Sivu: 39 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 1899:sta
  1. #1141
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen et käännyt zetorin säädöissä ehdottomasti Espooseen Samin Autopajan puoleen...oman ecun säätö woolichin softalla!!Myös Gatemania Hämeenlinnassa tekee woolichilla säädöt omaan ecuun, bin filet joutuu tilaan itse woolichilta, Samilta nämä taitaa löytyä koska on säätänyt useampia zetoreita jo oman ecun kautta.
    Simpan kommenttiin on helppo yhtyä - itse kävin Samilla säädättämässä oman viime kesänä ja suorastaan erinomainen tuli.
    Kaasu herkisty ja keula keveni entisestään
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  2. #1142
    Kyllä se onnistuu vanhempaankin zetoriin tuo whoolicin oman ecun säätö.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  3. #1143
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se onnistuu vanhempaankin zetoriin tuo whoolicin oman ecun säätö.
    Pitääpä Soitella Samille ja varailla aikaa Keväälle....josko tuosta Wanhasta saisi uuden veroisen kun on jo pönikätkin kiinni valmiina ...vaikka hyvinhän tuo nokkii nytkin
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  4. #1144
    Kertokaas tietäjät eroaako tämä Woolichin uutukainen miten kun vertaa Power Commander + autotune settiin ?

    Tiedän että ECU:sta pystyy Woolich kamoilla säätään sytytystä , toisioläppien aukeamista ym. mutta mitä kaikkea tuo Log Box Pro tekee ihan issekseen .. leipoo karttaa autotunen tapaan minkä voi sitten asettaa pysyväksi kartaksi ?

    Vai jotain vielä ihmeellisempää ?

    http://www.woolichracing.com/log-box...itsubishi.aspx
  5. #1145
    Kellään orkkiksen paikalla esim. PUIGin tupla-kuplaa eli "Racing screen"-tuulilasia, kuinka toimii? Sellainen nyt ruvennu kiehtomaan viime kesän jäljiltä...
  6. #1146
    Pleksin kun mainitsit niin tuli mieleen jotta mahtaisiko kellään olla jäänyt iridium org. pleksiä jäänyt nurkkiin lojumaan?Voisin ostaa pois....kuvittelisin sen sopivan tuohon hopean väriin hyvin...niin ja se tärkein vm. 2008
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  7. #1147
    Minulla on joku tuplakupla omassa mopossa.



    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  8. #1148
    Toi Zero Gravityn screeni näyttäs makeelta: http://www.zx14ninjaforum.com/userfi...t/image320.jpg

    Marc 1 maliltaan. Saakohan tuota jo euroopasta?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  9. #1149
    Itsellä tollainen MRA:n musta plexi - hyvin samanlainen kuin vakio mutta musta.

    https://gnkhug.bn1301.livefilestore....130221_016.jpg
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  10. #1150
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Itsellä tollainen MRA:n musta plexi - hyvin samanlainen kuin vakio mutta musta.

    https://gnkhug.bn1301.livefilestore....130221_016.jpg
    Tuosta ei ilmeisesti nää läpi jos siis ihan musta, onko ollut ollenkaan haitta sen puoleen?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  11. #1151
    Läpi ei näy, muttei tuosta haittaakaan ole ollu.
    Lentokentällä vois olla läpinäkyvästä hyötyä.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  12. #1152
    Terve. Tuli hommattua keväällä -13 kyseinen 2011 mallinen kulkine. Viime kesänä tuli käytyä Skotlannissa mamma kyydissä, ja vetovoimaa tuntui olevan ihan mukavasti. Paikalla on TRS 4-1 koko putki, PC-5 ja controlleri. Mitenkä noiden palikoiden kanssa ulkomailla, tuleeko hankaluuksia? Viime kesänä ei haitannut kun ei ollut tietoa asiasta, mutta nyt hieman lueskellut alppi ajeluista niin jossakin kohtaa poliisit on kuulemma mopoja tutkailleet.
  13. #1153
    Siis, täh?!

    Ulkomaisten kuskien ja jossain toisessa maassa rekisteröityjä mopoja syynätään???
    Ei vitu mitä gyy touhua.

    Ei niillä pitäisi olla mitään valittamista, vaikka nyt niiden maassa ja teillä ajetaan.

    Onko muka oikeasti niin, että pitäisi joka vitun maan tieliikennehyväksytty olla mun mopo, jos lähden tästä vaikka Norjaan ajamaan?

    Just!

    Eihän tuossa ole mitään järkeä.

    Pääsääntöisesti kaikki motoristit pitää mopistaan paremmin huolta kuin naisistaan/ miehistään...

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  14. #1154
    Sveitsissä ainakin on paljon putkiratsioita, viime kesänä St Moritzissa tsekkasivat sunnuntaina kaikki mopot, Killeriä ne kyseli huutoputkista et onko paikallaan ja katsoivat. Mulla oli joten gute reise ja hanaa vaan.....jos ei olis ollu, matka ois loppunu siihen. Mulla on Yoshin R55 4-1.

    Saksa, Itävalta, Italia en ole kohdannut edes kummempaa valvontaa putkien suhteen, ei ole ainakaan sattunut kohdalle.
  15. #1155
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Siis, täh?!

    Ulkomaisten kuskien ja jossain toisessa maassa rekisteröityjä mopoja syynätään???
    Ei vitu mitä gyy touhua.
    Eikös täälläkin itketä jotan M+S -rinkuloita jokaisen vanjan autoon? Aika gyy meininkiä
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  16. #1156
    Noooh, se onkin oikeasti turvallisuuteen viitaava asia tuo talvirenkaiden vaatimus.

    Onko muka joku pikkusen enemmän naukuva putkisto verrattavissa vanjan puuttuviin M+S renkaisiin, kun vanja teilaa sun pikkulapsen suojatiellä talvella paskoilla kitkoilla/ kesärenkailla?
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  17. #1157
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Noooh, se onkin oikeasti turvallisuuteen viitaava asia tuo talvirenkaiden vaatimus.

    Onko muka joku pikkusen enemmän naukuva putkisto verrattavissa vanjan puuttuviin M+S renkaisiin, kun vanja teilaa sun pikkulapsen suojatiellä talvella paskoilla kitkoilla/ kesärenkailla?
    Nastoilla voit yrittää Saksaan, ja selitellä turvallisuutta!

    Sveitsin lakeja nähnyt, mutta toiminta viittaa siihen, että myös ulkomaalaisilta laitteilta vaaditaan tyyppikatsastuksen mukaista kuntoa.

    Ihan turha rutista maakohtaisista säännöistä siitä millaisia laitteita tielle päästävät. Meillä sallitaan ulkomaalaisille meidän säännöistä poikkeavaa varustusta, kaikkialla ei.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  18. #1158
    Eli killeri paikalla voipi huoletta lähteä reissuun. Kuinka suuri vaikutus tuolla killerillä on teho puoleen? Omassa killeri paikallaan, enkä tiedä onko PC säädetty killeri paikallaan vaiko ilman ja kuinka suuri vaikutus sillä on loppu tulokseen.
  19. #1159
    Kyllä se pikkuisen ahdistaa mutta ennen kaikkea vaikutus on mökäosastolla suurempi. Mulla on PC säädetty penkissä, toimii hyvin Killerilläkin mutta kiirekäytössä huomaa kun se vähän ahdistaa jos on paikallaan..
  20. #1160
    Pelkissä sliparivireissä en osaa sanoa, mutta jos yli kiloinen "vakiopyörä" laitetaan kokorännillä säätöihin
    ilman killeriä, ei yli 150 rwhp peleissä killeri ole yleisillä laduilla mikään ongelma.

    Hieman se tosiaan puuduttaa tapin tuntumissa, mutta toiset pelit taas vastaavasti
    on ihan persdynollakin mitaten melkein parempia osakaasuilla ajellen..... joilla nyt kuitenkin
    aivan valtaosa kilsoista ainakin reissuissa tulee liikuttua.

    Itsellä on tapana ollut ajaa laivasta ulos killerin kanssa ja kun Ranska/Italia häämöttää,
    tuppo sujahtaa saman tien matkatavaroiden sekaan.

    Joo-joo....., hirveetä nössöilyä, mutta ei vaan viitti ottaa heti kuukauden reissun alkuun
    minkäänlaista poikapainisessioita Saksan,Itävallan tai Sweitsin gestapon kanssa.
    Siinä ei sitten auta vaikka olis kovempikin kaveri höpöttämään..... jos se nakki napsahtaa .

    Jaa... noh... taisi viimeinen reissu kyllä mennä alusta loppuun tuppo penkin alla......
    vähän noin epähuomiossa, mutta tuo 1400:n onkin niin harvakäyntinen ja matalaääninen,
    ettei se kuivilla villoilla kenenkään mieltä mene pahoittamaan.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #1161
    Lainaa JanR kirjoitti Katso viesti
    Eli killeri paikalla voipi huoletta lähteä reissuun. Kuinka suuri vaikutus tuolla killerillä on teho puoleen? Omassa killeri paikallaan, enkä tiedä onko PC säädetty killeri paikallaan vaiko ilman ja kuinka suuri vaikutus sillä on loppu tulokseen.
    Sami Vittaniemi demosi killerien vaikutusta zetorin akroissa viime kesänä ecusäädön yheydessä.
    Huipputeho tippui about 4hv.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  22. #1162
    Tuli eilen testattua ilman killeriä, mökä kasvoi kierroksilla aikas paljon (pieni talli), kierros herkkyys taisi nousta myös hieman taikka sitten sitä kuvittelee kun ääni kasvaa. Käynti tuntui hieman oudolta ihan kuin olisi seoksissa jotain ongelmia, tämä siis noin 2000-5000rpm. Alkoi oireilemaan jo viime kesän loma reissulla, ilkee nykiminen maantie ajossa.
  23. #1163
    Suomalaisen tuppukylän ja alppikylän asukkaiden elo kesäviikonloppuisin saattaa erota toisistaan. 5000 moottoripyörän äänimaailma 08.00-22.00 voisi herkistää suomalaisenkin.

    Maassa maan tavalla tai maasta pois.
    - It is now, future shortens every day -
  24. #1164
    Lainaa Curveball kirjoitti Katso viesti
    Suomalaisen tuppukylän ja alppikylän asukkaiden elo kesäviikonloppuisin saattaa erota toisistaan. 5000 moottoripyörän äänimaailma 08.00-22.00 voisi herkistää suomalaisenkin.
    Nyt ollaan aika lailla asian ytimessä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #1165
    Meinaan ostaa vanhan mallisen zzr1400:sen ja kysynkin mitä muutoksia/parannuksia tuohon on tehty vuosina 2006-2011?Pääseekö Ecua säätämään käytännössä tyyliin tietokone-piuha-ecu ilman vippaskonsteja?Mikä on satulan/istuma korkeus?Pääseekö tankillisella 400km jos ajaa rajoitusten mukaan?
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 01.03.2014 klo 16:22.
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  26. #1166
    Terve. Mitenkäs ton ajoneston saa takaisin toimintaan, kun tuli otettua syksyllä pois tämän foorumin ohjeilla ja nyt en saa enää takasin???
  27. #1167
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Sami Vittaniemi demosi killerien vaikutusta zetorin akroissa viime kesänä ecusäädön yheydessä.
    Huipputeho tippui about 4hv.
    +-2 hepoa on jo "Dynotolerassi" .Oma Ex XX oli Dynomightilla säädettävänä aikanaan...no hyvä siitä tuli mutta parempi ajettava oli killereillä vaikka säädettiinkin ilman
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  28. #1168
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Meinaan ostaa vanhan mallisen zzr1400:sen ja kysynkin mitä muutoksia/parannuksia tuohon on tehty vuosina 2006-2011?Pääseekö Ecua säätämään käytännössä tyyliin tietokone-piuha-ecu ilman vippaskonsteja?Mikä on satulan/istuma korkeus?Pääseekö tankillisella 400km jos ajaa rajoitusten mukaan?
    Ei pääse 400km...tai en mun mopeti ainakaan
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  29. #1169
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Meinaan ostaa vanhan mallisen zzr1400:sen ja kysynkin mitä muutoksia/parannuksia tuohon on tehty vuosina 2006-2011?Pääseekö Ecua säätämään käytännössä tyyliin tietokone-piuha-ecu ilman vippaskonsteja?Mikä on satulan/istuma korkeus?Pääseekö tankillisella 400km jos ajaa rajoitusten mukaan?
    Istumakorkeus on n. 80 cm. Ja pääse sen 400 km tankillisella kun ajaa tasasta 90 km /h. Harvoinpa vaan tulee edettyä näin , mut on kokemista kun olin custom kuski porukan mukana matkalla Kuopioon
    KTM - Ready To Go
  30.  
  31. #1170
    Miten helvetisssä voi Zetorilla ajaa jonkun kustomporukan mukana niinkin kauas kuin Kuopijjoon???? Tai sit kustomiukot on ollu ajomiehiä... (tai -naisia, se ehkä selittäis...)
Sivu: 39 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen