Sivu: 13 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 4411:sta
  1. #361
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Laakerikaupoist, näissähän vaan alkaa olla ongelmana se, et niist yhä harvempi myy normi kuluttajalle

    mut mm Karting osia myyvät liikkeet ja USA-auto-osia myyjil on niit hyllys...

    SKS Petikossa, sielt saa kans, mikäli nekään enää myy kuluttajille?
    Simply Bearingista kans saa kaikkee kivaa: http://simplybearings.co.uk/shop/ Tietty tossa on toi punnan kurssi vähän rajotteena.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  2. #362
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Simply Bearingista kans saa kaikkee kivaa: http://simplybearings.co.uk/shop/ Tietty tossa on toi punnan kurssi vähän rajotteena.
    Nettikaupat on talvella ihan kivoja, mutta ajokauden aikana nää on semmosia kilkkeitä, jotka pitäs pystyä hakemaan hyllystä saman päivän aikana, joten lähinnä kivijalkakauppa hakusessa pk-seudulta. Mut pitää mennä noilla pupun vinkeillä.
    Superbike #7
  3. #363
    Minkälaisella systeemillä mivvin oval pönttöön tulee db-killeri kiinni? Minä en nuiden kanssa hirveesti oo vielä pelautunu.. Myyjä sanoi että ei tässä mallissa ole varmaankaan koko killeriä kun minkäänlaisia merkkejä kiinnikkeistä ei ollut pöntön puolella. Ajattelin jo siinä vaiheessa että liehän tuossa nyt joskus killeri ollu Mitä nyt oon nuiden pönttöjen kuviaki katellu niin näkyyhän niissä se olevan. Kyseessä ilmeisesti on mivvin oval carbon slipari
  4. #364
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nettikaupat on talvella ihan kivoja, mutta ajokauden aikana nää on semmosia kilkkeitä, jotka pitäs pystyä hakemaan hyllystä saman päivän aikana, joten lähinnä kivijalkakauppa hakusessa pk-seudulta. Mut pitää mennä noilla pupun vinkeillä.
    Ja jos ei laakerikaupassa natsaa, löytyy noita uniballeja myös IKH:lta, eikä ole kalliitakaan. Taitaa tosin valikoima siellä rajoittua oikeakätisellä kierteellä oleviin, pienin muistaakseni oli M6.
    1835
  5. #365
    Lainaa Nhtmf kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisella systeemillä mivvin oval pönttöön tulee db-killeri kiinni? Minä en nuiden kanssa hirveesti oo vielä pelautunu.. Myyjä sanoi että ei tässä mallissa ole varmaankaan koko killeriä kun minkäänlaisia merkkejä kiinnikkeistä ei ollut pöntön puolella. Ajattelin jo siinä vaiheessa että liehän tuossa nyt joskus killeri ollu Mitä nyt oon nuiden pönttöjen kuviaki katellu niin näkyyhän niissä se olevan. Kyseessä ilmeisesti on mivvin oval carbon slipari
    Mulla ainakin Dukessa killeri on kiinni c-renkaalla. Putkeen kun kattelet niin pitäs löytyä muutaman millin ura tai olake sieltä putkesta jos kiinnitys samalla lailla.
    Super Duke -09
    Honda cbr 929rr -01 -exä
    Suzuki gt550 -74
  6. #366
    Näytti että ei siellä oo minkäänlaista kohtaa mihin tulis mitään kiinnikettä, mutta jatkan tutkimista kun kerkeän :-)
  7. #367


    Hintsan pieni kuva mut onkse tollanen? Ja vaikkei oiskaan niin kaikki MIVV:in pönttöjen kuvat mitä löysin näytti käyttävän tota samaa kiilapultti+mutteri taktiikkaa.

    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  8. #368
    Ei se tuommonen pönttö kyllä oo mutta tuosta kiinnityksestä en tiiä. Voinee ollakin
  9. #369
    Suzuki gsx750f vm 90 on kaasarit auki tällä hetkellä ja nyt tarviisin infoa suutin ongelmaan eli kolmessa kaasarissa pääsuutin on 107,5 ja yhdessä on 112,5 ei kai se näin pidä olla vaan kaikissa pitäis olla saman kokoiset suuttimet???
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  10. #370
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Saako Valvolinen SynPower 10 keulaöljyä Suomesta? Motonetissä näkyy olevan vitosta, mutta kymppinä vain sitä epä-SynPoweria.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  11. #371
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Suzuki gsx750f vm 90 on kaasarit auki tällä hetkellä ja nyt tarviisin infoa suutin ongelmaan eli kolmessa kaasarissa pääsuutin on 107,5 ja yhdessä on 112,5 ei kai se näin pidä olla vaan kaikissa pitäis olla saman kokoiset suuttimet???
    Joissain on keskimmäisissä pykälää isommat, mut ne on tainnu olla ilma-öljy-jäähdytteisiä - tuohan taitaa olla juurikin sellainen.
    Ja niissäkin ne on ollu pareittain - sisemmät samankokoiset ja ulommat samankokoiset keskenään.
    kompensoi keskimmäisten sylinterien taipumusta käydä hieman kuumempana.

    liekö joskus vaihettu ja yks ollu jumissa, joten jääny paikalleen?
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  12. #372
    Jeps, samaa pohtivat tuusmotorissakin kun kyselin sieltä tuollaista 107.5 suutinta. Olivat sitä mieltä että voi olla just sen takia, että kyseinen pytty on käynyt lämpöisenä tms. Motskari niputettu ja lähti tulille ihan ok. Saa olla mun puolesta noin. Seos ruuvit väänsin kaikki samaan 1+3/4 auki niissäkin oli pikkasen eroja miten paljon olivat auki ja nyt sit kaikki saman verran auki. Huomenna pitäis lähteä testailemaan pyörää ja alkaa valmistatumaan kesäloma reissuun.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  13. #373
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Jeps, samaa pohtivat tuusmotorissakin kun kyselin sieltä tuollaista 107.5 suutinta. Olivat sitä mieltä että voi olla just sen takia, että kyseinen pytty on käynyt lämpöisenä tms. Motskari niputettu ja lähti tulille ihan ok. Saa olla mun puolesta noin. Seos ruuvit väänsin kaikki samaan 1+3/4 auki niissäkin oli pikkasen eroja miten paljon olivat auki ja nyt sit kaikki saman verran auki. Huomenna pitäis lähteä testailemaan pyörää ja alkaa valmistatumaan kesäloma reissuun.
    Seosruuvit voi ollakin vähän eriasennoissa.
    Niitä voi kotikonstein säätää siten että tyhjäkäynnillä yhtä kerrallaan, pienin liikkein, säätää ja ettii korkeimman tyhjäkäyntikierrosnopeuden (paras teho, about 12.8 seos), palauttaa kierrokset tyhjäkäinnin nupista takas oikeaksi ja toistaa seuraavalle kaasarille. - huom ennen tätä kannattaa synkronoida kaasarit jos ei oo varma että ovat synkassa.

    Kannattaa vielä kokeilla toisella kierroksella ettei asetukset muutu liikaa/ voi iteroida tarkemmaksi. sit voi halutessaan pistää ruuveja pikkusen kiinnipäin, niin nokeaa/karstottaa vähemmän.
    Nyt pitäs kunkin sylinterin tuottaa about max teho ko kierroksilla-> vetää pintakaasulla/ lähtiessä paremmin.

    ilmaö-öljykoneella kannattaa seurata lämpöä ja jäähytellä välillä ettei lämpeä paikallaan liiikaa.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  14. #374
    Pari kyssäriä. Tehtiinkö päin vittua kun varastettiin 12v lähdölle sytytyksen 20a sulakkeen piuhasta rosvolla? Millä olette laittaneet tupakinsytytinpistokkeen kiinni kätevästi pyörään?

    EDIT: Tarkoitus on tosiaan saada virtaa vaikka avaimet eivät ole lukossa ja tuohon piuhaan vedetään vielä väliin 7,5A sulakeboxi.
    Tupakinsytytinsetti löytyi ja sen kiinnilaitto yms on järjestyksessä.
    Viimeksi muokannut: TweetyLeaf; 11.06.2015 klo 23:17.
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
  15. #375
    Lainaa TweetyLeaf kirjoitti Katso viesti
    Pari kyssäriä. Tehtiinkö päin vittua kun varastettiin 12v lähdölle sytytyksen 20a sulakkeen piuhasta rosvolla? Millä olette laittaneet tupakinsytytinpistokkeen kiinni kätevästi pyörään?

    EDIT: Tarkoitus on tosiaan saada virtaa vaikka avaimet eivät ole lukossa ja tuohon piuhaan vedetään vielä väliin 7,5A sulakeboxi.
    Tupakinsytytinsetti löytyi ja sen kiinnilaitto yms on järjestyksessä.
    Ite koitan välttää rosvoliittimiä viimeiseen asti, koska ne yleensä katkoo osan johdon säikeistä.
    Jatkuvan virran saa aika helposti suoraan akulta, sulakkeen kautta luonnollisesti.
    Suzuki V-Strom 800DE -24
    Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  16. #376
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Ite koitan välttää rosvoliittimiä viimeiseen asti, koska ne yleensä katkoo osan johdon säikeistä.
    Jatkuvan virran saa aika helposti suoraan akulta, sulakkeen kautta luonnollisesti.
    Rosvo on siis jo kiinni ja piuha vedetty. Akulta suoraan vetäminen tuntui vaikealta että hölmöltä kun siinä touhuttiin sitä. Enpä tiedä olisiko se sitten ollut se paras vaihtoehto kuitenkin.
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
  17. #377
    Mikäköhän mahtaisi olla bladessa vikana, kun ketjujen kiristämisen jälkeen takaa kuuluu tasasin väliajoin "klonk". Tiheys kasvaa nopeuden kasvaessa, eikä moottorin päälläolo tai kytkimen käyttäminen vaikuta asiaan
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  18. #378
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    Mikäköhän mahtaisi olla bladessa vikana, kun ketjujen kiristämisen jälkeen takaa kuuluu tasasin väliajoin "klonk". Tiheys kasvaa nopeuden kasvaessa, eikä moottorin päälläolo tai kytkimen käyttäminen vaikuta asiaan
    Lenkki/jä jumissa.
    Horo Elää !
  19. #379
    ^ Jep. Ketju vaihtokunnossa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  20. #380
    Onko kukaan koskaan kokeillut pinnoittaa kirkasta visiiriä tummennus(peili)kalvolla? Onnistuuko? Onko ihan pystyyn ammuttu idea? Onko edes laillista? Harkinnassa potta johon ei (tietääkseni) myydä kuin kirkasta pleksiä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  21. #381
    En tiedä, miksei onnistuisi. Laillista ei kyllä ole.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  22. #382
    Hassua sinänsä kun kuitenkin moneen kypärään myydään hyvinkin tummia visiirejä. Siinäpä tulikin hauska mielikuva itselle: poliisi pysäytysratsiassa rapsuttelemassa visiirinlaitaa "poika poika..." tokko edes älyäisivät moista tarkistaa jossei lopputuloksessa näy kuplia tai ilmeisiä saumoja. E-merkintöjen kohdalta tietty jää vähän kuprulleen jos ne on ulkopuolella ellei sitten pinnota sisäpuolta, niinhän ne autonkin ikkunat tehdään...

    Saattashan tuota kokeilla ihan vaan vaikka että voi sanoa kokeilleensa...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  23. #383
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    En tiedä, miksei onnistuisi. Laillista ei kyllä ole.
    onko repäisykalvotkin laittomia?
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  24. #384
    Kyllä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  25. #385
    entä pinlock kalvo, vaikkakin kirkas ??
    TRX850 -96
    XT500 -80
  26. #386
    Potta toimitetaan pinlockin kanssa. Pointti olikin ulkonäöllinen. Lisätutkinta osoitti kypärään olevan saatavilla tumma pinlock.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  27. #387
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    entä pinlock kalvo, vaikkakin kirkas ??
    Siksipä pinlockit on yleensä irrallaan kypärälaatikossa, että monesti läpäisyvaatimukset ei täyty pinlock kiinnitettynä.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  28. #388
    Oikeesti? No voi yhyren kerran ja vähän toista, kuinkahan moni tuotakaan tietää, siviili saatikka miliisi. En minä ainakaan. Väittäisin kuitenkin ihan kokemuksesta että pinlockillinen visiiri on aika hemmetisti turvallisempi kuin huurun täyttämä vastaava pelkälleen. Jouduin ottamaan omasta nolanista sen veke kun naarmuuntu sisäpuolelta niin pahasti, sitä ei vissiin sais pyyhkiä ollenkaan kun otti itteensä ihan kangasliinasta, ja uus visiiri, joka siis myös jo skrubuilla, maksaa seittemän kymppiä kuti joka on ikääntyvään pottaan minusta ihan liikaa niin sama uusia naarmusen visiirin lisäksi koko ruukku sitte...

    Paitövei suositelkaapas samalla jotain hyvää ainetta jolla liukastaa visiirin ulkopinta sateelta. Ei vissiin ihan jotain 5 sateesta ainetta muovipleksi kestä kun sellanen pennin vamppukin jossa on karhunkieli toisella puolella turpoaa siitä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #389
    Kuka suomessa myy motogadgettia?
    Tekisi mieli ostaa se pieni nopeusnäyttö. Ei vaan äkkiseltään löytynyt suomalaista myyjää. Ei tuo ulkomailta tilaus ole ongelma mut yritän aina suosia kotimaan kauppoja
    Triumph Bonneville Bobber Black
  30.  
  31. #390
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Oikeesti? No voi yhyren kerran ja vähän toista, kuinkahan moni tuotakaan tietää, siviili saatikka miliisi. En minä ainakaan. Väittäisin kuitenkin ihan kokemuksesta että pinlockillinen visiiri on aika hemmetisti turvallisempi kuin huurun täyttämä vastaava pelkälleen. Jouduin ottamaan omasta nolanista sen veke kun naarmuuntu sisäpuolelta niin pahasti, sitä ei vissiin sais pyyhkiä ollenkaan kun otti itteensä ihan kangasliinasta, ja uus visiiri, joka siis myös jo skrubuilla, maksaa seittemän kymppiä kuti joka on ikääntyvään pottaan minusta ihan liikaa niin sama uusia naarmusen visiirin lisäksi koko ruukku sitte...

    Paitövei suositelkaapas samalla jotain hyvää ainetta jolla liukastaa visiirin ulkopinta sateelta. Ei vissiin ihan jotain 5 sateesta ainetta muovipleksi kestä kun sellanen pennin vamppukin jossa on karhunkieli toisella puolella turpoaa siitä.
    nanovahaa??
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 13 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen