Mitäs jos kyselisitte joltain jälleenmyyjältä? Käsikirjalle löytyy muistaakseni ihan varaosanumerokin.. Meinaan vaan kun ei ole ikinä mitään valmistenumeroita kyselty kun olen jälleenmyyjältä varaosia tilannut..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Huomasin eilen, että pyörä nykii jonkin verran tasakaasulla ajettaessa (kiekat noin 2000 - 3500 välillä). Tekee samaa molemmilla modeilla (A, B). Maantienopeuksissa tätä ei huomaa. Lisäksi pyörän joutokäynti aaltoilee 1100 - 2000 kiekan välimaastossa paikoitellen, esim. liikennevaloissa. Onkohan toi normaalia käytöstä? Ymmärsin, että Kingin pitäisi olla suht. ok säädöissä alunperin![]()
Mopo on vakiokuntoinen ja viikon päästä olisi tarkoitus kiikuttaa Autopajan säädettäväksi. Mutta säätäminenhän ei auta jos jokin muu on pielessä.. vinkkejä?![]()
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Palaan asiaan kun fillari on säädetty
Ketjut saattaa tosin olla myös aavistuksen liian löysät ja kun kaasu on herkkä, niin voipi aiheuttaa ko. efektin.
Aaltoilevaa tyhjäkäyntiä ei esiintynyt enää tänään, joten oikeniskohan tuo pikkuhiljaa. En sitten tiedä vaikuttaako se, että pyörällä oli ajettu tänä kesänä vain sellaiset pari kilsaa ennen kuin sen ostin viikko takaperin. Nyt tosin on tullut jo tonni päälle.
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Olisikohan niin, että sun viestin on sattunut lukemaan joku järkevä.. eli siis joka ymmärtää, että kaikkia Suzuki asiakkaita kannattaa palvella...
Pitäis varmaan kysellä, että onko toi lapsellisuus Suzuki Finlandin aikaan saanoksia vai Suzuki International Europe ohje? Ei toi sääntö ainakaan Japanista asti voi tulla![]()
Haiskahtaa hieman 90-lukulaiselta Ekströmin perinnöltä.
Vastaavanlainen sirkus aikanaan työkonepuolella lasahti oikein kunnolla
omiin housuihin ja ihan kenkiin saakka.
Perinteitä ja periaatteita kannattaa kyllä kunnioittaa ja vaalia,
mutta yleisesti ottaen.... nykyisille ja potentiaalisille tuleville asiakkaille
viljeleminen kantaa omanlaisensa sadon varsin..... niin no
,
omalla tavallaan tehokkaasti ja tuottoisasti.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Nyt on mopo säädetty (177,8Hp/146Nm) ja mielestäni ihan buenot arvot vakiolle
En huomannut enää nykimistä tasasella kaasulla ja kone tuntuu käyvän hienosti. Isot Kiitokset Samille![]()
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Hieno homma!Kyllä Sami osaa.. säädätin aiemman fillarini (Yammu FZ1-N) kera PCV:n myös Samilla ja helvatin hyvä tuli!
Täytyy "passittaa" kaveri käymään Samilla ja voisihan sitä omankin kingin säädättää vaikkei siinä mitään vikaa sinänsä olekaan, mut ehkä siitä tulis entistä parempi, jos se nyt yleensä on mahdollista![]()
Olisko Samin penkki vähän "optimistinen"? Toki Sami on huippuosaaja! Ootte te nuoret hurjapäisiä. Kingi on ainoo pyörä, jolla en oo uskaltanut vääntää tuppia nurin. Tassu tahtoo tahattomasti nousta, vaikka kiertää vähän maltillisemminkin ja vaikka olen penkittänyt Fasut, en ole kokenut sitä Kingillä tarpeelliseksi. Sliparit olen vaihdattanut ja samalla pyörä keveni merkittävästi. Hengitystä myös helpotettiin.
Papalle se riitti. On kiva tietää, että omistaa pyörän, joka selvästi ylittää kuskin kyvyt, äärirajoillaan. On se vaan semmonen naku, että pysyy tallissa, vaikka muu kalusto vielä joskus vaihtuisikin.
... jotain piti muistaa
Ite en mitään vaihtanu, mutta pajalla vaihtoivat suodatintyyppiä. On mukamas merkitystä vakioihin.
Painoa lähti kertoman mukaan niin, etten täällä viitti esittää. Valehtelijaksi väitettäisiin. On kummaa, että kilpitelineetkin pitää olla raakaa rautaa. Iso pino on vakiokamaa säilöttynä ullakolla. En punninnu.
... jotain piti muistaa
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Onko parempaa tietoa asiasta...kun jättää avaimen virtalukkoon joksikin aikaa niin sen jälkeen on käytettävä avain pois virtalukosta tai käytettävä ohjauslukko asennossa jotta saa virrat päälle..onko siis ominaisuus vai vika?![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Noi Samin mittaukset on nimenomaan oikeuden mukaiset.. Monen muu penkittäjän tehoilmoitukset ovat liian suuret.. ikävä kyllä!
Tuo n. 178 hp lienee koneteho eikä takarengasteho.. Näin ollen on kyllä línjassa todellisuuden kanssa. Vakion tehot ei yleensä ole sitä mitä tehdas lupaa..
ps. kuten toisessa viestissä laitoin, niin en ihan heti heittäisi normi suodattimen tilalle vaparia (vapaavirtasuodatinta) ilman että pyörä säädetään niille -> saattaa alkaa kone käymään liian laihalla.![]()
Palataas taas tähän nykimisongelmaan.... Koneen epätasainen käynti tyhjäkäynnillä ja tasakaasulla paheni loppujen lopuksi, niin paljon, että sillä hädin tuskin pystyi enää ajamaan. Ongelma korjaantui sillä, että ohjelmallisesti pois suljettiin lambdan käyttö. Nyt Kingi toimii tosi nätisti eikä huopaavaa käyntiä enää esiinnyTämä tiedoksi jos jollakulla joskus esiintyy vastaavia ongelmia. Ilmeisesti lambdan häiriöt mopomaailmassa ovat melko harvinaisia eikä tätä heti osattu epäillä.
Lisäksi pakko vielä kehaista Kingin motariominaisuuksia, esim. 120km/h vauhdissa tuntuu, että tässähän voisi jopa laittaa tupakaksiEn muista, että aiemmilla mopoillani ajaminen olisi ollut yhtä rentoa ko. vauhdeissa (120-140)
![]()
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..