Sivu: 26 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1117:sta
  1. #751
    Äkkiä siihen tottuu eikä enään nyi ja rytkytä.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #752
    tervehdys kysellään nyt täällä, itse veikaan akkua että on kaput mutta jos tulis muitakin ehdotuksia.

    Eli nyt jonkun aikaa tuntunu että starttaa huonosti käyntii, no eilen ei sitten millään ja sellanen disko mittarissa, no illan oli latauksessa ja juuri nyt kävin laittaa tulille ja mittasin navoista startin jälkee reilu 14volttii antaa tasaseen jännitettä akulle.

    Voisko olla että akku vaan antaa periksi, jännitteensäädinkin on uusittu vuosi sitten niin en oikee usko että se olis kun antaa noin tasasta jännitettä, vähän oli kyllä paskassa noi liitokset mutta niitä puhaltelin varovaisesti paineilmalla puhtaaksi.
    m*0*m
  3. #753
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^Akku on dööd.
    Superbike #7
  4. #754
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ^Akku on dööd.
    juuh näin ajattelin...=) Huomenna akkukaupoille!
    m*0*m
  5. #755
    proppu.jpg

    muutama mutterin hitsaus myöhemmin anto vihdoin ja viimein periksi ja aukes...=)
    m*0*m
  6. #756
    Lainaa Goofy82 kirjoitti Katso viesti

    muutama mutterin hitsaus myöhemmin anto vihdoin ja viimein periksi ja aukes...=)
    siis öljypohjasta (?); tuliko reiän kierteet mukana?

    mulla kävi näin öljysäiliön tulpan kanssa:

    http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...t=3615#p383139

    ja korjaus:

    http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...t=3660#p385266
    Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen
  7. #757
    ja vaihdeanturin kanssa kävi näin:

    http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...t=3705#p386429

    askareita riittää...
    Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen
  8. #758
    Moro....piti tehdä uus tunnus tänne, kun entisestä ei oo mitään käryä....

    Mutta asiaan, tietääkö joku sopiiko nää käsisuojat 950 SM:ään ???
    http://www.motokeidas.com/shop/tuott...al-60302179000
  9. #759
    EXC:n suojat minulla oli 950SuMossa, joten sanoisin että käy.
  10. #760
    Okei, tähän SM:ään pitäs mennä samat mitä menee Adventureen...
    Mul oli jokin aika sitten 400 EXC Enduro -07, ja muistaakseni ne sen suojat oli malliltaan sellaiset, että menis myös varmaan tähän...ajattelin varmistella vaan asiaa jos joku sattuu tietää täällä.
    Onkohan missään muualla näitä tarjolla, juurikin noi stongan päihin tulevat sais olla ja väri joko oranssi tai musta.
  11. #761
    Lainaa Ludwig kirjoitti Katso viesti
    siis öljypohjasta (?); tuliko reiän kierteet mukana?

    mulla kävi näin öljysäiliön tulpan kanssa:

    http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...t=3615#p383139

    ja korjaus:

    http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...t=3660#p385266
    ei tullu onneks...=) tänään isketty uusi tulppa sekä öljyt ja suodatin, koekäytetty ja todettu että hyvin pelittää, toi valkonen moska mitä tulee taivaalta vähän harmittaa...=)

    Eli tää oli ihan sieltä pohjasta ei tuosta ylemmästä säiliösta, varuiks hommasin molempii uudet proput ja tiivisteet.
    m*0*m
  12. #762
    ^ hyvä näin, kierteitä kun on tylsää ja joskus jopa hankala korjailla.

    mulla se ko. tulppa on kyllä kunnossa (ja nyttemmin siis turha osa),
    säiliön alumiininen reikä ei näemmä kestä ajan kanssa.
    toivomme että öljypohjamme sentään kestää...

    alumiini ja teräs ei aina oikein toimi toisissaan.

    kuparitiivisterenkaat voi hehkuttaa ja käyttää uudestaan, niitä riittää tässä pyörässä;
    samalla kuumennuksella (esim. nestekaasupoltin) pehmenee vaikka tusina kpl.
    Viimeksi muokannut: Ludwig; 14.02.2016 klo 20:39.
    Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen
  13. #763
    Biltemasta saa mustia, niissä on siedettävän tukeva aluvahvike muovin sisällä. Ei pöljemmän näköiset mielestäni. Niitä olen viime aikoina käyttänyt. Hyvin suojaa kahvoja.
  14. #764
    Hep, onko tietoo mistä 950 SM:ään löytyy kätevän helposti 44 piikkinen takaratas....
    Suomesta mieluiten, mut kaikki ebay vinkitkin käy.....en vaan oo löytäny millään.
    Nyt välit 16-41.
    --05--
  15. #765
    Lainaa SM950 kirjoitti Katso viesti
    Hep, onko tietoo mistä 950 SM:ään löytyy kätevän helposti 44 piikkinen takaratas....
    Suomesta mieluiten, mut kaikki ebay vinkitkin käy.....en vaan oo löytäny millään.
    Nyt välit 16-41.
    Muistaakseni omaan 990 superdukeeni hommasin noita isompia takarattaita, juurikin 44:sta, Helsingin pyörä ja mopo (Nakkilan pyörä ja mopo kai muualla). Rattaita sieltä on kyllä saanut 1-2 päivässä vaikka ei ois hyllyssä ja hintakin on aika halpa. Muuta en ko. liikkeistä oo tainnu koskaan ostellakaan.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  16. #766
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Muistaakseni omaan 990 superdukeeni hommasin noita isompia takarattaita, juurikin 44:sta, Helsingin pyörä ja mopo (Nakkilan pyörä ja mopo kai muualla). Rattaita sieltä on kyllä saanut 1-2 päivässä vaikka ei ois hyllyssä ja hintakin on aika halpa. Muuta en ko. liikkeistä oo tainnu koskaan ostellakaan.
    Jep, tuolta löytyi.....43 piikkisiä saa Italiasta tilaamalla, siispä tilataan...eihän tässä vielä ihan kiire ole tielle
    --05--
  17. #767
    Terjens, prätkä saatu tien päälle ja hauska laite on kyl ajaa...

    Sellanen tuli mieleen, että syttyykö tässä laitteessa KTM 950 SM -06, bensanmerkkivalo ,mittaritauluun kun virrat laitetaan päälle pyörään ?

    Tässä ei näköjään syty, eikä syttyny edes ajossa, kun otin homman testiin, että missä vaiheessa se bensan vähetessä syttyy....trippiin tuli 305km ja siihen hyyty, ilman valon vilkahdusta...
    Onneks otin "takaboksiin" 5 litran kannun mukaan.....

    Mistä helpoiten vian etsintään, mikä johto on anturin johto tälle valolle.....jne ????
    Onkohan helppo levittää toi mittari, että onkohan edes polttimoa siellä....

    Ja millaisella tekniikalla lähtee tankki irti, kun se satulan alla oleva kiinnikepultti on poistettu, tarttis vetää navitelineen piuhat akulle saakka, tankki tuntui olevan vaan aika napakasti kiinni, en viittiny alka summassa repii mihinkää suuntaan.....
    --05--
  18. #768
    Moi. Kauhea oranssi-kuume päällä. Ykkösenä mielessä 990 Supermoto, pidempien joustojen takia. Tulisi lähinnä roudan raiskaamalle asfaltille (oikeasti isoja monttuja) ja hiekkatielle. Miten on, uskaltaako katsella yli 30tkm ajettuja? Mitä kannattaa huomioida? 990 SMR olisi toinen vaihtoehto, mutta pelottaa että on liian jäykkä omaan tarkoitukseen. Onko se? Auttakaa, oi viisaammat?
    Viimeksi muokannut: eriveto79; 18.04.2016 klo 00:24.
  19. #769
    Lainaa eriveto79 kirjoitti Katso viesti
    Moi. Kauhea oranssi-kuume päällä. Ykkösenä mielessä 990 Supermoto, pidempien joustojen takia. Tulisi lähinnä roudan raiskaamalle asfaltille (oikeasti isoja monttuja) ja hiekkatielle. Miten on, uskaltaako katsella yli 30tkm ajettuja?
    Miksi ihmeessä ei uskaltaisi? Kyllä LC8 koneella yli 100tkm ajaneita löytyy vino pino, ei pitäisi olla mikään ongelma. Itselläni vasta toki 62tkm mittarissa joten omaa kokemusta ei ole.
  20. #770
    Lainaa 950Tomi kirjoitti Katso viesti
    Miksi ihmeessä ei uskaltaisi? Kyllä LC8 koneella yli 100tkm ajaneita löytyy vino pino, ei pitäisi olla mikään ongelma. Itselläni vasta toki 62tkm mittarissa joten omaa kokemusta ei ole.
    Kaikella ajaa kun malttaa vaan korjailla

    Noo.. tää nyt on tämmöstä.


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  21. #771
    Eipä noilla kilsoilla kannata paljon jännittää. On noita porsinutkin, vaan niin kaikkia muitakin. Luonnehtisin luotettavaksi. Kaksi olen omistanut eivätkä jää viimeisiksi.
    Jokunen tyyppivika, helppoja korjata. Lc8 hall of wisdom tjms googleen, löytyy tarkempaa tietoa.
  22. #772
    Kuinkas pahasti kohtalontovereiden eli kotarin 990sm ruiskupelien kuskien ajokamppeet tai etenkin reppu haiskahtaa pakokaasuilta ajelun jälkeen?

    Omassa 2011 990SMR katittomien leovice pönttöjen päästämät kaasut tarttuu aika hyvin etenkin takin selkämykseen ja reppuun, ajon jälkeen haiskahtaa koko eteinen / pukukaappi mutta myöhemmin kyllä melkein nenäkiinni tarvii löyhkää etsiä.

    Kuuluuko tämän mopedin ominaisuuksiin? Onko se vaan niin että pysty ajoasento kun ei ole kovin virtaviivainen niin tuohon selkään jää ilma ja pakokaasut pyörteilemään
    (2014-> ) KTM 990 SMR 2011
    (2011-2014) * ZX-6R 2009
    (2010-2011) *ER-6f 2008
  23. #773
    Mulla on dukessa gp tyylin single vaimennin alakautta, eli ei siis kovin lähellä selkää. Kyllä vaan kamat tuoksuu aika vahvasti pakokaasulle. Mut kyllä taitaa olla sama ilmiö muissakin pyörissä. Joskus ollu pari kawan kyykkyä ja muistaakseni samalla tavalla takki dunkkaa pakokaasulle.
  24. #774
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Mulla on dukessa gp tyylin single vaimennin alakautta, eli ei siis kovin lähellä selkää. Kyllä vaan kamat tuoksuu aika vahvasti pakokaasulle. Mut kyllä taitaa olla sama ilmiö muissakin pyörissä. Joskus ollu pari kawan kyykkyä ja muistaakseni samalla tavalla takki dunkkaa pakokaasulle.
    Hyvin pitkälle toimiva perussääntö on, että katittomat pyörät haisee, varsinkin jos seokset on vähän rikkaalla. Kattipyörän varsinkaan vakiosäädöissä olevalla ruiskulla ei pitäisi tuoksahtaa.
  25. #775
    -11 mallin SDR devilin hiilaripöntöillä sekä Akran kartalla ja kyllä, haju tarttui vahvasti vaatteisiin. Tarkoituksena oli teettää happoteräksestä komisenkymmentä astetta vinot, kaasuja alaspäin kääntävät ja kumpaankin suuntaan aavistuksen ulos kääntyvät "suulakkeet" ulostulojen jatkeiksi, siis ihan vaan muutaman sentin mittaiset. Valitettavasti kokeilu jäi tekemättä kun mopo ostettiin pois.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  26. #776
  27. #777
    Saahan kaikesta ikupelejä kun vaihtaa vaan kaikki kuluvat osat riittävän usein. Omalla dukella menty nyt 50tkm, just katoin venttiilivälykset eikä huomautettavaa. Tiiä sitten miten viimeks jouduttu säätelee, kun pyörä on ollu mulla 14tkm. En usko että tuota pataa saa helposti hajalle jos perus huoltopuoli hallussa, pois lukien äärimmäinen rata-ajo. Kaikki on yksilöitä, mutta varmemmin kawasta korkkaa pata kun lc8. (herättää siis uskomatonta luottamusta)
  28. #778
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa eriveto79 kirjoitti Katso viesti
    990 SMR olisi toinen vaihtoehto, mutta pelottaa että on liian jäykkä omaan tarkoitukseen.
    En tiedä mikä sulle on jäykkä ja mikä on oma tarkoitus, mutta oman SMR:n myin pois mm. liian löysän alustan vuoksi. Jouset painuu mutkassa mun makuun liikaa kasaan ja kallustusvarat menee siinä. Olisi tarvinnut reilusti paksummat jouset, tiedä sitten olisiko vaatinut muutakin. Toinen vitutus oli tökkivä kaasu, ei kovin kiva laite ajella kaupungissa varsinkin mukulakivellä. Kolmas vitutus oli vaihdeaski rata-ajossa, surkein mitä on omissa laitteissa ollut. Ei tunnu kivalle kun aski tiputtaa itsekseen pykälän pienemmälle kesken mutkan kun rojut on maassa. Ajattelin että kun myy ehjänä pois niin siitä saa enemmän ja sattuu vähemmän. Laite oli alkuun monella tapaa todella kiva, mutta ei sitten pidemmän päälle kuitenkaan.
    1000
  29. #779
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Saahan kaikesta ikupelejä kun vaihtaa vaan kaikki kuluvat osat riittävän usein. Omalla dukella menty nyt 50tkm, just katoin venttiilivälykset eikä huomautettavaa. Tiiä sitten miten viimeks jouduttu säätelee, kun pyörä on ollu mulla 14tkm. En usko että tuota pataa saa helposti hajalle jos perus huoltopuoli hallussa, pois lukien äärimmäinen rata-ajo. Kaikki on yksilöitä, mutta varmemmin kawasta korkkaa pata kun lc8. (herättää siis uskomatonta luottamusta)
    Uskossa on hyvä elää sanoi Toivo.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  30.  
  31. #780
    Lainaa Rikup kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas pahasti kohtalontovereiden eli kotarin 990sm ruiskupelien kuskien ajokamppeet tai etenkin reppu haiskahtaa pakokaasuilta ajelun jälkeen?

    Omassa 2011 990SMR katittomien leovice pönttöjen päästämät kaasut tarttuu aika hyvin etenkin takin selkämykseen ja reppuun, ajon jälkeen haiskahtaa koko eteinen / pukukaappi mutta myöhemmin kyllä melkein nenäkiinni tarvii löyhkää etsiä.

    Kuuluuko tämän mopedin ominaisuuksiin? Onko se vaan niin että pysty ajoasento kun ei ole kovin virtaviivainen niin tuohon selkään jää ilma ja pakokaasut pyörteilemään
    Tutkis sellaista saittia kuin http://www.ktmsmt.com/ niin pääset vähän syvemmälle kii noihin polttoaine-juttuihin. Voi olla että vähän rikkaalla käy mutta ei se mitään. Vähän keskikulutuksessa ja lompakossa tuntuu mutta eipähän pala venttiilit ja sula männänlaki. Hyvännäköinen mopo kertakaikkiaan ja viimeisiä oikein hyviä kotkia.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Sivu: 26 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen