Sivu: 35 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1835:sta
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Hep,

Tämä pyörä on yhtenä vaihtoehtona jos jossain vaiheessa saan aikaiseksi vaihtaa pyörää (raha). Kysyisinkin, että onko kukaan törmäillyt listaan/sivustoon missä olisi hieman eritelty mitä muutoksia värin lisäksi on tullut vuosien saatossa esim. alkaen -09 vuosimallista?
    Muutoksista en ite tiiä enempää, kuin että parkki ja stongan kiinnike on muuttunu hippasen... Mitäs sitä hyvää muuttamaan
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Muutoksista en ite tiiä enempää, kuin että parkki ja stongan kiinnike on muuttunu hippasen... Mitäs sitä hyvää muuttamaan
    Jeh, jotain pikkumuutoksia itsekin vain löytänyt. Se etulyhdyn ledi-valon sijainti tosiaan muuteltu ja sen sellaista, värejä pääasiassa sorvatttu. Ei välttämättä seuraavakaan versio tuo kamalia eroja jos ei muutu koneeksi tuoreimman Firebladen variaatio: http://www.hondacb1000r.com/forums/c...3-cb1000r.html
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    Ken oli käyny melumittauspäivillä vetäsemässä lazerin sliparilla vajaa 105db??? Mietin vaa mitä lähtöö kokoputkistolla
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Ken oli käyny melumittauspäivillä vetäsemässä lazerin sliparilla vajaa 105db??? Mietin vaa mitä lähtöö kokoputkistolla
    Iteki mietiin et miten näinkin uudesta lähtee tämmöset melut sliparilla Luulis et katti syö jo valtaosan meluista pois, oli mikä slipari tahansa.

Omasta K8 750 Gixxusta lähti n. 99-101db kokoputkistolla 6600-6900rpm.
    Ride to Live, Live to Ride
    Lainaa PikkuMasa kirjoitti Katso viesti
    Iteki mietiin et miten näinkin uudesta lähtee tämmöset melut sliparilla Luulis et katti syö jo valtaosan meluista pois, oli mikä slipari tahansa.

Omasta K8 750 Gixxusta lähti n. 99-101db kokoputkistolla 6600-6900rpm.
    Tätä samaa mietin pienessä mielessäni... Kun katsoo mitattujen listaa, niin pääosalla kokoputkistoilla on päästy +-100db. Oliskohan nyt sattunu joku virhe tai tms??? Kyllä aika uskomaton lukema pelkällä sliparilla ja killerillä...
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Semmosen huomion on joutunut tekemään että paska roiskuu melko tehokkaasti sadekelillä ajettaessa. Pyörä kauttaaltaan melko mudassa ja mikä ehkä ikävintä, niin molemmat istuimet ja oma peräsin märkänä. Mahtaskohan huggeri tai mikään muu modifikaatio tuoda apua?
    Honda CB1000R -09
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Semmosen huomion on joutunut tekemään että paska roiskuu melko tehokkaasti sadekelillä ajettaessa. Pyörä kauttaaltaan melko mudassa ja mikä ehkä ikävintä, niin molemmat istuimet ja oma peräsin märkänä. Mahtaskohan huggeri tai mikään muu modifikaatio tuoda apua?
    Tästä on tuolla ylempänä juttua, sivusta muutamaan taatepäin. ;)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Onkos joku jo ratkaissut aiemmin keskustellun takalaukku/vast "ongelman"?

Itse kiersin lähes kaikki PK-seudun liikkeet sovittamassa laukkuja pyörään. Varteenotettavia vaihtoehtoja lopulta oli Kriegan ja Bags Connectionin tuotteet. Laatu-sopivuus-kiinnitys-hinta kriteereinä.

Päädyin Kriegan US sarjan sijasta Bags Connectionin Rearbagiin. Syynä US-20 verrattna suurempi kapasiteetti ja taas US-30 en tavoittanut sovitettavaksi. Lisäksi löysin Rearbagin käytettynä ORG:n kautta kuin uutena ja vielä edulliseen hintaan.

Laitan kuvia kunhan ulkona kuivahtaa ja pääsee sovitus hommiin. Ensitestillä istui takapenkin ja pyrstön päälle tosi hyvin. Kiinnityskin onnistui helposti ja varmasti. Ainoastaan pyrstön maalit tulee suojata esim kiveniskuteipillä..

Nyt vielä tankkilaukku harkintaan ja juhannusaattona pamahtaa kaverin (RSV1000) kanssa pariksi viikoksi alpeille!
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Ei ole edelleenkään oma laukkuongelma ratkennut, repussa on joutunut tavarat viemään. En ole vielä edes keksiny miten tavaraverkon sais näppärästi kiinni, edellisessä pyörässä tavaraverkon sai kiinni/pois n.2 sekunnissa. Nyt on vielä aika säätöä, että saa mitään pyörään kiinni.

Testailin juuri niitä aiempia olemassa olevia sivulaukkujakin tyhjänä ja vähän vaikutti siltä mitä arvelinkin eli ei oikein kunnolla istu, putkikin pääsee aika liki ja maalit katoaa varmasti takakatteesta jos ei vuoraa niitä jollain kunnolla. Kyllä niitä käyttää vois, toinen kiinnike takapenkin ali ja toinen oman istuimen päältä. En tiiä sitten miten paljon tuo tuntuis hanurin alla pidemmällä matkalla, kun hihnan päällä joutuu istumaan. Sivulaukuissa on oman kokemuksen mukaan se hyvä puoli, että niiden päälle saa vielä näppärästi kiinni mahdolliset reissusta ostetut eväät ja saunaoluset tms. Eikä niitä kyllä ainakaan tuolla kippurateillä edes huomaa, kunhan ovat kunnolla kiinni. Pitää ehkä vielä kertaalleen tsekata ne Blaze Quick-Lock sivulaukut. Saahan niihin kuitenkin yhteensä sen 30-40l tavaraa (edelliset on isommat ja siks ne ei vaan sovi).

Kriegan US20 vaikutti tosi pieneltä ja US30 ei tosiaan ole vastaan tullu.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
    Kriegalta saa 10 kasseja ja ne ovat yhdistettävissä 20 kasseihin monella eri tavalla.

Itse kuljetin 20+10 päällekkäin takasatulan päällä, oli tällöin selkänoja omasta takaa.

20+10:llä jo kuljettaa melkoisen määrän tavaraa.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Tulipa taas ajeltua, vaikka ei nyt niin kauheasti ole vielä kilsoja tullut; torstaina on tonnin huolto. Syö jostain syystä muuten sisäänajon jälkeen enempi pensaa...
    Minä
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
    Tätä samaa mietin pienessä mielessäni... Kun katsoo mitattujen listaa, niin pääosalla kokoputkistoilla on päästy +-100db. Oliskohan nyt sattunu joku virhe tai tms??? Kyllä aika uskomaton lukema pelkällä sliparilla ja killerillä...
    Ei ole sattunut virhettä olin ensimmäisenä jonossa sain ns. täyden palvelun eli mölyt mitattiin kaikista mahdollisista kulmista ja korkeuksista.

Kyseessä siis Slipari jossa on vielä noice killerit paikallaan.
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Mulla ainakin huggeri auttoi enää ei lennä kura ainakaan niin pahasti.
    Lainaa Riikka kirjoitti Katso viesti
    Ei ole sattunut virhettä olin ensimmäisenä jonossa sain ns. täyden palvelun eli mölyt mitattiin kaikista mahdollisista kulmista ja korkeuksista.

Kyseessä siis Slipari jossa on vielä noice killerit paikallaan.
    Vitsi olis pitäny olla mukana tuon kokoputkiston kans varmaa 115db!!! Noh ajellaan taajamissa hiljoksii, ku killeri on hyllyllä
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Vitsi olis pitäny olla mukana tuon kokoputkiston kans varmaa 115db!!! Noh ajellaan taajamissa hiljoksii, ku killeri on hyllyllä
    juu ei paljon voi kierroksia antaa. Mulla oli kuulemma kuitenkin niistä kaikista mitattavista pyöristä hienoimmat äänet.
    juu ei paljon voi kierroksia antaa. Mulla oli kuulemma kuitenkin niistä kaikista mitattavista pyöristä hienoimmat äänet.
    Respect! ;)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa chr kirjoitti Katso viesti
    Tulipa taas ajeltua, vaikka ei nyt niin kauheasti ole vielä kilsoja tullut; torstaina on tonnin huolto. Syö jostain syystä muuten sisäänajon jälkeen enempi pensaa...
    Mulla jo 1500km Perjantaina Alastarolle
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
    Mulla ainakin huggeri auttoi enää ei lennä kura ainakaan niin pahasti.
    Moi! Minkä huggerin laitoit? Mulla kans hankintalistalla.Puigin huggeria olen suunnitellut....
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
    Lainaa Jones66 kirjoitti Katso viesti
    Moi! Minkä huggerin laitoit? Mulla kans hankintalistalla.Puigin huggeria olen suunnitellut....
    Hyvä kysymys tosin mulla ei ole mitään tietoa merkistä tms.
    Se tuli ns kaupan päälle ja ne asensi sen liikkeessä paikalleen. Kuitissakaan ei lue kun hugger, joten se siitä.
    hintaa kapistuksella oli ollut 189.-
    Se tuli ns kaupan päälle ja ne asensi sen liikkeessä paikalleen. Kuitissakaan ei lue kun hugger, joten se siitä.
    Laitas kuva, niin laitetaan arvauskisa käyntiin.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Saanko arvata? no arvaan silti: Ermax.

Ps. kato siitä ketjusuojan takapäästä, se on yhtä osaa

ja tosta kuran roiskumisesta oon mielipiteeni jo kertonut aikaisemmin tässä ketjussa...
    Tuli pari kuvaa napsastua

Viimeksi muokannut: Velmu84; 25.05.2012 klo 02:31.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Mäkin pistäisin kuvan omasta pyörästä, mutta kun en saa laitettua. Pääsen kyllä hakemaan kuvan tietokoneen tiedostosta, mutta sitten tulee ilmoitus tiedoston lataus epäonnistui. Onko täällä joku joka osaisi neuvoa miten kuvan saa tänne? Kysyin tätä kyllä jo aikaisemmin, mutta kukaan ei vastannut kysymykseen.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Lainaa Riku77 kirjoitti Katso viesti
    Mäkin pistäisin kuvan omasta pyörästä, mutta kun en saa laitettua. Pääsen kyllä hakemaan kuvan tietokoneen tiedostosta, mutta sitten tulee ilmoitus tiedoston lataus epäonnistui. Onko täällä joku joka osaisi neuvoa miten kuvan saa tänne? Kysyin tätä kyllä jo aikaisemmin, mutta kukaan ei vastannut kysymykseen.
    Lataa kuva johonkin netissä olevaan kuvapalveluun, kopio sieltä sitten kuvan suora osoite ja sitten valitset orgin viestin kirjoitus osasta lisää kuva ja liität siihen sen osoitteen. Pitäs pelata...
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

ei tule vieläkään kuvaa, mutta linkin saa laitettua mistä pitäis näkyä.
    http://picsit.fi/?v=O7QW.jpg

Joo kyllä näkyy kun klikkaa linkkiä.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Aika paljon on eroa Laserin ja Akran slipareilla. Omasta kun mitattiin äänet katsastuskonttorilla niin Akrasta lähti 96db ilman killeriä. Ja mittaus tehtiin niin että kierrokset pidettiin siinä 5000rpm:ssä koko ajan eikä vaan käytetty siinä.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Lainaa Riku77 kirjoitti Katso viesti
    Aika paljon on eroa Laserin ja Akran slipareilla. Omasta kun mitattiin äänet katsastuskonttorilla niin Akrasta lähti 96db ilman killeriä. Ja mittaus tehtiin niin että kierrokset pidettiin siinä 5000rpm:ssä koko ajan eikä vaan käytetty siinä.
    Ilmeisesti katti paikoillaan?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Joo kyllä se katti on paikalllaan. Ainoa muutos vakioon on Akran slipari ilman killeria.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  30.  
    Ny menee taas kesän, uus porttimartti alla

Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Sivu: 35 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen