24tkm iso ja 48tkmssä isoin huolto (mm tulpat)
Tuolta dokumenttia:
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1000-cc
Viimeksi muokannut: Calypso; 16.08.2016 klo 15:02.
KTM 690SM
Etsinnässä 08 - 11 alkuperäinen kilpiteline tai sitten joku muu ratkaisu vesikelillä selän kastumiseen![]()
CBR1000RR -08 & EXC250 -09 BRAAP
Oliskohan tossa 17 bladesta ääninäyte. Hienosti vaihtaa dct-aski.
https://www.youtube.com/watch?v=q1H-...em-subs_digest
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Uusi Fireblade:
http://www.motorcyclenews.com/news/n...ma-milan-2016/
Kyllä tuolla vaan kehtais rataa kierrellä ja käydä kaffella.![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Moikka! Olisikohan Etelä-Karjalan tienoilla tai naapurimaakunnissa 04-07 -mallin bleidejä, joita voisi tulla koeistumaan näin talvisaikaan? Tää olisi ykkösvaihtoehto seuraavaksi pyöräksi, mutta vähän pitäs päästä mallailemaan ja omistajan kokemuksetkaan ei ois yhtään huono lisä.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Triumph Tiger XC -11
Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
Olisiko kellään myydä CBR1000RR 08-11 takavannetta? Mielellään vetopakan ja jarrulevyn kanssa.
Beta 300 RR
Ex - CBR1000RR
Uutta Bladea testailtu maailmalla.
Viimeksi muokannut: RzR; 24.01.2017 klo 02:52.
Oletko tsekannut eBay?
http://www.ebay.co.uk/itm/08-11-HOND...cAAOSwmLlYBmZw
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
ken kertois kuinka iso homma ja mitä pitää purkaa et pääsee tulppien vaihtoon.
honda cbr954rr 2003
siinä tulee se poikkituki eteen nii puolat ei mahu nousemaan,pitääkö sit konetta liikutella suuntaan tai toiseen
tosiaan edellinen oli 929 josta sai suht helposti vaihettuu
Syyläriä alas ja etukautta?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
kuiteski siihe jää se tuki eteen..ei mahu puolat nousemaan..
joko rälläkällä tuki pois tai moottoria pitää siirtää et saa vaihettuu..
liekkö tullu suunnittelu moka kun tulpan vaihto tehty vaikeeks14866388647651467385284.jpg
Viimeksi muokannut: mikko77; 09.02.2017 klo 14:16.
Ootko ihan varma ettei mahdu? Ei oo kuittailua vaan ihan kokemuksesta kysyn kun japanialainen insinööri on aika hyvä tunkemaan asioita paikkoihin joihin ne ei kaiken järjen mukaan voi taipua. Juurikin viime kesänä tuli ihmeteltyä yksien puolien kanssa että mit vit, mutta oikeassa asennossa kampeamalla ne tuli pois paikoiltaan.
Ei tosin ollu Honda, ehkä ne on niin viattomia että tulpatkin on huoltovapaat.
EDIT: No ton kuvan perusteella sanoisin että taipuu ulos kampeamalla.
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
aikani pyörittelin eikä suostu puola tulemaan..kappaleina tietysti tulee vaan kun ei viiti hajottamalla ottaa
Jos pääset vaihtamaan, niin laita tilalle tälläiset:
Capture.JPG
Ei tarvitse huolehtia kärkivälistä, ainakin rata Gixxerissä toimivat.
Kyllä ne sieltä taipuu.
Ei tulppia tarvitse nykybensoilla vaihtaa. Toinen asia, jos tulppa pimeenä.
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Moi! Eka viestini forumille. Ostin juuri näin varttuneemmalla iällä eka pyöräkseni 929 -00:n, ja sormia syyhyttää päästä ajelemaan ja räpelöimään. Koskaan ennen ei ole talvipäivät madelleet näin hitaasti![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olisko kellään mitään vinkkiä kertoa, miten ´10 Bladeen saa laitettua uuden kaasuvaijerin paikalleen? Alempi vaijeri lähinnä tuottaa harmaita hiuksia.
Beta 300 RR
Ex - CBR1000RR
Pitäs vaihtaa 02-vm 954 ketjunlaahain. Onkohan
tuo miten vaihdettavissa, mitä tarvitsee purkaa.
Jos vaikka miettii kellotaulua, niin vaijeri pitäisi pujottaa kello yhdestätoista kello kolmeen ja kiinnitys on ruiskurungon keskellä. Päältä ei pääse mitenkään käsiksi ja kyljestä ei sormet/pihdit mahdu.
Täytyy keksiä jostain metriset pihdit tai sitten ottaa ruiskurungot irti. Se irrotus vähän mietityttää, että kuinka hankala homma se on.
Beta 300 RR
Ex - CBR1000RR