Cb1000r DB mittaus akran slipari ja väliputki. (ei kattia)
Mitattu hyväksytyllä mittarilla, asetuksilla FAST, A, 80-130db ja 5000rpm.
Tulokset 3 mittauksen keskiarvoja.
-Killerillä ..................94,26db
-Ilman killeriä............101,06db
-------------------------------------------
Rajoittimelle vedettäessä ilman killeriä 126db![]()
Viimeksi muokannut: Velmu84; 21.07.2012 klo 19:11.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tulipa huomattua tupakki tauol, et oli oikea etu iskari märkä! Tiiviste näytti olevan päälisin puolin kunnossa ja putken kuivasin ja kotia päästyä tarkastelin niin kuivana pysy! jarruttelin tos vähä reippaamin, mut ei tullu mitää pihalle! Onks muilla tullu pihalle öljyt? Vai voiko se päästää tollasen määrän nestettä pihalle? Varmaa korjauskin maksaa hunajaa ja on tietty ihan vitun vaikee itte tehä![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Itellä teki juurikin samoin. Varasin laiskana ajan hondan huoltoon ja vaihdatin stefat ja uudet öljyt. keulakin muuttui paljon jämäkämmän oloiseksi huollon jälkeen. Stefathan ei olleet kalliit.n.60€ molempiin putkiin. Parisen tuntia töitä että parin sadan tietämillä koko revohka. Toki selviää halvemmalla jos pulttaa ite keulan pois ja vie huoltoon...
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
vielä kun 3 viikkoo jaksaa nii pääsee pommittaa taas kunnolla! ei ilman korttia oikein uskalla kaahata pää kainalossamutta on se ajaminen vaan mukavaa! tänä kesänä tullu huimat 400km
mutta loppu kesästä otetaan sitten viime vuoden kilsat kiinni
![]()
kwl
morjens! tuli ostettua täksi kesäksi sitten cb1000r. ihan kiva pyörä kawan jälkeen mutta onx joku muu havainnu sellaista ärsyttävää pikku juttua tuossa n.6000rpm paikkeilla että tärittää tappeihin ja hanuriin ilkeesti?
No ei mulla täristä ollenkaan..
Eikä tässä 32tkm ajetussa vm 2009 ole vielä ollut minkäänlaista vikaa![]()
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
ei toikaan täristä sillee et tekarit lähtis suusta mut sellanen värinä tuntuu ja "kutittelee".
Ei kyllä mulla tunnu mitään ylimääräistä värinää noissa kierroksissa. Pyörällä on ajettu nyt n 6tkm. Tällä viikolla oli mun pyörän 1. vuotis synttärit. Ja sitähän tässä juhlitaan![]()
Honda CB1000RA
Yamaha FJR1300A
Honda CB1000R
Honda CBF 1000
Testailin nyt itsekin tuota ja ei tuo värinä miltään varsinaiselta vialta tunnu eikä sitä tunnu esiintyvän erityisesti millään tietyillä kierroksilla. 15000 ajettu nyt pärrällä. Välillä tuntuu, että on parempi jättää turhan tarkkaan kuuntelematta kaikkia ääniä kun monesti mitään varsinaista vikaa ei ole. Joskus on tullut huolestuttua äänistä kun jostain vierellä ajavasta autosta kuuluu ihme kolinoita![]()
Honda CB1000R
Laitetaan tännekin jos jollakin olisi tarvetta...eli Abba huoltopukki myynnissä CB 1000R sovittimilla.Täältä löytyy: http://www.moottoripyora.org/keskust...00R-sovittimet
Ehkä tyhmä kysymys, mutta joskohan saman pyörän käskyttäjät osais vinkata: miten tällä, tai prätkällä, ylipäänsä olis helpoin keulia?
En ole vielä ikinä aiemmin tohtinut millään pyörällä, mutta nyt on perusajotaitoa kertynyt sen verran, että olisi kiva hieman leikkiä pyörällä vielä ennen ajokauden päättymistä. Pari kertaa olen koittanut räväkkää kiihdytystä ykkösellä aina sinne 80km/h, mutta ei se eturengas oikein ole alkanut pilviä kattelemaan. Pitäisikö siinä samalla "vetäistä" etupäätä, vai joutuuko tässäkin pyörässä käyttämään kytkintä apuna? Varmaan ainakin "ensikertalaisen" kannattaa koko ajan pitää jalkaa takajarrulla?![]()
Honda CB1000R -09
Aiempaan aiheeseen eli ulinaan noin 70 km/h vauhdissa. Mulla piti ihan samaa ääntä ja ketjujen löysääminen poisti äänen kokonaan. Kyllä tuota ääntä tuli jonkun aikaa ihmeteltyä. Välillä se on pienestä kii sano eedelmanni...
nyt on kuskissa vikaa... itsellä lähtee nätisti kakkosella vielä kaasusta ja kolmosella kytkimellä. voin kertoo et kannattaa ehkä sitä jalkaa joo jarrulla pitäävarmaa helpointa on ku ykkösen vedät loppuu kunnolla ja vaihat kakkoselle nii pitäs kyllä olla hytti pystyssä tai sit kannattaa vaa pitää molemmat renkaat maassa
![]()
kwl
Uusi CB:n omistaja ilmoittautuu joukkoon tummaan... Moto Guzzi V11 Sport vaihtui hyvin vähän ajettuun tricoloriin. On sanottava, että alusta Guzzissa vaikuttaa paremmalta mutta kunhan nyt vähän ajelee ja testailee säätönuppien vaikutusta. Mutta monen yksi- tai kaksipyttyisen pyörän jälkeen tuollainen maltillisesti viritetty, japanilainen rivinelikko on vaan kerrassaan miellyttävän tuntuinen ajettava.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kymenlaaksossa sitä pyöritään. Koeajolla jo panin merkille, että paluuvaimennusta saisi olla enemmän mutta en siinä yhteydessä alkanut säätöjä muuttelemaan. Kunhan minä siihen hiukan totun, testaan sitten, millaiseksi sen saa. Pyörässä on valmiina Akra ja PC, joten loppukesän ajot sujunevat alustan testailun merkeissä. Mutta olen vahvasti taipuvainen uskomaan, että kyllä siitä mieleisen saa, ei se niin pielessä ole nytkään. Guzzi käsittääkseni aikanaan (-05) on ollut aika paljon kalliimpi kuin CB nykyisin ja kun moottori ei varsinaisesti ole aivan viimeistä huutoa, on hintaero jossain näyttävä tai tunnuttava.
Guzzi oli kyllä erinomainen pyörä mutta aivan kuin sitä edeltävälle Kotarin Super Endurolle kävi Guzzi-koeajon jälkeen, kävi nyt siis Guzzille.
Mssä säädöissä pidätte etupään ja takapään? Kokemuksia miten säätö on vaikuttanut ja kuinka isolla kuskilla?
Kiitos.
Suggested Suspension Settings
Front: Spring preload — 3 turns out from full stiff; rebound damping — 0 turns out from full stiff; compression damping — 1 turn out from full stiff; ride height — 2mm from triple clamp to fork tube cap top
Rear: Spring preload — position 5 of 10; rebound damping — 0 turns out from full stiff
Jos kyydittää, niin takapää asentoon 7, toimiva kompromissi n.90kg kuskille.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tuli kanssa hommattua 11 mallinen 3600km ajettu mopedi ensimmäiset 400km vaikuttaneet todella hyviltä
suzuki m18oor 10
ex honda cb1000r 11
ex suzuki m1800r 07
ex yamaha fz1-s 10
ex yamaha fz6-n 09
ex yamaha xt660x 10
ex yamaha r6r 08
Tänä kesänä kun tuota märkää on tullut ihan riittävästi taivaalta... onkos ketään löytänyt toimivaa konstia jolla kuran lentäminen edes hiukan vähenee? Aikamoisessa kunnossa pyörä ja kuski märällä ajamisen jälkeen.
Laukuista olikin aiemmin jo kirjottelua ja monenlaista vaihtoehtoa löytyy mutta onkos kellään Krauserin Sportrack-telinettä? Tuollainen vähän kiinnostaa mutta olis mukava nähdä tai edes kuulla kokemuksia ennen kuin ostaa possun pussissa![]()
CB K R
Onkos kukaan pyöritellyt tällä pyörällä pahemmin kakspäällä? Semmosta karvan alle 60kg neitiä pitäisi kuskailla aina välistä ja ajaa pientä reissuakin. Hornetilla valittelee ettei niin mukava kökkiä jakkaralla (selkä väsyy, vaikee pitää kiinni). En tiedä tosin paraaneeko nuo "vaivat" tällä pyörällä. Paranisi toki se tehon puute/kiikkeryys mikä iskee auttamattomasti Hornetilla kun siihen lastaa kahdella ihmisellä sen 150kg ja jos vielä jostain matkatavaroista alkaa haaveilla niin...
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09