Sivu: 44 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 2145:sta
  1. #1291
    Minkä kokoinen akku menee 2010vm bladeen?

    Ostin pyörän kuukausi sitten ja akku aivan finaalissa, ei ctekin eheytyskään auttanut. motonetistä kattelin noita akkuja. Onkohan noi euroglobe ja yuasan akut mistään kotoisin

    Pyörä on vielä säilössä 70km päässä ei viitsisi turhaa ajella kattelemaan.
  2. #1292
    Sanosin notta euroglobea vaan. Pyörii tuollanen japsi ihan hyvin semmosella. Ktm sd ei inahtanutkaan euroglobella, yuasalla lähti käyntiin. Nykysessä cebarissa pelaa halvempi täysiä.
  3. #1293
    Pysy kaukana Euroglobesta. Aivan susia. Kaveri haki viisi semmosta peräkkäin, kestivät tunnista päivään.
  4. #1294
    Oisko kellään niitä mittoja? Tietäis mikä sinne mahtuu. Ei huoltokortissakaan ollut mittoja
  5. #1295
    Oisko kellään niitä mittoja? Tietäis mikä sinne mahtuu. Ei huoltokortissakaan ollut mittoja.

    Onkos kukaan xenoneita laitellu 10 bladeen. Vähä tutkin asiaa ja ilmeiseti ballastit kannattaa laitella umpioiden taakse.
  6. #1296
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Oisko kellään niitä mittoja? Tietäis mikä sinne mahtuu. Ei huoltokortissakaan ollut mittoja
    Tsekkaa www.ebay.co.uk. Eroja taitaa olla akun koossa riippuen onko sulla abs vai ei-abs malli.

    Tässä pari nopeesti tsekattuna (en takaa, että on oikeat mallit):
    Ei-ABS
    ABS
    xxx
  7. #1297
    Tiedustelisin sellaista asiaa mekaaninen nokka ketjun kiristin hyvä vaiko huono asia.
    Ostin nykyisen separin ja edellinen omistaja on asentanut mekaanisen kiristimen nokka ketjulle, kilsoja takana 30tkm 04-05vm.
    Kannattaako hankkiutua eroon vai ei, kiristimestä siis...
    ex Honda cbr 1000f vm 1989
    ex Aprilija Begaso 650 vm 2001
    ex Honda cbr 1000rr vm 2004 (ainut uusi pyörä)
    ex Honda cbr 1000f vm 1990
    ex Honda cbr 1000f vm 1993
    Aprilija Begaso 650 vm 2003
    Honda cbr 1000rr vm 2006(04-05)
  8. #1298
    Sama jättää paikalleen. varmistaisin itse että kettinki on about oikealla kireydellä.
    -
  9. #1299
    Riittääkö 114 lenkkinen ketju 16/42 rattaille -05 bladessa?
    KTM 690SM
  10. #1300
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Pysy kaukana Euroglobesta. Aivan susia. Kaveri haki viisi semmosta peräkkäin, kestivät tunnista päivään.
    ei ne ilman nesteitä toimi
    Horo Elää !
  11. #1301
    Kuinka paljon 929:n tankki eroaa 954:n tankista? Olisin ostamassa Eazi grippejä 954:seen, mutta siihen niitä ei ole saatava, mutta 929:iin on. Otanko ne vai universaalit ja muotoilen omat?
    Tässä vielä kyseinen grippi: https://www.eazi-grip.com/?product=e...000-2001-clear
  12. #1302
  13. #1303
    Kiitän!
    Olenko ihan väärässä, kun elän sellaisessa käsityksessä, että Stomppi olisi "rajumpi" grippi? Eli parempi pito, mutta ajohousujen kustannuksella. Eazissa pyöreämmät grippinappulat.
    Selosteessa kyllä lukee:
    Does not Grind down lethers, unlike abrasive grip tape.
    Stompin gripeillä kyllä pystyn vertaamaan 929: ja 954:n eroja.


    Edit. Stompilta löytyy kyllä tällainen universaali, joka näyttää olevan ilman nappuloita: http://www.stompdesign.com/universal...11-0002-detail
  14. #1304
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Kiitän!
    Olenko ihan väärässä, kun elän sellaisessa käsityksessä, että Stomppi olisi "rajumpi" grippi? Eli parempi pito, mutta ajohousujen kustannuksella. Eazissa pyöreämmät grippinappulat.
    Selosteessa kyllä lukee:

    Stompin gripeillä kyllä pystyn vertaamaan 929: ja 954:n eroja.
    Ei nuo stompgripit housuja kuluta. Sellaisia elastisia kuminystyröitä. Ei kannata verrata mihinkään tankinkylkeen liimattuun hiekkapaperiin. Ne varmasti syövät nahat pilalle.

    Minulla on nuo stompgripit 07 bladessa ja hyvin ovat toimineet. Housutkin on vielä ehjät.

    -tuomas-
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  15. #1305
    Lainaa cbr600äffä kirjoitti Katso viesti
    Ei nuo stompgripit housuja kuluta. Sellaisia elastisia kuminystyröitä. Ei kannata verrata mihinkään tankinkylkeen liimattuun hiekkapaperiin. Ne varmasti syövät nahat pilalle.

    Minulla on nuo stompgripit 07 bladessa ja hyvin ovat toimineet. Housutkin on vielä ehjät.

    -tuomas-
    Kiitos tiedosta!

    Kuvista kun vertaa, niin eazit näyttää vähemmän kuluttavilta:

    Stomp
    sto_black_stomp.jpg


    Eazi
    Close-up-of-tank-grip.jpg


    Katuajoa suurimmaksi osaksi minulla, niin en hae sitä maksimaalista pitoa, vaan pientä ekstraa käsittelyyn.
  16. #1306
    Nyt olis kanssa pikku ongelma. pyörä cbr 1000rr-06 17tkm ajettu . viime kesänä etupäähuolto kun toinen stefa vuosi. oli ollu kuulemma naarmu putkessa jonka saivat hiottua pois. nyt stefa hikoilee uudestaan. muutama ratapäivä ja 6tkm on tullu ajeltua välissä. eli pitäiskö alkaa katteleen sisäputkea uutta kun ei pidä . tai hioa uudestaan
  17. #1307
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä stefa voi talviseisonnan jälkeen vuotaa, eli ei välttämättä johdu naarmusta.

    Uuttaa stefaa kehiin ja putken tarkistus ja hionta/kiilloitus.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  18. #1308
    Lainaa Calypso kirjoitti Katso viesti
    Riittääkö 114 lenkkinen ketju 16/42 rattaille -04-05 bladessa?
    Itse itselleni vastaten, kyllä riittää.
    KTM 690SM
  19. #1309
    tuo yksi pahasti kärvähtänyt staattori kummittelee edelleen..
    lataa kyllä hyvin.14.6v on ajossa ja joskus 14.7v tyhjäkäynnillä käy hetkellisesti joskus 13.7v
    varmaan kuuluu asiaan mutta kysyn varmuuden vuoksi silti että onko normaalia että staattorin koppa on todella kuuma?
    Horo Elää !
  20. #1310
    Tuli hommattua tuossa fireblade vm.06. Aikas kiva peli ajella mutta äänimaailma ei vastaa kulkupuolta.
    Mistä kannattais alkaa etsimään sliparia tai kokoputkistoa ko. laitteeseen?
    Honda CBR1000rr fireblade -06
    Ex.Honda CBR600f -03
  21. #1311
    Onko jäänyt jalkoihin pyörimään kirkasta vakiomallista pleksiä (04-07) SC57 bladeen? Kelpaisi
    KTM 690SM
  22. #1312
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lähetetty Yv.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  23. #1313
    Lainaa Sportive kirjoitti Katso viesti
    Tuli hommattua tuossa fireblade vm.06. Aikas kiva peli ajella mutta äänimaailma ei vastaa kulkupuolta.
    Mistä kannattais alkaa etsimään sliparia tai kokoputkistoa ko. laitteeseen?
    Mulla on tallissa ylimääränen gpr:n slipari.
  24. #1314
    Olis 190/50/17 Conti sport attacki iha uus paketeissa kaupan 110e..Helsinki
  25. #1315
    Olisko antaa apuja seuraavaan hommaan... 04-blade joka oli telakalla pari vuotta ja kun vihdoin sain aikaiseksi kasattua pyörään uusiksi maalatut katteet niin nyt on pyörää kasattu ja purettu, liian monta kertaa kun aina on jotain...

    Viimeisenä tuli tällainen, kun virrat laittaa päälle niin bensapumppu ei käy. Startti pyörii hyvin mutta bensapumppu ei herää missään vaiheessa. Irrotin pumpun tankista ja kokeilin pyörittää ulkopuolisella virralla ja toimi. Pumpun johdot mitattiin ja sähköä tulee pumpulle asti kun virrat on päällä mutta kun johdot kytkee ja laittaa virrat avaimesta, mitään ei tapahdu. Sulakkeet ok, uudet bensat jne... Pyörää on nostettu keulasta hissimatkaa varten aikalailla pystyyn ennen "lepoa", voiko olla merkitystä? Tosin virrat eivät olleet päällä.

    Sitten jos löytyy mittariston "kantta" ja ehjää vakio pleksiä, olisin kiinnostunut. Tuplakupla toimi parivuotta sitten suurennuslasina ja sulatti koko mittariston kannen ylhäältä kun pyörä seisoi parkkipaikalla
  26. #1316
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    ^Kallistuksen anturi? Onko asennettu oikein päin.

    Kuittaa - virrat päälle ja stumppari päälle - pois. Auttoi kun kaadoin 1000rr:n.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  27. #1317
    Lainaa quasimodo kirjoitti Katso viesti
    Viimeisenä tuli tällainen, kun virrat laittaa päälle niin bensapumppu ei käy. Startti pyörii hyvin mutta bensapumppu ei herää missään vaiheessa.
    Mites se Hondan ajonesto (HISS) toimii? Olisiko ollut siten ettei bensapumppu käynnisty, jos ei tunnista avaimen koodausta? Eli voisiko vika olla avaimessa tai koko HISS-järjestelmässä?
    xxx
  28. #1318
    Lainaa quasimodo kirjoitti Katso viesti
    Pumpun johdot mitattiin ja sähköä tulee pumpulle asti kun virrat on päällä mutta kun johdot kytkee ja laittaa virrat avaimesta, mitään ei tapahdu.
    Mittasitko jännitteen myös pumppu kytkettynä? Digitaalinen yleismittari voi nähdä "haamujännitettä" esimerkiksi hapettuneen liittimen läpi, vaikka kuormitettuna jännite putoaa nollaan. Vaihtoehtoisesti ongelma voi olla maadoituksen puutteessa jos plussapuoli on ok.

    Ajonestoa tuossa joku jo veikkailikin, itse lisäisin listalle hapettuneen tappokytkimen. Tosin tuo sillä varauksella, että en tiedä katkaiseeko tappokytkin Hondassa normaalisti myös startin toiminnan? Kytkentäkaaviota bensapumpun virtapiirin osalta kannattaisi lukea, niin mahdolliset ongelmat pitäisi olla helposti rajattavissa.
  29. #1319
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ajonestoa tuossa joku jo veikkailikin, itse lisäisin listalle hapettuneen tappokytkimen. Tosin tuo sillä varauksella, että en tiedä katkaiseeko tappokytkin Hondassa normaalisti myös startin toiminnan? Kytkentäkaaviota bensapumpun virtapiirin osalta kannattaisi lukea, niin mahdolliset ongelmat pitäisi olla helposti rajattavissa.
    Ei katkaise, mulla ainakin pyörittää tappokytkin offilla.

    Ehjää mittariston kuorta tuskin löytyy keltää, eiköhän ne oo kaikki sulanu Mitenköhän noi ebayn kiinalaiset kuoret toimis? ei ois pahan hintaset.
    Viimeksi muokannut: Calypso; 26.06.2014 klo 18:03.
    KTM 690SM
  30.  
  31. #1320
    Ääni tappokytkimelle. Itsellä oli -08:ssa hapettunut viime talven aikana ja pariin otteeseen ihmettelin kun bensapumppu ei tuttuun tyyliin hyrähtänyt virtoja päälle laittaessa.
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Sivu: 44 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen