Sivu: 15 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 4433:sta
  1. #421
    Laitoin uuden tiivisterenkaan, sen ohuemman, mikä on ylimpänä ja huomasin, että sinne jäi tilaa 0,5-1mm. Kokeilin vanhoja vertailuksi, missä jotkut teki samaa ja jotkut jättämättä yhtään rakoa(venynyt tiiviste?) Kysymys siis on, että jättääkö tämä tarkoituksella ylimpään rengastiivisteen paikkaan sen raon/tilan?
  2. #422
    Onko missään nykyaikaisessa pyörässä ohjauksen akselissa (mikä lie virallinen nimi) M28x1.5 mutteria?
    Omassa moinen kierre akselissa ja ei ebay eikä oikein mikään tunnista tuollaista. Pyörässä R1 yamahan keula, mutta tuo akseli on jostain muusta koska yamahan alkup. On M28x1.0.

    Vanha mutteri niin rujossa kunnossa että ei tule uuden yläkolmion kanssa kiinni.

    Voi olla orkkis bmw:n mutta en ole sen kierteennousua mistään löytänyt vielä.

    Pyörä siis R80RT -87
    Triumph Bonneville Bobber Black
  3. #423
    Lainaa Janssa kirjoitti Katso viesti
    Onko missään nykyaikaisessa pyörässä ohjauksen akselissa (mikä lie virallinen nimi) M28x1.5 mutteria?
    Omassa moinen kierre akselissa ja ei ebay eikä oikein mikään tunnista tuollaista. Pyörässä R1 yamahan keula, mutta tuo akseli on jostain muusta koska yamahan alkup. On M28x1.0.

    Vanha mutteri niin rujossa kunnossa että ei tule uuden yläkolmion kanssa kiinni.

    Voi olla orkkis bmw:n mutta en ole sen kierteennousua mistään löytänyt vielä.

    Pyörä siis R80RT -87
    Aika pahan heitit. En tiedä muuta kun peugeot boxerin pyörän navan mutterin tuolla jengalla.
    Tosin varmaan kestäis jos laittais sen 28x1 mutterin ja tyrkkäis siihen vaan ton kierteen "päälle" sehän ei ole millään hirmuisella rasituksella. Tai jos löytyis vaikka m26 ja siihen pistäis oikean kierteen jos seinämä vahvuus vai riittää.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #424
    Lainaa Janssa kirjoitti Katso viesti
    Onko missään nykyaikaisessa pyörässä ohjauksen akselissa (mikä lie virallinen nimi) M28x1.5 mutteria?
    Omassa moinen kierre akselissa ja ei ebay eikä oikein mikään tunnista tuollaista. Pyörässä R1 yamahan keula, mutta tuo akseli on jostain muusta koska yamahan alkup. On M28x1.0.

    Vanha mutteri niin rujossa kunnossa että ei tule uuden yläkolmion kanssa kiinni.

    Voi olla orkkis bmw:n mutta en ole sen kierteennousua mistään löytänyt vielä.

    Pyörä siis R80RT -87
    Saattais löytyä ihan jostain ns. pulttinurkasta.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  5. #425
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Aika pahan heitit. En tiedä muuta kun peugeot boxerin pyörän navan mutterin tuolla jengalla.
    Tosin varmaan kestäis jos laittais sen 28x1 mutterin ja tyrkkäis siihen vaan ton kierteen "päälle" sehän ei ole millään hirmuisella rasituksella. Tai jos löytyis vaikka m26 ja siihen pistäis oikean kierteen jos seinämä vahvuus vai riittää.
    Tilasinkin jo vääränlaisen eli juurikin M28x1.0. Vois melkein kokeilla tuota. Mitään menetä

    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Saattais löytyä ihan jostain ns. pulttinurkasta.
    Kävin parissa paikallisessa ja ei oota myivät. Toinen selasi jonkunkatalooginkin läpi tuloksetta
    Triumph Bonneville Bobber Black
  6. #426
    Hydraulipuolelta lötyy tuolla jengalla tavaraa. Kiristysmuttereita ja läpivientinipan mutterit esimerkiksi.
    Muistaakseni 22mm:n metalliputken liitosten kierre on M28x1,5 . Mutterin avainväli 41mm.
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
  7. #427
    Lainaa Janssa kirjoitti Katso viesti
    Onko missään nykyaikaisessa pyörässä ohjauksen akselissa (mikä lie virallinen nimi) M28x1.5 mutteria?
    Omassa moinen kierre akselissa ja ei ebay eikä oikein mikään tunnista tuollaista. Pyörässä R1 yamahan keula, mutta tuo akseli on jostain muusta koska yamahan alkup. On M28x1.0.

    Vanha mutteri niin rujossa kunnossa että ei tule uuden yläkolmion kanssa kiinni.

    Voi olla orkkis bmw:n mutta en ole sen kierteennousua mistään löytänyt vielä.

    Pyörä siis R80RT -87
    Kysy tuolta blaticbolt nillä on vaikka mitä
    https://www.google.fi/maps/place/Bal...16a35b65?hl=fi
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  8. #428
    Mistä mahtaisi saada ostettua pinnavanteeseen lyijypainoja? Siis sellaisia, jotka tulevat pinnojen ympärille, ei vannekehään? (En halua liimata vannekehään, kun on maalattu)
    Kawasaki W650
  9. #429
    Lainaa retrokawa kirjoitti Katso viesti
    Mistä mahtaisi saada ostettua pinnavanteeseen lyijypainoja? Siis sellaisia, jotka tulevat pinnojen ympärille, ei vannekehään? (En halua liimata vannekehään, kun on maalattu)
    Jos halvalla haluat päästä, niin Motonetin kalastusosastolta Catherine-lyijypuntteja.
    EDIT: Eikun ne olikin näitä oliivipainoja.

    Virallisempia pinnapainoja löytää googlaamalla "pinnapaino".
    Viimeksi muokannut: Juli; 18.01.2016 klo 08:43.
  10. #430
    Lainaa Juli kirjoitti Katso viesti
    Jos halvalla haluat päästä, niin Motonetin kalastusosastolta Catherine-lyijypuntteja.
    EDIT: Eikun ne olikin näitä oliivipainoja.

    Virallisempia pinnapainoja löytää googlaamalla "pinnapaino".
    Kiitos. Oli jotenkin vaikea hakusana minulle. Pitääpä poiketa Motonettiin tsekkaamaan nuo kalastuspainot...
    Kawasaki W650
  11. #431
    Mutteriasiakin selvisi. Menin ajattelee asiaa liian monimutkaisesti
    Alunperinhän luulin että tuohon menee yamaha R1 mutteri. Koska keula on moisen. Se on M28x1.0.
    Sit ajattelin että siihen on teetätetty tuo akseli ja kierre sitten keksitty randomina siihen. No ei..
    Sehän olikin vanhan BMW:n orkkis akseli, eli alkuperäinen huppu/huputon mutteri käy

    Nyt ois sitten ylmääräisenä moneen japaninpyörään käyvä musta alumiininen mutteri kokoa M28x1.0
    Triumph Bonneville Bobber Black
  12. #432
    Lainaa Janssa kirjoitti Katso viesti
    Onko missään nykyaikaisessa pyörässä ohjauksen akselissa (mikä lie virallinen nimi) M28x1.5 mutteria?
    Omassa moinen kierre akselissa ja ei ebay eikä oikein mikään tunnista tuollaista. Pyörässä R1 yamahan keula, mutta tuo akseli on jostain muusta koska yamahan alkup. On M28x1.0.

    Vanha mutteri niin rujossa kunnossa että ei tule uuden yläkolmion kanssa kiinni.

    Voi olla orkkis bmw:n mutta en ole sen kierteennousua mistään löytänyt vielä.

    Pyörä siis R80RT -87
    Täähän jo selkis, mutta pieni vinkki kierteen nousun laskemiseen, mittaa matka kymmenen harjan huipun väliltä ja jaat sen kymmenellä, saat millisen nousun
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  13. #433
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Täähän jo selkis, mutta pieni vinkki kierteen nousun laskemiseen, mittaa matka kymmenen harjan huipun väliltä ja jaat sen kymmenellä, saat millisen nousun
    Juu tuttuja kierrejutut kun edellisessä autoprojektissa oli tuumasia ja millisiä sekaisin niin joutui pari kertaa ihmettelemään kierrekamman vai mikä se nyt onkaan kanssa oli vielä sekä millisiä että tuumasia kantojakin sekasin. Prkleen britit on hauskoja

    Tässä oli ongelmana se, että ei ollut saatavilla bemun orkkis mutteria/pulttia mistä mittailla. Onneksi sitten sattui vahingossa nenän eteen moinen

    Harjoitellaan ja opetellaan
    Triumph Bonneville Bobber Black
  14. #434
    Tietääkös täälä kukaan mitään ooppeleista? Kaverin ykköskoppanen tigra, yksnelonen bensa hekotek hönkäs yhtä aikaa sekä öljyt että jäähdytinnesteet pientareelle. Meniköhän kansipahvi vai onko vaan joku/jotkut huohottimet jäässä. Kuulemma täytön jälkeen toiminut pari päivää taas hyvin eikä ainakaan paisarissa näy öljyä.

    Ja sit ne "paaliin" vastaukset saa pitää ihan itellään kiitos...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #435
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    tuttu sai kolme tonnia 86:sesta sorsasta 1,4:lla (kone oli tod. hyvä, koppa aika gb) vaihdossa uuteen hunttai 20:seen.
    Kolme tonnia -86 corsasta ????
  16. #436
  17. #437
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tietääkös täälä kukaan mitään ooppeleista? Kaverin ykköskoppanen tigra, yksnelonen bensa hekotek hönkäs yhtä aikaa sekä öljyt että jäähdytinnesteet pientareelle. Meniköhän kansipahvi vai onko vaan joku/jotkut huohottimet jäässä. Kuulemma täytön jälkeen toiminut pari päivää taas hyvin eikä ainakaan paisarissa näy öljyä.
    Jos se on se 8-venttiilinen ikiliikkuja niin en oikein ymmärrä edes miten noin voisi käydä, mutta kai kaikki on mahdollista. Jos autolla on tuon jälkeen ajettu ja se toimii, niin melko varmaan siellä on sit ollu sekä huohotin että nesteet jäässä ja siksi on sylkäissyt. Jos olis kansipahvi mennyt, niin melkein se kyllä olis suihkulähde täytön jälkeenkin. Toki pahvi voi olla ottanut kipeää, mutta sekin yleensä laskee nesteet sylinteriin ja oireilee sen mukaisesti.
  18. #438
    Kun mullon sellanen muistikuva et toi olis kuustoistanaulanen. Pohjammaalla on ollu kovat pakkaset, huomena sen pitäs tänne ajella, katotaan mistä asti lähetään pelastaan köysi ja puukko on katottu puhelinpöydälle valmiiks. Tarvii katella pysyykö lirut laareissaan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #439
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Kun mullon sellanen muistikuva et toi olis kuustoistanaulanen. Pohjammaalla on ollu kovat pakkaset, huomena sen pitäs tänne ajella, katotaan mistä asti lähetään pelastaan köysi ja puukko on katottu puhelinpöydälle valmiiks. Tarvii katella pysyykö lirut laareissaan.
    Jos on 16v niin sellaista ei oo ollu pöydällä palasina enkä uskalla lähteä spekuloimaan. Kasivenasia on pari tullut avattua (ja kasattuakin).
  20. #440
    Noista vesistä en tiedä mutta mulla meni aikanaan huohottimen putki jäähän niin kyllä se sylki öljyt pihalle mittatikun reiästä. Oli myös Sitikan BX:ssä ja Xantiassa ihan normaalia.
    FJR -17
  21. #441
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Noista vesistä en tiedä mutta mulla meni aikanaan huohottimen putki jäähän niin kyllä se sylki öljyt pihalle mittatikun reiästä. Oli myös Sitikan BX:ssä ja Xantiassa ihan normaalia.
    Muissa automerkeissä vois jo luokitella viaksi. Ranskiksissa tuokin on vaan ominaisuus
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  22. #442
    Olisko tuossa tikrussa kaks erillistä juttua sattunut samaan aikaan .
    Eli hiukan laihat nesteet jotka alkaneet hyytyä ja siks pullautti mehut mäkeen.
    Ja sitten huohotin jäätynyt muuten vaan jolloin öljyt ulostautui.
    Tietysti pakkanen jonkinlaisena yhdistävänä tekijänä.
    Hyvällä säkällä voi päästä säikähdyksellä.
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
  23. #443
    Uusimmassa vauhdin Maailmassa oli juttu Remeksen kultaTM:stä ja siinä oli pakoputkessa pieni paisuntasäiliö alavääntöä varten.
    Onko tämä joku uusi juttu vai miksi se tulee minulle uutena?
  24. #444
    Onko porukka asentanut tällaisia omiin mopoihinsa? http://www.saeoutlawperformance.com/...-GSXR-B159.htm

    Ei ole enää vakiomoottori niin voisi olla ihan jees tollainen.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  25. #445
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Pyörässäni on pc(3?) ja väliputki, sekä totta kai säädätetty penkissä (viaber).

    Kannattaako käyttää uusiks penkissä säädöissä jos nyt vaihan siihen sliparin vakiovaimentimien tilalla (lhuomattavasti lyhentää putken kokonaismittaa)? Onko siitä mitään konkreettista hyötyä?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  26. #446
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Noista vesistä en tiedä mutta mulla meni aikanaan huohottimen putki jäähän niin kyllä se sylki öljyt pihalle mittatikun reiästä. Oli myös Sitikan BX:ssä ja Xantiassa ihan normaalia.
    Kymcon skobassa oli huohotintäynnä ja jäässä, vaihdoin öljyjä ja tietty lämmityskäytin eka, voin kertoa että tuli muuten vauhdilla öölit pihalle. (en avannut öljykorkkia eka)
    KTM 690SM
  27. #447
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nostin pipoa otsalta ja käppäilin talliin, potkin romuja edestä ja nostin prätkän peitettä varovasti eturenkaan päältä. Vasen jarrusatula märkä. Vittu. 180 astetta, koura otsaan, pipo syvemmälle ja poispäin...

    Eihän toi nyt sentään ole mikään vuoto? Eiks se vaan ole hikoillu vähän jostain satulan läpi tai jotain? Eikö se ole jotain huokoista kevytmetallia? ihan oikeesti en ala tekemään mitään jarruremppa. Letkutkin onnparivuotta vaan vanhat.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #448
    Tod näk iskarin stefa niin se teki mullakin, kasteli jarrusatulan...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #449
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pitää kerätä rohkeutta ja mennä tutkimaan. Sormeen kyllä hiukan tuntui jarrunesteeltä, mutta niin hento kerros sitä oli että paha sanoa. Pitää hyvävällä valolla käydä läpi banjoja, jos vaikka jostain alaspäin olis kosteeta, tossa kun on alakolmiossa jakopala vielä vas-oik.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #450
    Onkohan kyseessä ominaisuus vai vika, kun banditin (-03 1200cc) kolmoskaasarin lämmitysvastuksen paikkaan näyttäis kerääntyvän nestettä ja se neste vaikuttaa bensalta?
    Projektini ovat enää aloittamista vaille valmiit.
Sivu: 15 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565115 ... ViimeinenViimeinen