Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.
Venttiilien säätö olis ajankohtainen,mutta mistä löytyisi uusia paloja, vinkkejä kaipailisin ostopaikoista ja mistä kenties edullisimmin löytyisi
Jos shimmit ovat 7,48 mm leveitä, niin tod.näköisimmin saat ne halvimmalla minulta. Kokoja on välillä 2,45-3,5mm.
5€/kpl posteineen.
Viimeksi muokannut: Mikeyx; 07.10.2017 klo 17:41.
No mutta hieno homma. En tiedä mikä on tuo zzr:n palan halkaisija,mutta kun saan sen selvitettyä niin ilmanmuuta ostan sinulta ja pitää vielä tarkastaa minkä paksuisia paloja tarvitsen. Laitan vaikka yv kun asia selviää
Pikainen googlaus paljastaa ZZR:n syövän 9,48 millisiä.
ZX9R oli noilla pienemmillä pillereillä.
Hola, mistäs mahtaa löytyä männänrenkaita ja kiertokangen laakereita JÄRKEVÄÄN hintaan. Järjestään n.50euroa rengassetti yhdelle renkaalle... ZZR1100 ZXR1100 samat koneet noilta osin, ei vaan löydy.
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Minä tilasin hiljattain Stormilta 9,48mm paloja hintaan 2,90€/kpl.
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Ite tilasin mm. männänrenkaat alkuvuodesta Parzillalta yhteensä $142.80 ($35,70 sarja). Tohon tulee tietysti rahti (alk. $27,99), alv (24%) ja tulli (jotain 4% luokkaa) päälle, mut silti aika lailla halvempia kuin mitä kotimaisilta toimijoilta löysin (66 € / sarja), varsinkin jos tilaa samalla jotain muuta. Toimitus kestää sen kaks viikkoa, eli saman kuin tiskiltä ostettuna olis kestäny
https://www.partzilla.com/
Osanumerot löytyy mm. täältä:
http://www.kawasakioriginalparts.com/road-bikes.html
Viimeksi muokannut: hukkmi; 15.04.2018 klo 07:23. Syy: Tarkennettu
Kawa ZZR1100 D1
Tervehdys tänne pienen tauon jälkeen. Paikkakunnan vaihdos ja työpaikka vaikeuttaa harrastamista. Eilen tilasin imuventtiilit ja kansipahvin. Heinäkuu olis lomaa ja ekalla viikolla olis tarkoitus tehdä punamustaan kolmas kannen aukaisu.
Pyörä on seisonu 2 vuotta, mielenkiintoista nähdä kuinka toimii.
sitä odotellessa voi taas lueskella koko zetorikeskustelun läpi.
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Moro! Oletettaisiin että olisin menossa koeajamaan -96 ZZ-R 1100:sta, mihin minun pitäisi erityisesti kiinnittää huomiota...?
-Kähmy
Viimeksi muokannut: Kähis; 23.10.2018 klo 12:50.
2001 Yamaha XJR 1300
meneekö kakkonen päälle vaivatta, koliseeko kone, onko kolmos sylinterin veivin alapään laakeri morjes. jos kone valmiiksi kuuma älä osta, koska et saa silloin selville kantaako ventiilit.(kylmäkäynistys hankalaa jos ventiilit kantaa)
Miten noi kaasarin vaijerit saa kaasareista irti,pitääkö kahvasta löysätä ensin?Eilen irrottelin kaasarisatsin,mutta ei noi vaijerit antanut niin paljon löysää että ois saanut ne nipat irti koloistaan,Tämä siis -93 d-malli.
Morjesta. Tuli ostettua tuollainen zzr 1100. -95 vuosimallia ja taitaa olla D3 koneella? Kuinka tarkka tämä on venttiilinvälyksistä. Mittasin ne ja ainakaan mikään venttiili ei kanna. Yksi pakovena oli 0,3-0,35mm ja suositushan on 0.18-0.23mm.
Ostin moottoripyörän moottori irrallaan ja olen sen nyt kiinnittänyt. Onko jotain ihmeellistä mitä pitäisi tietää esim letkujen tai vaijerien vetämisestä?
Startin vapaakytkin antaa periksi kun starttaa muutaman sekunnin, mutta testataan nyt lyödä kone kiinni ja katsoa saako sillä pyörän käyntiin. Uusia startinkytkimiä ei saa ainakaan mistään kun äkkiseltään katsoin?
Mahtaisikohan tuolta löytyä vapaakytkin:https://www.motorcyclespareparts.eu/...00-motorcycles
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
No joo sieltä näyttäisi löytyvän 93e hintaan. Kokeillaan ensin toimiiko tuollaisenaan vaikka hieman luistaa. Yksi vaihtoehtohan olisi hitsata ratas kiinteäksi mutta silloin koko torque limiterin idea menisi pilalle ja kampi voisi ottaa osumaa jos sattuu startatessa ampumaan takaisinpäin?
Tuli semmoinen ongelma vastaan että moottori on jo kiinni rungossa niin ketjuja ei saa eturattaan akselin yli. Jos takarenkaan ottaisi irti ne varmaan mahtuisivat. On vaan niin lujassa taka-akselin kiinnitys että kuusiokoloavaimet hajoavat. Pitää ilmeisesti hommata voimahylsy ja paukuttaa vasaralla ja lämmöllä.
EX Yamaha FZS 600 -98
Suzuki GS 500 -95
Kawasaki ZZR 1100 -95
Kertoiko entinen omistaja, miksi moottori oli irroitettu? Tuon moottorityypin Kawat on kivoja, kun kaikki moottorin ketjut pystyy vaihtamaan helposti koppien kautta.
Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.
Moottori oli irroitettu koska startin vapaakytkin vetää tyhjää välillä.
Moottori on nyt paikoillaan mutta kipinää ei tule. Yksi punakeltainen johto jäi ylimääräiseksi mutta sille ei löydy paria.
Äkkiseltään mittasin niin toiselle puolalle tulee 12v kun virrat päällä mutta toiselle puolalle ei tule mitään
Viimeksi muokannut: j0nes96; 18.10.2018 klo 23:42.
EX Yamaha FZS 600 -98
Suzuki GS 500 -95
Kawasaki ZZR 1100 -95
Olisiko kellään nurkissa loppuun kuluneita tai muuten käyttökelvottomia C-mallin etujarrulevyjä? Vaidossa saisi uuden ja käyttämättömän EBC:n D-mallin takajarrulevyn.
ZZ-R1100 1991
Onko eroa c ja d mallin levyillä?Mulla ois myynnissä d-mallin osia esim torissa ja nettivarosissa..
No käytetythän nuo on,oiskohan pulttijako kumminkin sama?
Onko tuolle startin tyhjää pyörimiselle muita vaihtoehtoja kuin se ratas jota startti pyörittää. Eli jaksaa pari sekuntia startata ja sitten lyö tyhjää. Moottori on nyt auki ja se ratas irti. Ei ainakaan käsin pyörittämällä tai ruuvipenkissä pihdeillä kääntämällä pyöri mutta startissa taitaa olla hieman isommat voimat.
EX Yamaha FZS 600 -98
Suzuki GS 500 -95
Kawasaki ZZR 1100 -95
eikös se johdu siitä että sen startin ketjun automaatti kiristin antaa periksi ja siitä tulee se tyhjää kohta. olen joskus tallentanut kuvallisen startin ketjun kiristimen korjaus viritelmän mut nyt ei löytynyt.
Ehtiikö jos viikolla otan mitat,kun ekana irrotan pyöristä moottorit ja otan toisesta samalla keulan irti?
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81
Niin mullakin.Kaksi -93:sta joista pitäis yksi käyttis tehdä.
ex:ät ZZR1100 1993x2
ex Honda cbr1000f -94
Triumpheja
nykyiset
Kawa zzr1100 -91
Kawa GPz1100 -81