Sivu: 64 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 2647:sta
  1. #1891
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Paha ongelma ? Ei sillä mutterin kiristyksellä ole mitään tekemistä laakereiden kanssa vaan sitä on kiristetään muista syistä. Ilmeisesti koko hommalla ei ole tekemistä laakereiden kanssa vaan välys on muualla eikä ole mikään kriittinen asia pyörän kannalta.
    Ota nyt hyvä mies välillä ne oranssit lasit päästä pois. Toi akselin välysongelma on karkee suunnittelumoka, joka varmasti vaikuttaa ajettavuuteen väität sinä mitä tahansa. Toivotaan, että tehdas saa siihen toimivan ratkasun aikaseks ennen pitkää.
    Superbike #7
  2. #1892
    Lainaa rjm- kirjoitti Katso viesti
    Kovasti on harkinnassa olisiko tässä seuraava pyörä. Harmillisesti tällä hetkellä ei Motokeitaalla ole koeajoon tarjolla pyörää.

    Kyllä ne pultit muistakin pyöristä tippuu. Kaverilla Panigale niin ensi huolto kesti kaksi päivää kun jokaikinen pultti käytiin läpi ja lukitteen kanssa uuteen momenttiin
    Eiköhän Vesku sulle kilvitä sen myynnissä olevan 2014 mallin,että pääset koeajolle.p.s.itse tosin uskalsin ostaa pyörän ilman koeajoakin.....t.kimmo
  3. #1893
    Joku kokoonpanon mitoitusmoka se on pakko olla. Oisko tuosta jossain koneenpiirrustusta olemassa? Tuskin on vaikea korjata, kunhan ensin selviää, missä se välys tarkalleen ottaen on. Toki jotain koneistelua tai shimmailua vaatii. Tiukemmalle kiristäessä jokin antaa periksi jos välys häviää. Ei välttämättä hyvä asia pidemmän päälle.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  4. #1894

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ota nyt hyvä mies välillä ne oranssit lasit päästä pois. Toi akselin välysongelma on karkee suunnittelumoka, joka varmasti vaikuttaa ajettavuuteen väität sinä mitä tahansa. Toivotaan, että tehdas saa siihen toimivan ratkasun aikaseks ennen pitkää.
    En kyllä väittänyt ettei olisi suunnittelumoka, mutta sillä mutterinkiristyksellä ei asia parane . Mutterinkiristyksellä oli kuulemma muita tarkoituksia. Ajettavuuteen ei vaikuta mitenkään 15000 kilsan kokemuksella. Tiedä sitten millainen muissa pyörissä on tuo välys mutta omassani se on hyvin vähäinen.
    Ultrafast KTM machine .
  5. #1895
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Paha ongelma ? Ei sillä mutterin kiristyksellä ole mitään tekemistä laakereiden kanssa vaan sitä on kiristetään muista syistä. Ilmeisesti koko hommalla ei ole tekemistä laakereiden kanssa vaan välys on muualla eikä ole mikään kriittinen asia pyörän kannalta.
    Ihan niin paha on, että jos Suomessa ois moottoripyörille katsastus pakko, niin noilla pyörillä ei liikenteessä ajettais metriäkään.
    Tässä ketjussa oli kuva laakereista, joissa näkyy sisäkoolissa tumma raita ympäri asti..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  6. #1896
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Ihan niin paha on, että jos Suomessa ois moottoripyörille katsastus pakko, niin noilla pyörillä ei liikenteessä ajettais metriäkään.
    Tässä ketjussa oli kuva laakereista, joissa näkyy sisäkoolissa tumma raita ympäri asti..
    Tähän tahtoisin saada perusteluja. Autoissa useassakin renkaassa tuntuu klappia. Yleensä kun renkaan klapista tulee hylky on laakeri loppu. Näissähän laakerit on ihan kunnossa.

    Eli miksi tukisi hylky
    Elämä on onneksi mutkikasta
  7. #1897

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Ihan niin paha on, että jos Suomessa ois moottoripyörille katsastus pakko, niin noilla pyörillä ei liikenteessä ajettais metriäkään.
    Tässä ketjussa oli kuva laakereista, joissa näkyy sisäkoolissa tumma raita ympäri asti..
    Nyt on kyllä unohtunu syödä ne lääkkeet !
    Ultrafast KTM machine .
  8. #1898
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Tähän tahtoisin saada perusteluja. Autoissa useassakin renkaassa tuntuu klappia. Yleensä kun renkaan klapista tulee hylky on laakeri loppu. Näissähän laakerit on ihan kunnossa.

    Eli miksi tukisi hylky
    Tuskin moottoripyörän katsastuksessa renkaan klappia hyväksyttäisiin.On kuitenkin ihan eri asia kun auto. Eikä se katsastusmies mitään diaknoosia tee, se sanoo et takapäässä klappia, vaati korjauksen.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  9. #1899
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Nyt on kyllä unohtunu syödä ne lääkkeet !
    Joskus voi unohtua.. Tosin mä sentään tiedostan lääkitykseni tarpeen..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  10. #1900

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Tuskin moottoripyörän katsastuksessa renkaan klappia hyväksyttäisiin.On kuitenkin ihan eri asia kun auto. Eikä se katsastusmies mitään diaknoosia tee, se sanoo et takapäässä klappia, vaati korjauksen.
    Sulla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä minkälainen se "klappi" siellä on . Olet vain lukenut tätä ketjua ja pari kuvaa tukena näille tarinoillesi täällä .
    Ultrafast KTM machine .
  11. #1901
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Sulla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä minkälainen se "klappi" siellä on . Olet vain lukenut tätä ketjua ja pari kuvaa tukena näille tarinoillesi täällä .
    Youtube videon perusteella oli aika hurja klappi, tosin se video on kyseisestä palvelusta jostain kumman syystä poistunut..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  12. #1902
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Tuskin moottoripyörän katsastuksessa renkaan klappia hyväksyttäisiin.On kuitenkin ihan eri asia kun auto. Eikä se katsastusmies mitään diaknoosia tee, se sanoo et takapäässä klappia, vaati korjauksen.
    Just
    Elämä on onneksi mutkikasta
  13. #1903

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Youtube videon perusteella oli aika hurja klappi, tosin se video on kyseisestä palvelusta jostain kumman syystä poistunut..
    Jaaha...nyt ymmärrän . Ei voi olla totta
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Ultrafast KTM machine .
  14. #1904
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Jaaha...nyt ymmärrän . Ei voi olla totta
    Oot sä kyllä ihan uskomaton Eli mitää klappia ei sit olekkaan! Mulle riittää tää vääntäminen.. Voitte jatkaa uskonne harjoittamista..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  15. #1905
    Poistettu
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Oot sä kyllä ihan uskomaton Eli mitää klappia ei sit olekkaan! Mulle riittää tää vääntäminen.. Voitte jatkaa uskonne harjoittamista..
    Ei se nyt jonkun hähmäsen nettivideon perusteella tuomitseminen ilman omakohtaisia kokemuksia kovin puolueettomalta tunnu sekään.
  16. #1906

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Oot sä kyllä ihan uskomaton Eli mitää klappia ei sit olekkaan! Mulle riittää tää vääntäminen.. Voitte jatkaa uskonne harjoittamista..
    Ei pitäisi tulla selittää asioista mistä ei ole mitään tietoa."Katsoin you tubea ja löysin totuuden"...ei voi olla totta.
    Ultrafast KTM machine .
  17. #1907
    Näin ulkopuolisen silmin kun tätä teidän keskustelua seuraa niin huomaa kyllä kellä on KTM-merkkiset lasit päässä ja kellä ei. KTM-tyypit ei näytä hyväksyvän mitään kritiikkiä omaa merkkiään kohtaan.

    Ja itse asiaan, vaikka itsellä olisi KTM niin pitäisin tuota ongelmaa vakavana.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  18. #1908
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ei pitäisi tulla selittää asioista mistä ei ole mitään tietoa."Katsoin you tubea ja löysin totuuden"...ei voi olla totta.
    Jos täällä useampi pyörän omistaja sanoo että klappia on, ja vieläpä niin että kuuluu ihan kolina, niin ei tässä minkään pelkän Youtube videon varassa olla oltu.
    Tähän ketjuun joku linkitti sen Youtube videon, missä demostroidaan sitä takarenkaan heilumista, ja se oli kieltämättä aika ruman näköistä. Jostain kumman syystä se video on Youtubesta poistettu..

    Moottoripyörän renkaassa ei kuulu olla minkäänlaista klappia ja jos sitä on, se on välittömästi korjattava. Nyt omalta osaltani lopetan tämän vääntämisen tästä aiheesta.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  19. #1909

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Ootte vissiin parvekemekaanikkoja . Sanokaas nyt kuinka paljon sitä klappia siellä takapyörässä oikein on kun sieltä parvekkeelta ja you tubesta nyt olette omakohtaisesti nähneet ja todenneet.
    Ultrafast KTM machine .
  20. #1910
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Ootte vissiin parvekemekaanikkoja . Sanokaas nyt kuinka paljon sitä klappia siellä takapyörässä oikein on kun sieltä parvekkeelta ja you tubesta nyt olette omakohtaisesti nähneet ja todenneet.
    Liikaa.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  21. #1911

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Liikaa.
    Noh, paljons se liikaa nyt on ? Kerro nyt kun tiedät sieltä parvekkeelta käsin miten asia on.
    Ultrafast KTM machine .
  22. #1912
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Noh, paljons se liikaa nyt on ? Kerro nyt kun tiedät sieltä parvekkeelta käsin miten asia on.
    Parvekkeesta puheenollen, laitoin eilen sellaisen puisen lattian parvekkeelle. Hieno tuli, ei heilu tai kolise.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  23. #1913

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Parvekkeesta puheenollen, laitoin eilen sellaisen puisen lattian parvekkeelle. Hieno tuli, ei heilu tai kolise.
    Siellähän kyttäilet sitten ! Oletko varma ettei heilu ja kolise kyllä täältä löytyy varmaan siihenkin joku videon katselija ellei sitten ihan youtuubelia tutkiva persoona.
    Ultrafast KTM machine .
  24. #1914
    Nyt pojat jäitä hattuun. Kyllä se kesä sieltä vielä tulee....ehkä
    HP4
  25. #1915
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Näin ulkopuolisen silmin kun tätä teidän keskustelua seuraa niin huomaa kyllä kellä on KTM-merkkiset lasit päässä ja kellä ei. KTM-tyypit ei näytä hyväksyvän mitään kritiikkiä omaa merkkiään kohtaan.

    Ja itse asiaan, vaikka itsellä olisi KTM niin pitäisin tuota ongelmaa vakavana.
    Samat mietteet. Ymmärrän kyllä Degen pointin, että muut tulevat arvostelemaan ja neuvomaan, mutta vastaavasti jos degen pyörässä ei ongelmaa ole niin ei se tarkoita, että muissa yksilöissä se voi olla. Ja kun Dege tuntuu vetoavan siihen ettei muut ole noita välyksiä testailleet niin oletko Dege muiden pyöriä kokeillut miten niillä se klappi tuntuu? Netissä (heh) kun moni omistaja ulkomaan foorumeilla on asiasta aika näreissään ja laittaneet pyörät vaihtoon kun takavanne klonksuu paikoillaan kuin sitä heiluttelee eikä ratkaisua KTM:ltä ole kuulunut.
  26. #1916
  27. #1917
    Mitäs sitä tehdas perinteitään muuttamaan.

    Eihän tuo ole koskaan ollut mikään salaisuus,
    eikä asia näytä juuri muuksi muuttuneen.....

    Totuus se on osatotuuskin.
    Kaikki ei kuitenkaan halua ostaa "osaa" "kokonaisuutena".

    Legendaarinen slogan osuu hienosti asian ytimeen!

    "Ready To Race"

    Totta, mutta koko totuus on se, että
    sloganin loppuosa on pudotettu pois.

    "Ready To Race...... After Rebuildt" .

    Sitten ollaan oikeilla jäljillä ja pelit kaikin osin
    kiistatta vimpanpäälle .

    Onhan europelien suhteen tapahtunut viimeaikoina
    huimaa kehitystä "toiminnallisen laadun" suhteen ja
    ero japseihin kaventunut.

    Tämä siis ns. bulkkitavaran /normituotannon suhteen.

    Ammattimainen kisatouhu / "käsintehdyt" speciaalivehkeet
    ovat aina olleet toinen juttu.

    Loppuhinta vaan sitten asettuu ihan toiselle tasolle
    "kaupasta haettuun" verraten.

    Isosta otannasta tietenkin löytyy aina "timmejä pelejä",
    joissa asiat ovat enemmän ja vähemmän "sattuneet" kohdilleen.

    Näiden kohdalla on sitten tilanne, että ne ovat huimasti
    hintaansa arvokkaampia.
    Tilastollinen väistämättömyys = jonkun kuluttajan
    lottovoitto.

    Muut "rakentaa" pelinsä valmiiksi tavalla tai toisella....
    ja maksaa siitä extraa.... tavalla tai toisella.
    Eli hankkii kokonaisuuteen toiminnallisen laadun.

    Ei se "kiinanrautojen pimppaaminen" eroa tästä mitenkään.
    Toiminnallinen laatu on olemassa bulkkihintaan, mutta
    "Ready To Race" vaatii sijoitusta pimppaamiseen.

    Tulee tässä mieleen vanha ja nuori timpermanni työmaalla......

    Vanhempi katseli aikansa nuoremman touhuja kunnes tokaisi:

    Jaa.... voihan sen toki noinkin tehdä .
    No, kumpikin tavallaan, samaan lopputulokseen.

    Toisaalta.... eikös se mopoilussa ole se "matka" se juttu?
    Toisaalta..... hyvä se on perillekin päästä..... ilman pakukyytiä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #1918

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Samat mietteet. Ymmärrän kyllä Degen pointin, että muut tulevat arvostelemaan ja neuvomaan, mutta vastaavasti jos degen pyörässä ei ongelmaa ole niin ei se tarkoita, että muissa yksilöissä se voi olla. Ja kun Dege tuntuu vetoavan siihen ettei muut ole noita välyksiä testailleet niin oletko Dege muiden pyöriä kokeillut miten niillä se klappi tuntuu? Netissä (heh) kun moni omistaja ulkomaan foorumeilla on asiasta aika näreissään ja laittaneet pyörät vaihtoon kun takavanne klonksuu paikoillaan kuin sitä heiluttelee eikä ratkaisua KTM:ltä ole kuulunut.
    Ei kai tässä ole ollutkaan epäselvyyttä siitä ettei välystä olisi mutta kuinka paljon ja missä ja mikä merkitys sillä on . Heittohan pitäisi mitata mittakellolla ja siitä on kyllä ohjeet varmaan olemassa paljon siellä saa toleranssia olla, tämä on huollon tehtävä .No että olenko muiden pyöristä kokeillut no en ole mutta joiltain sieltä on akseli vaihdettu ja kuulemma pelittää ja osassa asia ei ole muuttunut miksikään. Olen kyllä jutellut KTM nordicin kanssa asiasta ja sanoivat ettei tehdas ole vielä ilmoittanut tietoa miten se korjataan .

    Minun pyörässä ei tuota heittoa aina ole vaikka kuinka yrittäisi sitä sieltä saada esille . Saman verran heittelyä varmaan melkolaiila alusta asti ollut eli 1000-15000 kilsaan eli ei lisäänny kilometrien kuluttamana.

    Sitä paitsi meitä on monenlaisia pyöränomistajia ja toisille joku asia voi olla katastrofi vaikkei asiassa olisi mitään erikoista toisen mielestä. Eniten tämä täällä tuntuu vain herättävän välittämistä eli vittuilua asian tiimoilta.

    Itellä on kyllä monenlaista pyörää ollut alla lähinnä motocross ja enduro pyöriä ja niissä on ollut aina jotain asiaa sekaisin tehtaalta tullessaan ja ne kaikki oli Hondia suzukeja jokunen kawa ja Yamaha. Mutta silloin ei ollutkaan internettiä tai you tubea.
    Ultrafast KTM machine .
  29. #1919

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Tästä voi päätellä että eräät pitää RTL kanavaakin totuuden torvena. Tämä siis tosta videosta kommenttina.
    Ultrafast KTM machine .
  30.  
  31. #1920
    Tuosta videosta nyt ei voi mitään päätellä. Kamera heiluu enemmän kuin vanne

    Kolisee toki kuuluvasti, joten klappia varmaankin on.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sivu: 64 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen