Tähänhän saa nyt myös anturit jousitukselle ja lambdalle (+ 2 muuta analogista tuloa). Laitoin just paketista hintatiedustelua menemään.
http://2d-datarecording.com/en/produ...w-custom-packs
S1000RR 2012
pelkkä loggeri riittää mulle toistaiseksi. kun nyt ensin saa kallistukset vähän reippaammaksi ja kaasun auki enemmän kuin 75% (Motopark), liialla pärjää aina... "tiimikaveri" veti 10 sekkaa paremmin pienemmillä %:lla.. ei toki ollut minulle yllätys.. vetoa on kuin tavarajunassa. alhaalla ei sen kummemmin kuin yammussa oli, mutta ylärekisteri on kimakka. siihen ei vielä ole tottunut. metkaa että jarru ja kaasu tuntuma on niin samankaltainen kuin R1:ssä.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Perskutarallaa. Tekisi mieli vaihtaa rääräähän slipari vaikkei siitä mitään oikeaa hyötyä ole. Se bmw-myyjien kauppaama Akra miellyttää silmää mutta en raaski maksaa mitään 800 euroa moisesta ulkonäkökäikäleestä. Mitäs "fiksuja" tuohon nyt edes on, tahtoo e-hyväksytyn kun en viitsi tapella moisen takia jos sattuu joku nihilisti kohdalle. Hyödynsin jo kvg:tä mutta ei vaan oikein saa ajatusta kasaan.
FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
Jos itsellä olisi RR:ä, niin ehdottomasti Austin Racing tai Taylormade.
Austin:
http://www.youtube.com/watch?v=Pqd31zA1dOM
Taylormade:
http://www.youtube.com/watch?v=c2DeKTrhC4I
Se pelkkä loppupönttö ei muuta kuin rahapussin paksuutta ja ulkonäköä. Kun katot taskulampulla sieltä putken päästä sisään, niin näet että se on aivan auki sinne läpälle asti. Koko putkisto sit tuo säädettynä keskelle 12hv ja ylös 8hv. Lisäksi ajettavuus paranee. Saksan/italian ebaystä akrapoviccia tai arrowia liki sopivalla hintaa. Italiaano myy paketteja commanderin ja vaparin kera yleensä vielä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
onpas pitkä aika kun tähän ketjuun on joku kirjoittanut. ilmeisesti vehkeet pelaa hyvin. no omassa on alkanut akku temputtamaan. Hallin kentällä ei lähtenyt pelit tulille kun oli akunkenkä löysällä... ollut sitten jo edellisen viikonlopun varmaan. lisäksi akku oli purkautunut alle "startti-riman" joka näyttäisi olevan noin 11 V. oli jäänyt se GPS dataloggeri kiinni viikoksi, sekä olisi akun purkautumisen aiheuttanut ??? sama juttu toistui nyt kun peliä vein huoltoon, taas akku alle riman (GPS dataloggeri kiinni... vaan ei enää)
- kauanko teillä on akut kestäneet ?
- purkaako GPS dataloggeri kokemuksienne mukaan akkua ?
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Mulla on ikävä ongelma.
1 kun radalla jarruttaa esim ahveniston pääsuoranpäässä niin kampe tärisee silleesti että meinaa hampaat tippua suusta.
2 toisaalta kun ahveniston varikolla tempaisee hätätilannejarrutuksen kytkin pohjassa vauhdista 100 kmh niin kampe pusähtyy ilman tärinöitä ja rutinoita kuin seinään.
3 motarilla vaihdissa 120 kmh kun pistää kaasun kiinni niin luostokytkin luistaa upeasti.
4 kun vauhdissa 120 kmh motarilla ajaa kaasuauki ja puristaa etujarrukahvaa niin tärisee niin että hampaat irtoaa ja silmät sumenee.
5 kun motarilla vauhdissa 120 kmh pistää kaasunkiinni niin luistokytkin luistaa mutta jos samalla vetää etujarrusta liinat kiinni niin kiesus että tärisee koko kampe
6 laitteesta on vaihdettu yksi etujarrulevu kun se meni mutkalle, ennenkuin saatiin uusi levy tuli ajettua pari ratapäivää alastarossa kamppeen täristessä jarrutuksissa, saattoikohan luistokytkin ottaa nokkiinsa ?
Mulla oli F:n toisen etulevyn yhden kiinnityskohdan alla tehtaan jäljiltä ylimääräinen aluslevy
Mittaa vastakkaisten kiinnityspisteiden etäisyydet, aluslevyn paksuus 0,5mm näkyy työntömitalla
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Moikka...
Asiasta mitään tietämätön kyselee... Meneekö vakio S1000 RR vakioputkellä Ahveniston melumittauksesta läpi....Eli kannattaako paikanpäälle edes mennä...??
KTM 1290 Super Adventure T
Päivityksiä vuodelle 2015: http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2015-bmw-s1000rr/
Ai ne on saaneet tehtyä siitä vielä vähän rumemman, ulkonäön puolesta en ainakaan tuohon vaihtaisi.
FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
Silmä tottuu nopeasti. Keväällä se on jo hot!![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Eikö se ole helppo katsoa siitä räärään runkokilvestä paljoko ne siinä lupaa.
Jos Ahveniston mittari näyttää enemmän, niin tod.näk. se on kalibroitu väärin.
Saksan ja Sveitsin tiukkojen määräysten takia ei yhdenkään Eurooppaan rekisteröidyn mopotin nopeusmittari tai mökät ole alakanttiin. Tulee muuten valmistajalle kovat sanktiot.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Kauneus on näemmä katsojan silmässä...
Mielestäni S1000RR näyttää nyt paremmalta kuin ikinä!
Varsinkin tuo "race blue" väritys... Aivan upea laitos!
Voi lama minkä teit, kun ei uskalla mitään uutta vielä hankkia...![]()
"shorter intake lengths also help boost the peak horsepower on the 2015 BMW S1000RR. Increasing torque upwards of 5,000 rpm"
Hah! Tuo paras tehoalue vaan kapenee ja voimistuu. Kiva varmaan ajella, kun ensimmäiset 11500 rpm on ihan yhtä tyhjän kanssa ja sitten loikkaa isoon laukkaan kerralla.
Toivottavasti oikea ajettavuus ja rannetuntuma ei ole huonontunut.
Vanhemman mallin vaimennin on hienompi. Mutta saa varmasti tähänki sellasen pätkän mallisen.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Lyhyt koeajo liikkeestä on tullut tehtyä. Ei ollu kadulla sen kummempi kuin mikään muukaan tonnikyykky. Vakioväleillä vetoalue alkaa about samasta paikkaa kuin suurin sallittu Suomessa loppuu. Kaikin puolin kyllä parempi kuin esim. k7 gixeri, mutta tonninen kyykky katupyöräksi? Paljon tylsempää ja turhempaa laitetta en kadulle keksi. V*ttumaisia ajaa rajotusten mukaan ja mutkapätkillä ominaisuudet menee ihan hukkaan. Jotain kertoo, että esim. Kawan 250 Ninja nostatti mulla leveämmän hymyn huulille mutkapätkillä kuin mikään tonnikyykky tähän mennessä. Tietenkin jos saa kiksit kovaa suoraan ajamisesta eikä välitä sanktiosta niin siihen nuo toimii joten kuten kadullakin.
Superbike #7
Antaako apparan mittaustapa suurempia vai pienempiä lukemia?
Vai arpoo ihan mitä sattuu?
Silloinhan kaikissa Euroopan maissa poliisi voisi kirjoitella sakkoja vakioputkisille ja vedota siihen että heillä on eri mittaustapa kun tehtaalla...
Tämän alkaa jo kuulostamaan jammun kierroslukumittarilta, joka näyttää 1-2 tuhatta kiekkumarallaa enemmän kuin todellinen pyörimisnopeus.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Riippuu pyörästä ja pakoputken sijainnista ja kierrosluvusta jolla tyyppikilven lukema on mitattu vs. apparan mittauksen kierrosluku. Tyypillisesti isoimmissa ongelmissa on 1- ja 2-pyttyset, joissa on kova pakopulssi ja lisäksi putki koneen alla, jolloin maa heijastaa ääntä häiriten mittausta. Käytännössä poliisin tien päällä tekemät mittaukset ovat aina yhtä tyhjän kanssa, koska taustamelu on niin kova, ellei olla jollain korpitien suoralla hiljaisen liikenten aikaan.
Superbike #7
Viimeksi muokannut: hidas57; 01.10.2014 klo 23:20.