Ehh ;) katotaan sitten kun on jotain näytettävää.. Nyt ei oo vasta kun atteet poissa ja yläkolmio ja stonga asennettu.. Pitää irrotella vielä noita hiluja clipareista ja niputella niitä tohon crossitankoon.. Jotain pientä tilailtu ja oikeestaan tosi vähän tossa loppupeleissä on hommaa.. Lähinnä noi vaijerit ja jarruletku uus eteen ja maski tilaukseen.. Eli ns. Budjetti pirkkafighter meiningillä mennään vaikka onhan tohon nopeella laskelmalla jo jonkin verran mennytkinmutta ei lähetä nyt mitään show maalauksia vetämään vielä vaan "orkkis" värillä ajellaan ja kunhan ton nyt saa vaan ajokuntoon kesäksi! Laitetaan sit kuvaa vaikka kun ekat savut on otettu (takarenkaasta)
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Yamaha MT09 -20
KTM sxf 450 -06
________________
Yamaha R1 -07
Husaberg FS650 -05
KTM sx 250 -05
Oikein mukavasti tullu tota paskaa taas taivaalta.. Se on kohta kiivettävä auran puikkoihin ja lähteä tienaamaan rakentelurahaamaskiksi oon ajatellu tota LSL:än Urbania.. Ihan tyylikäs munmielstä vaikka vähän tusinamaski alkaa olemaankin.. Mutta niin ne on kaikki mgm-bikesitkin
kaks ellipsoidivaloa tohn joskus tilalin mutta ne lähti kiertoon.. Tai yks olisi vielä joutilaana jos jollain on tarvetta? Semmoset oldskool tuplalyhdytkin vois olla ihan makeet? Mut toi urban lähtee nyt tilaukseen.. Pitäis selvitellä vaan noi R1:sen pumppujen halkaisija kun oon kuullut että 43mm ja 49mm
ei viiti vielä sikaa säkissä ostaa ennenku pääsen ite tallille mittailemaan
![]()
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Ne on clipareiden kohdalta mitattuna 50 mm, mutta kapenevat alapuolelta. En muista mittaa, et joudut itse mittailemaan ;)
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
No kiva... Se maski kuulemma tulee just niihin pamppuihin yläkautta kiinni /eli yläkolmio irti ja siten tiputetaan ne kiinnikkeet pumppujen ympärille, kiva jos ke silleen kapenee että se jotenkin ei pysyis kireellä?vaikeesti selitetty. No enivei ne kiinnikkeet ei kuulemma ole mitään avattavaa mallia? Hmm pitää selvitellä
![]()
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Muutama kysymys viisaammille kuskeille:
1: Mitä jarrupaloja olette käyttänyt pyörässänne? Original palat (aika suolasen hintaset) vai toimiiko esim Allrightista Ferodo:n jarrupalat? Mitä eroa sintteripaloilla normaaleihin? Normaalipalat ilmeisesti vakiolevyille?
2: Tarkoituksena muutella vähän pyörän käytöstä, niin toimiiko esim -1 eteen ja +3 taakse ratastus hyvin, kellään kokemuksia? Ilmeisesti ketjulle ei tarvitse mitään tehdä kun toisesta vähentää ja toiseen lisää hampaita?
Kiitellään etukäteen![]()
Yamaha R1 -05
mitä tarkoitat tolla että toimiiko hyvin?kyllä se joo naukuu ja nostaa ilosemmin keulaa ja ruuhkassa aivan varmasti mukavempi ajella kun vakiovälityksillä.. Sitten motariajossa ei välttämättä yhtä mukava kun vakiovälit
tiiä sitten.. Toiset tykkää toiset ei? Pitäis itekki laittaa vaikka -1 + 2 tilaukseen?
Jo miinus ykkösen etupiikillä muuttui jefun 08 rykkönen aika kivaan suuntaan, herra varmaa osaa kertoa omakohtaisista kokemuksista enemmännyt tais takaratas löytää vielä pari piikkiä lisää? ;)
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Oliko niin et -07 sliparien ja y-haaran vaihdon jälkeen seokset pysyy vielä turvallisella alueella?
Tarviipi silloin myös ostaa pc.. Pyörä on kyllä loistava ajaa jo nyt, äänimaailmaa tässä vain nyt tulevalle kaudelle haluaisi parannella. Sliparit kylläkin on jo mutta taitaa y-haaran jälkeen lähinnä tehot jo laskea, vetää laihalle?
Viimeksi muokannut: Bardo; 18.03.2014 klo 12:18.
Suurin etu katin poistossa on juurikin se, että kone käy vähän viileämpänä, eikä korvenna niin kovin jalkaa. Toki tehoakin tulee vähän lisää kunhan vaan käy säädättämässä mopon.
Mulla oli siis tuollainen -08 Superbike kilpuri, joten mopon sielunelämä on jollain tasolla tuttua. Leo Vincen täysrännilllä mökää oli kyllä melko infernaalisesti, mutta Leon putket onkin aina olleet niitä äänekkäimpiä.
Superbike #7
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
07-> Vakio-ecua ei voi flash-softalla puukottamatta säätää. Eli piuhalla modattu ohjelma sisään ja sitten voipi säätää samaan tapaan kun YEC-ecua. Samalla pyörästä lähtee myös ajonesto. Huomattavaa tosin on, että kun ecun on kerran flashannut, ei ajonestoa enää saa takaisin. Sitä en tiedä mitä tuumaa vakuutusyhtiö moisesta katuvehkeissä. http://www.flash-tune.com/
-99 R1 jäähdytysletkuja olisin vailla. Mistähän päin olette sellaisia hankkineet, löytyykö esim. Saksasta huokeasti? Kävin noita nettikauppoja lävitse mutta tyhjä arpa jäi käteen.
Hepjep, viime kesänä -1 eteen toi huomattavan edun liikkeellelähtöihin ja kytkinparkakin varmasti tykkäs taajamarullailussa, kun ei jatkuvasti ollut tarvetta luistatella. Pyörän käytös muuttui parempaan, suosittelen jos ei pärrä oo ainoastaan lentokenttäkäytössä.
Nyt talvella meni kiinni eteen -2 ja taakse +2 rullat ja mitä tuossa ennen takatalvea ehti 30km ajella niin aika kivasti naukuu ja nappaa rundia. Speedohealeria pidän tällöin jo ehdottomana lisähankintana, muuten karkaa tiekäytössä nopeudet ja kilsalukemat turhaan vehreemmille laitumille. Koeajon perusteella ei ongelmia pyörässä muutoin kuin pidon kanssa ja taajamassa on paljon mukavampi liikuskella. Motarilla ei pistänyt ärsyttämään korkeemmat kierrokset, mulla huutaa noi GPR sliparit jo 4000rpm paikkeilla sen verran ettei eroa metelissä huomaa![]()
ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.
Vamos MC Helsinki
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
btw, haluaisin nähdä kuinka moni pystyy oikeasti tekemään lyhyillä väleillä nopeamman 0-200 km/h vedon kuin vakioväleillä. En siis väitä ettei osa pysty vaan epäilen ettei kovin moni pysty, päin vastoin vetoaika kasvaa![]()
Kyllä kai sitä allekirjoittanutkin ehkä pystyisi jos ois quick shifteri. Mut kyllä tuossa vakiopyörässä tulee lyhyillä väleillä ongelmaksi kuinka keulan saa pidettyä maassa tuollaisessa vedossa, joten en olisi siltikään aivan varma![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
stuntti pyöristä tuttu käsitakajarru!![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Tuo Flash-Tune vaikuttaa vallan mainiolta systeemiltä, ennakkotilauksia koitin n. vuosi sitten saada, olisin maahantuontia aloitellut... Vähän keskeneräiseltä tuo vaikuttaa vielä ja jonkin verran tuntuu lastentauteja vielä olevan, ainakin R6:sen kanssa. Mm. tyhjäkäynti saattaa seota kokonaan ja tuo flashays on täysin omalla vastuulla. Pieni osa ecuista lopettaa flashayksen jälkeen toimintansa kokonaan... Ja jos haluat vakioksi pyöräsi palauttaa, se ei ole mahdollista. Yamahan ecun pystyy kyllä flashaamaan mutta sitä ei voi ulkopuolelta lukea. Vakiokarttojen tallentaminen ei siis onnistu.
Kokemuksia Flash-Tunesta
Velox Racing - Flash Tunen virallinen edustaja Euroopassa
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78