Sivu: 55 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 2145:sta
  1. #1621
    Lainaa Calypso kirjoitti Katso viesti
    Sivujalka alhaalla Tai sen kytkimessä vikaa.

    Saako sitä liikkumaan sammutettuna, kytkinpohjassa ja vaihde päällä jos työntää? <- eli irroittaako kytkin?
    Unohtui näköjään mainita, jalka toki ylhäällä.

    Kävin koittamassa, eipä liiku eteen eikä taakse ykkösellä kytkin pohjassa. Vapaalla tosin rullaa nätisti.
  2. #1622
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kytkin on liimaantunu kiinni. Aika tavallista, pitäs saada aukeemaan tönäsemällä vaihde päällä ja kytkin painettuna. Auttaa jos on asvalttia alla, eestaas työntelee.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #1623
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kytkin on liimaantunu kiinni. Aika tavallista, pitäs saada aukeemaan tönäsemällä vaihde päällä ja kytkin painettuna. Auttaa jos on asvalttia alla, eestaas työntelee.
    Tai kytkimessä ilmaa.
    Viimeksi muokannut: Calypso; 06.05.2016 klo 01:22.
    KTM 690SM
  4. #1624
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Syylärin otat letkujen varaan niin tulee tarvittava tila.
    Eipä tarvinut kuin iso sivukate irti. Välistä pääs näppärästi kirimään
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  5. #1625
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Eipä tarvinut kuin iso sivukate irti. Välistä pääs näppärästi kirimään
    hontamies RR

  6. #1626
    Kuinka kauan kestää yleensä etuiskareitten tiivisteet? Huomasin vm. 2008 pyörässä 58tkm kohdalla, että öljyt alkaa olla iskarin väärällä puolella.
    Pakollinen iskarihuolto tulossa.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  7. #1627
    Lainaa Zuhnu99 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka kauan kestää yleensä etuiskareitten tiivisteet? Huomasin vm. 2008 pyörässä 58tkm kohdalla, että öljyt alkaa olla iskarin väärällä puolella.
    Pakollinen iskarihuolto tulossa.
    Aika hyvin on kestäny tiivisteet, jos nyt vasta eka huolto edessä. Keula öljyt kyllä kannattaa vaihtaa 2-4 kauden välein, km/käytön mukaan. 20-30tkm ajetut öljyt on jo aika rapaa.
    hontamies RR

  8. #1628
    Lainaa Izvire kirjoitti Katso viesti
    Unohtui näköjään mainita, jalka toki ylhäällä.

    Kävin koittamassa, eipä liiku eteen eikä taakse ykkösellä kytkin pohjassa. Vapaalla tosin rullaa nätisti.
    Eipä lähtenyt ainakaan omilla taidoilla liikkeelle, törkkään hinauksen kautta huoltoon, tuskin (?) on kovin iso homma, kun pyörä on aiemmin kuitenkin ollut ajokunnossa.
  9. #1629
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Aika hyvin on kestäny tiivisteet, jos nyt vasta eka huolto edessä. Keula öljyt kyllä kannattaa vaihtaa 2-4 kauden välein, km/käytön mukaan. 20-30tkm ajetut öljyt on jo aika rapaa.
    Autossa mulla on vuotamattomat iskarit yli 11 vuoden ja 214 tkm:n jäljiltä. Siinä iskareita rasittaa vielä talviajo. Miksei mopossa iskaritiivisteet kestäis?

    Vaihtelisin keulaöljyjä mielellään, jos olis tehty helpommaks. Monissa pyörissä onnistuu keulaa purkamatta.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  10. #1630
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Zuhnu99 kirjoitti Katso viesti
    Autossa mulla on vuotamattomat iskarit yli 11 vuoden ja 214 tkm:n jäljiltä. Siinä iskareita rasittaa vielä talviajo. Miksei mopossa iskaritiivisteet kestäis?

    Vaihtelisin keulaöljyjä mielellään, jos olis tehty helpommaks. Monissa pyörissä onnistuu keulaa purkamatta.
    Vaihdoin viime kesänä Meseen uudet keärenkaat. Niillä varmaan mennään seuraavat 5 v.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  11. #1631
    Ootteko korottanu ohjaus tankoja firebladesta? Kannattaako moinen muutos? Millä palikoilla? Stormilla olis myynnissä muutos sarja missä tulee kokonaan uusi yläkolmio jolla saa kiinni normaalin ohjaustangon.

    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...-cbr1000rr-08/

    Kannattaako tilata. Voiko kinnikkeet pultata vakioyläkolmioon kiinni itse?

    Senverran ottaa ranteisiin toi pyörä että olis kiva saada ohjaustankoo hieman ylemmmäs ja ehkä vähän taaksepäin. Pyöräni on Honda CBR 1000RR 2008.
    Hyosung Comet 650GT / Kuopio
  12. #1632
    Veikkailen, ettei tuolle yhtenäiselle tangolle yllä enää alkuperäiset jarruletkut ja sähköjohdot katkaisijoille. Voi tulla melko iso työ vaihtaa letkut ja jatkaa piuhoja.

    Miten jotkut korotetut clip onit http://www.apexmfg.com/all-products/...er-clip-on-set tai säädettävät esim. http://calsport.co.uk/honda-cbr-1000...s/LU-A-SC59-S/ tai http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR-10...CSB9HQ&vxp=mtr ?

    Mulloli Sport Ducatissa (jossa helv. etunoja ajoasento) Helibarit https://www.helibars.com/products/He...000RR/185.html
    Niiden hyvänä puolena on, että alkuperäiset piuhat ja letkut riittää. Silti kahvat tulee ylemmäs, leveämmälle ja taemmas ja ajoasento muuttuu yllättävän paljon. Huonona puolena ainakin itselle tuli, tuulen riepotukset ja ohjaustunnon huonontuminen pystymmästä ajoasennosta johtuan. Halvathan nuo ei ole myöskään.

    Alkuperäistä yläkolmiota en lähtis itse modaamaan. Se on aika kevyt valuosa ja sille tulee aika iso rasitus, jos äijä roikkuu tangossa + muut kuormitukset päälle.
    Viimeksi muokannut: mp71; 19.05.2016 klo 13:55.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  13. #1633
    Minkä painoiset ohjaustangon painot on honda cbr 1000rr 2008 mallissa? Minulta puuttuu ne? Kannattaako ostaa alkuperäiset vai tarvike? Mistä ostais? Käytetytkin kelpais.
    Hyosung Comet 650GT / Kuopio
  14. #1634
    Kattelin slipareita netistä niin törmäsin noihin kohtalaisen edukkaisiin säädettäviin slip-on -kahvoihin myös, kun aiemmin tässä ketjussa oli niistä puhetta https://www.dan-moto.com/DM_INT/inde...roducts_id=353

    Ei haisua kahvapainojen suuruudesta - omassa on vakiot paikallaan.

    Motonetissa on jotain tarjolla http://www.motonet.fi/fi/kategoria/8...32/Tankopainot
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  15. #1635
    Kuinkas paljon iloa tuollaiseen -05 Bladeen saapi Power Commanderista?

    Tällä hetkellä kiinni Yoshimuran koko putki, ja tulossa tosiaan PC ja parempi filtteri kylkeen.

    ~150 heppaa dynossa, ja menossa ensi viikolla Prätkäpajalle laitettavaksi.
  16. #1636
    Lainaa Izvire kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas paljon iloa tuollaiseen -05 Bladeen saapi Power Commanderista?

    Tällä hetkellä kiinni Yoshimuran koko putki, ja tulossa tosiaan PC ja parempi filtteri kylkeen.

    ~150 heppaa dynossa, ja menossa ensi viikolla Prätkäpajalle laitettavaksi.
    Ja lopputuloksena tämä:

    IMG_7_BURST20160601082703.jpg
    Viimeksi muokannut: Izvire; 01.06.2016 klo 11:02.
  17. #1637
    Lainaa Jusevaan kirjoitti Katso viesti
    Ootteko korottanu ohjaus tankoja firebladesta? Kannattaako moinen muutos? Millä palikoilla? Stormilla olis myynnissä muutos sarja missä tulee kokonaan uusi yläkolmio jolla saa kiinni normaalin ohjaustangon.

    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...-cbr1000rr-08/

    Kannattaako tilata. Voiko kinnikkeet pultata vakioyläkolmioon kiinni itse?

    Senverran ottaa ranteisiin toi pyörä että olis kiva saada ohjaustankoo hieman ylemmmäs ja ehkä vähän taaksepäin. Pyöräni on Honda CBR 1000RR 2008.
    1604425_10152367450373258_1334196819304547660_n.jpg
    Danmoton 3D cliparit, vittumainen säätää kohalleen ja putkisokilla lukitus. Piti leikata etukatetta aika perkeleesti, että sai etupyörän kääntymään.
  18. #1638
    Man-Saaren reissu on nyt heitetty Bladella tankkilaukun ja Cargobagin kaa. Blade toimi kyllä yllättävän hyvin matkapyöränä. Muuten vakio -08 paitsi kuskin penkki vaihdettu Hondan E-Cushioniin, kahvanlämppärit + automaattinen ketjunrasvari asennettu. 7000 kilsaa ja kaks ja puoli viikkoa. Ainoastaan tuplakuplatuulilasia kaipailin, kun tankkilaukun vuoksi ei pääse tuulilasin taakse nojautumaan ollenkaan piiloon. Semmonen menee hankintalistalle.

    Tämmöselle 186-senttiselle sopii ajoasento matkallekkin yllättävän hyvin.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  19. #1639
    Lainaa mp71 kirjoitti Katso viesti
    Man-Saaren reissu on nyt heitetty Bladella tankkilaukun ja Cargobagin kaa.
    Pääsikö kisareittiä ajamaan? Vai oliko koko ajan suljettu muulta liikenteeltä?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  20. #1640
    Sitä pääsi ajamaan joka päivä muina aikoina paitsi sulkuaikoina arkisin klo 18-21 ja vkoloppuna pidemmät sulkuajat. Samoten onnettomuuksien takia se oli välillä suljettuna. Taisin kiertää kolme kertaa reitin koknaisuudessaan + useamman kerran pätkiä siitä. Trafiikkia oli välillä melkosesti ja paikalliset ajo autoillaan mutkia oikoen seassa.

    Hieno paikka.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  21. #1641
    Tuonne on lähdettävä! Varmasti ollu hieno reissu
    Laiton sulle pm;)
    hontamies RR

  22. #1642
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Tuonne on lähdettävä! Varmasti ollu hieno reissu
    Laiton sulle pm;)
    Suosittelen kyllä
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  23. #1643
    Tarpeettomaksi jäi Leovincen slipari mikä käy vm.04-07 ja tankkilaukku.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...a-tankkilaukku
    Honda CBR1000rr fireblade -06
    Ex.Honda CBR600f -03
  24. #1644
    Lainaa Jusevaan kirjoitti Katso viesti
    Ootteko korottanu ohjaus tankoja firebladesta? Kannattaako moinen muutos? Millä palikoilla? Stormilla olis myynnissä muutos sarja missä tulee kokonaan uusi yläkolmio jolla saa kiinni normaalin ohjaustangon.

    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...-cbr1000rr-08/

    Kannattaako tilata. Voiko kinnikkeet pultata vakioyläkolmioon kiinni itse?

    Senverran ottaa ranteisiin toi pyörä että olis kiva saada ohjaustankoo hieman ylemmmäs ja ehkä vähän taaksepäin. Pyöräni on Honda CBR 1000RR 2008.

    Teetin uuden yläkolmion ja löin tangon kiinni.. matalilla kiinnikkeillä pystyi kääntämään tankoa.. mutta nyt lähti taas katteet meneen!! noin 20 astetta putoo koneen lämmöt ilman katteita eikä oikea jalka pala kuumasta ilmasta
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  25. #1645
    Mitä öljyä käytätte Bladessa?

    Alkukesästä vaihdoin Castrol Power1 Racingiin ja nyt 3000 km jälkeen Hondan GN4:ään. Suuri ero on siinä, että
    GN4:llä vaihteet naksuvat paikalleen ja Castrolilla pikemmin rusahtaa ja vaatii enemmän voiman antoa jalalla. Sama ero käyttää kytkintä tai ei. Koneen äänessä tai muussa en ole havainnut eroa.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  26. #1646
    Lainaa honda RR kirjoitti Katso viesti
    Aika hyvin on kestäny tiivisteet, jos nyt vasta eka huolto edessä. Keula öljyt kyllä kannattaa vaihtaa 2-4 kauden välein, km/käytön mukaan. 20-30tkm ajetut öljyt on jo aika rapaa.
    Motovillen Ville opasti, että tämä kannattaisi jo unohtaa. Nykyiset keulaöljyt on synteettisiä ja mikäli putket on kunnossa muuten, niin öljyt kyllä kestävät. Uudemmissa 2000-luvun japseissa on synteettiset öljyt jo tehtaalta.

    Omalla kohdalla keulaöljyt vaihtuivat 20 tkm kohdalla, kun toinen stefa alkoi vuotamaan. Vaihdettu öljy oli kirkasta eikä ollenkaan kuran näköistä.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  27. #1647
    -08 takaiskarin jousen esijännityksen säätö vaikuttaa olevan kohtalaisen jumissa. Haka-avaimella väännettäessä pyörii koko iskarin alaosa mukana (myös se osa, jossa iskarin yläosan säätökoloja vastaava kieleke) ja säätö ei onnistu. Iskari on paikallaan pärrässä. Mietin onko tuo iskarin alaosa rikki, koska pyörii mukana? Miten muilla toimii?

    Jos tuo on ehjä niin on kyllä veemäisin esijännityksen säätö, mitä on koskaan sattunu kohdalle moottoripyörissä toistaiseksi.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  28. #1648
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Mitä öljyä käytätte Bladessa?

    Alkukesästä vaihdoin Castrol Power1 Racingiin ja nyt 3000 km jälkeen Hondan GN4:ään. Suuri ero on siinä, että
    GN4:llä vaihteet naksuvat paikalleen ja Castrolilla pikemmin rusahtaa ja vaatii enemmän voiman antoa jalalla. Sama ero käyttää kytkintä tai ei. Koneen äänessä tai muussa en ole havainnut eroa.
    Motul 5100 (10W40) pyörinyt jo pitempään ratakäytössa. Merkkihuolto suositteli kokeilemaan tuota, koska mun Honda on aina tykännyt öljystä. Vaihtaa ihan normaalisti. Satunnaiset rusahtelut johtuu enempikin kuskista / shifteristä.
    -
  29. #1649
    Mitenkäs tollasen 2005 Bladen huoltovälit?
    Käytetyn pyörän mukana ei tullut huoltokirjaa, joten kysäisin Bike Worldista, mittarissa nyt 36t km.

    Kuulemma isompi remppa, venttiilien säädöt sun muut ~500€ ja ylöspäin.
    Frank Nymanilta kysyttynä ei kuulu mitään erikoisempaa, öljyjen ja filttereiden vaihdot ja muut sälät.

    Kumpi pitänee kutinsa?
  30.  
  31. #1650
    Ainakin noissa uudemmissa öljynvaihdot ja muut perustarkistukset 12 tkm välein ja 24 tkm välein isompi huolto. En tiedä poikkeaako vanhemmissa tuosta ohjelmasta. Lisäksi, jos ei oo huoltokirjaa oletuksena voi olla ettei noita edellisä ole tehty 24 tkm kohalla, joten ne ois hyvä tehä 36 tkm kohalla...

    Edit: Tuolta näet huolto-ohjelman http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1000-cc
    Viimeksi muokannut: mp71; 12.08.2016 klo 15:28.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Sivu: 55 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765 ... ViimeinenViimeinen