Sivu: 35 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1542:sta
  1. #1021
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Ei ole omakohtaista kokemusta vakio versus viri samalla pyörällä samassa penkissä, mutta tuolla saa vielä niitä viimeisiä halpoja ja helppoja hevosia jokusen sekä tasaisemman täytön molemmille pytyille.

    Penkitys sitten päälle ilman saastekamoja ja lambdamittausta varten mutteri hitsaten pakoputkistoon ja tulppa päälle.
    Mites se melkein tärkein asia, eli äänimaailma? Voiko kuulla pikkulasten ja kissanpentujen imeytyvän imusuppiloista sisään infernoon?
  2. #1022
    Itsellä boxi ja snorkkeli Turn1.

    Ajoa ei vielä ole metriäkään.

    Pihalla kaasuteltuna äänimaailma on terävämpi. Itse otin tankin sisäpinnasta kaikki pehmusteet pois.

    Tarkoitus vielä säädättää dynossa pcIIIusb:llä.

    Teiden avauduttua koitan saada goprolla liikkuvaa ääntä.

    ML
  3. #1023
    Jep,

    Mulla ei ole kokemusta kuitu vs. metalli airboxista, mutta vakioboxi pelkillä kuorilla ja isolla snorkkelilla on ajossa aika päheen kuulonen, ja taas sitten Durbahnin tankkidummyssa on omanlaisensa saundi.

    Vielä kerkee vaihtamaan, kun luntakin on metri, mutta dynomiehillä voi olla keväällä kuukauden jono. Ebayssä on usein myynnissä portugalin pojalla Durbahnkopioita, 150 euroa lasikuituisena.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  4. #1024
    Niille dynomiehille kannattaa varata aika niin ei tarvi jonossa kärvistellä.

    Enemmän muo huolestuttaa tää etelän lumitilanne.

    Mut nythän on povattu normaalia lämpimämpää kevättä...

    ML
  5. #1025
    Tässäpä kevät terveisiä:



    Heh, mut änkät otin irti lyhentämistä varten. Enkä muuten suosittele kenellekkään Akran titaaniränneihin kajoamista, vaikka plasmalla leikkaantuikin hyvin niin muuten vittumainen homma. Jostain syystä toisen änkkärin villat pääs vähän purkautuu, nooh meni ne takas sinne mistä tulikin(:

  6. #1026
    Vähän samannäköistä jälkeä itsellä, kun omia hiilikuituisia lyhensin 10cm
    VeTuRimiehet heiluttaa
  7. #1027
    Kiitos videosta MadMaz.

    Kenen valmistama hugger sulla on videolla? Oletko ollut tyytyväinen.

    Itsella vielä hakusessa.

    ML
  8. #1028
    Lainaa MaLa kirjoitti Katso viesti
    Kiitos videosta MadMaz.

    Kenen valmistama hugger sulla on videolla? Oletko ollut tyytyväinen.

    Itsella vielä hakusessa.

    ML
    Omien kokemuksieni perusteella ainakaan Ermaxin huggeria ei välttämättä kannata ottaa. Istuu kyllä hyvin paikalleen, on tukevaa materiaalia ja värikin on sattuva, mutta mitoitus on tehty niin läheltä vakiorengaskokoa (190/50) hipovaksi että korkeammilla rengasprofiileilla (180/55, 190/55 jne.) ei mahdu rengas pyörimään ilman huggerin korottamista. Ja korkeampiprofiilisen renkaanhan me sinne haluamme, koska keksintö kääntyy ketterämmin sellaisen kanssa.

    Nämä kokemukset siis punaisen SP1:n parista.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  9. #1029
    Magical Racingin hugger olis varmaan pätevä mut melkeen 300 eukaa plus verot ja rahti.

    ML
  10. #1030
    Budjettitietoiset kakkosen omistajat ottanevat huomioon myös nämä ohjeet. En muista tuota sävellystä livenä nähneeni, mutta tiettävästi toimii ja on halba, toki välttämättä blingiä ei ole kaikille silmille riittävästi. Lisäksi auttavat porakoneen ja Dremelin käyttötaidot eivät ole haitaksi asennustyössä.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  11. #1031
    Just luin ja katoin ni sais englannista reiluun 9 puntaan osan.

    ML
  12. #1032
    Taitaa olla Tygan hiilariversio SP2 kopioitu suoraan 600rr huggerista.

    ML
  13. #1033
    CBR 600 huggeri (tai sen kopio) olisi ainoa, mitä itse harkitsisin. Mukavan ajaton ja tehdasmainen. Monelle varmasti dremelin vilauttaminen takahaarukalle on myös kynnyskysymys.

    Itsellä ei ole huggeria ja ihan hyvin on pärjännyt kun ei tule sateella ajettua. Takaiskarikaan ei ole saanut siipeensä yhtään ja yllättävän puhdas se oli kun sen aiemmin talvella otin irti.

    Sivusilmällä katselin kun Speedzillassa puuhailevat SPW-mallista putkistoa. Tuo ois sitä kovinta sikoossomia putkirintamalla. Toivottavasti tekevät sellaisen, joka pelaa (suht) vakiokoneella, eikä kuten esikuva, joka vaatii kovempaa viriastetta toimiakseen kunnolla. Onhan tuo törkyisen kallis, mutta varmasti komea katupyörässäkin
  14. #1034
    Lainaa killa kirjoitti Katso viesti
    Omien kokemuksieni perusteella ainakaan Ermaxin huggeria ei välttämättä kannata ottaa. Istuu kyllä hyvin paikalleen, on tukevaa materiaalia ja värikin on sattuva, mutta mitoitus on tehty niin läheltä vakiorengaskokoa (190/50) hipovaksi että korkeammilla rengasprofiileilla (180/55, 190/55 jne.) ei mahdu rengas pyörimään ilman huggerin korottamista. Ja korkeampiprofiilisen renkaanhan me sinne haluamme, koska keksintö kääntyy ketterämmin sellaisen kanssa.

    Nämä kokemukset siis punaisen SP1:n parista.
    Juurikin Ermaxin huggeri videolla. Tyytyväinen olen ollut, minä kun ajan orkkis rengaskoolla.
  15. #1035
    Lainaa killa kirjoitti Katso viesti
    Budjettitietoiset kakkosen omistajat ottanevat huomioon myös nämä ohjeet. En muista tuota sävellystä livenä nähneeni, mutta tiettävästi toimii ja on halba, toki välttämättä blingiä ei ole kaikille silmille riittävästi. Lisäksi auttavat porakoneen ja Dremelin käyttötaidot eivät ole haitaksi asennustyössä.
    Dremeliä en tarvinnut Sebimoton 600rr -03 huggerin asennuksessa, ainoastaan pari kierreniittiä ja parin sentin korotusholkit takareunaan, niin mahtuu lämppäri väliin 16,5 renkaan kanssa.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  16. #1036
    Venttiilivälyksistä. Pyörällä ajettu reilu 27tkm.

    Mittasin takapytyn venttiilivälykset, etusylinterin kimppuun huomenna. Ohjearvot välyksille ovat manuaalin mukaan:
    -imupuoli 0.16mm
    -pakopuolella 0.31mm

    Imupuolelle meni 0.15mm rakotulkki melko tiukasti molempiin, mutta meni kuitenkin. 0.10 menee ihan heittämällä ja 0.20 ei mahdu. Pakopuolella taasen 0.30mm rakotulkki meni pienellä vastuksella molempiin, mutta ei niin tiukkaan kuin imupuolella oli. Vastaavasti 0.25 meni heittämällä ja 0.35 ei mahdu. Päättelin sitten niin, että pakopuoli on aikalailla ohjearvossa, mutta imupuoli on mielummin 0.15 kuin 0.16.

    Manuaalin mukaan säätöpalojen koko menee 0.025mm eroilla välillä 1.200mm - 2.450mm (en tiedä minkä kokoset palat siellä on nyt vakiona kiinni niin).

    Onkos tuossa sitten järkeä ruveta säätöpaloja vaihtamaan, koska palojen kokoero (0.025) on suurempi kuin ero (n. 0.01) ohjearvoihin?
  17. #1037
    Moriwakilta näyttäis saavan kilkettä mopediin, putkiston hinta näytti olevan 1200€+rahdit, tullit ja alvit

    http://www.moriwaki.co.jp/global/pro..._vtrsp1sp2.php
    VeTuRimiehet heiluttaa
  18. #1038
    Lainaa Firedemon kirjoitti Katso viesti
    Moriwakilta näyttäis saavan kilkettä mopediin, putkiston hinta näytti olevan 1200€+rahdit, tullit ja alvit

    http://www.moriwaki.co.jp/global/pro..._vtrsp1sp2.php
    Ei kai nyt ihan putkiston, kyllä noi näytti ihan slipareilta ainakin otsikkorivillä ( S/O ).

    Tai sitten tulkitsin itte väärin, kuvan putkiston hinnaksi olisi enemmän kuin kohtuullinen, koska uustuotannon hintataso on 2000-3500 usd + kulut, riippuen materiaalista.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  19. #1039
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Ei kai nyt ihan putkiston, kyllä noi näytti ihan slipareilta ainakin otsikkorivillä ( S/O ).

    Tai sitten tulkitsin itte väärin, kuvan putkiston hinnaksi olisi enemmän kuin kohtuullinen, koska uustuotannon hintataso on 2000-3500 usd + kulut, riippuen materiaalista.
    Kyllä kai siihen vähintäänkin noi väliputket tulee, mut tuossa valikossa kyllä lukee Complete Collection, meilillähän se selviäis Tais tuo Moriwaki valmistaa joitan kisaosia veturitalleille aikoinaan.
    Tuossa kyllä puhutaan et olis putket rosteria ja vaimentajat titaania http://www.moriwaki.co.jp/global/pro...el=VTR1000SP-1
    Viimeksi muokannut: Firedemon; 26.02.2012 klo 21:43.
    VeTuRimiehet heiluttaa
  20. #1040
    HUOM! Tehtaan virallisesta lausunnosta on käynyt ilmi että tarvike tingentangeleita sun muita lirpakkeita saa Hondiimme liimata ainoastaan Hondan omalla liimalla

  21. #1041
    Tossa olis hyvä linkki moottorin irrottamista varten. Paljon hyviä kuvia.

    http://www.airlinebrats.com/rc51/engineoutin/

    ML
  22. #1042
  23. #1043
    Hieno kalikka.

    Jos olet moisen käsiisi saanut, niin iskarin linkku ja jarruhilppeet olisi hyvä seurata mukana, vakioista ei ole edes aihioiksi.

    Akselin ja holkkien työstöä joutuu myös harrastamaan vanteen ympärillä, ei siis ole bolt-on kamaa.

    Tehtaan kilpaosaston suurella halkaisijalla oleva pakoputkisto menee swingin"kolosta" komeasti läpi, ei tartte ottaa jalkatappirunkoa holkeilla ulos. Vähän rönsyillen, mutta tehdaspakarista ( tai replicasta ) mun on turha haaveilla, ei auta tappien holkitus kun tulee vähän sen jälkeen bensatankki tielle.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  24. #1044
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Venttiilivälyksistä. Pyörällä ajettu reilu 27tkm.

    Mittasin takapytyn venttiilivälykset, etusylinterin kimppuun huomenna. Ohjearvot välyksille ovat manuaalin mukaan:
    -imupuoli 0.16mm
    -pakopuolella 0.31mm

    Imupuolelle meni 0.15mm rakotulkki melko tiukasti molempiin, mutta meni kuitenkin. 0.10 menee ihan heittämällä ja 0.20 ei mahdu. Pakopuolella taasen 0.30mm rakotulkki meni pienellä vastuksella molempiin, mutta ei niin tiukkaan kuin imupuolella oli. Vastaavasti 0.25 meni heittämällä ja 0.35 ei mahdu. Päättelin sitten niin, että pakopuoli on aikalailla ohjearvossa, mutta imupuoli on mielummin 0.15 kuin 0.16.

    Manuaalin mukaan säätöpalojen koko menee 0.025mm eroilla välillä 1.200mm - 2.450mm (en tiedä minkä kokoset palat siellä on nyt vakiona kiinni niin).

    Onkos tuossa sitten järkeä ruveta säätöpaloja vaihtamaan, koska palojen kokoero (0.025) on suurempi kuin ero (n. 0.01) ohjearvoihin?
    Jos noin lähellä arvoja, ei kannata alkaa tekemään mitään. Ei varmasti ala kantamaan...
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  25. #1045
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Hieno kalikka.

    Jos olet moisen käsiisi saanut, niin iskarin linkku ja jarruhilppeet olisi hyvä seurata mukana, vakioista ei ole edes aihioiksi.

    Akselin ja holkkien työstöä joutuu myös harrastamaan vanteen ympärillä, ei siis ole bolt-on kamaa.

    Tehtaan kilpaosaston suurella halkaisijalla oleva pakoputkisto menee swingin"kolosta" komeasti läpi, ei tartte ottaa jalkatappirunkoa holkeilla ulos. Vähän rönsyillen, mutta tehdaspakarista ( tai replicasta ) mun on turha haaveilla, ei auta tappien holkitus kun tulee vähän sen jälkeen bensatankki tielle.
    Niinkuin arvelit, en ole moista käsiini saanut. Lienevät yhtä harvinaisia kuin keinuhevosen kakka. Eihän noista tehtaan kisaosista muutenkaan juuri hyötyä ole, jos ei ole kaikkia muitakin liittyviä osia, tai ainakin joutuu isosti työstöhommiin. Koristeena hieno kyllä olisi.
  26. #1046
    Lainaa Lars kirjoitti Katso viesti
    Niinkuin arvelit, en ole moista käsiini saanut. Lienevät yhtä harvinaisia kuin keinuhevosen kakka. Eihän noista tehtaan kisaosista muutenkaan juuri hyötyä ole, jos ei ole kaikkia muitakin liittyviä osia, tai ainakin joutuu isosti työstöhommiin. Koristeena hieno kyllä olisi.
    Juurikin kokonaisuus pätee myös moottoriosastolle, best of ebay and web ei aina riitä, riskejä on ja tulee, voi sijoitetut tonnit kostautua romuksi, tosin niinhän se on virimoottoreissa aina ja näissä korostetusti.

    Tota aiemmin mainittua pakaripuolta voi zuumailla SPW-kuvien ja Kainzingerin demopyörän välillä, yksi takahaarukka voi teettää ihan hirveesti duunia, ja kaiken sen jälkeen siltikin SE juttu katoaa, vaikka työn jälki onkin virheetöntä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  27. #1047
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Juurikin kokonaisuus pätee myös moottoriosastolle, best of ebay and web ei aina riitä, riskejä on ja tulee, voi sijoitetut tonnit kostautua romuksi, tosin niinhän se on virimoottoreissa aina ja näissä korostetusti.

    Tota aiemmin mainittua pakaripuolta voi zuumailla SPW-kuvien ja Kainzingerin demopyörän välillä, yksi takahaarukka voi teettää ihan hirveesti duunia, ja kaiken sen jälkeen siltikin SE juttu katoaa, vaikka työn jälki onkin virheetöntä.
    Taitaa Torstin tankki tulla niin alas, ettei edes litteällä putkella (litteä putki,onko se muuten enää putki?) onnistua? Micronin Serpent-käyräthän on naurettavan lituskoja, ja hyvin virtaa. Mutta eihän se tietysti enää ole alkuperäisen kaltainen. Muistanko muuten vääriin, kokeiltiinko Colinin pyörässä joskus yhdellä vaimentajalla olevaa versiota?
  28. #1048
    Lainaa Lars kirjoitti Katso viesti
    Taitaa Torstin tankki tulla niin alas, ettei edes litteällä putkella (litteä putki,onko se muuten enää putki?) onnistua? Micronin Serpent-käyräthän on naurettavan lituskoja, ja hyvin virtaa. Mutta eihän se tietysti enää ole alkuperäisen kaltainen. Muistanko muuten vääriin, kokeiltiinko Colinin pyörässä joskus yhdellä vaimentajalla olevaa versiota?
    Kyllähän siinä kokeiltiin, mutta mun tapauksessa hannais takahaarukka ja takapyörän sekä tankin väli, kaksi litistystä peräkkäin sekä iskarin että tankin grillaus ei olis oikein ole oikealla tolalla.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  29. #1049
    Lainaa mikan kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän siinä kokeiltiin, mutta mun tapauksessa hannais takahaarukka ja takapyörän sekä tankin väli, kaksi litistystä peräkkäin sekä iskarin että tankin grillaus ei olis oikein ole oikealla tolalla.
    Tee 1 vaimennin oikealla-versio.
  30.  
  31. #1050
    Lainaa Lars kirjoitti Katso viesti
    Muistanko muuten vääriin, kokeiltiinko Colinin pyörässä joskus yhdellä vaimentajalla olevaa versiota?
    Jep. Vaimennin oli vasemmalla puolella. Enpä muista tarkemmin milloin ottivat sen käyttöön (kuitenkin 2001 Suzuka 8hr jälkeen) ja ajoivat sillä aina kaudella 2002 kunnes Oscherslebenin WSB-kisaviikonloppuna tuli uusi moottoriversio (2002 Suzuka 8hr:ssa käytetty versio), ja samalla tuli uusi pakoputkisto tuplavaimentajilla.

    Tilasin muuten kirjan The Honda Story, jossa on aika hyvää nippelitietoa SPW:stä vuosien varrelta. Sen mukaan kovimmat tehot oli 186hp @ 12000rpm.
Sivu: 35 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen