Sivu: 47 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 1935:sta
  1. #1381
    Tähänhän saa nyt myös anturit jousitukselle ja lambdalle (+ 2 muuta analogista tuloa). Laitoin just paketista hintatiedustelua menemään.
    http://2d-datarecording.com/en/produ...w-custom-packs
    S1000RR 2012
  2. #1382
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    pelkkä loggeri riittää mulle toistaiseksi. kun nyt ensin saa kallistukset vähän reippaammaksi ja kaasun auki enemmän kuin 75% (Motopark), liialla pärjää aina... "tiimikaveri" veti 10 sekkaa paremmin pienemmillä %:lla.. ei toki ollut minulle yllätys.. vetoa on kuin tavarajunassa. alhaalla ei sen kummemmin kuin yammussa oli, mutta ylärekisteri on kimakka. siihen ei vielä ole tottunut. metkaa että jarru ja kaasu tuntuma on niin samankaltainen kuin R1:ssä.
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  3. #1383
    Perskutarallaa. Tekisi mieli vaihtaa rääräähän slipari vaikkei siitä mitään oikeaa hyötyä ole. Se bmw-myyjien kauppaama Akra miellyttää silmää mutta en raaski maksaa mitään 800 euroa moisesta ulkonäkökäikäleestä. Mitäs "fiksuja" tuohon nyt edes on, tahtoo e-hyväksytyn kun en viitsi tapella moisen takia jos sattuu joku nihilisti kohdalle. Hyödynsin jo kvg:tä mutta ei vaan oikein saa ajatusta kasaan.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  4. #1384
    Yllätys japsien suunnalta, Yoshimura.
    -06 Ducati 999s
  5. #1385
    Jos itsellä olisi RR:ä, niin ehdottomasti Austin Racing tai Taylormade.

    Austin:
    http://www.youtube.com/watch?v=Pqd31zA1dOM

    Taylormade:
    http://www.youtube.com/watch?v=c2DeKTrhC4I
  6. #1386
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Perskutarallaa. Tekisi mieli vaihtaa rääräähän slipari vaikkei siitä mitään oikeaa hyötyä ole. Se bmw-myyjien kauppaama Akra miellyttää silmää mutta en raaski maksaa mitään 800 euroa moisesta ulkonäkökäikäleestä. Mitäs "fiksuja" tuohon nyt edes on, tahtoo e-hyväksytyn kun en viitsi tapella moisen takia jos sattuu joku nihilisti kohdalle. Hyödynsin jo kvg:tä mutta ei vaan oikein saa ajatusta kasaan.

    Se pelkkä loppupönttö ei muuta kuin rahapussin paksuutta ja ulkonäköä. Kun katot taskulampulla sieltä putken päästä sisään, niin näet että se on aivan auki sinne läpälle asti. Koko putkisto sit tuo säädettynä keskelle 12hv ja ylös 8hv. Lisäksi ajettavuus paranee. Saksan/italian ebaystä akrapoviccia tai arrowia liki sopivalla hintaa. Italiaano myy paketteja commanderin ja vaparin kera yleensä vielä.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  7. #1387
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    onpas pitkä aika kun tähän ketjuun on joku kirjoittanut. ilmeisesti vehkeet pelaa hyvin. no omassa on alkanut akku temputtamaan. Hallin kentällä ei lähtenyt pelit tulille kun oli akunkenkä löysällä... ollut sitten jo edellisen viikonlopun varmaan. lisäksi akku oli purkautunut alle "startti-riman" joka näyttäisi olevan noin 11 V. oli jäänyt se GPS dataloggeri kiinni viikoksi, sekä olisi akun purkautumisen aiheuttanut ??? sama juttu toistui nyt kun peliä vein huoltoon, taas akku alle riman (GPS dataloggeri kiinni... vaan ei enää)
    - kauanko teillä on akut kestäneet ?
    - purkaako GPS dataloggeri kokemuksienne mukaan akkua ?
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  8. #1388
    Mulla on ikävä ongelma.
    1 kun radalla jarruttaa esim ahveniston pääsuoranpäässä niin kampe tärisee silleesti että meinaa hampaat tippua suusta.
    2 toisaalta kun ahveniston varikolla tempaisee hätätilannejarrutuksen kytkin pohjassa vauhdista 100 kmh niin kampe pusähtyy ilman tärinöitä ja rutinoita kuin seinään.
    3 motarilla vaihdissa 120 kmh kun pistää kaasun kiinni niin luostokytkin luistaa upeasti.
    4 kun vauhdissa 120 kmh motarilla ajaa kaasuauki ja puristaa etujarrukahvaa niin tärisee niin että hampaat irtoaa ja silmät sumenee.
    5 kun motarilla vauhdissa 120 kmh pistää kaasunkiinni niin luistokytkin luistaa mutta jos samalla vetää etujarrusta liinat kiinni niin kiesus että tärisee koko kampe
    6 laitteesta on vaihdettu yksi etujarrulevu kun se meni mutkalle, ennenkuin saatiin uusi levy tuli ajettua pari ratapäivää alastarossa kamppeen täristessä jarrutuksissa, saattoikohan luistokytkin ottaa nokkiinsa ?
  9. #1389
    Mulla oli F:n toisen etulevyn yhden kiinnityskohdan alla tehtaan jäljiltä ylimääräinen aluslevy
    Mittaa vastakkaisten kiinnityspisteiden etäisyydet, aluslevyn paksuus 0,5mm näkyy työntömitalla
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  10. #1390
    Lainaa slerbeman kirjoitti Katso viesti
    Mulla on ikävä ongelma.
    1 kun radalla jarruttaa esim ahveniston pääsuoranpäässä niin kampe tärisee silleesti että meinaa hampaat tippua suusta.
    2 toisaalta kun ahveniston varikolla tempaisee hätätilannejarrutuksen kytkin pohjassa vauhdista 100 kmh niin kampe pusähtyy ilman tärinöitä ja rutinoita kuin seinään.
    3 motarilla vaihdissa 120 kmh kun pistää kaasun kiinni niin luostokytkin luistaa upeasti.
    4 kun vauhdissa 120 kmh motarilla ajaa kaasuauki ja puristaa etujarrukahvaa niin tärisee niin että hampaat irtoaa ja silmät sumenee.
    5 kun motarilla vauhdissa 120 kmh pistää kaasunkiinni niin luistokytkin luistaa mutta jos samalla vetää etujarrusta liinat kiinni niin kiesus että tärisee koko kampe
    6 laitteesta on vaihdettu yksi etujarrulevu kun se meni mutkalle, ennenkuin saatiin uusi levy tuli ajettua pari ratapäivää alastarossa kamppeen täristessä jarrutuksissa, saattoikohan luistokytkin ottaa nokkiinsa ?
    selvisihän se vika.
    ohjauspään laakeri momenttiin , jarrulevyjen suoruuden tarkistus ja jarrupalat irti ja mäntien täyspuhdistus -> tärinät vaimeni erittäin merkittävästi.
  11. #1391
    Moikka...

    Asiasta mitään tietämätön kyselee... Meneekö vakio S1000 RR vakioputkellä Ahveniston melumittauksesta läpi.... Eli kannattaako paikanpäälle edes mennä...??
    KTM 1290 Super Adventure T
  12. #1392
    Lainaa Slaba kirjoitti Katso viesti
    Moikka...

    Asiasta mitään tietämätön kyselee... Meneekö vakio S1000 RR vakioputkellä Ahveniston melumittauksesta läpi.... Eli kannattaako paikanpäälle edes mennä...??
    Mulla on ainakin mennyt, tais olla 95, kun siellä viimeksi mitattiin
    GT 125 Suzuki, GS500E Suzuki,GSF 750 Suzuki, ZR-7 Kawa, R6 Yamaha, GSX-R 1000 Suzuki -04,Honda Fireblade 1000RR -04 ja -08,GSX-R 1000 Suzuki -09,BMW S 1000 RR -12
  13. #1393
  14. #1394
    Ulkonäkökin parantunut melkoisesti.
    Supermoto
  15. #1395
    Ai ne on saaneet tehtyä siitä vielä vähän rumemman, ulkonäön puolesta en ainakaan tuohon vaihtaisi.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  16. #1396
    Silmä tottuu nopeasti. Keväällä se on jo hot!
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  17. #1397
    Lainaa Slaba kirjoitti Katso viesti
    Moikka...

    Asiasta mitään tietämätön kyselee... Meneekö vakio S1000 RR vakioputkellä Ahveniston melumittauksesta läpi.... Eli kannattaako paikanpäälle edes mennä...??
    Eikö se ole helppo katsoa siitä räärään runkokilvestä paljoko ne siinä lupaa.
    Jos Ahveniston mittari näyttää enemmän, niin tod.näk. se on kalibroitu väärin.

    Saksan ja Sveitsin tiukkojen määräysten takia ei yhdenkään Eurooppaan rekisteröidyn mopotin nopeusmittari tai mökät ole alakanttiin. Tulee muuten valmistajalle kovat sanktiot.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  18. #1398
    Kauneus on näemmä katsojan silmässä...

    Mielestäni S1000RR näyttää nyt paremmalta kuin ikinä!

    Varsinkin tuo "race blue" väritys... Aivan upea laitos!

    Voi lama minkä teit, kun ei uskalla mitään uutta vielä hankkia...
  19. #1399
    Lainaa Waltsu83 kirjoitti Katso viesti
    Kauneus on näemmä katsojan silmässä...

    Mielestäni S1000RR näyttää nyt paremmalta kuin ikinä!

    Varsinkin tuo "race blue" väritys... Aivan upea laitos!

    Voi lama minkä teit, kun ei uskalla mitään uutta vielä hankkia...
    Samaa mieltä. On hieno tuo uusi race blue.
    Supermoto
  20. #1400
    "shorter intake lengths also help boost the peak horsepower on the 2015 BMW S1000RR. Increasing torque upwards of 5,000 rpm"

    Hah! Tuo paras tehoalue vaan kapenee ja voimistuu. Kiva varmaan ajella, kun ensimmäiset 11500 rpm on ihan yhtä tyhjän kanssa ja sitten loikkaa isoon laukkaan kerralla.

    Toivottavasti oikea ajettavuus ja rannetuntuma ei ole huonontunut.
  21. #1401
    Vanhemman mallin vaimennin on hienompi. Mutta saa varmasti tähänki sellasen pätkän mallisen.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  22. #1402
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikö se ole helppo katsoa siitä räärään runkokilvestä paljoko ne siinä lupaa.
    Jos Ahveniston mittari näyttää enemmän, niin tod.näk. se on kalibroitu väärin.

    Saksan ja Sveitsin tiukkojen määräysten takia ei yhdenkään Eurooppaan rekisteröidyn mopotin nopeusmittari tai mökät ole alakanttiin. Tulee muuten valmistajalle kovat sanktiot.
    Mittaustapa sille tyyppikilvessä olevalle lukemalle on erilainen, joten erot apparan mittaukseen ovat enemmän sääntö kuin poikkeus.
    Superbike #7
  23. #1403
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    "shorter intake lengths also help boost the peak horsepower on the 2015 BMW S1000RR. Increasing torque upwards of 5,000 rpm"

    Hah! Tuo paras tehoalue vaan kapenee ja voimistuu. Kiva varmaan ajella, kun ensimmäiset 11500 rpm on ihan yhtä tyhjän kanssa ja sitten loikkaa isoon laukkaan kerralla.

    Toivottavasti oikea ajettavuus ja rannetuntuma ei ole huonontunut.
    Ootko sä ajanu nykysellä bemarilla ollenkaan? Ihan samaan tapaan se jaksaa mutkasta ulos tullessa lähtee piirtämään jostain 4000-5000rpm välistä kuin esim. rytkönenkin.
    Superbike #7
  24. #1404
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    "shorter intake lengths also help boost the peak horsepower on the 2015 BMW S1000RR. Increasing torque upwards of 5,000 rpm"

    Hah! Tuo paras tehoalue vaan kapenee ja voimistuu. Kiva varmaan ajella, kun ensimmäiset 11500 rpm on ihan yhtä tyhjän kanssa ja sitten loikkaa isoon laukkaan kerralla.

    Toivottavasti oikea ajettavuus ja rannetuntuma ei ole huonontunut.
    Eikös tuossa sanota että 5000rpm ylöspäin vääntö kasvaa...? Eli tehon tuotto laajenee? Ehkä hiukan jyrkemmällä nousulla toki.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  25. #1405
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ootko sä ajanu nykysellä bemarilla ollenkaan? Ihan samaan tapaan se jaksaa mutkasta ulos tullessa lähtee piirtämään jostain 4000-5000rpm välistä kuin esim. rytkönenkin.
    Oletkos itse ajanut sillä kadulla ollenkaan?
    Supermoto
  26. #1406
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Oletkos itse ajanut sillä kadulla ollenkaan?
    Mä voin kompata Nitrousta, vaikka olen vaan reilu 30tkm kahella bemarilla tuupannut kadulla.
    Kannattaa myös kokeilla laittaa se punainen slick plugi ja valkata ajomoodi valikosta slick, ihan vaan varuiks...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  27. #1407
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Oletkos itse ajanut sillä kadulla ollenkaan?
    Lyhyt koeajo liikkeestä on tullut tehtyä. Ei ollu kadulla sen kummempi kuin mikään muukaan tonnikyykky. Vakioväleillä vetoalue alkaa about samasta paikkaa kuin suurin sallittu Suomessa loppuu. Kaikin puolin kyllä parempi kuin esim. k7 gixeri, mutta tonninen kyykky katupyöräksi? Paljon tylsempää ja turhempaa laitetta en kadulle keksi. V*ttumaisia ajaa rajotusten mukaan ja mutkapätkillä ominaisuudet menee ihan hukkaan. Jotain kertoo, että esim. Kawan 250 Ninja nostatti mulla leveämmän hymyn huulille mutkapätkillä kuin mikään tonnikyykky tähän mennessä. Tietenkin jos saa kiksit kovaa suoraan ajamisesta eikä välitä sanktiosta niin siihen nuo toimii joten kuten kadullakin.
    Superbike #7
  28. #1408
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikö se ole helppo katsoa siitä räärään runkokilvestä paljoko ne siinä lupaa.
    Jos Ahveniston mittari näyttää enemmän, niin tod.näk. se on kalibroitu väärin.

    Saksan ja Sveitsin tiukkojen määräysten takia ei yhdenkään Eurooppaan rekisteröidyn mopotin nopeusmittari tai mökät ole alakanttiin. Tulee muuten valmistajalle kovat sanktiot.
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mittaustapa sille tyyppikilvessä olevalle lukemalle on erilainen, joten erot apparan mittaukseen ovat enemmän sääntö kuin poikkeus.
    Antaako apparan mittaustapa suurempia vai pienempiä lukemia?
    Vai arpoo ihan mitä sattuu?

    Silloinhan kaikissa Euroopan maissa poliisi voisi kirjoitella sakkoja vakioputkisille ja vedota siihen että heillä on eri mittaustapa kun tehtaalla...

    Tämän alkaa jo kuulostamaan jammun kierroslukumittarilta, joka näyttää 1-2 tuhatta kiekkumarallaa enemmän kuin todellinen pyörimisnopeus.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  29. #1409
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Antaako apparan mittaustapa suurempia vai pienempiä lukemia?
    Vai arpoo ihan mitä sattuu?


    .
    Riippuu pyörästä ja pakoputken sijainnista ja kierrosluvusta jolla tyyppikilven lukema on mitattu vs. apparan mittauksen kierrosluku. Tyypillisesti isoimmissa ongelmissa on 1- ja 2-pyttyset, joissa on kova pakopulssi ja lisäksi putki koneen alla, jolloin maa heijastaa ääntä häiriten mittausta. Käytännössä poliisin tien päällä tekemät mittaukset ovat aina yhtä tyhjän kanssa, koska taustamelu on niin kova, ellei olla jollain korpitien suoralla hiljaisen liikenten aikaan.
    Superbike #7
  30.  
  31. #1410
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    "shorter intake lengths also help boost the peak horsepower on the 2015 BMW S1000RR. Increasing torque upwards of 5,000 rpm"

    Hah! Tuo paras tehoalue vaan kapenee ja voimistuu. Kiva varmaan ajella, kun ensimmäiset 11500 rpm on ihan yhtä tyhjän kanssa ja sitten loikkaa isoon laukkaan kerralla.

    Toivottavasti oikea ajettavuus ja rannetuntuma ei ole huonontunut.
    Nyt ei ole engelska hanskassa... 5000rpm alkaen on lisää vääntöä entiseen verraten. Ja huipulla 6hp lisää. Ei ihan huono kokonaisparannus. Koko paketin ajettavuutta väitetään muutenkin parannetun monin tavoin, mm rungon ja elektroniikan muutokset.
    Viimeksi muokannut: hidas57; 01.10.2014 klo 23:20.
Sivu: 47 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen