Sivu: 32 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1544:sta
  1. #931
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Mitäs jos kyselisitte joltain jälleenmyyjältä? Käsikirjalle löytyy muistaakseni ihan varaosanumerokin.. Meinaan vaan kun ei ole ikinä mitään valmistenumeroita kyselty kun olen jälleenmyyjältä varaosia tilannut..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  2. #932
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Mitäs jos kyselisitte joltain jälleenmyyjältä? Käsikirjalle löytyy muistaakseni ihan varaosanumerokin.. Meinaan vaan kun ei ole ikinä mitään valmistenumeroita kyselty kun olen jälleenmyyjältä varaosia tilannut..
    Tosi hyvä idea, kiitos.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  3. #933
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Tosi hyvä idea, kiitos.
    Kysyin jo R.M Heinolta.. pyysivät sielläkin valmistenumeroa, tilaisivat sen Suzukilta.. joten..?? No, vois kokeilla vielä joltain muulta jälleenmyyjältä..
  4. #934
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Kysyin jo R.M Heinolta.. pyysivät sielläkin valmistenumeroa, tilaisivat sen Suzukilta.. joten..?? No, vois kokeilla vielä joltain muulta jälleenmyyjältä..
    Frank Nyman / Mika Ståhlberg
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  5. #935
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Frank Nyman / Mika Ståhlberg
    Hyvä hyvä! Kokeillaan.. Kiitti
  6. #936
    Huomasin eilen, että pyörä nykii jonkin verran tasakaasulla ajettaessa (kiekat noin 2000 - 3500 välillä). Tekee samaa molemmilla modeilla (A, B). Maantienopeuksissa tätä ei huomaa. Lisäksi pyörän joutokäynti aaltoilee 1100 - 2000 kiekan välimaastossa paikoitellen, esim. liikennevaloissa. Onkohan toi normaalia käytöstä? Ymmärsin, että Kingin pitäisi olla suht. ok säädöissä alunperin

    Mopo on vakiokuntoinen ja viikon päästä olisi tarkoitus kiikuttaa Autopajan säädettäväksi. Mutta säätäminenhän ei auta jos jokin muu on pielessä.. vinkkejä?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  7. #937
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Ei kun; halusi saada valmistenumeron jotta voisi tarkistaa onko heidän maahantuoma.. ja kun ei ole, niin sitä käsikirjaa ei heru.. ei sitten millään! Joten paskaa toimintaa.. ei vaan esim. Yamahalla kyselleet mitään, kun heiltä joskus kyselin ko. käsikirjaa kysellyt kadonneen tilalle!
    No sit Bongaisin jonkun heidän tuoman pyörän ja luvalla kysyisin VIN nron tuon soiton verran lainaan
    Ei iso rikos
  8. #938
    Lainaa Matva kirjoitti Katso viesti
    No sit Bongaisin jonkun heidän tuoman pyörän ja luvalla kysyisin VIN nron tuon soiton verran lainaan
    Ei iso rikos
    Hyvä pointti!!
  9. #939
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Huomasin eilen, että pyörä nykii jonkin verran tasakaasulla ajettaessa (kiekat noin 2000 - 3500 välillä). Tekee samaa molemmilla modeilla (A, B). Maantienopeuksissa tätä ei huomaa. Lisäksi pyörän joutokäynti aaltoilee 1100 - 2000 kiekan välimaastossa paikoitellen, esim. liikennevaloissa. Onkohan toi normaalia käytöstä? Ymmärsin, että Kingin pitäisi olla suht. ok säädöissä alunperin

    Mopo on vakiokuntoinen ja viikon päästä olisi tarkoitus kiikuttaa Autopajan säädettäväksi. Mutta säätäminenhän ei auta jos jokin muu on pielessä.. vinkkejä?
    Kaverin fillari tekee samaa, syystä ei tietoa! Jos ja kun olet käyttänyt penkissä (Samilla), niin laittaisitko tietoa et auttoiko?
  10. #940
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Kaverin fillari tekee samaa, syystä ei tietoa! Jos ja kun olet käyttänyt penkissä (Samilla), niin laittaisitko tietoa et auttoiko?
    Ei oo normaalia, kumpikaan. Sami toki luultavimmin voi auttaa. Nykimiseen voisi olla syy ketjuissa; paljon ajettu (?), mutta tyhjäkäynnin soutaminen on ihan tuntematon juttu.
    Viimeksi muokannut: seku; 01.09.2012 klo 14:38. Syy: typo
    ... jotain piti muistaa
  11. #941
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Kaverin fillari tekee samaa, syystä ei tietoa! Jos ja kun olet käyttänyt penkissä (Samilla), niin laittaisitko tietoa et auttoiko?
    Palaan asiaan kun fillari on säädetty

    Ketjut saattaa tosin olla myös aavistuksen liian löysät ja kun kaasu on herkkä, niin voipi aiheuttaa ko. efektin.

    Aaltoilevaa tyhjäkäyntiä ei esiintynyt enää tänään, joten oikeniskohan tuo pikkuhiljaa. En sitten tiedä vaikuttaako se, että pyörällä oli ajettu tänä kesänä vain sellaiset pari kilsaa ennen kuin sen ostin viikko takaperin. Nyt tosin on tullut jo tonni päälle.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  12. #942
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Ei kun; halusi saada valmistenumeron jotta voisi tarkistaa onko heidän maahantuoma.. ja kun ei ole, niin sitä käsikirjaa ei heru.. ei sitten millään! Joten paskaa toimintaa.. ei vaan esim. Yamahalla kyselleet mitään, kun heiltä joskus kyselin ko. käsikirjaa kysellyt kadonneen tilalle!
    joo mäkin kysyin -08 kinkiin kirjaa s-postilla ja tuli vastaus lähetä rungon numero jotta voi tarkistaa vuosimallin no vastasin että mähän sanoin että -08 eipä ole tullut vastausta
    taitaa seuraava pyörä olla joku muu kuin sukisuki
    b-king -08
  13. #943
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    joo mäkin kysyin -08 kinkiin kirjaa s-postilla ja tuli vastaus lähetä rungon numero jotta voi tarkistaa vuosimallin no vastasin että mähän sanoin että -08 eipä ole tullut vastausta
    taitaa seuraava pyörä olla joku muu kuin sukisuki
    On se kumma, kun multa ei kysytty mitään. Pahoittelivat vaan, että vähän hitaasti vastasivat sähköpostiini. Vastasivat kuitenkin vuorokauden sisällä ja kirja tuli parissa päivässä.
  14. #944
    Lainaa nikor kirjoitti Katso viesti
    On se kumma, kun multa ei kysytty mitään. Pahoittelivat vaan, että vähän hitaasti vastasivat sähköpostiini. Vastasivat kuitenkin vuorokauden sisällä ja kirja tuli parissa päivässä.
    Olisikohan niin, että sun viestin on sattunut lukemaan joku järkevä.. eli siis joka ymmärtää, että kaikkia Suzuki asiakkaita kannattaa palvella...

    Pitäis varmaan kysellä, että onko toi lapsellisuus Suzuki Finlandin aikaan saanoksia vai Suzuki International Europe ohje? Ei toi sääntö ainakaan Japanista asti voi tulla
  15. #945
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Olisikohan niin, että sun viestin on sattunut lukemaan joku järkevä.. eli siis joka ymmärtää, että kaikkia Suzuki asiakkaita kannattaa palvella...

    Pitäis varmaan kysellä, että onko toi lapsellisuus Suzuki Finlandin aikaan saanoksia vai Suzuki International Europe ohje? Ei toi sääntö ainakaan Japanista asti voi tulla
    jos alkaisi lähettämään kerran päivässä kyselyä kirjasta
    b-king -08
  16. #946
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Ei kun; halusi saada valmistenumeron jotta voisi tarkistaa onko heidän maahantuoma.. ja kun ei ole, niin sitä käsikirjaa ei heru.. ei sitten millään! Joten paskaa toimintaa.. ei vaan esim. Yamahalla kyselleet mitään, kun heiltä joskus kyselin ko. käsikirjaa kysellyt kadonneen tilalle!
    Haiskahtaa hieman 90-lukulaiselta Ekströmin perinnöltä .

    Vastaavanlainen sirkus aikanaan työkonepuolella lasahti oikein kunnolla
    omiin housuihin ja ihan kenkiin saakka.

    Perinteitä ja periaatteita kannattaa kyllä kunnioittaa ja vaalia,
    mutta yleisesti ottaen.... nykyisille ja potentiaalisille tuleville asiakkaille
    viljeleminen kantaa omanlaisensa sadon varsin..... niin no ,
    omalla tavallaan tehokkaasti ja tuottoisasti .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17. #947
    Nyt on mopo säädetty (177,8Hp/146Nm) ja mielestäni ihan buenot arvot vakiolle

    En huomannut enää nykimistä tasasella kaasulla ja kone tuntuu käyvän hienosti. Isot Kiitokset Samille
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  18. #948
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on mopo säädetty (177,8Hp/146Nm) ja mielestäni ihan buenot arvot vakiolle

    En huomannut enää nykimistä tasasella kaasulla ja kone tuntuu käyvän hienosti. Isot Kiitokset Samille
    Hieno homma! Kyllä Sami osaa.. säädätin aiemman fillarini (Yammu FZ1-N) kera PCV:n myös Samilla ja helvatin hyvä tuli!

    Täytyy "passittaa" kaveri käymään Samilla ja voisihan sitä omankin kingin säädättää vaikkei siinä mitään vikaa sinänsä olekaan, mut ehkä siitä tulis entistä parempi, jos se nyt yleensä on mahdollista
  19. #949
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on mopo säädetty (177,8Hp/146Nm) ja mielestäni ihan buenot arvot vakiolle
    Olisko Samin penkki vähän "optimistinen"? Toki Sami on huippuosaaja! Ootte te nuoret hurjapäisiä. Kingi on ainoo pyörä, jolla en oo uskaltanut vääntää tuppia nurin. Tassu tahtoo tahattomasti nousta, vaikka kiertää vähän maltillisemminkin ja vaikka olen penkittänyt Fasut, en ole kokenut sitä Kingillä tarpeelliseksi. Sliparit olen vaihdattanut ja samalla pyörä keveni merkittävästi. Hengitystä myös helpotettiin.

    Papalle se riitti. On kiva tietää, että omistaa pyörän, joka selvästi ylittää kuskin kyvyt, äärirajoillaan. On se vaan semmonen naku, että pysyy tallissa, vaikka muu kalusto vielä joskus vaihtuisikin.
    ... jotain piti muistaa
  20. #950
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    ^Mitäs teitte hengitykselle?
    exxtatic
  21. #951
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    ^Mitäs teitte hengitykselle?
    Ite en mitään vaihtanu, mutta pajalla vaihtoivat suodatintyyppiä. On mukamas merkitystä vakioihin.
    Painoa lähti kertoman mukaan niin, etten täällä viitti esittää. Valehtelijaksi väitettäisiin. On kummaa, että kilpitelineetkin pitää olla raakaa rautaa. Iso pino on vakiokamaa säilöttynä ullakolla. En punninnu.
    ... jotain piti muistaa
  22. #952
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    ^Mitäs teitte hengitykselle?
    Omalla kohdallani kaikki muu jätettiin vakioksi lukuunottamatta putkiston läppiä, jotka jätettiin auki.

    Mielestäni ääni on nyt aavistuksen miehekkäämpi matalilla kierroksilla ja vakiopöntöillä
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  23. #953
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Ite en mitään vaihtanu, mutta pajalla vaihtoivat suodatintyyppiä. On mukamas merkitystä vakioihin.
    Ei kai mitään K&N filttereitä laitettu?
    Monet ei halua sellaisia vaihdettavan koska niistä kuulemma tulee läpi kaikki rottia pienemmät!! Mutta mene ja tiedä nyt näistä aina...
  24. #954
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni ääni on nyt aavistuksen miehekkäämpi matalilla kierroksilla ja vakiopöntöillä
    Yoshimura murisee moottorijarrutuksessa todella makeasti. Kun killerit on paikoillaan, on desibelit muuten normitasoa.
    ... jotain piti muistaa
  25. #955
    Onko parempaa tietoa asiasta...kun jättää avaimen virtalukkoon joksikin aikaa niin sen jälkeen on käytettävä avain pois virtalukosta tai käytettävä ohjauslukko asennossa jotta saa virrat päälle..onko siis ominaisuus vai vika?
  26. #956
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 1340 kirjoitti Katso viesti
    Onko parempaa tietoa asiasta...kun jättää avaimen virtalukkoon joksikin aikaa niin sen jälkeen on käytettävä avain pois virtalukosta tai käytettävä ohjauslukko asennossa jotta saa virrat päälle..onko siis ominaisuus vai vika?
    Muita murheita mulla ei ole virtalukon kanssa ollut, kun että avain kesti vain 65tkm, sen jälkeen ei tahtonut millään saada stongaa lukkoon, ON/OFF sentään toimi. Otin sitten käyttöön vara-avaimen, se toimii kunnolla. Jos tolla menis seuraavat 60t
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  27. #957
    Lainaa 1340 kirjoitti Katso viesti
    Ei kai mitään K&N filttereitä laitettu?
    Monet ei halua sellaisia vaihdettavan koska niistä kuulemma tulee läpi kaikki rottia pienemmät!! Mutta mene ja tiedä nyt näistä aina...
    En vaihtaisi normisuodatinta vapariin ilman kunnon säätöjä... saattaa alkaa käymään liian laihalla!!!
  28. #958
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Yoshimura murisee moottorijarrutuksessa todella makeasti. Kun killerit on paikoillaan, on desibelit muuten normitasoa.
    Devilin slipareillakin murisee todella makeesti.. ja paukahtelee sopivasti
  29. #959
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Olisko Samin penkki vähän "optimistinen"? Toki Sami on huippuosaaja! Ootte te nuoret hurjapäisiä. Kingi on ainoo pyörä, jolla en oo uskaltanut vääntää tuppia nurin. Tassu tahtoo tahattomasti nousta, vaikka kiertää vähän maltillisemminkin ja vaikka olen penkittänyt Fasut, en ole kokenut sitä Kingillä tarpeelliseksi. Sliparit olen vaihdattanut ja samalla pyörä keveni merkittävästi. Hengitystä myös helpotettiin.

    Papalle se riitti. On kiva tietää, että omistaa pyörän, joka selvästi ylittää kuskin kyvyt, äärirajoillaan. On se vaan semmonen naku, että pysyy tallissa, vaikka muu kalusto vielä joskus vaihtuisikin.
    Noi Samin mittaukset on nimenomaan oikeuden mukaiset.. Monen muu penkittäjän tehoilmoitukset ovat liian suuret.. ikävä kyllä!

    Tuo n. 178 hp lienee koneteho eikä takarengasteho.. Näin ollen on kyllä línjassa todellisuuden kanssa. Vakion tehot ei yleensä ole sitä mitä tehdas lupaa..

    ps. kuten toisessa viestissä laitoin, niin en ihan heti heittäisi normi suodattimen tilalle vaparia (vapaavirtasuodatinta) ilman että pyörä säädetään niille -> saattaa alkaa kone käymään liian laihalla.
  30.  
  31. #960
    Palataas taas tähän nykimisongelmaan.... Koneen epätasainen käynti tyhjäkäynnillä ja tasakaasulla paheni loppujen lopuksi, niin paljon, että sillä hädin tuskin pystyi enää ajamaan. Ongelma korjaantui sillä, että ohjelmallisesti pois suljettiin lambdan käyttö. Nyt Kingi toimii tosi nätisti eikä huopaavaa käyntiä enää esiinny Tämä tiedoksi jos jollakulla joskus esiintyy vastaavia ongelmia. Ilmeisesti lambdan häiriöt mopomaailmassa ovat melko harvinaisia eikä tätä heti osattu epäillä.

    Lisäksi pakko vielä kehaista Kingin motariominaisuuksia, esim. 120km/h vauhdissa tuntuu, että tässähän voisi jopa laittaa tupakaksi En muista, että aiemmilla mopoillani ajaminen olisi ollut yhtä rentoa ko. vauhdeissa (120-140)
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Sivu: 32 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen