Sivu: 33 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1835:sta
  1. #961
    7,5l /100km itsellä kulutus, aika sekalaisella ajolla.

    Onko porukka vaihtanu leveempiä tankoja tähän? Jos niin minkä levyisiä?
    -CB 1kR
  2. #962
    Kulutus pyöriny noin 6l tietämissä. Reippaasti matkaa ajaessa menny 5,3l ja n.270km. Nämä siis viime kesältä, ennen pikku muutoksia. Ite oon pistäny merkille että 95e5 ja shell v-power kulutus ero on huomattava v-powerin eduksi, joten v-powerilla mennään ;)
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 23.04.2012 klo 21:25.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #963
    Missä asennossa porukoilla on tuo takaiskarin esijännitys? Itellä näky olevan toiseksi löisimmällä että kiristys varoja löytysi reilusti. 200km nyt takana kyseisellä pyörällä ja mukavahan tuolla on nakkigrillie kiertää v-poverilla menty ja taisi pari pykälää jäädä vielä tankkiin. Tarkempia kulutus mittauksia ei vielä ole joutanut tekeen kun poltellut niin vain ajamaan. Mukavastihan tuossa kamppeessa tuntuu olevan keskialueella vääntöjä. Kiva kampe kesän kruisailuihin!!
  4. #964
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    Missä asennossa porukoilla on tuo takaiskarin esijännitys? Itellä näky olevan toiseksi löisimmällä että kiristys varoja löytysi reilusti. 200km nyt takana kyseisellä pyörällä ja mukavahan tuolla on nakkigrillie kiertää v-poverilla menty ja taisi pari pykälää jäädä vielä tankkiin. Tarkempia kulutus mittauksia ei vielä ole joutanut tekeen kun poltellut niin vain ajamaan. Mukavastihan tuossa kamppeessa tuntuu olevan keskialueella vääntöjä. Kiva kampe kesän kruisailuihin!!
    Mulla on takaiskari 6 lovessa ja painoa ajokamoissa 90kg
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  5. #965
    Mulla takaiskari kanssa 6 tai 7 lovessa. En pääse nyt tarkastamaan. Painoa ajokamoissa kanssa vajaa 90kg.

    Mistäs muuten löytyy CB:n tyyppikilpi eli ns. valmistajan kilpi, josta esim tyyppihyväksytyt äänirajat löytyy?
    Viimeksi muokannut: Zamout; 24.04.2012 klo 13:15.
    CB1000r -11

    ex GSX 650f -09
  6. #966
    Lainaa ozilla kirjoitti Katso viesti
    Akran carbon suoja saattaa löytyä, paljon maksaisit et viittinkö lähteä etsimään?
    Viimeksi keskustelumme suojastasi päättyivät sinun vastaukseen: - Kannan mielummin vaikka roskiin, kun myyn noin halvalla.

    Tämä tapahtui kun olin tarjonnut hintapyyntöäsi vähemmän.

    Joten laita tiukka hinta, mitä etsiminen ja minulle tuotteen käteen luovuttaminen maksaa, niin nähdään tuleeko kaupat.

    Tarjouksia odotetaan myös muilta joko tänne tai privana.
    CB1000r -11

    ex GSX 650f -09
  7. #967
    Pitäis uutta gummia hankkia kesäksi. Mitäs ootte alle laittaneet? Oma ajo on lähinnä nurkissa pyörimistä ja sit pari kertaa kesässä tulee radalla poikettua.
    Honda CB1000R (nykyinen)
    Yamaha YZF-R6R
    Piaggio NRG PureJet
    Suzuki PV 50
  8. #968
    Lainaa KaMu78 kirjoitti Katso viesti
    Pitäis uutta gummia hankkia kesäksi. Mitäs ootte alle laittaneet? Oma ajo on lähinnä nurkissa pyörimistä ja sit pari kertaa kesässä tulee radalla poikettua.
    Dunlopin sportsmartti vanteelle, niin kelpaa ajella nurkilla ja radalla
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #969
    Mistä löytyy CB1000R:ssä valmistajan kilpi (eli tyyppikilpi) ja onko siihen merkitty valvonta-arvo melulle, db(A)? Entä onko tietoa meneekö Akrapovicin street-legal slipari melurajoista läpi, ilman killeriä / killerin kanssa?
  10. #970
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onkos CB:ssä vakiona ohjausiskaria? Mites muuten alustan säätöjen monipuolisuus vakiomallissa?

    Oon tässä katsellut yhtenä vaihtoehtona CB1000R ABS '12:ia Bussille mahdolliseksi seuraajaksi.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  11. #971
    Tyyppikilpi löytyy rungosta, kun kurkkaa vasemman sivukatteen ja tankin välistä syylärin suuntaan.. Hieman hankalasti näkyvillä. Akrasta en osaa sanoa, vaikka itellä onkin.. Ei oo ikinä mitattu/ratsattu.

    Jassulle: Ei oo ohjausiskaria, alusta ja säädöt riittää kadulle varsin hyvin, jos ei oo ihan kaamea tonnikeiju
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  12. #972
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Jassulle: Ei oo ohjausiskaria, ja alusta riittää kadulle varsin hyvin, jos ei oo ihan kaamea tonnikeiju
    Ok, kiitos. Elopainoa löytyy 65kg, et en tiedä täytänkö tonnikeijun määreen

    Toi ohjausiskarin puutos on kyllä perseestä, sen soisi olevan joka kikottimessa vakiona.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #973
    Lainaa Zamout kirjoitti Katso viesti
    Viimeksi keskustelumme suojastasi päättyivät sinun vastaukseen: - Kannan mielummin vaikka roskiin, kun myyn noin halvalla.

    Tämä tapahtui kun olin tarjonnut hintapyyntöäsi vähemmän.
    Tuo lainaamasi vastaukseni oli kommentti tarjoamaasi 40€ joka oli noin puolet siitä 70€ hinnasta jonka suojasta halusin ja haluan edelleen. Itse asiassa keskustelu päättyi kommenttiisi:
    "Maksan uudesta mieluusti muutaman kympin enemmän, jolloin ainakin kauppias on tyytyväinen. ".

    Eipä yllätä ettei tuo kaupankäynti luonnistunut liikkeessäkään.
  14. #974
    Lainaa emsii kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyy CB1000R:ssä valmistajan kilpi (eli tyyppikilpi) ja onko siihen merkitty valvonta-arvo melulle, db(A)? Entä onko tietoa meneekö Akrapovicin street-legal slipari melurajoista läpi, ilman killeriä / killerin kanssa?
    Ainakin minulla luki siellä 94dB(A) at 5000rpm. Tarkoittaakos sitten että jos jää alle 99dB(A):n niin ei tartte välittää poliiseista innokkaine mittareineen.

    Itselläni sama slipari, ja aivan samat pohdinnat käynnissä...
  15. #975
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kävin koeajamassa tuon CB:n. Olihan se busan jälkeen hengetön, mutta toisaalta ovathan noi kovin erilaisia muutenkin.

    Keula oli sen tuntuinen, että jos tuon pyörän ostaisin niin ohjausiskari olisi ihan pakollinen hankinta, samaten vaihdenäyttö olisi ihan kiva olla.

    Pystystä ajo 8 kyykkyvuoden jälkeen vaatii kyllä totuttelua, jarrussa esim käsillä ei saa samallatavalla otettua vastaan ja muutenkin onhan tuo ihan erilaista.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  16. #976
    Lainaa ozilla kirjoitti Katso viesti
    Tuo lainaamasi vastaukseni oli kommentti tarjoamaasi 40€ joka oli noin puolet siitä 70€ hinnasta jonka suojasta halusin ja haluan edelleen. Itse asiassa keskustelu päättyi kommenttiisi:
    "Maksan uudesta mieluusti muutaman kympin enemmän, jolloin ainakin kauppias on tyytyväinen. ".

    Eipä yllätä ettei tuo kaupankäynti luonnistunut liikkeessäkään.
    Kiitos mutta ei kiitos.

    Olen pahoillani, jos loukkasin viimeksi liian alhaisella tarjouksella. Edelleen se tuntuu kaivertavan mieltäsi. Vai jäikö epähuomiossa hymiöt edellisestä viestistäni huomaamatta? Eipä yllätä...

    Muilta otetaan edelleen tarjouksia vastaan myös privana.
    CB1000r -11

    ex GSX 650f -09
  17. #977
    pöö. toivottavasti joku tietävä vastaa. mulla siis kyseine helmi pärrä ja siinä g&g änkkäri, pötkössä leima e11. onks tuo nyt siis ok hyväksyntä jos mökät pysyy kurissa? tuntuu näitä e leimoja olevan 1:stä miljoonaan
  18. #978
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Ok, kiitos. Elopainoa löytyy 65kg, et en tiedä täytänkö tonnikeijun määreen

    Toi ohjausiskarin puutos on kyllä perseestä, sen soisi olevan joka kikottimessa vakiona.
    65kg! No minähän se tonnikeiju oon 82kg keijukainen xD Mitä luulet olisko hankinnan arvoinen laite, näin koeajon perusteella?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  19. #979
    Lainaa kawapeette kirjoitti Katso viesti
    pöö. toivottavasti joku tietävä vastaa. mulla siis kyseine helmi pärrä ja siinä g&g änkkäri, pötkössä leima e11. onks tuo nyt siis ok hyväksyntä jos mökät pysyy kurissa? tuntuu näitä e leimoja olevan 1:stä miljoonaan
    On ok.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  20. #980
    Lainaa emsii kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyy CB1000R:ssä valmistajan kilpi (eli tyyppikilpi) ja onko siihen merkitty valvonta-arvo melulle, db(A)? Entä onko tietoa meneekö Akrapovicin street-legal slipari melurajoista läpi, ilman killeriä / killerin kanssa?
    Tänään mitattiin pyörästä äänet työkaverin desipelimittarilla joka on kuulema kunnon mittari. Työkaveri on autohifi harrastaja ja ne mittailee keneltä lähtee eniten desipelejä. Mulla on pyörässä Akrapovicin slipari ilman killeriä. kun kierroksia oli 5000rpm niin tulos oli 94 db eli sama lukema mikä tyyppikilvessä ja 7000rmp tulos oli 96db ja 10000rpm tulos oli 99db eli ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista sheriffeillä.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  21. #981
    Lainaa Riku77 kirjoitti Katso viesti
    Tänään mitattiin pyörästä äänet työkaverin desipelimittarilla joka on kuulema kunnon mittari. Työkaveri on autohifi harrastaja ja ne mittailee keneltä lähtee eniten desipelejä. Mulla on pyörässä Akrapovicin slipari ilman killeriä. kun kierroksia oli 5000rpm niin tulos oli 94 db eli sama lukema mikä tyyppikilvessä ja 7000rmp tulos oli 96db ja 10000rpm tulos oli 99db eli ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista sheriffeillä.
    oliko sulla katti paikallaan?
  22. #982
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    oliko sulla katti paikallaan?
    Oli katti paikalla. Ainoa ero vakioon on Akrapovicin( se mikä tuli viime kesänä kylkiäisenä uuden pyörän kanssa) slipari. Ja toi 10000rmp 99db oli ainoa mikä otettiin niin että mittari oli kohdistettuna suoraan putkeen n.50cm etäisyydeltä. eli ei tarvi miettiä mittauksia.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  23. #983
    Tänään kävin vielä ääniä mittaamassa kaverin katsastus asemalla Riihimäellä. Siellä tulos oli 5000rpm 96db. Mitattiin niin että kierrokset oli kokoajan tuossa 5000:ssa.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  24. #984
    Ensimmäiset pari sataa uudella CB1000R:llä ajeltu. Ensifiilikset on, että näin homman uudelleen aloittaneelle tuo on varsin helppo hanskata perusajossa. Ajoasento luonnollinen ja kaikki toimii kuin Hondassa konsanaan. Takaraivossa kyllä joku sanoo, että suuruudenhulluus iski kun vekottimessa on tonninen kone. Sisäänajo menossa, mutta ei juuri yli 6000 kierroksen uskaltaisi muutenkaan vetää... ;) Noh, kyllä se tästä lähtee. Syksyyn mennessä persdyno on nollattu.
  25. #985
    Kun kilometrejä kertyy, niin kyllä tähän kiintyy pikkuhiljaa koko ajan enemmän. Hieman särähti korvaan, kun eräs puolituttu kommentoi että itsekin haaveillut pyörästä ja olisi kuulemma "hyvä aloittaa tuollaisella pienemmällä" ja kattoi minun pyörään päin. Kertokaapas keillä on kilokyykyistä enemmän kokemusta, miten pärjää vertailussa vaikkapa R1:lle/GSX-R1000:lle, noin yleisesti voimassa ja vaikkapa 0-120 kiihdytyksessä?

    Onko muuten porukka saanut houkuteltua tarakkaharakoita tuohon kyytille? Kuljettajan pyörähän tää on ja penkki on pieni, mutta onko tullut millaista kommenttia lähinnä kauniimman sukupuolen edustajilta? Kiva vähän etukäteen tietää onko ihan yhtä painajaista matkustajalle, ennen kuin ottaa böönaa kyytihin.

    Sellasta vielä mitä edellisenkin prätkän kanssa mietein, että onko ihan ok jos hieman pitemmän tovin pyörä on joutokäynnillä, jolloin lämmöt nousee noin sadan asteen tienoille? Eli joutuuko varomaan ettei kovin kauaa noilla lämmöillä seisoisi?
    Honda CB1000R -09
  26. #986
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Kun kilometrejä kertyy, niin kyllä tähän kiintyy pikkuhiljaa koko ajan enemmän. ?
    Samaa mieltä. Käytettyjen Hondien hyvityshinnat ovat varsin alhaiset. Toisaalta hinta/laatu pysyy kohdillaan.
  27. #987
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Kun kilometrejä kertyy, niin kyllä tähän kiintyy pikkuhiljaa koko ajan enemmän. Hieman särähti korvaan, kun eräs puolituttu kommentoi että itsekin haaveillut pyörästä ja olisi kuulemma "hyvä aloittaa tuollaisella pienemmällä" ja kattoi minun pyörään päin. Kertokaapas keillä on kilokyykyistä enemmän kokemusta, miten pärjää vertailussa vaikkapa R1:lle/GSX-R1000:lle, noin yleisesti voimassa ja vaikkapa 0-120 kiihdytyksessä?

    Onko muuten porukka saanut houkuteltua tarakkaharakoita tuohon kyytille? Kuljettajan pyörähän tää on ja penkki on pieni, mutta onko tullut millaista kommenttia lähinnä kauniimman sukupuolen edustajilta? Kiva vähän etukäteen tietää onko ihan yhtä painajaista matkustajalle, ennen kuin ottaa böönaa kyytihin.

    Sellasta vielä mitä edellisenkin prätkän kanssa mietein, että onko ihan ok jos hieman pitemmän tovin pyörä on joutokäynnillä, jolloin lämmöt nousee noin sadan asteen tienoille? Eli joutuuko varomaan ettei kovin kauaa noilla lämmöillä seisoisi?
    Ei pitäisi hirveästi ottaa pataan 0-120 kiihdytyksessä kilokyykkyjä vastaan. Ne erot tulee sitten vasta siellä lähempänä 2 markan nopeuksia. Mutta eihän tätä pyörää enään sinne vauhteihin ole suunniteltukaan. Ei pitäisi joutokäynti 100 asteessa tehdä mitään. Puhallin lähtee ainakin itselläni pyörimään tossa 102-103 asteessa.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  28. #988
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Dunlopin sportsmartti vanteelle, niin kelpaa ajella nurkilla ja radalla
    Paljonko Velmu maksoit Dunlopeista kumpaankin päähän?
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  29. #989
    Kävin hakemassa LSL:n crashpadit kikottimeen. Ei ole tarkoitus kontata, mutta jos sattuu se kuuluista kumpsahdus...
  30.  
  31. #990
    Lainaa makke69 kirjoitti Katso viesti
    Paljonko Velmu maksoit Dunlopeista kumpaankin päähän?
    Olikohan 260e + as. 40e
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


Sivu: 33 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen