image.jpg
image.jpg
image.jpg
Siinä vähän kuvia projektista. Putki pitäis tulla ens viikolla ja vanteet saa maalauksesta parin viikon sisään. Pääsiäisenä vois jo päästä kokeileen miltä pyörä tuntuu. Mitä ilmanputsarin öljyä muuten suosittelisitte? Rottweilerin ohjeissa luki että ainakin pesuaineen pitäis olla vesipohjaista ettei putsarin liimat liukene. No toil öljyä ne suosittelee mutta itse en oo sellasesta kuullutkaan.
Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
KTM 690 Enduro R -17 2017-
Mulla on sellainen Twinair pesupaketti, maksoin Allright maks 100€, siinä kumihanskat mukana, pesuastia, öljyämis astia, se öljy, sitten puhdistus spray ja taisi vielä olla spray öljykin. Erittäin kätevä setti, pesu aine on bio hajoavaa, eli pitäisi olla erittäin hyvä suodattimelle, sama on se öljy...Suosittelen
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Moottoripyöristä puhuttaessa typerä ja epäoleellinen kysymys, mutta kuinka paljon tuo 1290 duke vie bensaa suht normikurvailussa? Muistelen että alkuperäisen 990 tultua markkinoille se oli todella janoisen maineessa. Koski silloin kylläkin kaikkia isoja sporttitwinejä ehkä Ducatia lukuunottamatta. Kympin kulutuksesta puhuttiin kaikilla. Jos normiajossa pyörästä riippumatta käytetään tietty määrä tehoa, mihin se ylimääräinen (puolet) bensa joutui?
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
http://www.sportrider.com/sportbikes...ad-test-review
Tuon mukaan keskimäärin 40 mpg eli 5.88l/100.
Honda CB1000R
EDIT: luettiin pirun googlea ja pari kysymystäni sai vastauksen jo sieltä. Nyt kun tietäisi minkä decat-putken ja vaimentimen hommaisi ja sitten vielä se, että mahtaako fuel dongle olla riittävä vai powercommander suoraan...
Ostitko muuten Rottweilerin täältä': http://www.zenoverland.com/search/for/rottweiler+1290/
Kiitos ja kumarrus.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Miks laittaa Kotariin PC ??
Vai eiks 1290 ecu olekkaan säädettävissä?
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Sori, en viitsiny avata uutta ketjua tän takia, ja täällä taitaa tehonnälkäset kotarimiehet pyöriä.
Mielenkiintosta kommenttia jos tuo on totta; eli tiivistettynä KTM:n CEO Stefan Pierer sanoo että RC8:n valmistuksen loputtua, mahdollisesti ensi kaudelle tulevaa RC16:sta ei saa enään kilpiin, koska KTM ei aio hyväksyttää sitä. Myytäisiin silti yksityisille kilvettömänä rataleluna. Suora lainaus artikkelista:
"Just to make sure he was hearing things correctly, Cathcart pressed the KTM CEO and asked if there would be at least a homologated version of this machine? In answer, Pierer again said “No, because we at KTM think that a sportbike with such performance doesn’t have any place on the public roads.”
Ja itse artikkeli:
http://therideadvice.com/no-more-sup...-public-roads/
Amerikkaa
Tilasin suoraan rottweilerilta. Otin sas levyt, fueling donglet, m18 nipat alkukäyriin ja molemmat imutorvet 80mm. Tilasin sit kuitenkin viel power commanderin niin jäi donglet laittamatta. Arrowin änkkäri ja väliputki näyttää ainakin mun silmään hyvältä ja äänet on erittäin hyvät vaikka ajaan en oo vielä päässyt. Voin laittaa tänne tehokäyriä kun saan pyörän säädätettyä.
Viimeksi muokannut: Urpo83; 20.04.2015 klo 21:05.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kävin tänään testaamassa eka kertaa Rottweilerin putsarikitillä, Akran kokoputki, PC5. Voimaa ja vääntöä on paljon alhaalla ja keskellä. Keula hyppii koko ajan pystyyn. Saisi kyllä kiertää pitemmälle, nyt tuntuu että tulee rajoitin heti vastaan. Vähän enemmän on imuääntä ja aivan kuin pakoäänetkin olisivat koventuneet.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Tämä ei. No, onneksi muut noita vielä jaksaa väkästää, ja onhan Duke hyvä pyörä, mutta silti aika punavihreää ulostetta toimarin suusta valuu.
"Although KTM are unwilling to admit as such, the RC8 – despite being a good road bike – has failed to live up to expectations in terms of race success, only securing German superbike wins and not appearing on the WSBK scene. With this in mind, the only part of KTM’s sports portfolio that is missing is a flagship model in the superbike class - and that is what the RC16 is destined to become. However, chances are it won’t be a road bike as Stefan Pierer has stated that he doesn’t believe 100% that fully faired big bikes have a long-term future on public roads, as some sections of the EU Commission are requesting a ban on such motorcycles. While this may not happen at all, it's certainly a consideration in KTM’s decision to build a MotoGP bike, as is the fact they can’t enter Moto2 since the class currently uses Honda engines."
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tulee vaan aikas kallis pyörä siitä jokapojan RC16 jos tekevät vain rataversioita . Luulisi että isommat sarjat laskee kustannuksia . Aikaa myöden siinä kyllä tulee käymään niin että isot tehokkaat pyörät varmaan häviävät markkinoilta säädöksien takia, valitettavasti.
Ultrafast KTM machine .
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Nyt on tullut vähän ajeltua Dukella ja onhan siinä hauskoja ominaisuuksia. Yllättävän hyvä myös matkalla nakuksi.. Mutta laatuvaikutelma on kyllä aika perseestä vrt. uusiin japseihin.. Maalaus, viimeistely yms ei ole aivan tätä päivää. Ja nyt kone vielä huohottaa öljyä. Aivan tulee nuoruusajat mieleen, kun saa kylillä naisia katsastaa lahkeet öljyssä.. Toivottavasti saadaan takuuseen kuntoon pikkuviat, ettei tarvi koko kesää huollossa päivystää. Jää muuten vaihtoriviin. Kokoakrassa on kyllä rajut äänet, varmaan pitää killeri etsiä ennen alppikeikkaa:-)
Koko Akra ehdottomasti killerin kanssa. On tosi sopivat äänet siten. Se iso keskipönttö mahtaa pehmentää ääntä.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Aika heikosti muuten käytettynä näitä myynnissä...
Superbike #7
Eikö ne tsekkaa niitä koppia vieläkään ennen luovutustaViime keväänä kaupan lattialla kahden pyörän sivukoppia sormella pyyhkäisin, molemmista kastu sormet öljystä. Oma oli tiivis jo eka päivästä.
Osassa vuoti/vuotaa tiivisteet. Joissain on ollut huokoisia valuja, pin hole. Sivukopat on muutenkin paperia. Kytkinkoppa osuu ensimmäisenä kaadossa, pari olen nähnyt.
Kyllä tälläisen ostaisi jos olisi rahaa![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sinäänsä hauska juttu: osta uus pyörä ja saa kylkiäiseksi korjaus sarja xD
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008