Nyt on Kingi ostettu ja ensimmäiset 400 km takana ja tänään vielä toiset 400, niin pääsee kotitalliin puunaamaan. Yllättävän tukeva nakuksi eikä tuuli juuri haittaa vaikka marssinopeus onkin siellä 120-140 välissä. Itseasiassa tuo oli yllättävä piirre, mutta positiivisessa mielessä
Tähän mennessä olen enemmän kuin tyytyväinen
Muutama hankinta pitäisi melkeinpä heti tehdä; hakusessa on Bagsterin tankkinahka sekä jalkatappiensiirtosarja. Onko noita kätevästi saatavilla suomesta vai pitääkö tilata maailmalta ja mikä olisi tämän hetken kauppa, josta voisi/uskaltaisi tilata? Ja jos jollain pyörii nurkissa niin hihkaise?
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
juu, mulla olis valkoinen B-Kingin bagsterin tankkinahka joutilaana...
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Sitten vaan Maukalle tilausta
Ei todellakaan sovi kaikki bagsterit, itse asiassa aika harva sopii. Muutama kesä sitten käytiin noita tr3:n kanssa oikein urakalla sovittamassa. Ongelmahan on se, että suurin osa laukuista tulee Kingissä aivan liikaa taakse/alas.
Jos pieni laukku (tyyliin lompakolle ja 2 puolen litran pullolle) riittää, niin Tweety on loistava. Isommista laukuista ainoa riittävän eteen tuleva oli Cross-R, jossa on säädettävät kiinnityspisteet. Sitä kiinnikettäkin tosin joutui hieman modaamaan (metallisolkia piti tuoda lähemmäs toisiaan), että istui tankkinahkaan kunnolla.
Voisin tosta omasta Cross-R -laukustani itse asiassa luopua, koska tulee nykyään tehtyä pidemmät reissut Tweetyn ja takalaukun (Bagsterin Whoppa Bag) kanssa. Ja silloin hädässä just ennen reissuunlähtöä ei ollut mustaa Cross-R:ää niin piti ostaa tollanen musta-harmaa..Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Olisiko kennelläkään "heittää" B-Kingin omistajan käsikirjaa suomeksi?
mulla semmonen kyllä löytyy muttei "heittää", mitä sivuja kaipailet?
exxtatic
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
... ja sit se olis jo kaikkien kusetuksien kusetus, ku se nytkin on 107/120. Olette ilmeisen oikeassa, että suurentaahan sitä pitäs, mutta muut vaikutukset taitais olla enempi negatiivisia, piikkejä lisättäessä. Esim 5/6-vaihteiden ero tuntuu jo nyt epämääräseltä ja sit sekin olis vielä oudompi.
... jotain piti muistaa
^^Kuhan pääsen täältä pietarista niin voin koettaa kattoo saisko sen mitenkään järkevästi, epäilen.
Jenkkifoorumilla oli speedohealeristä asiaa,
http://www.suzukib-king.org/t5710-sp...ghlight=speedo
exxtatic
Ei kun; halusi saada valmistenumeron jotta voisi tarkistaa onko heidän maahantuoma.. ja kun ei ole, niin sitä käsikirjaa ei heru.. ei sitten millään! Joten paskaa toimintaa.. ei vaan esim. Yamahalla kyselleet mitään, kun heiltä joskus kyselin ko. käsikirjaa kysellyt kadonneen tilalle!