Sivu: 48 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 1943:sta
  1. #1411
    Sissos toi on hieno laite!! Tekniikkapornoa
    Koskahan noi Japsit pääsee edes lähelle tätä...
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #1412
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Sissos toi on hieno laite!! Tekniikkapornoa
    Koskahan noi Japsit pääsee edes lähelle tätä...
    FIM Superstock 1000 tuloksia kun katselee nii oli jo aikakin päivitykselle. Paras baijerilainen sijalla 11 ja edelle menee 5 Kawasakia, 2 Hondaa(!!!) ja 3 Ducatia.
    Superbike #7
  3. #1413
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ootko sä ajanu nykysellä bemarilla ollenkaan? Ihan samaan tapaan se jaksaa mutkasta ulos tullessa lähtee piirtämään jostain 4000-5000rpm välistä kuin esim. rytkönenkin.
    Näin olen kuullut ja nähnyt. En ole päässyt ajamaan radalla ikinä. Mutta noin 1,5h koeajon vuosia sitten tein kadulla, eli 3-4v sitten (?).
    Silloin oli selvästi havaittavissa se 11000 rpm muutosalue. Tuon alapuolella tehoa oli maltillisesti/mukavasti. Tuon yli oli ihan järjettömästi.

    Mutta rataa varten modattuja ruiskukarttoja ym säätöjä, on käsittääkseni saatu siitä tehoalueesta lineaarisempi sekä selvästi enemmän löylyä keskialueelle.

    offtopic, tässä rupesin miettimään, että mulla on kyllä melko vähän kokemusta täysin stock-moottoreista. Ehkä kohta enemmän, kunnes säädätän pyörän taas penkissä.
  4. #1414
    Näin pyörän tänään luonnossa ja varsinkin punainen näytti hyvältä Akran pöntöllä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  5. #1415
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Näin pyörän tänään luonnossa ja varsinkin punainen näytti hyvältä Akran pöntöllä.
    Tuliko kuvaa räpsästyä?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  6. #1416
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    ei aiheuta vaihtoryntäystä täältä. tykkään 2010 -mallista riittävästi vakiopöntöllä. sillä voi mennä affenistollekin. ensinäkemältä pienestä puhelimen ruudusta keula näytti perin kummalliselta, mutta isossa kuvassa ei erikoisempaa muutosta enää huomaa. mittaristoon on tehty jotain uudistusta, se näytti "informatiivisemmalta". vanhassa ei montaa juttua yhtäaikaa nähnyt. http://i2.wp.com/www.asphaltandrubbe...-studio-12.jpg
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  7. #1417
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti

    Vielä kun keksisivät tehdä symmetriset ajovalot, ettei tulis aina Lauri Tähkä mieleen tuota katsellessa, niin olis kokolailla kympin arvoinen paketti.
    Mopoton mies
  8. #1418
    Poistettu
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Vielä kun keksisivät tehdä symmetriset ajovalot, ettei tulis aina Lauri Tähkä mieleen tuota katsellessa, niin olis kokolailla kympin arvoinen paketti.
    Hauskoja makuasioita. Yksi keskeinen syy minulle aikanaan ostamiseen oli juurikin vähän erottuva ulkonäkö = valot. Tähkä oli mun yläasteen luokkakaveri, mitähän sun Rorschahin testit kertoisi kun Bemusta hän tulee mieleen
  9. #1419
    Saksan Motorradissa oli testi uudesta 2015 RR:stä. Kehuttiin kyllä paljon. Tehoa oli mitattu 206 hv ja koko alueella enemmän voimaa ja vääntöä kuin vanhassa. Respect!

    Asennutin omaan HP4:ään ABS Pro:n. Saksassa se maksoi huollon yhteydessä muistaakseni 430 Eur. Samalla laitatin ABM Stummellenker-kitin 0-40 mm tangon korotuksen. Nippanappa mahtui katteen sisällä kahvoineen kääntymään ja alkuperäisillä vaijereilla meni. Kavennettiin vähän, mutta kuitenkin vähän leveämmälle jäi kuin originaali. Tämänhän saa samaan asentoon kuin vakionkin, jos alkaa kaduttaa. Minusta tuli aika sopiva ajoasento nopeaan matka-ajoon.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #1420
    Vertasko me sitä perusmallin vanhaan vai hp4 malliin?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  11. #1421
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Vertasko me sitä perusmallin vanhaan vai hp4 malliin?
    Perusmalliin tietysti. Se on epäselvää onko HP4 parempi vai ei. Varmaan menee aika lähelle, mutta HP4 omistajana ajattelen tietysti ettei ihan.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  12. #1422
    Kisatiimit ovat jo saaneet 2015 mallia. Vakiosta mitattu 198hv takapyörältä, kun viime vuonna olivat mitanneet HP4:sta 186hv.

    http://www.motorcyclenews.com/news/2...p-on-the-dyno/

    Kuulostaa hyvältä, mielenkiintoista nähdä mitä uudesta R1:stä löytyy, molempien tehoiksi on ilmoitettu 200hv.
  13. #1423
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Perusmalliin tietysti. Se on epäselvää onko HP4 parempi vai ei. Varmaan menee aika lähelle, mutta HP4 omistajana ajattelen tietysti ettei ihan.
    Perusrautahan noissa on samaa, hp4:ssä vain lisuna muita herkkuja. Ite toteuttanut vakion parantamisen öhlins, alpha racing linjalla...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  14. #1424


    Toisille vanhaa tietoa, mutta minusta asiallinen video
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  15. #1425
    Lainaa Pasi K kirjoitti Katso viesti

    Kuulostaa hyvältä, mielenkiintoista nähdä mitä uudesta R1:stä löytyy, molempien tehoiksi on ilmoitettu 200hv.
    Veikkaan että ottaa crossplane viritys n.15hv kuokkaan uudelle kun ovat samassa penkissä...
    Supermoto
  16. #1426
    tää22.jpg


    tän värinen tuli sit seuraavaksi, saas nähä kuinka paljon parempi laite on kuin edellinen.. ainakin tekniset tiedot lupaa hyvää
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  17. #1427
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    tää22.jpg


    tän värinen tuli sit seuraavaksi, saas nähä kuinka paljon parempi laite on kuin edellinen.. ainakin tekniset tiedot lupaa hyvää
    Hieno valinta. Itse pääsen maaliskuussa Almerian radalle testaamaan uutta rr:ää.

    http://www.bmw-motorrad-test-camp.com
  18. #1428
    miten sä sellaisen mahdollisuuden oot saanu? joo kyllä mä odotan että tuo on näihin edellisiin verrattuna paljon parempi.


    Lainaa zpiidi kirjoitti Katso viesti
    Hieno valinta. Itse pääsen maaliskuussa Almerian radalle testaamaan uutta rr:ää.

    http://www.bmw-motorrad-test-camp.com
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  19. #1429
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    miten sä sellaisen mahdollisuuden oot saanu? joo kyllä mä odotan että tuo on näihin edellisiin verrattuna paljon parempi.
    Tuonnehan pääsee kuka vain, kunhan näyttää luottokorttia varauksessa.
    Oltiin alkuvuonna broidin kanssa samassa tapahtumassa. Racetrack 2days, maksoi noin 1200€ + lennot 150€.
    Hintaan sisältyy hotelli 4 yötä, täysi ylläpito, kuljetukset radalle, pyörän bensat ja renkaat. Eli ei tarvitse muuta mukaan kuin ajovarusteet. Paketti oli kahden päivän ratasessio.
    BMW Motorrad oli tuonut todella nimekkään jengin paikalle. Pyörästä oli kertomassa 1000rr vuoden 2012 päivityksestä vastannut projektipäällikkö. Rataopetuksesta vastasivat mm. Jurgen Fuchs ex. 250cc ja 500cc kuski, Jörg Teuchert, MM-supersport maailmanmestari ja kaksinkertainen IDM-mestari. Lisäksi lukuisia muita eri sarjojen mestareita ja vanhoja Superbike-luokan kuskeja.
    Bemari oli tuonut paikalle 50 rr:ää ratakäyttöön, ja ajojen välissä oli mahdollsta koeajaa mm. 1000r, RnineT
    ja muita katu sekä GS malleja. Radalla oli perinteiset nopea-keski-hidas, mutta ryhmien alla oli neljä 3-4 ajajan ryhmää mitä opettajat veti. Ajosessio oli perinteinen 20min. ajojen jälkeen ohjaaja kävi pyörien dataloggerit läpi ja vertailtiin kaasun avausta, jarrutusta, pyörän kallistusta sekä luistoneston toimintaa. Kummasti oppii rataa kun vertailee omia ja Jurgen Fuchsin dataloggeri käyriä. Radalla vietettiin 8 tuntia, minkä jälkeen takaisin hotellille. Illalla hotellilla järjestettiin erilaisia workshop-tunteja, missä käytiin elektroniikan ja dataloggerin eri ominaisuuksia läpi. Tai jos siltä tuntui voi nuolaista muutaman oluen.
    Itse en edes omista rr:ää mutta oli silti erittäin mielenkiintoista. Ja ensi vuonna uudestaan!
  20. #1430
    varmasti mahtava tapahtuma.. täytyypä laittaa korvan taakse..jos tulevaisuudessa ehtis.. tää talvi menee lomaillessa jossain muualla lämpimässä
    kiitos muuten tuosta vinkistä..

    Lainaa zpiidi kirjoitti Katso viesti
    Tuonnehan pääsee kuka vain, kunhan näyttää luottokorttia varauksessa.
    Oltiin alkuvuonna broidin kanssa samassa tapahtumassa. Racetrack 2days, maksoi noin 1200€ + lennot 150€.
    Hintaan sisältyy hotelli 4 yötä, täysi ylläpito, kuljetukset radalle, pyörän bensat ja renkaat. Eli ei tarvitse muuta mukaan kuin ajovarusteet. Paketti oli kahden päivän ratasessio.
    BMW Motorrad oli tuonut todella nimekkään jengin paikalle. Pyörästä oli kertomassa 1000rr vuoden 2012 päivityksestä vastannut projektipäällikkö. Rataopetuksesta vastasivat mm. Jurgen Fuchs ex. 250cc ja 500cc kuski, Jörg Teuchert, MM-supersport maailmanmestari ja kaksinkertainen IDM-mestari. Lisäksi lukuisia muita eri sarjojen mestareita ja vanhoja Superbike-luokan kuskeja.
    Bemari oli tuonut paikalle 50 rr:ää ratakäyttöön, ja ajojen välissä oli mahdollsta koeajaa mm. 1000r, RnineT
    ja muita katu sekä GS malleja. Radalla oli perinteiset nopea-keski-hidas, mutta ryhmien alla oli neljä 3-4 ajajan ryhmää mitä opettajat veti. Ajosessio oli perinteinen 20min. ajojen jälkeen ohjaaja kävi pyörien dataloggerit läpi ja vertailtiin kaasun avausta, jarrutusta, pyörän kallistusta sekä luistoneston toimintaa. Kummasti oppii rataa kun vertailee omia ja Jurgen Fuchsin dataloggeri käyriä. Radalla vietettiin 8 tuntia, minkä jälkeen takaisin hotellille. Illalla hotellilla järjestettiin erilaisia workshop-tunteja, missä käytiin elektroniikan ja dataloggerin eri ominaisuuksia läpi. Tai jos siltä tuntui voi nuolaista muutaman oluen.
    Itse en edes omista rr:ää mutta oli silti erittäin mielenkiintoista. Ja ensi vuonna uudestaan!
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  21. #1431
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    joo kyllä mä odotan että tuo on näihin edellisiin verrattuna paljon parempi.

    Mitä näissä edellisissäs on ollu murheena?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  22. #1432
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Mitä näissä edellisissäs on ollu murheena?
    Eikai niissä -11 mallin jälkeen enää suurempia murheita ole ollut, mutta ainahan sitä voi parantaa. Noissa ekoissa vuosimalleissa tais olla pikkasen ongelmaa moottorin ja vaihteiston nipussa pysymisen kanssa.
    Superbike #7
  23. #1433
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eikai niissä -11 mallin jälkeen enää suurempia murheita ole ollut, mutta ainahan sitä voi parantaa. Noissa ekoissa vuosimalleissa tais olla pikkasen ongelmaa moottorin ja vaihteiston nipussa pysymisen kanssa.

    Juu, mulla oli aikaista tekoa ollut -10 malli jolla tuuppasin 32tkm josta puolet rataa tai autobahnaa. Ei oikeita bemarista johtuvia ongelmia ollut lainkaan ja nyt kesän ajanut -12 mallilla. Uteloituttaa et mitä muilla ollut, kun omissa ei vielä *kop kop* ole ollut mtn.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  24. #1434
    ei ole edellisissäkään mitään vikoja ollu, yhteensä noihin edellisiin tuli jotain 60000km.
    ainoat ylimääräiset huollot tuli niistä takaisinkutsuista, eikä nekään kummoisia olleet.
    jokaisella niistä tuli ajettua paljon radallakin, ja kukapa näillä kyykyillä muutenkaan pelkästään pintakaasulle ajelee.
    luulenpa että kestävyydessä sopii vertailla mihin tahansa kilokyykkyyn, eikä tarvi hävetä.
    varmasti on näitäkin hajonnut, mutta niin on muitakin.
    vaihtoon menee siis pelkästään sen takia että tämä uusin malli on taas entistä parempi.
    enkä suzukin tai hondan kilosia edes harkitse ennenkuin niiltä tulee jotain oikeasti uutta. 2009 ajelin uudella kikserillä, eikä tuo ole siitä muuttunut oikeastaan yhtään. vieläköhän niitä muuten myydään??tai ehkä parempi kysyä vieläkö joku sellaisen ostaa??
    R1 oli hetken vaihtoehtona, mutta ei..kawan H2 houkutteli paljon ennenkuin se julkaistiin..
    varmasti hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä mun käyttötarkoitukseen. helvetin ruma se kylläkin on
    siispä päädyin taas bemariin...


    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Mitä näissä edellisissäs on ollu murheena?
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  25. #1435
  26. #1436
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    2009 ajelin uudella kikserillä...
    siispä päädyin taas bemariin...
    Sama kuvio. -09 susukista bemmiin. Kummallakin ajettu radat ja tourinkia ulkomaat. Toimii molemmissa sujuvasti.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  27. #1437
    todellakin hyvä myös pidemmän taipaleen ajamiseen. vauhti pitää vaan sovittaa laitteeseen sopivaksi. 700 km menee mukavasti päivässä. 1300 kilsaakin olen jaksanut vetää ja vielä hymyilytti illalla.
    saksan valtateillä tankillinen vähän reiluun tuntii on myös mukavaa kyytiä.
    en mä pysty ku kehumaan tuota pyörää.....en mä löydä siitä mitään huonoa..




    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Sama kuvio. -09 susukista bemmiin. Kummallakin ajettu radat ja tourinkia ulkomaat. Toimii molemmissa sujuvasti.
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  28. #1438
    Lainaa bmws1000rr kirjoitti Katso viesti
    todellakin hyvä myös pidemmän taipaleen ajamiseen. vauhti pitää vaan sovittaa laitteeseen sopivaksi. 700 km menee mukavasti päivässä. 1300 kilsaakin olen jaksanut vetää ja vielä hymyilytti illalla.
    saksan valtateillä tankillinen vähän reiluun tuntii on myös mukavaa kyytiä.
    en mä pysty ku kehumaan tuota pyörää.....en mä löydä siitä mitään huonoa..
    Perhana sentään! Tankillinen 2010 malilla kesti vain 40 minuuttia Saksan baanalla
  29. #1439
    mähän sanoinkin että reiluun tuntiin se on mukavaa... mutta tuohon 40 minuuttiin se on parasta kyytiä

    Lainaa puujahke kirjoitti Katso viesti
    Perhana sentään! Tankillinen 2010 malilla kesti vain 40 minuuttia Saksan baanalla
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  30.  
  31. #1440
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Harkinnassa ois s1000rr:n hankinta, mutta onkohan ton pyörän vanha omistaja täällä? 32-ECO ois rekkari. Jos vanha omistaja löytyy täältä niin vois laittaa YV:n...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 48 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen