No mites se sykronointi? Onko kohdallaan?
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Kyllä se menetelmällä migin suuttimet yhteiksi, metritolkulla läpivää letkua, loraus öljyä letkuun ja puolitoistametrinen lauta aika just eikä melkein on.
Toki, voihan se synkkamittarin yhdekin vuotaa, sitä ei tullut tarkistettua. Silloin voi tietty olla synkkakin pielessä.
Mutta ainakin kovasti yritetty laittaa se kuntoon![]()
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Seosruuveja varttikierros lisää auki ainakin lievensi oiretta. Katsotaan nyt miltä vaikuttaa jatkossa.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
kawa fiksattu pultti.jpg
No niin, tuo riivattu pultti meni takaisin sinne mistä se oli tullutkin, eli Evaporust-käsittelyn ja messinkiharjan + kierrapakan jälkeen näytti tarpeeksi hyvältä mun silmiin. Alumiinia irroittelin terävällä piikillä jengasta ekaksi. Lohkoon laitoin Recoilin.
kawa nokkaketjuvertailu.jpg
Ja koko projekti tähtäsi nokkaketjun vaihtoon, ja tässä vertailua, eli yksi puolikas ketjusta on noin puolilenkkiä pidempi kuin uusi. Lisäksi vanha ketju pykältää taittaessa. [edit] Ja uudet nokkaketjun laahaimet kans.
Kakki pulti laitoin ohjekirjan momenttiin, ja vaikutti kestävän hyvin.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tiedä häntä.
Taisi arvoitus ainakin osaltaan ratketa. Rupesin tutkimaan syytä täristykselle vedättäessä. Toisessa vaijerissa oli kumminkin pari milliä väljää välillä jakokappale - kaasari. Toisessa ei. Eli synkkavikaa kaasulle siirtyessä on vaikkei sitä mittari paljastanut, liekö kinnannut sen verran ja/tai kaasu auki niin paljon ettei erotu.
Tätä tonkiessa sitten löytyikin se rispaantunut kaasuvaijeri. Joka ei syystä tai toisesta sattunut silmiin kun kaasarit olivat käsissä.
Ja ei kun tilaamaan, mitähän muuta laittaisi pakettiin jotta...
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5