Sivu: 37 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27353637383947 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 1835:sta
  1. #1081
    Cb1000r DB mittaus akran slipari ja väliputki. (ei kattia)

    Mitattu hyväksytyllä mittarilla, asetuksilla FAST, A, 80-130db ja 5000rpm.

    Tulokset 3 mittauksen keskiarvoja.

    -Killerillä ..................94,26db

    -Ilman killeriä............101,06db

    -------------------------------------------

    Rajoittimelle vedettäessä ilman killeriä 126db
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 21.07.2012 klo 19:11.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  2. #1082
    Tulipa huomattua tupakki tauol, et oli oikea etu iskari märkä! Tiiviste näytti olevan päälisin puolin kunnossa ja putken kuivasin ja kotia päästyä tarkastelin niin kuivana pysy! jarruttelin tos vähä reippaamin, mut ei tullu mitää pihalle! Onks muilla tullu pihalle öljyt? Vai voiko se päästää tollasen määrän nestettä pihalle? Varmaa korjauskin maksaa hunajaa ja on tietty ihan vitun vaikee itte tehä
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  3. #1083
    Lainaa CB 1000R kirjoitti Katso viesti
    Tulipa huomattua tupakki tauol, et oli oikea etu iskari märkä! Tiiviste näytti olevan päälisin puolin kunnossa ja putken kuivasin ja kotia päästyä tarkastelin niin kuivana pysy! jarruttelin tos vähä reippaamin, mut ei tullu mitää pihalle! Onks muilla tullu pihalle öljyt? Vai voiko se päästää tollasen määrän nestettä pihalle? Varmaa korjauskin maksaa hunajaa ja on tietty ihan vitun vaikee itte tehä

    Itellä teki juurikin samoin. Varasin laiskana ajan hondan huoltoon ja vaihdatin stefat ja uudet öljyt. keulakin muuttui paljon jämäkämmän oloiseksi huollon jälkeen. Stefathan ei olleet kalliit.n.60€ molempiin putkiin. Parisen tuntia töitä että parin sadan tietämillä koko revohka. Toki selviää halvemmalla jos pulttaa ite keulan pois ja vie huoltoon...
  4. #1084
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    Itellä teki juurikin samoin. Varasin laiskana ajan hondan huoltoon ja vaihdatin stefat ja uudet öljyt. keulakin muuttui paljon jämäkämmän oloiseksi huollon jälkeen. Stefathan ei olleet kalliit.n.60€ molempiin putkiin. Parisen tuntia töitä että parin sadan tietämillä koko revohka. Toki selviää halvemmalla jos pulttaa ite keulan pois ja vie huoltoon...
    No jospa sit veis samalla ku perus huoltoo vien!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  5. #1085
    Lainaa CB 1000R kirjoitti Katso viesti
    Tulipa huomattua tupakki tauol, et oli oikea etu iskari märkä! Tiiviste näytti olevan päälisin puolin kunnossa ja putken kuivasin ja kotia päästyä tarkastelin niin kuivana pysy! jarruttelin tos vähä reippaamin, mut ei tullu mitää pihalle! Onks muilla tullu pihalle öljyt? Vai voiko se päästää tollasen määrän nestettä pihalle? Varmaa korjauskin maksaa hunajaa ja on tietty ihan vitun vaikee itte tehä
    Mulla vuoti talvisäilytyksen aikana molemmat tolpat. Nyt ajellu koko kesän samoilla stefoilla, eikä oo vuotanu kuin ihan satunnaisesti hikoilemalla. Viime vkl vaihdoin tolppiin öljyt ja tsekkasin stefat. Nyt ei oo hikoillu sitäkään vähää ja keula parani reilusti uusilla öljyillä.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  6. #1086
    vielä kun 3 viikkoo jaksaa nii pääsee pommittaa taas kunnolla! ei ilman korttia oikein uskalla kaahata pää kainalossa mutta on se ajaminen vaan mukavaa! tänä kesänä tullu huimat 400km mutta loppu kesästä otetaan sitten viime vuoden kilsat kiinni
    kwl
  7. #1087
    Lainaa Tkkkk kirjoitti Katso viesti
    vielä kun 3 viikkoo jaksaa nii pääsee pommittaa taas kunnolla! ei ilman korttia oikein uskalla kaahata pää kainalossa mutta on se ajaminen vaan mukavaa! tänä kesänä tullu huimat 400km mutta loppu kesästä otetaan sitten viime vuoden kilsat kiinni
    Katso sitten ettei vain käy vanhanaikaisesti.. xD
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  8. #1088
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Katso sitten ettei vain käy vanhanaikaisesti.. xD
    eiköhän siihen korttiin luulis tulevan lykkäystä perjantaina ku pitäs alastarolle ajella jos vaan poliisi voimat on puolellani =)
    kwl
  9. #1089
    morjens! tuli ostettua täksi kesäksi sitten cb1000r. ihan kiva pyörä kawan jälkeen mutta onx joku muu havainnu sellaista ärsyttävää pikku juttua tuossa n.6000rpm paikkeilla että tärittää tappeihin ja hanuriin ilkeesti?
  10. #1090
    No ei mulla täristä ollenkaan..
    Eikä tässä 32tkm ajetussa vm 2009 ole vielä ollut minkäänlaista vikaa
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  11. #1091
    ei toikaan täristä sillee et tekarit lähtis suusta mut sellanen värinä tuntuu ja "kutittelee".
  12. #1092
    Lainaa morba kirjoitti Katso viesti
    ei toikaan täristä sillee et tekarit lähtis suusta mut sellanen värinä tuntuu ja "kutittelee".
    Joo, pientä värinää tuntuu -09-mallissa mullakin, mutta en kutsuisi varsinaiseksi tärinäksi.
    Honda CB1000R
  13. #1093
    Ei kyllä mulla tunnu mitään ylimääräistä värinää noissa kierroksissa. Pyörällä on ajettu nyt n 6tkm. Tällä viikolla oli mun pyörän 1. vuotis synttärit. Ja sitähän tässä juhlitaan
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  14. #1094
    Lainaa morba kirjoitti Katso viesti
    morjens! tuli ostettua täksi kesäksi sitten cb1000r. ihan kiva pyörä kawan jälkeen mutta onx joku muu havainnu sellaista ärsyttävää pikku juttua tuossa n.6000rpm paikkeilla että tärittää tappeihin ja hanuriin ilkeesti?
    Eipä täälläkään tunnu mitään normaalista poikkeavaa tärinää. Tänään tuota oikein testailin eri vaihteilla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  15. #1095
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Eipä täälläkään tunnu mitään normaalista poikkeavaa tärinää. Tänään tuota oikein testailin eri vaihteilla.
    Testailin nyt itsekin tuota ja ei tuo värinä miltään varsinaiselta vialta tunnu eikä sitä tunnu esiintyvän erityisesti millään tietyillä kierroksilla. 15000 ajettu nyt pärrällä. Välillä tuntuu, että on parempi jättää turhan tarkkaan kuuntelematta kaikkia ääniä kun monesti mitään varsinaista vikaa ei ole. Joskus on tullut huolestuttua äänistä kun jostain vierellä ajavasta autosta kuuluu ihme kolinoita
    Honda CB1000R
  16. #1096
    Laitetaan tännekin jos jollakin olisi tarvetta...eli Abba huoltopukki myynnissä CB 1000R sovittimilla.Täältä löytyy: http://www.moottoripyora.org/keskust...00R-sovittimet
  17. #1097
    Ehkä tyhmä kysymys, mutta joskohan saman pyörän käskyttäjät osais vinkata: miten tällä, tai prätkällä, ylipäänsä olis helpoin keulia?

    En ole vielä ikinä aiemmin tohtinut millään pyörällä, mutta nyt on perusajotaitoa kertynyt sen verran, että olisi kiva hieman leikkiä pyörällä vielä ennen ajokauden päättymistä. Pari kertaa olen koittanut räväkkää kiihdytystä ykkösellä aina sinne 80km/h, mutta ei se eturengas oikein ole alkanut pilviä kattelemaan. Pitäisikö siinä samalla "vetäistä" etupäätä, vai joutuuko tässäkin pyörässä käyttämään kytkintä apuna? Varmaan ainakin "ensikertalaisen" kannattaa koko ajan pitää jalkaa takajarrulla?
    Honda CB1000R -09
  18. #1098
    Aiempaan aiheeseen eli ulinaan noin 70 km/h vauhdissa. Mulla piti ihan samaa ääntä ja ketjujen löysääminen poisti äänen kokonaan. Kyllä tuota ääntä tuli jonkun aikaa ihmeteltyä. Välillä se on pienestä kii sano eedelmanni...
  19. #1099
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Ehkä tyhmä kysymys, mutta joskohan saman pyörän käskyttäjät osais vinkata: miten tällä, tai prätkällä, ylipäänsä olis helpoin keulia?

    En ole vielä ikinä aiemmin tohtinut millään pyörällä, mutta nyt on perusajotaitoa kertynyt sen verran, että olisi kiva hieman leikkiä pyörällä vielä ennen ajokauden päättymistä. Pari kertaa olen koittanut räväkkää kiihdytystä ykkösellä aina sinne 80km/h, mutta ei se eturengas oikein ole alkanut pilviä kattelemaan. Pitäisikö siinä samalla "vetäistä" etupäätä, vai joutuuko tässäkin pyörässä käyttämään kytkintä apuna? Varmaan ainakin "ensikertalaisen" kannattaa koko ajan pitää jalkaa takajarrulla?
    nyt on kuskissa vikaa... itsellä lähtee nätisti kakkosella vielä kaasusta ja kolmosella kytkimellä. voin kertoo et kannattaa ehkä sitä jalkaa joo jarrulla pitää varmaa helpointa on ku ykkösen vedät loppuu kunnolla ja vaihat kakkoselle nii pitäs kyllä olla hytti pystyssä tai sit kannattaa vaa pitää molemmat renkaat maassa
    kwl
  20. #1100
    Uusi CB:n omistaja ilmoittautuu joukkoon tummaan... Moto Guzzi V11 Sport vaihtui hyvin vähän ajettuun tricoloriin. On sanottava, että alusta Guzzissa vaikuttaa paremmalta mutta kunhan nyt vähän ajelee ja testailee säätönuppien vaikutusta. Mutta monen yksi- tai kaksipyttyisen pyörän jälkeen tuollainen maltillisesti viritetty, japanilainen rivinelikko on vaan kerrassaan miellyttävän tuntuinen ajettava.
  21. #1101
    Lainaa Ande749 kirjoitti Katso viesti
    Uusi CB:n omistaja ilmoittautuu joukkoon tummaan... Moto Guzzi V11 Sport vaihtui hyvin vähän ajettuun tricoloriin. On sanottava, että alusta Guzzissa vaikuttaa paremmalta mutta kunhan nyt vähän ajelee ja testailee säätönuppien vaikutusta. Mutta monen yksi- tai kaksipyttyisen pyörän jälkeen tuollainen maltillisesti viritetty, japanilainen rivinelikko on vaan kerrassaan miellyttävän tuntuinen ajettava.
    Onnea uudelle pyörälle Missäspäin suomea tuollaisen voi jatkossa bongata? Alusta ei ole kyllä cb:n vahvimpia lenkkejä... Varsinkin etupäässä paluuvaimennusta saisi olla mielestäni enemmän, vaikka säätö olisikin tapissa. No saahan noihin alustoja jos alkaa pännimään;)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  22. #1102
    Kymenlaaksossa sitä pyöritään. Koeajolla jo panin merkille, että paluuvaimennusta saisi olla enemmän mutta en siinä yhteydessä alkanut säätöjä muuttelemaan. Kunhan minä siihen hiukan totun, testaan sitten, millaiseksi sen saa. Pyörässä on valmiina Akra ja PC, joten loppukesän ajot sujunevat alustan testailun merkeissä. Mutta olen vahvasti taipuvainen uskomaan, että kyllä siitä mieleisen saa, ei se niin pielessä ole nytkään. Guzzi käsittääkseni aikanaan (-05) on ollut aika paljon kalliimpi kuin CB nykyisin ja kun moottori ei varsinaisesti ole aivan viimeistä huutoa, on hintaero jossain näyttävä tai tunnuttava.

    Guzzi oli kyllä erinomainen pyörä mutta aivan kuin sitä edeltävälle Kotarin Super Endurolle kävi Guzzi-koeajon jälkeen, kävi nyt siis Guzzille.
  23. #1103
    Lainaa Tkkkk kirjoitti Katso viesti
    ajokausi avattu eilen 151@60
    Tänää oli käräjät antoivat kortin takas eli kortti oli poissa 4.5kk ja ehdollista 12kk!! ja sakot 0€ ite laskeskelin tossa enne käräjii et joku 2000-3000e pitäs tulla en oo ennen kuullu että näinki voi käydä
    kwl
  24. #1104
    Lainaa Tkkkk kirjoitti Katso viesti
    Tänää oli käräjät antoivat kortin takas eli kortti oli poissa 4.5kk ja ehdollista 12kk!! ja sakot 0€ ite laskeskelin tossa enne käräjii et joku 2000-3000e pitäs tulla en oo ennen kuullu että näinki voi käydä
    Onnittelut!!!
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
  25. #1105
    Mssä säädöissä pidätte etupään ja takapään? Kokemuksia miten säätö on vaikuttanut ja kuinka isolla kuskilla?

    Kiitos.
  26. #1106
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Mssä säädöissä pidätte etupään ja takapään? Kokemuksia miten säätö on vaikuttanut ja kuinka isolla kuskilla?

    Kiitos.
    Suggested Suspension Settings
    Front: Spring preload — 3 turns out from full stiff; rebound damping — 0 turns out from full stiff; compression damping — 1 turn out from full stiff; ride height — 2mm from triple clamp to fork tube cap top
    Rear: Spring preload — position 5 of 10; rebound damping — 0 turns out from full stiff

    Jos kyydittää, niin takapää asentoon 7, toimiva kompromissi n.90kg kuskille.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  27. #1107
    Tuli kanssa hommattua 11 mallinen 3600km ajettu mopedi ensimmäiset 400km vaikuttaneet todella hyviltä
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  28. #1108
    Tänä kesänä kun tuota märkää on tullut ihan riittävästi taivaalta... onkos ketään löytänyt toimivaa konstia jolla kuran lentäminen edes hiukan vähenee? Aikamoisessa kunnossa pyörä ja kuski märällä ajamisen jälkeen.

    Laukuista olikin aiemmin jo kirjottelua ja monenlaista vaihtoehtoa löytyy mutta onkos kellään Krauserin Sportrack-telinettä? Tuollainen vähän kiinnostaa mutta olis mukava nähdä tai edes kuulla kokemuksia ennen kuin ostaa possun pussissa
    CB K R
  29. #1109
    Onkos kukaan pyöritellyt tällä pyörällä pahemmin kakspäällä? Semmosta karvan alle 60kg neitiä pitäisi kuskailla aina välistä ja ajaa pientä reissuakin. Hornetilla valittelee ettei niin mukava kökkiä jakkaralla (selkä väsyy, vaikee pitää kiinni). En tiedä tosin paraaneeko nuo "vaivat" tällä pyörällä. Paranisi toki se tehon puute/kiikkeryys mikä iskee auttamattomasti Hornetilla kun siihen lastaa kahdella ihmisellä sen 150kg ja jos vielä jostain matkatavaroista alkaa haaveilla niin...
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  30.  
  31. #1110
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan pyöritellyt tällä pyörällä pahemmin kakspäällä? Semmosta karvan alle 60kg neitiä pitäisi kuskailla aina välistä ja ajaa pientä reissuakin. Hornetilla valittelee ettei niin mukava kökkiä jakkaralla (selkä väsyy, vaikee pitää kiinni). En tiedä tosin paraaneeko nuo "vaivat" tällä pyörällä. Paranisi toki se tehon puute/kiikkeryys mikä iskee auttamattomasti Hornetilla kun siihen lastaa kahdella ihmisellä sen 150kg ja jos vielä jostain matkatavaroista alkaa haaveilla niin...
    Kaverin emäntä ei ainakaan viihtynyt tuollaisen takasella, jos neito on oikein lyhyt niin saattaa onnistua kun polvikulma on aika jyrkkä takana.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sivu: 37 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27353637383947 ... ViimeinenViimeinen