Sivu: 54 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 2647:sta
  1. #1591
    Elekää nyt aina niin vakavasti ottako mun höpinöitä.
    <p>.</p>
  2. #1592
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Mutta oikeasti ei tälläistä pyörää mulla ole koskaan ole ollut mikä aiheuttaisi näin paljon tunteita niin kehujen kuin välittämisen kautta . Ikinä ennen ei ole annettu autoilijoiden toimesta niin helposti tilaa kaistoilla kun takaa tulee vaikka länsiväylällä ajaessa eikä ennen myöskään ole näytetty peukkua vastaan tulijoiden toimesta oli se sitten motukka tai auto . On se ihme laite vaan sanokaa mun sanoneen .
    Joo, itse varmaan ajaisin perässä kuolaten
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  3. #1593

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Joo, itse varmaan ajaisin perässä kuolaten
    Ööö...toivottavasti vain pyörän perää kuolaat

    No jaa ....ei kai kukaan näitä juttuja tosissaan ota vaikka 99 % tarinoista on tosia !
    Ultrafast KTM machine .
  4. #1594
    Siis nyt oli pyörästä puhe
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #1595
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Siinähän se allekirjoituksessa on,ei ole ensimmäisiin 150000km tarvinnut korjailla. Ei ainakaan periä tai pyörän laakereita.
    Mulla oli XJ900-88, ajoin sillä -89-92 75tkm tauluun, vaihtoon lähti, kun lakkasi ykkönen menemästä pesään. Lisäksi kardaani tai nivel aiheutti vasempaan takajalkatappiin sellaisen tärinän, ettei kyytiläisen jalka pysynyt tapilla 140 jälkeen. Ei japsitkaan aivan ongelmattomia ole, vaikka pää-asiassa toimivatkin luotettavasti.
  6. #1596
    Ennen tämän aiheen lukemista en tiennyt että pyörissä voi olla sama homma tai jopa enemmän kuin autoissa... ei merkkiuskollisuus vaan paremminkin merkkiuskonto. Lukemalla oppii monenlaista hyödyllistä ja hyödytöntä mutta pääasia, että on viihdyttävää sanailua ja niinhän tämä on.
    CB K R
  7. #1597
    Kohta ei kukaan jaksa innostua mistää SD:stä, kun lukevat täältä että kasari XJ:t kestää ja touring-honut on superia.
    Supermoto
  8. #1598
    Seuraavaksi puhutaan ensi vuoden 1290 super adventuresta ja sen jälkeen tulevasta RC16 (v4) kyykystä, jolla KTM tulee ajamaan ilmeisesti 2017 MotoGP:ssä ja 100 kpl ilmeisesti päätyy myös kuolevaisten (rahaa omaavien) haltuun

    http://www.asphaltandrubber.com/moto...6-motogp-2017/

    KTM lähestymis tapa tulisi siis olemaan sama kuin Moto3 luokassa.
    Viimeksi muokannut: mattipoeka; 13.08.2014 klo 23:42.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #1599
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Seuraavaksi puhutaan ensi vuoden 1290 super adventuresta ja sen jälkeen tulevasta RC16 (v4) kyykystä, jolla KTM tulee ajamaan ilmeisesti 2017 MotoGP:ssä

    http://www.asphaltandrubber.com/moto...6-motogp-2017/
    Yamahalta huhuillaan 200 hv kyykkyä myöskin vuodelle 2015. Olisiko jopa crossplanekoneella. Lisäksi Suzukilta tulossa tonnista supernakua. Kyllähän näitä... jos rahaa. Itse kävin juuri ostamassa Italian eksotiikkaan Motonetistä sulakkeita.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #1600
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yamahalta huhuillaan 200 hv kyykkyä myöskin vuodelle 2015. Olisiko jopa crossplanekoneella. Lisäksi Suzukilta tulossa tonnista supernakua. Kyllähän näitä... jos rahaa. Itse kävin juuri ostamassa Italian eksotiikkaan Motonetistä sulakkeita.
    Joko ukko kuosis ja uutta pyörää kattelemassa vai vanha läjään?
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  11. #1601
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Joko ukko kuosis ja uutta pyörää kattelemassa vai vanha läjään?
    Ajeltukin on. Alle tuli 02 Mille varoituksista huolimatta ja raato meni vaihdossa (hyvä bonus, että sai kaikki viriosat vanhasta irti). Pyörää haluaa näyttää itsevarmalle omistajalleen kaapin paikkaa ja hukkasi eilen sähköt jonnekin Kemiön taakse
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #1602
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ajeltukin on. Alle tuli 02 Mille varoituksista huolimatta ja raato meni vaihdossa (hyvä bonus, että sai kaikki viriosat vanhasta irti). Pyörää haluaa näyttää itsevarmalle omistajalleen kaapin paikkaa ja hukkasi eilen sähköt jonnekin Kemiön taakse
    Eli normaali Aprilia eikä kuski oppinut edellisen oikuista Onnittelut kuitenkin uudesta pyörästä ja siitä, että ukko on paremmassa kuosissa taas
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #1603
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Seuraavaksi puhutaan ensi vuoden 1290 super adventuresta ja sen jälkeen tulevasta RC16 (v4) kyykystä, jolla KTM tulee ajamaan ilmeisesti 2017 MotoGP:ssä ja 100 kpl ilmeisesti päätyy myös kuolevaisten (rahaa omaavien) haltuun

    http://www.asphaltandrubber.com/moto...6-motogp-2017/

    KTM lähestymis tapa tulisi siis olemaan sama kuin Moto3 luokassa.
    Tuskin tulee taviksien saatavaksi koska MotoGP pyörää ei tarvitse luokittaa.
  14. #1604
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Eli normaali Aprilia eikä kuski oppinut edellisen oikuista Onnittelut kuitenkin uudesta pyörästä ja siitä, että ukko on paremmassa kuosissa taas
    Hieman oikukas ja vaikeasti miellytettävä rakastajatar pitää mielenkiinnon parhaiten yllä, ja kuten kaikki masokistit tietävät, tulee paras nautinto tuskan jälkeen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #1605
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Tuskin tulee taviksien saatavaksi koska MotoGP pyörää ei tarvitse luokittaa.
    Joo, niinhän tuossa linkin artikkelissa arvuutellaan, että pyörän ostajakunnan ei tarvitse hintaa kysellä, ja kyseessä on ratamopo.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #1606
    Lainaa Supertuke kirjoitti Katso viesti
    Tuskin tulee taviksien saatavaksi koska MotoGP pyörää ei tarvitse luokittaa.
    Siis ratakäyttöön. Tuskin tuosta kilvellistä versiota tulee ollenkaan.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #1607
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hieman oikukas ja vaikeasti miellytettävä rakastajatar pitää mielenkiinnon parhaiten yllä, ja kuten kaikki masokistit tietävät, tulee paras nautinto tuskan jälkeen.
    haha
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #1608
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hieman oikukas ja vaikeasti miellytettävä rakastajatar pitää mielenkiinnon parhaiten yllä, ja kuten kaikki masokistit tietävät, tulee paras nautinto tuskan jälkeen.

    Superdukessa ei kyllä ollut itselle mitään oikukasta tai vaikeaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  19. #1609
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Superdukessa ei kyllä ollut itselle mitään oikukasta tai vaikeaa.
    Mutta hommaappa kaksmukinen aprilia...
    Supermoto
  20. #1610
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Superdukessa ei kyllä ollut itselle mitään oikukasta tai vaikeaa.
    Eli mieti kuinka kiihottava siitä vois vielä tulla, kun lisätään hieman eksotiikkaa .
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #1611
    Moi,

    Mitenkäs porukat ovat saaneet Akran sliparista noise killerin pois? Se on kiinni jollakin ruuvintapaisella mutta sillä ei ole mitään järjellistä kantaa ruuvin päässä.
  22. #1612

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa Pasiko kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    Mitenkäs porukat ovat saaneet Akran sliparista noise killerin pois? Se on kiinni jollakin ruuvintapaisella mutta sillä ei ole mitään järjellistä kantaa ruuvin päässä.
    Poraamalla se sieltä lähtee eli sopivalla terällä oisko 6 mm oikea koko . Mun sliparista lähti ihan pihdeillä kun oli unohtunu akralla kiristää ruuvi kunnolla. Varovainen tietysti pitää olla ettei riko hiilikuitua .
    Ultrafast KTM machine .
  23. #1613
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Poraamalla se sieltä lähtee eli sopivalla terällä oisko 6 mm oikea koko . Mun sliparista lähti ihan pihdeillä kun oli unohtunu akralla kiristää ruuvi kunnolla. Varovainen tietysti pitää olla ettei riko hiilikuitua .
    Ok, yritän yhtä keinoa vielä, jos se ei auta, pitää kai porata.
  24. #1614
    Lainaa Pasiko kirjoitti Katso viesti
    Ok, yritän yhtä keinoa vielä, jos se ei auta, pitää kai porata.
    Juu, poralla piti omakin irrottaa.
    Pistin tosin pienellä terällä parilla surautuksella muotoillen ruuvarille hahlon, millä sitten kätevästi lähti aukeamaan...

    PS: mitään suurta äänenvoimakkuuden nousua ei ole luvassa, vaan pikemminkin muuttuu todella matalaksi ja nautittavaksi se murina... Kannattaa todellakin irrottaa se pökäle sieltä
    FXSB & ZX10R
  25. #1615
    Vihdoin ehdin koeajolle kotarin superhyperultramegamotolla. Ainakin louskutusta keskustelupalstalla on aiheuttanut kovasti tämä. Ja sehän erinomaisen pyörän merkki. Pyöräilyn pitääkin aiheuttaa tunnetta ei siinä muuten ole järkeä.
    Motopalvelun koeajopyörällä ajelin. On muuten kiva koeajoympäristö Orimattilan ympäristössä. Kivasti hajaasutusalueen kurviteitä, joissa kotari on omiaan.
    Eka perstuntuma ja huomio oli keveys ja jämäkkyys. Helppo liikutella paikallaan. Asialliset hallintalaitteet ja muhevat soundit Acran pöntöstä.
    Setuppi Racelle ja baanalle.
    Sivistyneen oloinen kaasuvaste race asetuksellakin. Jopa vähän laimean tuntuinen. Kahvaa kääntämällä toki lähtee kivasti, mutta jotenkin ei agressiiviisesti, mitä odottelin. Varmaan ilman luistonestoa fiilis erilainen. Jotenkin ei uskoisi että koneessa on reilu 30 kaakkia enemmän kuin Multissa.Etukenompi ajo asento luonnollisesti kuin Multissa. Vähemmän eli tosi vähän värinöitä välittyy käsille ja munaskuille kotarista. Vaihteisto erittäin napakka ja herkkä, italo suurpiirteisyys loisti poissaolollaan. Ihan japsipyörän loota, hienoa alppimaanpojat.
    Jarrut kivat ja tunnokkaat. Infoa näytössä riittästi ja ihan helposti selailtavissa.
    Kokonaisuutena asiallinen laite. Ei mikään mielen räjäyttävä kokemus, mitä hehkutuksen perusteella odotin. Oikea moottori moottoripyörään V2, kivat soundit ja ihan loppuu ajateltu kokonaisuus. Luokassaan ehdotonta parhaimmistoa. Tuonon tietty raakuus ja petomaisuus puuttui. Ottasinko? Mikä ettei. Eihän ne 3 kirjainta kyllä ihan samalta tunnu kun D.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  26. #1616
    Kävin ajeleen kun etupäähän laitoin cartridge-kitin keskimmäisillä jousilla ja ei kyllä tehnyt mitään positiivista vaikutusta. Voihan se radalla olla hyvä kun on selkeästi jäykempi muttei se mikään superherkkä ole. Ihan ok.
    Takapää oli aivan valtava parannus mihin tahansa ajoon.
    Viimeksi muokannut: mikkoyli; 20.08.2014 klo 10:38.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  27. #1617
    no mitens duudsoneilla on takapyörän klappi-projektit edenneet?

    Soitin jälleenmyyjälle ja odottavat Nordicin (ja hekö sitten Itävallan HQ:n?) responssia. Ulkomailta kantautuu tietoa, että muutamissa maissa vaihtavat ilmeisen systemaattisesti koko keskiön + akselin ja homma on ruvennut ns. rokkaamaan. Luulisin, että tämmöinen päätös tulisi HQ:lta, niin miksei se sitten ole globaali ja ulotu mm. Suomeen?

    Nyt on varmastikin jo ollut aikaa selvittää missä vika on, kun ei se rakettitiedettä ole mitata mistä se väljyys löytyy ja laittaa viestiä sen mukaan, ainakin asianomaisille. Viestintähän tässä asiassa on vähän kuin VR:ltä junien myöhästyessä...
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  28. #1618
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Kävin ajeleen kun etupäähän laitoin cartridge-kitin keskimmäisillä jousilla ja ei kyllä tehnyt mitään positiivista vaikutusta. Voihan se radalla olla hyvä kun on selkeästi jäykempi muttei se mikään superherkkä ole. Ihan ok.
    Takapää oli aivan valtava parannus mihin tahansa ajoon.
    Täytyy korjata tätä nyt kun säädin etupäätä. Esijännitystä 1 naksu eli puoli kierrosta löysemmälle ja molempia puristus- ja paluuvaimennusta 2 naksua lisää auki. Sikahyvä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  29. #1619
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    no mitens duudsoneilla on takapyörän klappi-projektit edenneet?

    Soitin jälleenmyyjälle ja odottavat Nordicin (ja hekö sitten Itävallan HQ:n?) responssia. Ulkomailta kantautuu tietoa, että muutamissa maissa vaihtavat ilmeisen systemaattisesti koko keskiön + akselin ja homma on ruvennut ns. rokkaamaan. Luulisin, että tämmöinen päätös tulisi HQ:lta, niin miksei se sitten ole globaali ja ulotu mm. Suomeen?

    Nyt on varmastikin jo ollut aikaa selvittää missä vika on, kun ei se rakettitiedettä ole mitata mistä se väljyys löytyy ja laittaa viestiä sen mukaan, ainakin asianomaisille. Viestintähän tässä asiassa on vähän kuin VR:ltä junien myöhästyessä...
    Toistaiseksi ei tehdä mitään , navan ja akselin vaihto ei sittenkään poistanut vikaa.Tuo rakenne on todella erikoinen kun rullalaakerin sisäkehänä toimii ohutseinämäinen akseli. Asentamiseen tarvittava välys on niin suuri että se tuntuu klappina. Perinteinen rullalaakeri sisäkehineen toimisi kuulemma paremmin.( Laakeriasiantuntijalta kuultua). Ja takaiskarin jousen osuminen lisäsäiliöön ei kuulemma aiheuta toimenpiteitä ellei sitten säiliö kulu puhki.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  30.  
  31. #1620
    vepe, okei. Tuntuu vähän ihmeelliseltä, että miten tämmöistä ei saada ratkaistua. Onneksi ei ole vielä pyörille katsastuspakkoa, kun tuohan ei menisi siitä läpi...

    Takaiskarin jousen osumisesta säiliöön; ovat maailmalla niitä takuuseen uusineet no ei sitten täällä niin käy. Sörviisipuolella eivät ainakaan tällä toiminnalla (plussa)pisteitä asiakkailta kerää

    Edit: joku tarpeeksi leipiintynythän saattaisi jo ottaa nokkiinsa ja marssia kuluttaja-asiamiehen puheille, vai?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Sivu: 54 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen