Sivu: 23 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1835:sta
  1. #661
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 16 2011,13:15) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 16 2011,12:52) kirjoitti
    Kävin BikeWorldissä ja tilasin tuon kilpitelineen. Asentavat tonnin huollossa paikalleen.
    Otitko Akran sliparii, ku BW:stä sai sen nyt aika edukkaasti? Mulla olis huomenna tonnin huolto, pistää siinä samassa Akran sliparin kiinni.
    Ostin tuon pyörän viime viikolla ja siinä oli Acra pack asennettuna. Pakettiin kuului Acran slipari, Ducktail, vanneteipit, moottorinposkien suojarinkulat ja bensatankin korkin hilikuidun näköinen suoja.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  2. #662
    Tuli taas päivitettyä pyörään kaikkea kivaa... Minivilkut ja undertray, ducktail on tilauksessa ja sillee.


    Kuva 1

    Kuva 2



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #663
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Ainoo hyöty ulkonäön lisäksi mitä oon huomannu on, ettei sulanut kumi oo sotkenu takaiskaria vilkaise joskus PK-ajeluilla jos kiinnostaa ja muistat.
  4. #664
    Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  5. #665
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,08:23) kirjoitti
    Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
    Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin

    Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.
  6. #666
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 19 2011,09:04) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,08:23) kirjoitti
    Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
    Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin

    Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.
    Koveniko ääni paljon killerin poistamisella? Tarttis varmaan itekkin poistaa.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  7. #667
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,10:28) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 19 2011,09:04) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,08:23) kirjoitti
    Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
    Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin

    Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.
    Koveniko ääni paljon killerin poistamisella? Tarttis varmaan itekkin poistaa.
    Kyllähän se ääni muuttuu sellaseks matalaks murinaks. Paljo miehekkäämmät äänet ku killerillä, mutta ei kuiteskaa häiritsevä. Ehkä moottorijarrussa möykkää joidenki mielestä liikaa, mutta pitäähän pyörässä äänet olla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  8. #668
    Saa tarjota edelleenkin takajalkatapit kiinnityskolmioineen ja ja valkoinen belly. Eikö tuon killerin poiston jälkeen pidä säädättää uudestaa? Ja saundit paranee huomattavasti, sen jälken tajuaa vasta että on moottoripyörä jalkojenvälissä.
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  9. #669
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 19 2011,12:45) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,10:28) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 19 2011,09:04) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 19 2011,08:23) kirjoitti
    Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
    Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin

    Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.
    Koveniko ääni paljon killerin poistamisella? Tarttis varmaan itekkin poistaa.
    Kyllähän se ääni muuttuu sellaseks matalaks murinaks. Paljo miehekkäämmät äänet ku killerillä, mutta ei kuiteskaa häiritsevä. Ehkä moottorijarrussa möykkää joidenki mielestä liikaa, mutta pitäähän pyörässä äänet olla.
    Juuri näin. Vähän kovempi, mutta mielestäni kuitenkin aika konservatiivinen vielä. Ei kai sitä tarvii säätää... sehän on niin pieni biitti minkä siitä ottaa pois
  10. #670
    Tuolla ylempänä on se mun dynokäyrä pelkällä akran sliparilla ( ei killeriä) siinä on myös seos käyrä jota kannattaa vilkasta jos killerin poisto huolettaa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  11. #671
    Eikä muutenkaan säätötarvetta, jos on pelkkä slipari, eli katti edelleen paikallaan...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  12. #672
    Viime yönä oli joku hakenut pakettiautolla kikserin parempaan talteen ja nyt olen pyörää vailla... Kyykyä en enää hommaa, joten CB1000R on yksi vaihtoehdoista Super Duken ja Speed Triplen rinnalla... No täytyy lueskella tämä topikki ja ehkä olen vähän viisaampi. Nätti pyörä kumminkin.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  13. #673
    Antakaas vinkkejä mistä firmasta saa rahalla hyvän tarjouksen pyörästä. Saa myös antaa vinkkejä käytetyistäkin.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #674
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2011,11:45) kirjoitti
    Antakaas vinkkejä mistä firmasta saa rahalla hyvän tarjouksen pyörästä. Saa myös antaa vinkkejä käytetyistäkin.
    Tampereen autocentterillä näky olevan ok rahaan ylivuotisia, tosin hondan 4v takuuta et sieltä saa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  15. #675
    Tänään 36 000km huolto 37 500 km ajettuna, vähäsen yli tuli ajettua
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  16. #676
    Lainaa (Sytky @ Touko. 23 2011,16:17) kirjoitti
    Tänään 36 000km huolto 37 500 km ajettuna, vähäsen yli tuli ajettua *
    Sulla tulee ihan kiitettävästi kilsoja...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  17. #677
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  18. #678
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  19. #679
    Eilen pääsi Alastarolla loppujen lopuksi ajamaan muutaman setin kuivallakin radalla. Muutamia yleisiä huomioita:

    - Pakosarja ottaa kiinni rataan samaan aikaan polven kanssa, varsinkin jos ei omista pitkiä jalkoja
    - Alusta on ikävän löysän tuntuinen. Pitänee tarkistaa säädöt, mutta pyörä tuntui todella vimpulalta ainakin näillä ajotaidoilla
    - Metzlerin M3:lla pyörä ottaa ennemmin tonttiin kuin pito loppuu. Siis ihan katupaineillakin. Tosin pientä lipsumista oli paikoin havaittavissa
    - Avauksissa nakucebari on mukava käskettävä kun vääntöä löytyy alakierroksiltakin mutta pyörän raskaus tuntuu menossa

    Pienenä yhteenvetona voisi sanoa, että Honda on mukava pyörä ajettavaksi radalla, mutta omimmillaan se on kyllä betoniviidakossa ja satunnaisilla mutkapätkillä.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  20. #680
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Katselin tässä näitä ketjuja, kun ettiskelen jotain vähän pystympää ajoasentoa ton kyykyn sijaan...

    Rosso Corsa kestää aika huonosti tasamaan ajoa, mulla on noin 2000 katukilsan jälkeen ruvennut tulemaan tasaista paikkaa takanakin keskelle. Rata-ajoon ne sen sijaan on aika loistot, ei lipsu muuta kuin ihan uutena (ekat 2 kierrosta). Mutkateille sanoisin että noi on overkilliä...
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
  21. #681
    Moro Oukkis! Jos etsiskelet pystympää ajosásentoa niin suosittelen lämpimästi CB1000Rää. Hommasin itse ylivuotisen -10-mallin pari viikkoa sitten Ducati 749S tilalle ja ajoasento ja muutenkin ajettavuus aivan loistavaa.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  22. #682
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Yksi mahd varteenotettava olis Dunlopin roadsmart, mutta arveluttaa onko turhan "lulla"rengas. Oma ajo kun on sekavaa maantie/mutkäpätkä lenkkiä. Tässä sama kuin misukassa keskeltä kovaa ja sivuilta pehmeää..
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  23. #683
    Mulla on tosiaan sen Michelin pilot road 3! tuntu hyvältä mitä nyt vähän kerkesin ajamaan ennenkuin kortti lähti! :/

    Asiasta toiseen kortti tulee takasi jo 20. kesäkuuta! että eipä se ole poissa kun 6vko.
    Honda CB1000R
  24. #684
    Lainaa (JakeK @ Touko. 28 2011,15:11) kirjoitti
    Mulla on tosiaan sen Michelin pilot road 3! tuntu hyvältä mitä nyt vähän kerkesin ajamaan ennenkuin kortti lähti! :/

    Asiasta toiseen kortti tulee takasi jo 20. kesäkuuta! että eipä se ole poissa kun 6vko. *
    Mimmosella suorituksella sait 6vko? Onneks ei kauempaa sentää, saat takas just parhaille keleille.
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  25. #685
    ~5km matkalla keskinopeus 123km/h, 80km/h alueella. niin hyvin kerkee vielä onneksi ajamaan sitten!
    Honda CB1000R
  26. #686
    No niin. Eilen tehty tonnin huolto ja samalla vaihdettiin myös kilpiteline. Nyt tuo pyörä alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Tällä viikolla pitäisi olla ajokelit kohdallaan, joten ei muuta kun kaikki
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  27. #687
    Lainaa (makke69 @ Touko. 31 2011,09:51) kirjoitti
    No niin. Eilen tehty tonnin huolto ja samalla vaihdettiin myös kilpiteline. Nyt tuo pyörä alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Tällä viikolla pitäisi olla ajokelit kohdallaan, joten ei muuta kun kaikki *
    Sain kans eilen Ranskasta sen undertrayn ja asensin sen heti kehiin. Ulkonäkö muuttu hulluna
    On se orkkis kilpiteline kyl jotain niin rumaa.

    Vielä pitäis saada ducktail, hugger ja ehkä bellyban...
  28. #688
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 31 2011,09:58) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 31 2011,09:51) kirjoitti
    No niin. Eilen tehty tonnin huolto ja samalla vaihdettiin myös kilpiteline. Nyt tuo pyörä alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Tällä viikolla pitäisi olla ajokelit kohdallaan, joten ei muuta kun kaikki *
    Sain kans eilen Ranskasta sen undertrayn ja asensin sen heti kehiin. Ulkonäkö muuttu hulluna *
    On se orkkis kilpiteline kyl jotain niin rumaa.

    Vielä pitäis saada ducktail, hugger ja ehkä bellyban...
    Itselläni oli acran asennuspaketti ostaessa valmiina joten tuo hugger on oikeastaan se joka vielä puuttuu. Mutta mennään nyt hetkisen näillä.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  29. #689
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 31 2011,09:58) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 31 2011,09:51) kirjoitti
    No niin. Eilen tehty tonnin huolto ja samalla vaihdettiin myös kilpiteline. Nyt tuo pyörä alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Tällä viikolla pitäisi olla ajokelit kohdallaan, joten ei muuta kun kaikki *
    Sain kans eilen Ranskasta sen undertrayn ja asensin sen heti kehiin. Ulkonäkö muuttu hulluna *
    On se orkkis kilpiteline kyl jotain niin rumaa.

    Vielä pitäis saada ducktail, hugger ja ehkä bellyban...
    Tarkasta mahtuuko se bellyban ?
    Mulla ottaa pakoputken käyrä katuun vasemmalta puolelta.
    Kun vasempaan mutkaan ajaa sisään ja jos tiessä on monttuja..
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  30.  
  31. #690
    CB1000R meni vaihtoon ja tuommoisia osia jäi lojumaan jos jotakuta kiinnostaa
Sivu: 23 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen