Sivu: 72 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2131:stä 2160:een 2647:sta
    Eilen vaihdoin -08 RC8:sta TeräsHerttuaan, on muuten aikamoinen laite.. Väri oranssi, Akran kokoränni, kaksivärivanteet ja sivulaukut. Tunnistaako joku vanhaksi mopokseen? Tampereen R.M Heinolla oli myynnissä.
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Eilen vaihdoin -08 RC8:sta TeräsHerttuaan, on muuten aikamoinen laite.. Väri oranssi, Akran kokoränni, kaksivärivanteet ja sivulaukut. Tunnistaako joku vanhaksi mopokseen? Tampereen R.M Heinolla oli myynnissä.
    Joo, mun vanha. Varmaan reikä sivulaukussa, se on varma tunniste
    Eihän siinä reikää ole, on hienosti korjattu pellinpaloilla!
    Hieno peli kuitenkin ja laukutkin ihan hyödylliset.
    Eihän siinä reikää ole, on hienosti korjattu pellinpaloilla!
    Hieno peli kuitenkin ja laukutkin ihan hyödylliset.
    Joo, se on pelti on made in Italy Toimiva, ei kaunis.
    9000 km näytti riittävän etujarrupalat. Ei viitti raudoille asti ajaa. Tosin ~3000 km rataa voi olla joku vaikutus asiaan.
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    9000 km näytti riittävän etujarrupalat. Ei viitti raudoille asti ajaa. Tosin ~3000 km rataa voi olla joku vaikutus asiaan.
    Joo kannattaa vaihtaa ajoissa, Botnialla rupes jarrut häviämään kun 0.5 rakotulkki ei mennyt enää tarkastuskulman ja levyn väliin
    En kokeile enää toista kertaa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Mites muilla tuon nopeusmittarin virheen kanssa? Olen muilta foorumeilta lueskellut ongelmasta ja totesin saman nyt itsekin navigaattorin avulla, virhettä on yli 10 % mikä on ainakin minun mielestäni todella huono homma. Onko joku saanut ongelmaa korjattua esim. huollossa vai pitääkö ryhtyä tähän ABS-levyjen vaihtamisprojektiin?

Muuten olen ollut äärimmäisen tyytyväinen mopoon, entistä RC8:a paljon käyttökelpoisempi katuajossa ja tietysti se moottori..
    Mites muilla tuon nopeusmittarin virheen kanssa? Olen muilta foorumeilta lueskellut ongelmasta ja totesin saman nyt itsekin navigaattorin avulla, virhettä on yli 10 % mikä on ainakin minun mielestäni todella huono homma. Onko joku saanut ongelmaa korjattua esim. huollossa vai pitääkö ryhtyä tähän ABS-levyjen vaihtamisprojektiin?

Muuten olen ollut äärimmäisen tyytyväinen mopoon, entistä RC8:a paljon käyttökelpoisempi katuajossa ja tietysti se moottori..
    Nopeusmittarilla mitään tee......eli ei osu edes tontille
    HP4

Eikai siihen softan puolesta ole mitään tullut. Yks svedu on vaihtanut ABS -kiekot. Siitä on superduke.net palstalla jotain. Itteä ei haittaa, kun ajo on lähes pelkkää rataa.
    Juu sieltä olen niistä ABS-kiekoista lukenutkin, vaikuttaisi toimivan ilman haittavaikutuksia..
    Tuli vain mieleen, että toimisiko sama kikka jos vain esim. teippaisi muutaman reiän umpeen vakiokiekoista? Vai tuleeko tällöin signaalin väli niin pitkäksi tai epätasaiseksi, että alkaa heittää virheilmoituksia..?
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Nopeusmittarilla mitään tee......eli ei osu edes tontille
    Vieläkö se uudessakin dukessa ottaa eturenkaalta nopeuden? Jos ottaa, eihän se mitään näytä, kun etunen on kohti taivasta 90% ajosta?
    Superbike #7
    Juu sieltä olen niistä ABS-kiekoista lukenutkin, vaikuttaisi toimivan ilman haittavaikutuksia..
    Tuli vain mieleen, että toimisiko sama kikka jos vain esim. teippaisi muutaman reiän umpeen vakiokiekoista? Vai tuleeko tällöin signaalin väli niin pitkäksi tai epätasaiseksi, että alkaa heittää virheilmoituksia..?
    Aaveekoo vfr1200ssa oli pieni kolhu etupyörän sensoripyörässä. Vikavalo alkoi palamaan heti kun jarruvalo syttyi, joskus pari renkaan kierrosta riitti että ei toiminut. En oikein usko että kikka toimisi mitenkään.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
    Tyhmä kysymys; lataako toi mittarivirhe myös ylimääräisiä (>10% enemmän) kilometrejä matkamittariin, oletteko esim. gepsillä tsekanneet?

Onko teillä muuten löytynyt vettä taka-akselin väleistä, kuten foorumeilta on saanut lukea?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Tyhmä kysymys; lataako toi mittarivirhe myös ylimääräisiä (>10% enemmän) kilometrejä matkamittariin, oletteko esim. gepsillä tsekanneet?
    Itse en ole tarkistanut, mutta toisella (ulkomaisella) foorumilla joku oli testannut ja mittarivirheen ollessa noin 10-11 % matkamittarin virhe oli 4 %. Sekin on kyllä liikaa..
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Minun mittari näyttää ainakin ihan mitä sattuu. Tosin tää ei tullut mitenkään yllätyksenä. Joku joskus sanoi että se on vaan itävallan insinöörin kieroutunut näkemys asiasta.
    Vähän sama kuin luistonesto, luisto kytkin jne. Kaikki löytyy mutta toiminta on vähän niin ja näin.
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Minun mittari näyttää ainakin ihan mitä sattuu. Tosin tää ei tullut mitenkään yllätyksenä. Joku joskus sanoi että se on vaan itävallan insinöörin kieroutunut näkemys asiasta.
    Vähän sama kuin luistonesto, luisto kytkin jne. Kaikki löytyy mutta toiminta on vähän niin ja näin.
    Renkaan ollessa kylmänä vetelee kyllä takasta huolella lukkoon. Sit ku lämpee alkaa toimimaan jotenkin.
    HP4
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Renkaan ollessa kylmänä vetelee kyllä takasta huolella lukkoon. Sit ku lämpee alkaa toimimaan jotenkin.
    No ei se kyllä toimi oikein silloinkaan. Palmasiin mennään välillä sellaista kenguru loikkaa sladitellen että pitää vaan opetella ajamaan ihan ite.
    No ei se kyllä toimi oikein silloinkaan. Palmasiin mennään välillä sellaista kenguru loikkaa sladitellen että pitää vaan opetella ajamaan ihan ite.
    Kokolailla näin ~3000 kilsaa rataa tänä kesänä tuupannut. Jos apupyörät puuttuu peliin, on virhe jo tapahtunut. Nytkin sunnuntaina Alastaron pääsuoralla tuli aikaa pitkää ja korkeeta keulimista ennen neloselle vaihtoa. Mikä wheelie control Reipas välikaasu on paras luistokykä.
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Kokolailla näin ~3000 kilsaa rataa tänä kesänä tuupannut. Jos apupyörät puuttuu peliin, on virhe jo tapahtunut. Nytkin sunnuntaina Alastaron pääsuoralla tuli aikaa pitkää ja korkeeta keulimista ennen neloselle vaihtoa. Mikä wheelie control Reipas välikaasu on paras luistokykä.
    Totta. Ei mikään optimaalinen ratapyörä. Keulii liian herkästi ja luistokytkin toimii miten toimii. Räppäilyyn mutkateille tämä on tarkoitettu.
    HP4
    Mistä kannattaa hankkia Rottweiler ilmanputsari kitti Ktm Superduke 1290 R ?
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
    Superduke 1290 myynnin takia olisi tarjolla allaolevia lisävarusteita
    Mikäli kiinnostaa laita privaa tai nol nel nel 2897879

61309945000 Etuakselin kaatumatapit 41,00€ nyt 20€
    6130591100049 Akrapovic Kat suoja hiilikuitu 171,00€ nyt 90€
    61305979000 Akrapovic Slip-on 909,00€ nyt 500€
    61002044100 Clamp with pin 22,00€ nyt 10€
    5031300500030 Clamp CPL.Black 22,00€ nyt 10€
    61329955000 Takapukki yksipuolinen 191,00€ nyt 100€
    KTSD1290-002 Bodis katalysaattorin ohitusputki 225,00€ nyt 120€
    Viimeksi muokannut: Supertuke; 09.10.2015 klo 08:27.
    Moro. Näin syksyn tullen miettii, että mitä pyörälle tekisi talven aikana? SD;ssä on vakioputkisto. Onko ero akran kokoputkistoon iso niin väännön kuin tehojen suhteen. Entä, soveltuuko sivulaukkujen kanssa. Eipä noita laukkuja ole vielä, mutta jos ensi kesänä lähtis alpeilla käymään, on toi SD niin hyvä möys matkaa ajella.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
    Lainaa 8551 kirjoitti Katso viesti
    Moro. Näin syksyn tullen miettii, että mitä pyörälle tekisi talven aikana? SD;ssä on vakioputkisto. Onko ero akran kokoputkistoon iso niin väännön kuin tehojen suhteen. Entä, soveltuuko sivulaukkujen kanssa. Eipä noita laukkuja ole vielä, mutta jos ensi kesänä lähtis alpeilla käymään, on toi SD niin hyvä möys matkaa ajella.
    Rottweilerin ilmanputsari vois olla hinta/tulossuhteeltaan paras. Muutama pakettivaihtoehto on tarjolla. Ainakin 1190:ssä on tullut adv riderin mukaan hyviä tuloksia. Eurooppaa ajatellen (Sveitsi eritoten) saattaisi olla viisasta jättää orkkistorvet paikalleen. Ja ainakin 990:ssä akrat ja power commander söi toimintasädettä harmittavasti (n. 50 km).
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Lainaa 8551 kirjoitti Katso viesti
    Sivulaukku palaa läpi akran kans, jotenkin varmaan lähempänä/puhaltaa suoraan pohjaan.. Laukut muutenkin aika perseestä laadultaan, mutta ei niitä kyllä kyydissä huomaa.
    Superduke R in supermoto trim

Myös on se enduro versio

tuolta superduke foorumilta...Erittäin tyylikäs musta versio
    Viimeksi muokannut: Husky510; 24.10.2015 klo 16:00.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Yksi nauttii mammasta... toinen seuraavasta sukupolvesta.

Kuka haluaa ajaa itse... niin mihin vitsin pippeliin ajoavusteet oli tarkoitettu....

Kun laitteet on kohdillaan, kaasukapula tottelee... Ei ummarra mihin apurattaita tarvitsee .

Taxin saa aina tilaamalla .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Tää on edelleen mun suosikki ja tulee olemaan....

Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Rottweilerin ilmanputsari vois olla hinta/tulossuhteeltaan paras. Muutama pakettivaihtoehto on tarjolla. Ainakin 1190:ssä on tullut adv riderin mukaan hyviä tuloksia. Eurooppaa ajatellen (Sveitsi eritoten) saattaisi olla viisasta jättää orkkistorvet paikalleen. Ja ainakin 990:ssä akrat ja power commander söi toimintasädettä harmittavasti (n. 50 km).
    Pikkukaasuille ja kierroksille vois säätää laihemmalle.
    pari juttua, kun ensi keväänä takuu loppuu ja sikäli olisi helpompaa "viat" fiksattua eli

1) mikäs tää takapyörän välyksen status oikein on eli korjataanko niitä, jos selvää klappia löytyy?
    2) tankin kanssa on jotain takaisinkutsuja ollut ainakin superduke.netin mukaan. Oman pyörän sain 05/2014 eli onko muille tuon ikäisille tullut kutsuja?

Otan yhteyksiä BW:iin, mutta ennen sitä olisi mukava kuulla kohtalotovereiden kokemuksista.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  30.  
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    pari juttua, kun ensi keväänä takuu loppuu ja sikäli olisi helpompaa "viat" fiksattua eli

1) mikäs tää takapyörän välyksen status oikein on eli korjataanko niitä, jos selvää klappia löytyy?
    2) tankin kanssa on jotain takaisinkutsuja ollut ainakin superduke.netin mukaan. Oman pyörän sain 05/2014 eli onko muille tuon ikäisille tullut kutsuja?

Otan yhteyksiä BW:iin, mutta ennen sitä olisi mukava kuulla kohtalotovereiden kokemuksista.
    Bike Doctor teki /tsekkas noi mulle pyytämättä. Pyörä on kanssa samoja ikiä.
    1) pieni klappi oli. Akselin vaihtoivat tonnin huollossa. Ihan ok on ollut.
    2) nyt lupasivat katsoa tankin jotkut valutapin kolot, ettei vuoda. En katsonut netistä oliko takaisinkutsua, mutta kertoivat asian, kun tiskillä notkuin.

Makaako etujarru päällä? Mulla vähän tuppaa rahisemaan vaikka lähes joka viikkoisen renkaanvaihdon yhteydessä koitan notkistella mäntiä.
Sivu: 72 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen