mittariin). Oliko putkiviritteisenä vähän ylikin.
Niin eikä kannata tästä viestistä herneitä vetää nenään, kunhan ihmettelin.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 06.12.2012 klo 23:02.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Juu ei tuo mun auto olis hirveesti jääny uudemmalle M5:lle 0-100km/h, 100-200km/h eikä varttimailillakaan eroa ole kuin joku 0,5s. Tehoero lienee vähän päälle 70hp mutta mun auto painoi n. 100kg vähemmän kuin uudempi. About 40kg lähti kun vaihtoi sen helvetin painavan orkkisputkiston ja vaimentajat. E39:ssä muuten tehot ja väännöt on sinne 5500 rpm saakka selvästi E60:stä edelle, eli siinä on sitten enemmän kierroskone. E39 vetää alhaalta saakka.
Kyllähän sitä vastaavaa epäilyä oli bemari-forumillakin, mutta loppui siihen, kun kävin vetäsemässä Alastarossa sen varttimailin (13.00). Meni niin selkeesti kovempaa kuin muut oli E39 M5:llä tässä maassa päässy.. Moni kun ajoi niillä jopa yli 14s aikoja ja "parhaatkin" taisi olla siellä 13,6-13,7s paikkeilla. Jenkeissä ovat toki vetäneet vakiohkoillakin 12s puolelle kunnon pidolla. Samoilla modeilla kun mulla on parhaat vetäny siellä 12,5s, kunnon kiihdyttelyyn sopivat renkaat tietty vaatii.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jeps, no onhan se varmasti hyvä yksilökin pitänyt olla.
Mutta keskimäärin kenttäajoissa jo tuo e60 on selvästi nopeampi kuin e39. Niitä on niin monta nähty siellä, e39:t menee yleensä 250 kahta puolta ja e60 270 pintaan, toki rajoitin pitää olla poistettu.
Kentällä alkaa jo tuo huipputeho/aerodynamiikka enemmän puhua kuin vartilla, vai mitä olet mieltä?
http://www.youtube.com/watch?v=QPyVQTDtfwc
Suomesta löytyi pari videota jonkun ajoista Lappeenrannasta, matka siis tuolloin vielä se 1800m käsittääkseni. Tarkka mittari kyllä näyttää tuossakin yksilössä olevan. Tuo on varmaan vakiopeli.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Juu, uskoisin, että se E60 on juurikin about sen kympin nopeampi maililla kuin vähän duunattu E39 M5, jollainen mulla oli. Kyllä se sen 260km/h ottaisi mailille, koska heikkotehoisimmilla ja vähemmän duunatuilla on taidettu tässäkin maassa ajaa sinne 255km/h paikkeille.
Tuossa linkkaamassasi videossa on yksi näitä vähän enemmän ajettuja ja alle vakiotehoisia M5:a. Noin 360hp dynottu tuosta ja varttimaili meni yli 14s. Ihmettelin kyllä silloin kun ko. tyyppi kävi vetämässä, että miksi ei kulje.. Jotain häikkäähän tuossakin kyllä on noilla tehoilla ja ajoilla, ei voi olla pelkästään kuskista kiinni.
Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 06.12.2012 klo 23:24.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Varmaan myös huippunopeuseroa luulisi olevan jonkin verran, kun tuolla 1,5km kohdilla alkaa jo sitä nopeuseroa olla selvästi? Huipputeho kuitenkin merkkaa aika paljon, jos kierrokset vaan osuvat sopivasti suurimmalla vaihteella oikealle alueelle silloinkun ilmanvastus alkaa voittamaan työntövoimaa. Ja sitä tehoahan vakiovehkeistä puhuttaessa pitäisi olla e60:ssa tai m6:ssa n.25% enemmän kuin e39? Toki siihen sinun piristettyyn verrattuna ei sillälailla, mutta puhuit aiemmin vakionkin menevän 300.
Joo kyllä minäkin katselin tuota videon auton menoa, että heikosti kulkee, kun matkaakin 1,8km. Ei lopussa tupannut oikeen enää kiihtymään. Onhan siellä sitten hevosia laitumelle lähtenyt jokunen kymmen. Toki kyllähän dynoissakin melkoisia eroja on. Niin eihän se ainakaan tuolla kentällä paljon kuskista kiinni ole, kun matkaa vetää on aika rutkasti ja lähdön merkitys olematon.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 06.12.2012 klo 23:27.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Ei ne mitään pelkkiä minun puheitani ole, vaan monessa paikassa on ihan ilmoitettukin, että ehjä vakio ottaa ilman rajoittimia n. 300km/h. Kyllä se hyvin lähelle sen ottaakin mitä porukka on itse kokeillut ja raportoinut, osunee hyvin välitykset ja tehoalueet tuohon. Turha sun on tuota enempää pohtia kun niin se vaan nyt on.
Viimeksi muokannut: Tylyttäjä; 06.12.2012 klo 23:35.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***