Eilen vaihdoin -08 RC8:sta TeräsHerttuaan, on muuten aikamoinen laite.. Väri oranssi, Akran kokoränni, kaksivärivanteet ja sivulaukut. Tunnistaako joku vanhaksi mopokseen? Tampereen R.M Heinolla oli myynnissä.![]()
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Eihän siinä reikää ole, on hienosti korjattu pellinpaloilla!
Hieno peli kuitenkin ja laukutkin ihan hyödylliset.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
9000 km näytti riittävän etujarrupalat. Ei viitti raudoille asti ajaa. Tosin ~3000 km rataa voi olla joku vaikutus asiaan.
Mites muilla tuon nopeusmittarin virheen kanssa? Olen muilta foorumeilta lueskellut ongelmasta ja totesin saman nyt itsekin navigaattorin avulla, virhettä on yli 10 % mikä on ainakin minun mielestäni todella huono homma. Onko joku saanut ongelmaa korjattua esim. huollossa vai pitääkö ryhtyä tähän ABS-levyjen vaihtamisprojektiin?
Muuten olen ollut äärimmäisen tyytyväinen mopoon, entistä RC8:a paljon käyttökelpoisempi katuajossa ja tietysti se moottori..![]()
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Juu sieltä olen niistä ABS-kiekoista lukenutkin, vaikuttaisi toimivan ilman haittavaikutuksia..
Tuli vain mieleen, että toimisiko sama kikka jos vain esim. teippaisi muutaman reiän umpeen vakiokiekoista? Vai tuleeko tällöin signaalin väli niin pitkäksi tai epätasaiseksi, että alkaa heittää virheilmoituksia..?
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Tyhmä kysymys; lataako toi mittarivirhe myös ylimääräisiä (>10% enemmän) kilometrejä matkamittariin, oletteko esim. gepsillä tsekanneet?
Onko teillä muuten löytynyt vettä taka-akselin väleistä, kuten foorumeilta on saanut lukea?
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Minun mittari näyttää ainakin ihan mitä sattuu. Tosin tää ei tullut mitenkään yllätyksenä. Joku joskus sanoi että se on vaan itävallan insinöörin kieroutunut näkemys asiasta.
Vähän sama kuin luistonesto, luisto kytkin jne. Kaikki löytyy mutta toiminta on vähän niin ja näin.
Elämä on onneksi mutkikasta
Mistä kannattaa hankkia Rottweiler ilmanputsari kitti Ktm Superduke 1290 R ?
CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
Superduke 1290 myynnin takia olisi tarjolla allaolevia lisävarusteita
Mikäli kiinnostaa laita privaa tai nol nel nel 2897879
61309945000 Etuakselin kaatumatapit 41,00€ nyt 20€
6130591100049 Akrapovic Kat suoja hiilikuitu 171,00€ nyt 90€
61305979000 Akrapovic Slip-on 909,00€ nyt 500€
61002044100 Clamp with pin 22,00€ nyt 10€
5031300500030 Clamp CPL.Black 22,00€ nyt 10€
61329955000 Takapukki yksipuolinen 191,00€ nyt 100€
KTSD1290-002 Bodis katalysaattorin ohitusputki 225,00€ nyt 120€
Viimeksi muokannut: Supertuke; 09.10.2015 klo 08:27.
Moro. Näin syksyn tullen miettii, että mitä pyörälle tekisi talven aikana? SD;ssä on vakioputkisto. Onko ero akran kokoputkistoon iso niin väännön kuin tehojen suhteen. Entä, soveltuuko sivulaukkujen kanssa. Eipä noita laukkuja ole vielä, mutta jos ensi kesänä lähtis alpeilla käymään, on toi SD niin hyvä möys matkaa ajella.
Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
Rottweilerin ilmanputsari vois olla hinta/tulossuhteeltaan paras. Muutama pakettivaihtoehto on tarjolla. Ainakin 1190:ssä on tullut adv riderin mukaan hyviä tuloksia. Eurooppaa ajatellen (Sveitsi eritoten) saattaisi olla viisasta jättää orkkistorvet paikalleen. Ja ainakin 990:ssä akrat ja power commander söi toimintasädettä harmittavasti (n. 50 km).
SF 1098S
MTS V4S Sport
Superduke R in supermoto trim
Myös on se enduro versio
tuolta superduke foorumilta...Erittäin tyylikäs musta versio
![]()
Viimeksi muokannut: Husky510; 24.10.2015 klo 16:00.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tää on edelleen mun suosikki ja tulee olemaan....
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
pari juttua, kun ensi keväänä takuu loppuu ja sikäli olisi helpompaa "viat" fiksattua eli
1) mikäs tää takapyörän välyksen status oikein on eli korjataanko niitä, jos selvää klappia löytyy?
2) tankin kanssa on jotain takaisinkutsuja ollut ainakin superduke.netin mukaan. Oman pyörän sain 05/2014 eli onko muille tuon ikäisille tullut kutsuja?
Otan yhteyksiä BW:iin, mutta ennen sitä olisi mukava kuulla kohtalotovereiden kokemuksista.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Bike Doctor teki /tsekkas noi mulle pyytämättä. Pyörä on kanssa samoja ikiä.
1) pieni klappi oli. Akselin vaihtoivat tonnin huollossa. Ihan ok on ollut.
2) nyt lupasivat katsoa tankin jotkut valutapin kolot, ettei vuoda. En katsonut netistä oliko takaisinkutsua, mutta kertoivat asian, kun tiskillä notkuin.
Makaako etujarru päällä? Mulla vähän tuppaa rahisemaan vaikka lähes joka viikkoisen renkaanvaihdon yhteydessä koitan notkistella mäntiä.