Sivu: 54 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 2145:sta
  1. #1591
    Lainaa Calypso kirjoitti Katso viesti
    Ongelmia SC57:ssa. Lakkaa vetämästä n 8000 kohdalla kaasu auki, vapaalla varovasti kääntämällä saa rajottimeen. Vaihteella ei. Matalilla kierroksilla OK. Tyhjäkäynti OK. Bensapumppu feilaa?
    Minulla teki oma SC57 samaa, kun oli jääny remontin jäljiltä bensapumpun korvausilmaletku ruttuun tankin alle Saa tarkasti kattoa kaikkien letkujen sijainnin tai asennon jos/kun käyttää tankkia ylhäällä. Tässä ainaki yksi mahdollisuus
  2. #1592
    Lainaa anz_ kirjoitti Katso viesti
    Minulla teki oma SC57 samaa, kun oli jääny remontin jäljiltä bensapumpun korvausilmaletku ruttuun tankin alle Saa tarkasti kattoa kaikkien letkujen sijainnin tai asennon jos/kun käyttää tankkia ylhäällä. Tässä ainaki yksi mahdollisuus
    Tämä voi olla hyvin mahdollinen vika. Helppo testata ku vedon jäleen avaa tankinkorkin, jos kovasti suhahtaa niin ei saa korvaus ilmaa.
    hontamies RR

  3. #1593
    Korjasin sen!
    Bensaletku ei kiertänyt sen koukun takaa pumpun vieressä, taittui sitten. Talvella oli huollossa

    Jännä et ei oireillu heti huollon jälkeen. Kai se lytisty sit ajaessa tarpeeksi.

    Nyt laulaa taas komeesti.
    Viimeksi muokannut: Calypso; 18.04.2016 klo 16:18.
    KTM 690SM
  4. #1594
    Aiempiin mopoihin verrattuna tämä Blade sotkee märällä kelillä pahemmin koko pärrän ja myös kuskin. Minkälasia huggereita ootte asentaneet ja miten toimii? Pyörä siis mallia -08.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  5. #1595
    Lainaa mp71 kirjoitti Katso viesti
    Aiempiin mopoihin verrattuna tämä Blade sotkee märällä kelillä pahemmin koko pärrän ja myös kuskin. Minkälasia huggereita ootte asentaneet ja miten toimii? Pyörä siis mallia -08.
    Tuollaisen iskin omaani kii, kokemusta ei sotkemattomuudesta ole. Mut varmaan paremmin suojaa ku se 10cm orggis lirpake.

    http://www.gbmotoracingparts.com/ekm...ugger-19-p.jpg
    hontamies RR

  6. #1596
    Tulee muute pikkasen hätäseen tuolta osat.
    Ma tilasin, pe osat käsillä ;)
    hontamies RR

  7. #1597
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Tuollaisen iskin omaani kii, kokemusta ei sotkemattomuudesta ole. Mut varmaan paremmin suojaa ku se 10cm orggis lirpake.

    http://www.gbmotoracingparts.com/ekm...ugger-19-p.jpg
    Tuo vaikuttaa OKlta. Alkuperänen suojaa vain iskaria :-).
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  8. #1598
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Tulee muute pikkasen hätäseen tuolta osat.
    Ma tilasin, pe osat käsillä ;)
    Tuliko muuten uudet ruuvit mukana? Entiset on aika hapettuneet.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  9. #1599
    Ei tullu. Mut käyt hakee rautakaupasta tai tms. Kilotavara pultteja. M5x20 2kpl ja M6x20 2kpl. ite laitoin vielä muoviset rikat väliin, et ottaa laajemmalta kii.
    hontamies RR

  10. #1600
    Kaipaisin selkeitä ohjeita tuon pakokaasun joukkoon menevän raitisilmapuhalluksen poistamiseksi käytöstä, ainakin väliaikaisesti. Kyseessä siis SC57 vm.06. Hökötyksen nimi taitaa olla PAIR?

    Mopo on menossa penkkiin säädettäväksi, joten tuo systeemi pitäisi sitä ennnen poistaa käytöstä tai tukkia jotenkin. Varusteina Yoshimura kokoputki, PCIII ja BMC suodattimet.

    Pidän mahdollisena että tuo systeemi on jo poistettu käytöstä putken vaihdon yhteydessä. Mihin sitä ilmaa tarkalleen syötetään? Eli mistä olisi helpoin tarkistaa onko järjestelmä jo disabloitu vaiko ei?

    Mikäli käy ilmi että systeemi on vielä toiminnassa, niin en sitä välttämättä halua poistaakkaan kokonaan. Sen voisi ilmeisesti tulpata vain säädön ajaksi? Onko jollain ehdotuksia mistä kohdasta tulppaus tulisi suorittaa?

    Paljon kysymyksiä, toivottavasti joku osaa autella tämän kanssa.

    *Edit: Edellisellä sivulla juuri ollutkin juttua tästä, kas kun ei osunut silmään. Eli tukkimisen voisi ilmeisesti suorittaa yksinkertaisesti ilmaboksiin tulevan letkun pään tulppaamisella? Ja tämäkö on 100% toimiva konsti että mopon saa säädettyä ja vielä ilman pelkoa että jotain menee särki?
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  11. #1601
    Ota airbox auki ja tuki ilmanputsarin oikealla puolella oleva putki.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  12. #1602
    Jätä vaan tulppaan se PAIR, suotta sitä ilmaa sinne putkeen pumppaa, turhaa vaan nostaa ext lämpöjä entisestään.
    hontamies RR

  13. #1603
    Kiitos! Nyt tuli homma selväksi, vaikuttaa simppeliltä.
    Jonkun kumitulpan taidan siihen törkätä.

    Onkos porukalla mielipiteitä noista BMC suodattimista? Yllätyin hiukan kun airboxista ei löytynytkään perinteistä paneelia, vaan kaksi lieriötä joiden päädyissä lukee BMC Filters. Päällimmäisenä niitä tutkiessa tuli sellanen vaikutelma että aika harvan oloset siivilät..

    Vähän jäin miettimään pitäiskö vaihtaa orginaali paneeliin vai vaan hommata huoltosetti jolla pestä ja öljytä nuo BMC:t

    Pyörässä siis Yoshimuran kokoputki ja PCIII, ja menossa penkkiin säädettäväksi.
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  14. #1604
    Lainaa kakkoskuski kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Nyt tuli homma selväksi, vaikuttaa simppeliltä.
    Jonkun kumitulpan taidan siihen törkätä.

    Onkos porukalla mielipiteitä noista BMC suodattimista? Yllätyin hiukan kun airboxista ei löytynytkään perinteistä paneelia, vaan kaksi lieriötä joiden päädyissä lukee BMC Filters. Päällimmäisenä niitä tutkiessa tuli sellanen vaikutelma että aika harvan oloset siivilät..

    Vähän jäin miettimään pitäiskö vaihtaa orginaali paneeliin vai vaan hommata huoltosetti jolla pestä ja öljytä nuo BMC:t

    Pyörässä siis Yoshimuran kokoputki ja PCIII, ja menossa penkkiin säädettäväksi.
    Tässä on vakiotkin tuollaiset lieriöt.
    Aika harvojahan noi viriputsarit on, öjlyn tehtävä on sitoa itseensä hienoin pöly. Jos kunto epäilyttää niin oem putsarit vaan kehiin. Noiden vaikutus on jotain +1-3 hp.
    hontamies RR

  15. #1605
    Ai vakiotkin on lieriöt, enpä tullut ajatelleeksikaan. Nyt jälkeenpäin kun miettii airboxin rakennetta ja ilman virtausta siellä, niin enpä ihmettele enempää.

    Suodattimien kunnossa ei ollut moitittavaa, ihan ehjiltä ja hyväkuntoisilta näyttivät. Paikallisesta MP-liikkeestä varmaan saa hakea jotain ilmanputsariöljyä joka ajaa asiansa noissa. Soveltuvat puhdistusaineet taitaakin löytyä omasta takaa.
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  16. #1606
    taylormade slipari tuli ja samontein kiinni. Laadukas putki, istuu 100% äänet sopivan möreät ja ei ainakaan omasta mielestä liian kovat. suosittelen! Ja mikä parasta, ei ota kantapää kii enää vaimentajaan





    hontamies RR

  17. #1607
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Hieno putki/ rakennelma. Kävin kurkkaamassa hintaa. Kalsarit pyörähtivät kintuissa
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #1608
    Noo, eipä esim. yoshin r77 sen katepalan kans hinnaltaan paljoa poikennu.
    hontamies RR

  19. #1609
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Noo, eipä esim. yoshin r77 sen katepalan kans hinnaltaan paljoa poikennu.
    Joo... mopokamppeet maksaa. Tiedän sen ihan omakohtaisesti. Pinnoja panostuksesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #1610
    Hieno pönttö. Istuu hyvin katteisiin.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  21. #1611
    Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
    Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta
  22. #1612
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
    Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta
    Hondabikes.fi ja sieltä mallisto, löytyy pdf huoltokortti ja manuaali.
    hontamies RR

  23. #1613
    http://www.1000rr.net/forums/1102930-post10.html

    http://www.1000rr.net/forums/modific...l-removal.html

    Täältä löytyy selostettuna ja kuvin. Joudut ehkä kirjautumaan sinne mutta se kannattaa. Osoite: www.1000rr.net
    Sieltä saat kaikkea tietoa ja myös "Service manual" eli korjaamo käsikirjan.
    Toivottavasti tuo "upper-cowl-removal" aukeaa sinulle, ainakin jos kirjaudut niin sitten.

    Korjasin osoitetta.
    TUO YLEMPI OSOITE ja aukeaa suoraan. Alakate ensin irti.
    Viimeksi muokannut: lippa; 03.05.2016 klo 21:03.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  24. #1614
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
    Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta
    On muuten yhtä hvettiä noiden katteiden irroitus/paikalleen laitto.
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  25. #1615
    "On muuten yhtä hvettiä noiden katteiden irroitus/paikalleen laitto."

    Huolellinen kannattaa olla ja välttää liikaa väkivaltaa niin kyllä se hyvin onnistuu. Ottaa vaikka kännykällä kuvia jos irroittelee letkuja/liittimiä ja mistä mikäkin on mennyt. Alakatteen kynsien kanssa varsinkin huolellinen irroittaessa.

    Tässä vielä:
    http://www.1000rr.net/forums/attachm...1&d=1262324085
    Viimeksi muokannut: lippa; 03.05.2016 klo 21:48.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  26. #1616
    Itse muistelen että alimmainen kate kannattaa puhaltaa paineilmalla pikkukivistä puhtaaksi ennen irrotusta.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  27. #1617
    Kiitokset linkeistä. 1000rr on tuttu sivusto. Eiköhän noilla kuvilla selviä. Alakate on tullut otettua useasti irti. Pihassa tutkin että pakosarjan kiristystä varten on purettava ainakin sivukatteet pois ja kenties flekti?
  28. #1618
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset linkeistä. 1000rr on tuttu sivusto. Eiköhän noilla kuvilla selviä. Alakate on tullut otettua useasti irti. Pihassa tutkin että pakosarjan kiristystä varten on purettava ainakin sivukatteet pois ja kenties flekti?
    Syylärin otat letkujen varaan niin tulee tarvittava tila.
    hontamies RR

  29. #1619
    Mikähän omassa -05 RR:ssä voisi olla vikana? Muutaman kerran ajeltu talvitelojen jälkeen. Nyt kun koitin lähteä ajelemaan, vapaalla starttaa nätisti, kytkin pohjaan ja ykkönen silmään. Töksähtää eteenpäin ja sammuu.

    Kytkin itsessään menee suht koht helposti pohjaan, eli olisiko siinä vikaa? Ostin tosiaan vähän aika sitten käytettynä, eli hirveästi kokemusta kys. pyörästä ei ole.

    Seisonut muutaman viikon ulkona suojan alla, ja sitä oli ainakin kertaalleen käyty nostelemassa ja kurkkimassa alle. Saakohan tuota kovin helposti rikki ilkivalloin?
  30.  
  31. #1620
    Lainaa Izvire kirjoitti Katso viesti
    Mikähän omassa -05 RR:ssä voisi olla vikana? Muutaman kerran ajeltu talvitelojen jälkeen. Nyt kun koitin lähteä ajelemaan, vapaalla starttaa nätisti, kytkin pohjaan ja ykkönen silmään. Töksähtää eteenpäin ja sammuu.

    Kytkin itsessään menee suht koht helposti pohjaan, eli olisiko siinä vikaa? Ostin tosiaan vähän aika sitten käytettynä, eli hirveästi kokemusta kys. pyörästä ei ole.

    Seisonut muutaman viikon ulkona suojan alla, ja sitä oli ainakin kertaalleen käyty nostelemassa ja kurkkimassa alle. Saakohan tuota kovin helposti rikki ilkivalloin?
    Sivujalka alhaalla Tai sen kytkimessä vikaa.

    Saako sitä liikkumaan sammutettuna, kytkinpohjassa ja vaihde päällä jos työntää? <- eli irroittaako kytkin?
    KTM 690SM
Sivu: 54 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen