Korjasin sen!
Bensaletku ei kiertänyt sen koukun takaa pumpun vieressä, taittui sitten. Talvella oli huollossa
Jännä et ei oireillu heti huollon jälkeen. Kai se lytisty sit ajaessa tarpeeksi.
Nyt laulaa taas komeesti.![]()
Viimeksi muokannut: Calypso; 18.04.2016 klo 16:18.
KTM 690SM
Aiempiin mopoihin verrattuna tämä Blade sotkee märällä kelillä pahemmin koko pärrän ja myös kuskin. Minkälasia huggereita ootte asentaneet ja miten toimii? Pyörä siis mallia -08.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Tuollaisen iskin omaani kii, kokemusta ei sotkemattomuudesta ole. Mut varmaan paremmin suojaa ku se 10cm orggis lirpake.
http://www.gbmotoracingparts.com/ekm...ugger-19-p.jpg
hontamies RR
Tulee muute pikkasen hätäseen tuolta osat.
Ma tilasin, pe osat käsillä ;)
hontamies RR
Ei tullu. Mut käyt hakee rautakaupasta tai tms. Kilotavara pultteja. M5x20 2kpl ja M6x20 2kpl. ite laitoin vielä muoviset rikat väliin, et ottaa laajemmalta kii.
hontamies RR
Kaipaisin selkeitä ohjeita tuon pakokaasun joukkoon menevän raitisilmapuhalluksen poistamiseksi käytöstä, ainakin väliaikaisesti. Kyseessä siis SC57 vm.06. Hökötyksen nimi taitaa olla PAIR?
Mopo on menossa penkkiin säädettäväksi, joten tuo systeemi pitäisi sitä ennnen poistaa käytöstä tai tukkia jotenkin. Varusteina Yoshimura kokoputki, PCIII ja BMC suodattimet.
Pidän mahdollisena että tuo systeemi on jo poistettu käytöstä putken vaihdon yhteydessä. Mihin sitä ilmaa tarkalleen syötetään? Eli mistä olisi helpoin tarkistaa onko järjestelmä jo disabloitu vaiko ei?
Mikäli käy ilmi että systeemi on vielä toiminnassa, niin en sitä välttämättä halua poistaakkaan kokonaan. Sen voisi ilmeisesti tulpata vain säädön ajaksi? Onko jollain ehdotuksia mistä kohdasta tulppaus tulisi suorittaa?
Paljon kysymyksiä, toivottavasti joku osaa autella tämän kanssa.
*Edit: Edellisellä sivulla juuri ollutkin juttua tästä, kas kun ei osunut silmään. Eli tukkimisen voisi ilmeisesti suorittaa yksinkertaisesti ilmaboksiin tulevan letkun pään tulppaamisella? Ja tämäkö on 100% toimiva konsti että mopon saa säädettyä ja vielä ilman pelkoa että jotain menee särki?
Kawasaki ZX-10R -06
Ex--Honda CBR 1000rr -06
Ota airbox auki ja tuki ilmanputsarin oikealla puolella oleva putki.
Beta 300 RR
Ex - CBR1000RR
Jätä vaan tulppaan se PAIR, suotta sitä ilmaa sinne putkeen pumppaa, turhaa vaan nostaa ext lämpöjä entisestään.
hontamies RR
Kiitos! Nyt tuli homma selväksi, vaikuttaa simppeliltä.
Jonkun kumitulpan taidan siihen törkätä.
Onkos porukalla mielipiteitä noista BMC suodattimista? Yllätyin hiukan kun airboxista ei löytynytkään perinteistä paneelia, vaan kaksi lieriötä joiden päädyissä lukee BMC Filters. Päällimmäisenä niitä tutkiessa tuli sellanen vaikutelma että aika harvan oloset siivilät..
Vähän jäin miettimään pitäiskö vaihtaa orginaali paneeliin vai vaan hommata huoltosetti jolla pestä ja öljytä nuo BMC:t
Pyörässä siis Yoshimuran kokoputki ja PCIII, ja menossa penkkiin säädettäväksi.
Kawasaki ZX-10R -06
Ex--Honda CBR 1000rr -06
Ai vakiotkin on lieriöt, enpä tullut ajatelleeksikaan. Nyt jälkeenpäin kun miettii airboxin rakennetta ja ilman virtausta siellä, niin enpä ihmettele enempää.
Suodattimien kunnossa ei ollut moitittavaa, ihan ehjiltä ja hyväkuntoisilta näyttivät. Paikallisesta MP-liikkeestä varmaan saa hakea jotain ilmanputsariöljyä joka ajaa asiansa noissa. Soveltuvat puhdistusaineet taitaakin löytyä omasta takaa.
Kawasaki ZX-10R -06
Ex--Honda CBR 1000rr -06
taylormade slipari tuli ja samontein kiinni. Laadukas putki, istuu 100% äänet sopivan möreät ja ei ainakaan omasta mielestä liian kovat. suosittelen! Ja mikä parasta, ei ota kantapää kii enää vaimentajaan![]()
![]()
hontamies RR
Hieno putki/ rakennelma. Kävin kurkkaamassa hintaa. Kalsarit pyörähtivät kintuissa![]()
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Noo, eipä esim. yoshin r77 sen katepalan kans hinnaltaan paljoa poikennu.
hontamies RR
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hieno pönttö. Istuu hyvin katteisiin.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Laitelkaas linkkiä jos jollain on hyvät ohjeet katteiden purkamiseen. Joskus jossain sellaset tuli vastaan mutta en enää löytänyt. Eipä ole noita isoja katteita tullu otettua ikinä pois.
Pakosarja pitäs kiristää 2010 bladesta
http://www.1000rr.net/forums/1102930-post10.html
http://www.1000rr.net/forums/modific...l-removal.html
Täältä löytyy selostettuna ja kuvin. Joudut ehkä kirjautumaan sinne mutta se kannattaa. Osoite: www.1000rr.net
Sieltä saat kaikkea tietoa ja myös "Service manual" eli korjaamo käsikirjan.
Toivottavasti tuo "upper-cowl-removal" aukeaa sinulle, ainakin jos kirjaudut niin sitten.
Korjasin osoitetta.
TUO YLEMPI OSOITE ja aukeaa suoraan. Alakate ensin irti.
Viimeksi muokannut: lippa; 03.05.2016 klo 21:03.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
"On muuten yhtä hvettiä noiden katteiden irroitus/paikalleen laitto."
Huolellinen kannattaa olla ja välttää liikaa väkivaltaa niin kyllä se hyvin onnistuu. Ottaa vaikka kännykällä kuvia jos irroittelee letkuja/liittimiä ja mistä mikäkin on mennyt. Alakatteen kynsien kanssa varsinkin huolellinen irroittaessa.
Tässä vielä:
http://www.1000rr.net/forums/attachm...1&d=1262324085
Viimeksi muokannut: lippa; 03.05.2016 klo 21:48.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Itse muistelen että alimmainen kate kannattaa puhaltaa paineilmalla pikkukivistä puhtaaksi ennen irrotusta.
Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
Xt 1200......vfr1200
Kiitokset linkeistä. 1000rr on tuttu sivusto. Eiköhän noilla kuvilla selviä. Alakate on tullut otettua useasti irti. Pihassa tutkin että pakosarjan kiristystä varten on purettava ainakin sivukatteet pois ja kenties flekti?
Mikähän omassa -05 RR:ssä voisi olla vikana? Muutaman kerran ajeltu talvitelojen jälkeen. Nyt kun koitin lähteä ajelemaan, vapaalla starttaa nätisti, kytkin pohjaan ja ykkönen silmään. Töksähtää eteenpäin ja sammuu.
Kytkin itsessään menee suht koht helposti pohjaan, eli olisiko siinä vikaa? Ostin tosiaan vähän aika sitten käytettynä, eli hirveästi kokemusta kys. pyörästä ei ole.
Seisonut muutaman viikon ulkona suojan alla, ja sitä oli ainakin kertaalleen käyty nostelemassa ja kurkkimassa alle. Saakohan tuota kovin helposti rikki ilkivalloin?