Sivu: 146 / 146:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136144145146
Tulokset 4351:stä 4356:een 4356:sta
  1. #4351
    No mites se sykronointi? Onko kohdallaan?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  2. #4352
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    No mites se sykronointi? Onko kohdallaan?
    Kyllä se menetelmällä migin suuttimet yhteiksi, metritolkulla läpivää letkua, loraus öljyä letkuun ja puolitoistametrinen lauta aika just eikä melkein on.

    Toki, voihan se synkkamittarin yhdekin vuotaa, sitä ei tullut tarkistettua. Silloin voi tietty olla synkkakin pielessä.

    Mutta ainakin kovasti yritetty laittaa se kuntoon
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  3. #4353
    Seosruuveja varttikierros lisää auki ainakin lievensi oiretta. Katsotaan nyt miltä vaikuttaa jatkossa.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  4. #4354
    Mitä jos kääntää vartin lisää ?
  5. #4355
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Liite 27909

    Joo, nyt on kaikki lohkon pultit pois ja pahalta toi oikutteleva M7 näyttää, muut tais olla oikeastaan ihan aika uuden näköisiä, mutta tämä mikä alkoi kiristymään avattaessa oli sitten ruosteessa ja hapettunut kunnolla ja oli toisiaan ottanut osan lohkon alumiinikierteistä mukaansa. Voi viiddu.

    Ideoita, ajatuksia? Ehkä siellä on jengaa sen verran että sen sais kirrattua, momentti on 27 Nm... Lisäys: Luonnollisesti uusi pultti tulee.

    Petilaakerien M8 pultit 10 kpl lähti periaatteessa kauniisti naksahtaen, mutta kyllä se vähän teki pahaa vääntää. Varsinkin vihoviimeinen kiertyi jonkin verrankin ennen kun naksahti auki. Pultit oli rutikuivat ja ihan uuden näköiset.
    kawa fiksattu pultti.jpg

    No niin, tuo riivattu pultti meni takaisin sinne mistä se oli tullutkin, eli Evaporust-käsittelyn ja messinkiharjan + kierrapakan jälkeen näytti tarpeeksi hyvältä mun silmiin. Alumiinia irroittelin terävällä piikillä jengasta ekaksi. Lohkoon laitoin Recoilin.

    kawa nokkaketjuvertailu.jpg

    Ja koko projekti tähtäsi nokkaketjun vaihtoon, ja tässä vertailua, eli yksi puolikas ketjusta on noin puolilenkkiä pidempi kuin uusi. Lisäksi vanha ketju pykältää taittaessa. [edit] Ja uudet nokkaketjun laahaimet kans.


    Kakki pulti laitoin ohjekirjan momenttiin, ja vaikutti kestävän hyvin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6.  
  7. #4356
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Mitä jos kääntää vartin lisää ?
    Tiedä häntä.

    Taisi arvoitus ainakin osaltaan ratketa. Rupesin tutkimaan syytä täristykselle vedättäessä. Toisessa vaijerissa oli kumminkin pari milliä väljää välillä jakokappale - kaasari. Toisessa ei. Eli synkkavikaa kaasulle siirtyessä on vaikkei sitä mittari paljastanut, liekö kinnannut sen verran ja/tai kaasu auki niin paljon ettei erotu.

    Tätä tonkiessa sitten löytyikin se rispaantunut kaasuvaijeri. Joka ei syystä tai toisesta sattunut silmiin kun kaasarit olivat käsissä.

    Ja ei kun tilaamaan, mitähän muuta laittaisi pakettiin jotta...
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Sivu: 146 / 146:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136144145146