• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin BikeWorldissä ja tilasin tuon kilpitelineen. Asentavat tonnin huollossa paikalleen.
Otitko Akran sliparii, ku BW:stä sai sen nyt aika edukkaasti? Mulla olis huomenna tonnin huolto, pistää siinä samassa Akran sliparin kiinni.
Ostin tuon pyörän viime viikolla ja siinä oli Acra pack asennettuna. Pakettiin kuului Acran slipari, Ducktail, vanneteipit, moottorinposkien suojarinkulat ja bensatankin korkin hilikuidun näköinen suoja.

Tuli taas päivitettyä pyörään kaikkea kivaa... Minivilkut ja undertray, ducktail on tilauksessa ja sillee.
biggrin.gif

Kuva 1

Kuva 2

Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään  
mad.gif

Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
Ainoo hyöty ulkonäön lisäksi mitä oon huomannu on, ettei sulanut kumi oo sotkenu takaiskaria
biggrin.gif
vilkaise joskus PK-ajeluilla jos kiinnostaa ja muistat.

Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
eek.gif

Saitko CBtunaRI jo tuon Akran sliparin paikoilleen? Olin eilen Turussa jokirannassa ja pistin merkille ettei paikalla ollut yhtään muuta CB1000Rää. Voi toki olla etten huomannut.
eek.gif
Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin
062802moto_prv.gif

Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.

eek.gif
Sain joo, tiistaina. DB killeri piti ottaa heti pois et saa vähän käheemmän soundin
062802moto_prv.gif

Sais nyt tulla se Ermaxin undertray sieltä Ranskasta, et pääsis tosta karmeesta kilpitelineestä eroon.
Koveniko ääni paljon killerin poistamisella? Tarttis varmaan itekkin poistaa.

eek.gif
062802moto_prv.gif

Kyllähän se ääni muuttuu sellaseks matalaks murinaks. Paljo miehekkäämmät äänet ku killerillä, mutta ei kuiteskaa häiritsevä. Ehkä moottorijarrussa möykkää joidenki mielestä liikaa, mutta pitäähän pyörässä äänet olla.

Saa tarjota edelleenkin takajalkatapit kiinnityskolmioineen ja ja valkoinen belly. Eikö tuon killerin poiston jälkeen pidä säädättää uudestaa? Ja saundit paranee huomattavasti, sen jälken tajuaa vasta että on moottoripyörä jalkojenvälissä.

eek.gif
062802moto_prv.gif

Kyllähän se ääni muuttuu sellaseks matalaks murinaks. Paljo miehekkäämmät äänet ku killerillä, mutta ei kuiteskaa häiritsevä. Ehkä moottorijarrussa möykkää joidenki mielestä liikaa, mutta pitäähän pyörässä äänet olla.
Juuri näin. Vähän kovempi, mutta mielestäni kuitenkin aika konservatiivinen vielä. Ei kai sitä tarvii säätää... sehän on niin pieni biitti minkä siitä ottaa pois
wink.gif

Tuolla ylempänä on se mun dynokäyrä pelkällä akran sliparilla ( ei killeriä) siinä on myös seos käyrä jota kannattaa vilkasta jos killerin poisto huolettaa.
cool.gif

Viime yönä oli joku hakenut pakettiautolla kikserin parempaan talteen ja nyt olen pyörää vailla... Kyykyä en enää hommaa, joten CB1000R on yksi vaihtoehdoista Super Duken ja Speed Triplen rinnalla... No täytyy lueskella tämä topikki ja ehkä olen vähän viisaampi. Nätti pyörä kumminkin.

Antakaas vinkkejä mistä firmasta saa rahalla hyvän tarjouksen pyörästä. Saa myös antaa vinkkejä käytetyistäkin.

Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.

Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km

Eilen pääsi Alastarolla loppujen lopuksi ajamaan muutaman setin kuivallakin radalla. Muutamia yleisiä huomioita:

- Pakosarja ottaa kiinni rataan samaan aikaan polven kanssa, varsinkin jos ei omista pitkiä jalkoja
- Alusta on ikävän löysän tuntuinen. Pitänee tarkistaa säädöt, mutta pyörä tuntui todella vimpulalta ainakin näillä ajotaidoilla
- Metzlerin M3:lla pyörä ottaa ennemmin tonttiin kuin pito loppuu. Siis ihan katupaineillakin. Tosin pientä lipsumista oli paikoin havaittavissa
- Avauksissa nakucebari on mukava käskettävä kun vääntöä löytyy alakierroksiltakin mutta pyörän raskaus tuntuu menossa

Pienenä yhteenvetona voisi sanoa, että Honda on mukava pyörä ajettavaksi radalla, mutta omimmillaan se on kyllä betoniviidakossa ja satunnaisilla mutkapätkillä.

Katselin tässä näitä ketjuja, kun ettiskelen jotain vähän pystympää ajoasentoa ton kyykyn sijaan...

Rosso Corsa kestää aika huonosti tasamaan ajoa, mulla on noin 2000 katukilsan jälkeen ruvennut tulemaan tasaista paikkaa takanakin keskelle. Rata-ajoon ne sen sijaan on aika loistot, ei lipsu muuta kuin ihan uutena (ekat 2 kierrosta). Mutkateille sanoisin että noi on overkilliä...

Back