Sivu: 31 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 1544:sta
    Nyt on Kingi ostettu ja ensimmäiset 400 km takana ja tänään vielä toiset 400, niin pääsee kotitalliin puunaamaan. Yllättävän tukeva nakuksi eikä tuuli juuri haittaa vaikka marssinopeus onkin siellä 120-140 välissä. Itseasiassa tuo oli yllättävä piirre, mutta positiivisessa mielessä

Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen

Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on Kingi ostettu ja ensimmäiset 400 km takana ja tänään vielä toiset 400, niin pääsee kotitalliin puunaamaan. Yllättävän tukeva nakuksi eikä tuuli juuri haittaa vaikka marssinopeus onkin siellä 120-140 välissä. Itseasiassa tuo oli yllättävä piirre, mutta positiivisessa mielessä

Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen

Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?
    Frendiltä löytyis valkoinen bagster tankkinahka Kingiin. Muun värisiä voi kysellä Maukalta Jutako Oy:stä.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    juu, mulla olis valkoinen B-Kingin bagsterin tankkinahka joutilaana...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Frendiltä löytyis valkoinen bagster tankkinahka Kingiin. Muun värisiä voi kysellä Maukalta Jutako Oy:stä.
    Kiitos vinkistä!

Mopo on hopea/musta, joten valkoinen saattaa olla turhan kirjava väri. Sopiiko Kingin bagsteriin kaikki Bagsterin laukut? Yritin netistä haravoida esimerkkikuvia, mutta aika heikosti näyttäs löytyvän
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä!

Mopo on hopea/musta, joten valkoinen saattaa olla turhan kirjava väri. Sopiiko Kingin bagsteriin kaikki Bagsterin laukut? Yritin netistä haravoida esimerkkikuvia, mutta aika heikosti näyttäs löytyvän
    Sitten vaan Maukalle tilausta

Ei todellakaan sovi kaikki bagsterit, itse asiassa aika harva sopii. Muutama kesä sitten käytiin noita tr3:n kanssa oikein urakalla sovittamassa. Ongelmahan on se, että suurin osa laukuista tulee Kingissä aivan liikaa taakse/alas.

Jos pieni laukku (tyyliin lompakolle ja 2 puolen litran pullolle) riittää, niin Tweety on loistava. Isommista laukuista ainoa riittävän eteen tuleva oli Cross-R, jossa on säädettävät kiinnityspisteet. Sitä kiinnikettäkin tosin joutui hieman modaamaan (metallisolkia piti tuoda lähemmäs toisiaan), että istui tankkinahkaan kunnolla.

Voisin tosta omasta Cross-R -laukustani itse asiassa luopua, koska tulee nykyään tehtyä pidemmät reissut Tweetyn ja takalaukun (Bagsterin Whoppa Bag) kanssa. Ja silloin hädässä just ennen reissuunlähtöä ei ollut mustaa Cross-R:ää niin piti ostaa tollanen musta-harmaa.. Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KenKen kirjoitti Katso viesti
    Moi, Ajattelin vaa mikä on B-Kingin vakio rattaat ovat?
    43/18

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Sitten vaan Maukalle tilausta

Ei todellakaan sovi kaikki bagsterit, itse asiassa aika harva sopii. Muutama kesä sitten käytiin noita tr3:n kanssa oikein urakalla sovittamassa. Ongelmahan on se, että suurin osa laukuista tulee Kingissä aivan liikaa taakse/alas.

Jos pieni laukku (tyyliin lompakolle ja 2 puolen litran pullolle) riittää, niin Tweety on loistava. Isommista laukuista ainoa riittävän eteen tuleva oli Cross-R, jossa on säädettävät kiinnityspisteet. Sitä kiinnikettäkin tosin joutui hieman modaamaan (metallisolkia piti tuoda lähemmäs toisiaan), että istui tankkinahkaan kunnolla.

Voisin tosta omasta Cross-R -laukustani itse asiassa luopua, koska tulee nykyään tehtyä pidemmät reissut Tweetyn ja takalaukun (Bagsterin Whoppa Bag) kanssa. Ja silloin hädässä just ennen reissuunlähtöä ei ollut mustaa Cross-R:ää niin piti ostaa tollanen musta-harmaa.. Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu
    Ok, hyvä tietää! Mulla on jo yks laukku, mutta ei tainnut olla mikään mainitsemistasi. Lähden nyt cruisaan takas etelään ja laitan vaikka privaa jossain vaiheessa, niin voisin tulla katsastamaan noita livenä.
    Olisiko kennelläkään "heittää" B-Kingin omistajan käsikirjaa suomeksi?
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    mulla semmonen kyllä löytyy muttei "heittää", mitä sivuja kaipailet?
    exxtatic
    43/18
    Joku oli sitä mieltä,että 18->17 korjaa samalla mittarivirheen. Silloin ei ottas pyörän nopeudesta, vaan jotenkin laatikosta. Mistä toi nopeus mittaristolle kingissä välitetään?
    ... jotain piti muistaa
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Joku oli sitä mieltä,että 18->17 korjaa samalla mittarivirheen. Silloin ei ottas pyörän nopeudesta, vaan jotenkin laatikosta. Mistä toi nopeus mittaristolle kingissä välitetään?
    Siellä eturattaan tuntumassa on anturi. Eikös tuo eturattaan pienentäminen vaan suurenna mittarivirhettä? Koska sehän näyttää jo vakiona liikaa, ja pienemmällä eturattaalla sen pitäis pyöriä saman nopeuden saavuttamiseksi vielä kovempaa - eli entistä isompi lukema mittarissa..

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Ei vaan 18 > 19.. Muuten mittari kusettaa vielä enemmän..
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    mulla semmonen kyllä löytyy muttei "heittää", mitä sivuja kaipailet?

Kaipailen koko helvatan kirjaa Ei olis sähköisenä/skannattuna?
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Ei vaan 18 > 19.. Muuten mittari kusettaa vielä enemmän..
    ... ja sit se olis jo kaikkien kusetuksien kusetus, ku se nytkin on 107/120. Olette ilmeisen oikeassa, että suurentaahan sitä pitäs, mutta muut vaikutukset taitais olla enempi negatiivisia, piikkejä lisättäessä. Esim 5/6-vaihteiden ero tuntuu jo nyt epämääräseltä ja sit sekin olis vielä oudompi.
    ... jotain piti muistaa
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    ^^Kuhan pääsen täältä pietarista niin voin koettaa kattoo saisko sen mitenkään järkevästi, epäilen.

Jenkkifoorumilla oli speedohealeristä asiaa,
    http://www.suzukib-king.org/t5710-sp...ghlight=speedo
    exxtatic
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Kaipailen koko helvatan kirjaa Ei olis sähköisenä/skannattuna?
    Tilasin keväällä suzukilta A4:ille tulostetun ja niitatun "kirjan". Hinta tais olla 20e postiennakolla. Alkuperäisiä kirjoja heillä ei ollut tarjota.
    Lainaa nikor kirjoitti Katso viesti
    Tilasin keväällä suzukilta A4:ille tulostetun ja niitatun "kirjan". Hinta tais olla 20e postiennakolla. Alkuperäisiä kirjoja heillä ei ollut tarjota.
    Siis ihan viralliselta Suzukin maahantuojalta.. Mulla on harmaatuonti fillari... olen kuullut etteivät suostu myymään??
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    ^^Kuhan pääsen täältä pietarista niin voin koettaa kattoo saisko sen mitenkään järkevästi, epäilen.

Jenkkifoorumilla oli speedohealeristä asiaa,
    http://www.suzukib-king.org/t5710-sp...ghlight=speedo
    nikor tuossa heitti, että Suzukilta sais kirjan... Ei vain selvinnyt, että saisiko heidän ohi tuotuun fillariin.. Voisin kysellä sieltä vielä..
    Siis ihan viralliselta Suzukin maahantuojalta.. Mulla on harmaatuonti fillari... olen kuullut etteivät suostu myymään??
    nikor tuossa heitti, että Suzukilta sais kirjan... Ei vain selvinnyt, että saisiko heidän ohi tuotuun fillariin.. Voisin kysellä sieltä vielä..
    Ei saa, kokeillahan aina tietty kannattaa. Mutta Suzukilla ei palvella edes rahalla ostavia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Sähköpostitse kysyin saisiko heiltä omistajankäsikirjaa tms. ja he ilmoittivat että voivat tulostaa tuollaisen ja lähettävät sen sitten postiennakolla. Eivät siis kyselleet mitään esim. omistanko b-kingiä.
    Sähköpostitse kysyin saisiko heiltä omistajankäsikirjaa tms. ja he ilmoittivat että voivat tulostaa tuollaisen ja lähettävät sen sitten postiennakolla. Eivät siis kyselleet mitään esim. omistanko b-kingiä.
    Hienoa, on sitten periaatteet muuttuneet heilläkin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Hienoa, on sitten periaatteet muuttuneet heilläkin.
    Jep; soitin sinne äsken ja ämmä alkoi vaatimaan valmistenumeroa! Uskomatonta paskaa!!
    Onnistuisiko saamaan käsikirjan sulta??
    Onnistuisiko saamaan käsikirjan sulta??
    Et ikävä kyllä saa, kun ihan omaan tarpeeseen tuon tilasin. On tuo kyllä outoa, kun maahantuoja ei palvele kaikkia samalla tavalla.
    Et ikävä kyllä saa, kun ihan omaan tarpeeseen tuon tilasin. On tuo kyllä outoa, kun maahantuoja ei palvele kaikkia samalla tavalla.
    Siis ei onnistu skannaaminen ja lähettäminen? jos sulla on valmiiksi A4 koossa, niin helppoa skannata... Enhän mä toki sitä sun kappaletta halua vaan ainoastaan kopion..
    Jep; soitin sinne äsken ja ämmä alkoi vaatimaan valmistenumeroa! Uskomatonta paskaa!!
    Oli kerrankin asiantunteva "ämmä", että lähettäisi oikean version, mutta sitä saa mitä pyytää
    Siis ei onnistu skannaaminen ja lähettäminen? jos sulla on valmiiksi A4 koossa, niin helppoa skannata... Enhän mä toki sitä sun kappaletta halua vaan ainoastaan kopion..
    Skannaaminen kyllä onnistuisi, jos omistaisin skannerin
    ... ja sit se olis jo kaikkien kusetuksien kusetus, ku se nytkin on 107/120. Olette ilmeisen oikeassa, että suurentaahan sitä pitäs, mutta muut vaikutukset taitais olla enempi negatiivisia, piikkejä lisättäessä. Esim 5/6-vaihteiden ero tuntuu jo nyt epämääräseltä ja sit sekin olis vielä oudompi.
    Itsepähän pyysit jotain muuta ratkaisua kuin Speedohealer.
    Speedohealer on suht helppo laittaa ja sillä saa sen mittarin näyttämään justiinsa.
    Lainaa Matva kirjoitti Katso viesti
    Oli kerrankin asiantunteva "ämmä", että lähettäisi oikean version, mutta sitä saa mitä pyytää
    Ei kun; halusi saada valmistenumeron jotta voisi tarkistaa onko heidän maahantuoma.. ja kun ei ole, niin sitä käsikirjaa ei heru.. ei sitten millään! Joten paskaa toimintaa.. ei vaan esim. Yamahalla kyselleet mitään, kun heiltä joskus kyselin ko. käsikirjaa kysellyt kadonneen tilalle!
  30.  
    Skannaaminen kyllä onnistuisi, jos omistaisin skannerin
    Juu, vaikeetahan se silloin on
Sivu: 31 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen