Keula on ihan ok... mutta 2-paikkasuus, kilpiteline ja varsinkin putken kiinnitys (ihanku joku halpistarvike!!) on aika buu!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Todennäkösesti alakate ja takapenkin suoja tulee myyntiversioon.
Kotarin tuntien, kyllä siitä porno tulee![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Grafiikka kuosiin, slipari ja toi retkipenkki piiloon.... No joo, ehkä sit kuitenkin![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Tuo eroa protosta kuin muutamasta kohtaa.
- Väritys
- Putki
- Takapenkki
- Maski
- Takajalkatapit
- Peilit
- Jousitus
Todella huono kuvakulma vain tuolle pyörälle. Kaikki vaihtaa kuitenkin pyörään ensimmäisenä seuraavat osat:
- Väritys
- Putki
- Takajalkatapit
- Takapenkki tod. näk. jopa etupenkki
- Peilit
- Stonga
- Kahvat
- Alustan shimmaus
- Ohjausiskari
Joten ei mitään väliä missä kuosis alunperin![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Jos olisin nuorempi niin harkitsisin vakavasti vaihtoa Kottaraiseen mutta nyt pitää tyytyä Speed Tripleen ja Arrows 3-1
Mutta kohti kruisereita mennään.![]()
Ducati Monster 1200S vm 2014
Ex Triumph Speed Triple vm 2011
Ex Condor A350 vm 1975
Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
Ex Solifer SM
Tässä kun on hetken sulatellu, ole päätynyt siihen, että ei mitään väliä miltä tuo näyttää jos pata on edes karvan siihen suuntaan, mitä se speksien perusteella antaa odottaa ja alusta sekä jarrut on normaalia KTM tasoa. Vai luuletteko, että se kyykkykuski jota saa venailla mutkapätkän päässä vartin verran rupeaa aukomaan mopon ulkonäöstä? Ulkonäön ja ominaisuuksien osalta loppu on sitten henkilökohtaista hifistelyä. Esim. jos meikäläinen tuon hankkii, menee ennen ekoja ajoja kiinni täysputkisto, säätö, jalkatappisarja käännetyllä kaaviolla, shifteri, tod. näk. penkki uusiksi ja jotain muuta pientä.
Matti: Ohjausiskari on herttuassa nynnyille. Ei se 990 Dukekaan ravistellu. ;)
Superbike #7
hånda taitaa olla ainut täydellinen pyörä tehtaalta lähtiessään, omistajiensa mielestä
kaikki nää muut on jotenkin puolivalmisteita, ja tehdään vasta ostajan tallissa valmiiksi...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Tota ei voi verrata hondaan ees leikillään, ei ulkonäön saati luonteen osalta jos speksit pitää yhtäänkään kutiaan lopullisessa versiossa.![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Ehkä offtopiccia, mutta pakko näyttää eräänlainen versio "superdukesta", ei niin isolohko mutta kuitenkin. Sen verran moottorista että tehoa, sekä vääntöä on tämäntyyppiseen pyörään ehkä liikaa, jos näin voi sanoa. Etupää kevenee kaasusta neljällä ensimmäisellä vaihteella käsittämättömän helposti. pienimmillä vaihteilla jo tyhjäkäynnin tuntumasta lähtien. Välitykset -1 +1. Punnittu 174kg litra bensiiniä tankissa
.
Eli jos ja kun tuon uuden Superduken moottori toteutuu 1290 kokoisena sekä ominaisuuksiltaan RC8R oloisena niin tulossa on täysin hävytön laite..
RC8R 2012
EnduroR 2013
^
Kuvan vois lähettää Itävallan insinöörille.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
lähetetään mieluummin koko sduke pyörineen sinne tehtaalle ,niin alkaa tulla sellasia pyöriä mistä mekin tykätään...
hieno on...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
En kyllä pane pahakseni jos tuosta löytyy race-abs ja luistonesto sliksimoodilla ja toimivalla keulimisenestolla. Helpottaa pirusti tiukasta mutkasta lähtemistä jos mopo ei väkisin kampea pystyyn ellei niin halua. Esim. bemarin vastaava antaa täydet tehot jos mopon kallistuskulma on alle 35 astetta. ABS taas antaa normi katuajeluun varsinkin märällä lisää turvamarginaalia ja radalla tms. paikoissa sen voi painaa napista pois. Meikäläinen kun on kuitenkin edelleen sen verran kädetön kuski, että osaan jarruttaa kuivalla vain auttavasti ja märällä heikosti, joten katumopoon ABS on kiva juttu.
Superbike #7
Toisaalta tuntuis melkein kummalta jos normaalimyyntiversio olisi "kaikilla mausteilla", kun että netissä tilauslomakkeessa vois itte klikkailla sopivan krediittinumerosumman yhteydessä olevan kuvan mukaiset erilaiset "custom ja racing" kilkkeet kukk… maun mukaan.![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
^Tuo Adve sentään näytti advelta jo tuossa testivaiheessa.
Nuo aiemmat kuvat Dukesta ei kyllä näytä pätkääkään Dukelta varsinkin jos markkinoinissa on tarkoitus yhtään käyttää tuota alkuperäisen proton luomaa ulkonäköpainetta.
Olisi KTM:lta helvetin tyhmä temppu esitellä ulkonäöllisesti todella upea proto ja munata muotoilu tuotantomalliin ihan totaalisesti.
Edit. Tai näyttäähän se vähän dukelta, mutta tuo etuvalohirvitys tuskin löytyy tuotannosta.
Superbike #7
Vaikea sanoa vielä mikä on lopputulos noiden alkutuotannon kuvien perusteella. Toivottavasti parempi kun ne nyt on
Sellainen vielä pakko sanoa tuosta sduken masiinasta, että ihan oikeasti kannataisi miettiä yhteydenottoa KTM:ään. Joku suomen konttori voisi olla kiinnostunut viemään faniviestiä eteenpäin pääkonttoriin. Onhan tuo nyt uskomattoman hienosti rakennettu ja tavoittaa mielestäni tuon proton (videoissa nähty versio) hengen todella hyvin. Ei siitä välttämättä uutta pyörää seuraisi mutta kyllä ulkopuolinen näkemys voi joskus tehdä hyvää firmoille ja tuoda rakentajallekkin mainetta ja kunniaa![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jälleenmyyjän kautta käsittääkseni kuva on mennyt maahantuojalle mutta en tiedä kiinnostuksesta. RC8R rungosta ja tekniikasta saa kohtuullisilla muutoksilla hyvin toimivan nakun/faitterin. Jos spekuloidaan niin tuotantopyörää ajatellen muutoksien ei pitäisi olla ongelma. Ja toisaalta muutossarjan valmistaminen onnistuisi myös. Puolen päivän työllä tuonkin saa palautettua täysin alkuperäiseen kuosiin koska mitään esim rälläkällä tehtyjä muutoksia ei ole.
Toki tehtaalla on oma politiikkansa koskien mallistoansa, mutta silti uuden, toki vielä vaiheessa olevan superduken kuvia katsoessa on pakko ihmetellä miksei hyvää aihiota ole hyödynnetty enemmän kuin moottorin osalta.
RC8R 2012
EnduroR 2013
eikä tämä uusi "virallinen" kuvakaan juuri eroa aikaisemmasta, paitsi naurettavalta väritykseltään...
Kertoo vain mille markkinoille yritetään kovasti.
http://blog.ktm.com/bikes/1290-super...cial%E2%80%99/
![]()
Viimeksi muokannut: ozilla; 29.06.2013 klo 14:00.
Joku tossa mättää nyt... Noh, onneksi SD:tä harvemmin ostetaan muutenkaan sen jumalaisen kauneuden vuoksi![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter